娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-26 02:47 AM

急症室要等4~8個鐘你話離唔離譜

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kylefan 發表於 2005-6-26 02:51 AM

我去過啦..等左我成5個幾鐘
.Y1A!g"gKx/c:@/B 果次仲咁岩唔知邊度撞船..有大獲野..即時停止服務@@”H4_IH:m3kl S3aKt(O
好彩咁岩到我入去睇~先唔洗繼續等..如果唔係真係10個鐘都有份-.-”

【車仁】 發表於 2005-6-26 03:20 AM

係因為d人為左慳果幾十蚊至幾百蚊去醫院睇,&Z~&ec6}{KzeI.k3Z
搞到D真係急用既人要等咁耐..

死仔飽 發表於 2005-6-26 03:21 AM

要睇下咩野事要去急症室.......&x4kti7jw5k;@_

4q!SDoj i*{#q)j 如果係岩岩撞車流血不止都要等4~8個鐘....我會覺得好有問題....
Wl$bJiPC)Y n&p\4H]1x7yH/I%?
如果係普通傷風感冒去急症室...我覺得等4~8個鐘係好正常既事.....yZ |N I

u+g XH0B4s_ 因為去錯左地方......等.....係應該的....

rongol 發表於 2005-6-26 03:46 AM

有人牙痛, 老人腳痛, 作嘔, 老人無大小便, 經痛都去

justtocc 發表於 2005-6-26 04:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

短毛 發表於 2005-6-26 07:40 AM

無辨法, 要快d就睇私家醫生~-\9~.`c%C;S~'B#?

EC2n _jAHS IZ'~/G+r 你等十分鐘就可以睇到醫生, 私家醫生都唔駛搵食.

bodycharge 發表於 2005-6-26 12:07 PM

真係要睇下你係有乜事喎.4ow5z'^C$m
$]7aZW }8J0x
[撞到個頭]  我試過等粒半鐘, 個護士睇完我, 再等3個鐘.M*H-ozt V&H _'R1|%I h
[炒完車, 無外傷]  但係有一次, 我登記完唔洗半分鐘, 有人推埋輪椅等我.C0M,q `L h$|U
J/_"S7n!YV#[w
政府其實可以搵返一兩個醫生仔專做通宵普通料來分流, 俾埋地方, 同佢地分賬, 我唸大把醫生仔肯做, 成本效益好, 又唔洗攪到急症室咁樣.

張仔 發表於 2005-6-26 12:22 PM

其實又唔洗咁忟既, 等咁耐真係好正常....)_c;^,Q c*J ppo X X
佢個到會睇返你既情況, 去睇下你幾時有得睇...,r6X{},a
緊係比左D緊急既人先喇....5X[\F W lr

lu1m Ue:]$@u 我老豆係急症室返工既, 佢話過有時見到有人係到嘈等左好耐....0Sv$a*H"e"Xpq
但係衰D講句, 咁有精神係到大聲嘈, 即係個人都唔係真係好唔舒服....
1X |&_'M{*f3h
$T.NY }^0?_/pJ 真係冇咩野既, 私家睇算喇, "急症室"個名點黎, 大家都知掛??

Dr.anger 發表於 2005-6-26 01:02 PM

一來人手嚴重不足啦。
?/twe'i:U4Bb2~ 二來,真係好多人濫用急症室。有次我係醫院,見到有個呀叔癡左線咁抱住佢個女係度大叫,原來佢個女只不個係流鼻血。但個呀叔仲拉住o的護士叫o的醫生睇左佢個女先。之後又周圍走黎走去係度阻住人地o的醫生做野。最後攪到係醫院o的差人出黎叫唔好嘈。)qU M4q;P.B}i
香港應該加強下o的公民教育,等o的人唔好郁o的就叫車。咁急症室既輪候時間應該會短好多。

wahaha1234 發表於 2005-6-26 01:22 PM

無計...佢地唔夠人呀
%wP| wQ m%gV 又要救d枱入o黎個d先..
5IFn&Hn 我上次夜晚4點幾去都要等2,3個鐘la...K4J_-y Z#o
仲要收一舊....=.=aTp6He~
係....佢地成日話冇資源...
Wy'tB)T/s@ FXx 冇事緊係睇私家la
h0@ ot!aCG{ 不過入得o黎o既...都係有需要㗎啦
;|/ze T4hnFEJZ 唔駛趕客咁o既...唔理人咁lor..咁耐喎!g'W)G{$k%u2nh
我話佢地o既服務簡直唔合格la.係醫局失誤!!

singleung 發表於 2005-6-26 01:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

singleung 發表於 2005-6-26 01:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaigi 發表於 2005-6-26 01:58 PM

唔出奇,我亞媽整親個頭都要等9粒鐘9@W ?V Y9Y&d
不過我見佢地班醫生唔係好忙~~~~
0g:cYw \U4HO 如果我有 $$, 一定唔會去公立醫院睇

justtocc 發表於 2005-6-26 04:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gundamman678 發表於 2005-6-26 05:23 PM

香港個醫療架講係有問題的。其實問題來源係香港人對急症室服務有濫用情況。而家好大比例既急症室病人既症狀係一d都唔急既! 佢地有能力付費去私家診所看症,但他們貪平(始終現時急症室都仲係平過一般既私家診所),而且開葯數量多,市民計起上來覺得較著數,所以便去急症室。
F5b6F6i{K1JY %Z _/C H OS
一個正常而合理的急症服務應該會好快處理危急病症的。香港既急救服務其實做得到呢一點,唔會有生命尤關既病人要等救的情況。但因為急症室太多人濫用,所以非急症既病人就輪候好耐。不過咁樣輪候係合理的! 你有錢既,病症唔危急既話係應該看私家診所。你要慳錢要著數,付出既代價就係時間! 經濟學角度來看,時間不值錢的人才會花時間去輪候。你覺得時間寶貴既話,就要花點錢,不要濫用急症室啦。
5pah7d;Q Q-_k7J#Zr.YY
這為何又說醫療制度的問題? 因為醫管局是有責任去完善地設定急症室既服務機制,有效的話是可以將原本是濫用的人分流往其他門診或私家診所。現在急症室被濫用嚴重,局方當然責無旁貸。A9ptFi9cL

7? V)X2?abH 說得更遠的,是健康的醫療制度是病人要負擔醫療成本的部份,不是像香港那樣病人是付極少的成本便可以有高質素的服務(相對世界各地來說)。
#{]bxw6t$S/o K K"av NR*O
醫療制度方面的改革,香港要走的路還遠。E$a_ R6T D|

2_)U6V \9e N [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-6-26 at 05:33 PM [/i]]

hoho886 發表於 2005-6-27 12:14 AM

咁其實好多人有好小野都去急症室n*H2l4\ h
急症室又唔係唔使錢,如果你係小野,5Q5s$J E}\"{&]6H
分分鐘等幾個鐘,咁樣不如去睇私家仲
tk B${SF#N 好啦,又快.不過如果係有d較為大野個
_~z_:U#Ng6Ne d野,就會好快有得睇,等一兩個字到啦Y3}!@!Go8]+Z-J!` P
$g%Zk3B!Vp x7Ca
最好就應該唔好有咁多人去睇急症啦+w.Q+L5_}B
除非真係好大樣野啦,唔係既話,真係u7V$FwR6Hg
...講唔出呀

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-27 12:19 AM

其實急症$100,同私家差唔多

kerberos 發表於 2005-6-28 01:19 AM

一句講哂------濫用!!
Y0N{4i/N*TTdQ 另外,急症室又不能掃把人走...
vS'd~k3G? 加費,有人抗議...r:UM-dD9Z0tk+lC
這不是制度可輕易改變的...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.