娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lv123 發表於 2005-6-26 01:42 PM

蘋果日報》換餅愚弄市民 來自東方

蘋果日報》換餅愚弄市民  新 聞 — 本 港 新 聞  
B.@0q o,I"x 【 本 報 訊 】 《 蘋 果 日 報 》 與 聖 安 娜 餅 店 昨 舉 行 免 費 換 領 餅 卡 活 動 , 一 萬 張 餅 卡 瞬 間 換 罄 , 有 市 民 不 滿 安 排 混 亂 , 令 他 們 浪 費 時 間 排 隊 , 認 為 受 到 愚 弄 , 活 動 有 「 欺 騙 」 之 嫌 , 直 指 事 件 是 借 市 民 作 宣 傳 。 nBC-nR&y)L$FU T
P7i~UEP
活 動 稱 共 派 出 一 萬 張 聖 安 娜 餅 店 餅 卡 , 每 張 價 值 四 十 五 元 六 角 , 市 民 須 集 齊 五 個 報 頭 , 才 可 在 五 十 五 間 餅 店 免 費 換 領 餅 卡 。 其 中 旺 角 園 藝 街 分 店 , 於 早 上 七 時 半 開 門 營 業 , 盧 女 士 於 早 上 八 時 許 抵 達 餅 店 , 惟 店 員 表 示 餅 卡 已 經 派 完 , 她 質 疑 《 蘋 果 日 報 》 「 搵 人 笨 」 。 +L Dl"N_T#O0f2K

K1CG!T:qf P 大 埔 中 心 分 店 共 派 出 一 百 卅 張 餅 卡 , 清 晨 五 時 半 已 有 市 民 開 始 排 隊 , 店 舖 在 早 上 八 時 開 門 , 兩 、 三 分 鐘 後 已 派 畢 所 有 餅 卡 , 大 批 市 民 拒 絕 離 去 , 並 在 餅 店 外 面 大 罵 《 蘋 果 日 報 》 「 呃 神 騙 鬼 」 , 又 呼 籲 在 場 人 士 罷 買 該 報 紙 。
R$j,EMM R7n7^-S -`Dq'Q(r n
「 萬 張 」 餅 卡 取 巧 瞬 派 罄
8ABb{Z!g`7n 另 外 , 位 於 黃 大 仙 中 心 地 下 的 餅 店 亦 於 開 門 後 數 分 鐘 派 完 所 有 餅 卡 , 排 隊 落 空 劉 先 生 表 示 , 他 懷 疑 是 次 活 動 所 派 發 的 餅 卡 沒 有 一 萬 張 之 多 。
t}*B&Y5`6\
^B7LEJq8S 我不明現在東方成日狂咬蘋果。昨天我都有去試去換餅卡,8:00 am 去到餅店,以經派 完無法得個10000張,如果平分55間分,每得180 張左右。如果話「 呃 神 騙 鬼 」有點過分。

會員仔 發表於 2005-6-26 02:24 PM

唔打擊同行點搵食...不過成日發大黎講都係唔好

Dr.anger 發表於 2005-6-26 02:31 PM

東方依家大陸佬做老闆,唔咬萍果...都唔知有乜好咬

brightlee 發表於 2005-6-26 03:14 PM

mai hai lor..
\3@4N v| this 2 newspapers are enemies..y~GDui"N#c
so if one of them is doing thing, other newspaper will against him..
$J%G6qw eY"q&g/D so pls don't put this kind of news la..
R ?|inf9G it will be making bias "image" easily....

fuckbigball 發表於 2005-6-26 03:36 PM

東方真係戇居居
1E"O-r B,i F9la 信佢既更戇居

namenogimmicks 發表於 2005-6-26 04:15 PM

之前政府告過東方
%g+s?8Rg 後來東方有機會就出d搧動既新聞
jUyi.jg4n 呢d做法巳經唔係第一次

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-26 08:37 PM

您地唔覺得阿東方成日針對阿蘋果架咩
[ dU H*UqB1yoZ 東方有個專欄叫「功夫茶」
R7K_L%r8c 成日將壹傳媒d野講到大一大咁, 誇到唔駛恨
D'M7_m2fuA} 相反如果東方X街, 壹仔只會當普通野報道
nVT?.K0lUz 雖然壹仔d新聞都係信唔過}Py{zJ ji R&`0Z
不過起碼唔會咁小家啄住個對手唔放f@4B/L\Qk
自己無料就應該認衰
fX0m e#L:tgOs/Z 學人地出埋d「東周刊」「東touch」黎頂「壹周刊」「忽周」.|*Zcd g,H7x
無d原創, 抄得就抄
#ur Sca 作為一個辦報既人2z:gw&@Z;Dm*P
簡直係一種羞恥!!!QCd\({,Knb
咁多時間攪小動作不如攪d新野俾我地睇下仲好啦
A(w!d,w^#b7j 最憎d人舢舨充炮艇!!!

黃頁 發表於 2005-6-26 09:56 PM

東方真係戇居居d%b K-w2h h
信佢既更戇99999999999999999

gaye 發表於 2005-6-26 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-26 08:37 PM:
8a4Rh-IPb)Qf 您地唔覺得阿東方成日針對阿蘋果架咩
c9K{x n,t"P:{6m ... [/quote]G7n|d{4A q4{(bA
?0I"p/Gt"f0?pd"q
「東周刊」「東touch」仲好似已經賣左比人tim?O6x jS9I:h's
而家好似係星島報業集團既?*?0_j \C-?T1j
係佢個網頁見到的F5D$N llk{ e'Si
東周刊^(f3oC)?"Z)zO
[url]http://www.singtaonewscorp.com/tc/eastweek.shtml[/url]
:aJ m7WK BJ 東 touchc1q_j0{a_8x;|(tOA
[url]http://www.singtaonewscorp.com/tc/easttouch.shtml[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.