娛樂滿紛 26FUN's Archiver

garycheung 發表於 2005-6-26 04:22 AM

[轉貼] 荃灣被騙 大家小心

[color=Red][size=4]各位兄弟姊妹請小心[/size][/color]
o.@Br6r P !`wb"dej"N
8n'a:ul _3@+\
可以話我蠢啦 但好采今天損失的不是什麼大~~
0Ko+J0p1c 今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,'W'Ce6i6\7p
被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)c+p5HSZ2lr;F
我換比佢 見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子bW6m~(Huc-q
我就給了兩元給他
xl7ynxwgY U 但他又問我有沒有多兩元G@z(nh
我又再給他 後尾他說{:Q"J6]h$d};fUM
明天還回給你問我幾時得閒hS"A"L?5R+]{,W
我心想有點唔對路 4 蚊算數比佢呃左9u#rdP6cR
即轉頭走唔理佢啦 ......ntg)u:K!\ u
但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半f3tVe4L,_@X
心想一定是剛才那男人肯定有同檔 $u.Nd~4@E+jnL
唸住引我注意偷我銀包
h f*q a-C'J-gSV/X u 好采我銀包放左好低
?9E'X\?J 同我走得快唔係損失就一定唔止4蚊@5n6H:mM)u.x
打e篇野可能會給大家說我蠢咖啦
G B ~-tZZ:P2q ~ 但我唔想再有人會被同樣給人行騙  IuelFfuUTGD
所以打e篇野出黎
1amHj#e2A 希望大家小心d 
/tEuN V 同話比你身邊住係荃灣既人知道啦

qweqweqwe 發表於 2005-6-26 04:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

柏林@清雲 發表於 2005-6-26 12:33 PM

救命呀,睇左咁多次.仲post

abcde1918 發表於 2005-6-26 12:59 PM

我睇過啦

wanmankit 發表於 2005-6-26 01:13 PM

依家d人咁衰既,大家多d睇警訊啦~

d228216 發表於 2005-6-26 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]garycheung[/i] at 2005-6-26 04:22 AM: K!W%|];[a
[color=Red][size=4]各位兄弟姊妹請小... [/quote] NNU0U}
f9i*W X,BUH
[size=5][color=Red]覆卓![/color][/size]

loklovexxx 發表於 2005-6-27 11:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.