[轉貼] 荃灣被騙 大家小心
[color=Red][size=4]各位兄弟姊妹請小心[/size][/color]!`wb"dej"N
8n'a:ul _3@+\
可以話我蠢啦 但好采今天損失的不是什麼大~~
今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,'W'Ce6i6\7p
被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)c+p5HSZ2lr;F
我換比佢 見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子bW6m~(Huc-q
我就給了兩元給他
但他又問我有沒有多兩元G@z(nh
我又再給他 後尾他說{:Q"J6]h$d};fUM
明天還回給你問我幾時得閒hS"A"L?5R+]{,W
我心想有點唔對路 4 蚊算數比佢呃左9u#rdP6cR
即轉頭走唔理佢啦 ......ntg)u:K!\ u
但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半f3tVe4L,_@ X
心想一定是剛才那男人肯定有同檔 $u.Nd ~4@E+jnL
唸住引我注意偷我銀包
好采我銀包放左好低
同我走得快唔係損失就一定唔止4蚊@5n6H:mM)u.x
打e篇野可能會給大家說我蠢咖啦
但我唔想再有人會被同樣給人行騙 Iue lFfuUTGD
所以打e篇野出黎
希望大家小心d
同話比你身邊住係荃灣既人知道啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 救命呀,睇左咁多次.仲post 我睇過啦 依家d人咁衰既,大家多d睇警訊啦~ [quote]Originally posted by [i]garycheung[/i] at 2005-6-26 04:22 AM: K!W%|];[a
[color=Red][size=4]各位兄弟姊妹請小... [/quote]NNU0U}
f9i*WX,BUH
[size=5][color=Red]覆卓![/color][/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]