你地有車牌未?
你地有車牌未?考左幾多次先pass?依家渣緊乜車? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有, 考左一次, 美國牌, 渣過Honda Accord, 之後渣Lancer, 之後渣DC2 - Type R, 依家渣STi, 之前都試過渣 C 32 AMG [quote]Originally posted by [i]Project.D[/i] at 2005-6-26 02:05 AM:有, 考左一次, 美國牌, 渣過Honda Accord, 之後渣Lancer, 之後渣DC2 - Type R, 依家渣STi, 之前都試過渣 C 32 AMG [/quote]
cool man!!!sti.....cool!
好錢呀$V$ 一次過pass, honda jazz 兩次pass,打劫屋企人駕benz渣 soon 2次先pass,現在渣 01 HONDA CIVIC,渣左幾年好
悶,想換車! 2次 skyline gts (炒左) 未夠歲數... 一次 D i a b l o ^^哈哈 冇呀!:( 電鏟車 算唔算? [quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-6-27 10:49 PM:
一次 D i a b l o ^^哈哈 [/quote] Br&W;JR
wa...感覺如何?? [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-28 12:53 AM:7bvYP^4Q*J
C;e$O |6_n
wa...感覺如何?? [/quote]
感覺就好似吹水咁~ [quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-6-28 09:44 PM:cS6z/TS'g0Z$e#s
TR`~K9BR
感覺就好似吹水咁~ [/quote]7VQK?ow0QW
玩野呀? 2次pass,揸過101,路筍4代,
而家Toyota7人家庭車 上年考左牌,1次passRhS!b}.Q3LV
一大班人去旅行揸老豆部"豐田 - bB 遊樂型小車".(白色).!~"\5^i u
喜慶日子揸自己同條女供果部戰車---"MAZDA RX7"(白色).VvvM g#~
得行手痕冇野做以RX7換姣婆家姐部"福士 - Beetle"(粉紅色)揸去玩下型下
以下是同款的車/b+Pp{E S+F