娛樂滿紛 26FUN's Archiver

柏林@清雲 發表於 2005-6-25 06:56 PM

大家頭先有冇睇明珠~?

好搞野,真正既大長轆 ~$r;{fm*y-ti2D
略略咁講啦:j \g ]{'V
唔知係咩比賽黎既m6cpPr.Z%a;Y.[
咁開始果時呢,大約10-15個參加者呢就企係草既山岥上面
j.E ]][6a-[ 之後有個人就轆舊野落去,跟住d人就追住果舊野黎走
F+_ @0H |!A ?p3c? d人好搞野,走走下就轆左落去(條斜波都好斜下),`Q xq5O9]Co
走到落去就有條線代表終點,win左就有唔知咩咩
6]8n lQcI3V-d 好搞笑

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.