娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-6-27 08:12 PM

[27/6吹水加分題]究景 尖子 定 白子 ?

最近新聞特備節目 經常出現所謂 資優 , 尖子 , 之類的名詞.
,u"Q'I O)KC
$W#v1c"W ?r3h v 佢地話 所謂 資優 就係 IQ 達 150 或以上的人. 而尖子就係學術成績優異.P8j_u ^
:NA)D D _
根住又話証府會出大量資源去follow 敢話.
5D{0F2cq;UwV J+I8W
AY|-VYL N;b 細佬係好多年N前做過 港大的一個 IQ TEST, 結果係 135, 所以唔係資優, 但係生活上比人叻小小, 比較容易揾2餐飯仔食吓.
K/K*na"^(y 6Gn:aLbc)t
睇咗果個特備節目, 見到d所謂資優青年, 個樣都係 "得得地", 好似 high 咗野今, 講說話冇黎大體, 目空一切, 比着二、三十年前, 實比人捉入青山.(不過青山面可能真係好多 e d 人)
8Vh&O6n3d;ly/ce | /G"i C_6L1I}
其實我想同大家講既係一個道理:  [b]有得必有失[/b]
UtW RhI#I [;y;t sh
現代社會 人人的天資都係差唔多的, 平均相差小於一成, 点解? 食物問題: 真正營養不良的人只佔極小數.(非洲果d 唔計 講緊現代社會), 所以 BB 仔出世時 大致係一樣.r|.D*K o(] Y8d

ci?.~!op 果 d 所謂 資優/尖子, 其實大部份係 殘障 人士, (好似d 盲人今, 佢地d 聽覺呀臭覺呀 特別勁, 唔通佢地又係資優?) 佢地 IQ 係高, 但係 EQ 呀, 品德呀, 就不得了今低........佢地大部份重有一個好大的問題, 就係人際關係.  佢地連老豆老母都睇唔起, 嚴格來講佢地連基本人性都冇!
\2Z!OM5@ {,a+Z {^ 3c8Ac8nK4wtV
而政府就花大資源去支援佢地, 但唔係用棃醫佢地既行為問題, 而係推高佢d IQ, 簡直係送佢地去死!
@*U{(AH &zi K4aa~6tA
[color=Red]大家点睇?7`} Oi z%NTm0l
有冇D 資優 , 尖子 睇到? 可以現身說法?[/color]
0M0Wa9o6D0VE5CCLW ,c`V)xs-^!Z
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-27 at 08:43 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-6-27 08:42 PM

資優,在正常人的角度即是自閉,4yp8Q)Tnp:L
在我中學時也遇見不少,
N$Q(i6EA;s g 佢地常日都發裨四,,
"~V;Ej$[1G 性格似d 4,5歲咁,)FN-uymg@&{+P z
有次仲打老師,停課三日,
.W/GQ E1{s-y.v 所以常常見社工.rJqQ0Eo7W6j

Kk`Ke%g%} 我黑心講句,
g{+Z.N;W#@{R 佢地要政府花一大筆$$去「供」,
%^{$cj y(@Ya 但自己有能力卻不願去做,
xQx3^/F |f@~*o*Q J 咁,死左去好過!!

kuchi 發表於 2005-6-27 09:00 PM

:D:D8h W8b1r^0YcVoZ
Totally agree.....those children eye-sight is too narrow for the futureV se\@'Gc$q
IQ high is useless if EQ is low....don't know how come goverment will spend so much time and concern on these children.
!A-Q lJ|b Always say go to school is useless and can't concentrate for study. Waste time to think and living in their own world.
PfPt*K In the reality, the main important is know how to catch the chance which find out by yourself.
:T5y n.x{@E/C.J For example: Can we do the IQ test with high score and then no need to study?K1nU1Rn2V
                  My major study is Economic and i have watch the movie Beautiful Mind.b?tV~.T D
                  The main character John Nash, master of equalibrium, mental illness...butfinally got the nobel prize.....just think....how many ppls will be like this?....haha....GEQV ] I/g
Concluded, no matter how high IQ are you, at least you needs to continue to study....at least....open eye-sight....our world is so bigyS}Mq9j

/hPhm@A Hope + a little score
F9k;p0?'}M3x 4os(vQK{V-Q1g{
THanks

homan~ 發表於 2005-6-27 10:05 PM

版主,政府可以點醫佢地呀?3\5WrGd*p Y+F
唔通叫佢地睇社工咩?"|`N ^'{}
叫又會睇啦
A X7^2Rp L1] KeM m*h~3h[
做人處世,待人接物依d 野3~4S3Z:O3k,f
好難教架wor.EE oP~4T&r
b+Q(mr(r&y8S_H
唯有希望佢地多d 參與課外活動#d!wH8dJ2k5B#U
多d同人相處,從中學習啦gh6VdPl ~
/d X9[-b$dDi,]
小弟係大學見過d尖子U ~Y2[/K
大部份真係好醒目,
s_!uo-~7c+p5X"B 係有d(特別係大學讀science果d )好似低低地者

d228216 發表於 2005-6-27 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-27 10:05 PM:
Jxp`4n;Q ky9~ 版主,政府可以點醫佢地呀?
s:A1n'}U |2W4g 唔通叫... [/quote]
X!L3aVA!\ v J q:_ ~1uW{2zZ
政府 - 在未諗点樣幫佢地之前, 就想辨法 谷 佢地, 從他的身上渣出 所為 社會利益, 而有d無知既父母, 以為自已冇能力, 就推比政府, 重沾沾自喜同人講......佢地唔知 推咗自已d仔女去死!

wanmankit 發表於 2005-6-27 10:39 PM

D資優既人,我覺得政府唔應該去'供'佢地
p%G;X3^E gI'S:]&P 佢地平時有少少自閉咁,係平常人眼中...
uVL9vRDu^ 供佢地不如醫下自閉,唔係既出到社會又有咩用呢?
g^{]!}2f\n @T"Tw 我諗政府供佢地係想叫下佢地出去比下賽,威下咁囉~P,m$V!`%q
尖子就唔同啦,佢地唔係自閉(某d都有),只係比其他人努力,有心機讀書,供呢d就可以出黎貢獻社會啦

d228216 發表於 2005-6-27 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wanmankit[/i] at 2005-6-27 10:39 PM:I"m.tE]9s:x#BV
D資優既人,我覺得政府唔應該去'供'佢... [/quote]
3vn3F0v6D i 4RLN Eu
問題唔係佢地既貢獻, 係佢地有好大破壞力...例如:商業罪案

RahXephon 發表於 2005-6-28 12:14 AM

無疑每個人天生的資質都有高下之分,但我相信該分別並唔會完全主宰一個人之後成功與否。 一個人成功與否取決於佢的心理資素,取決於他對自己做的事的專注及毅力。尖子對知識或資訊的吸收無疑比一般人快,但學完之後懂不懂去運用完全是另一回的事。 其次,我地係生活喺群體社會中,組織的成功往往比個人的成功來得重要得多,如何引發同伴的能力取決於溝通技巧及對同伴的理解,這些並不能在課堂中學到的。
,P,J9p WU
n[_/g0c1m(b)P 奈何而家政府及傳媒往往標籤了這些所謂的尖子(或甚麼10優狀元云云),很容易令佢地一朝得志,語無論次,反而忽略了謙遜求學的精神。 在校園生活還可以,但一出來社會做事便會吃盡苦頭......(o5D,e%s8^0C
2Xb`M aH
我讚成政府在學術上可以分配多些資源去培育佢地,但要低調地進行,更不能忽略多方面的發展,這樣才可避免尖子變白子。

hoho886 發表於 2005-6-28 01:00 AM

講真d人係資優IQ真係150 或以上的人,
o6W"Ki-]"_ p hR(Z 但呢人都係有d特別既原因,所以係IQ
4z|\VL-[V 係勁高.同埋有d人可能真係身體上有dBm2R|l\*YIBd
問題,所以係第二方面係特別好,特別勁ga
!A"]hN@.pq "} z,_2D7H Bb Rl
不過呢d資優既人,朋友方面應該唔係太?jT1a{x-n-k/tE
好啦,因為佢IQ高過人,其他方面就唔得Z.bFnc
可能係EQ係好差,IQ就好高,我就覺得唔2T,U!cN'U%\/o@
係幾.咁而家一方面高 一方面低,生活咁l.m+h%V*o'{ R0J
就好唔正常啦,最好就IQ EQ 都普通/幾好G c$Z |"F"i FNB
咁呢d係最好既

Gretzky 發表於 2005-6-28 02:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan~ 發表於 2005-6-28 10:36 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-27 10:54 PM:
u!yjY5o_cUL#L:[ W8ao c3Q ? ?
(v^z7z$h$p qH9n.L7A
問題唔係佢地既貢獻, 係佢地有好大破壞力...例如:商業罪案 [/quote]Qszf*f!CG]@*N

EIykz 版主,I%i4\0g q[kG

C7g/`pGzBp&}3_u 你咁講, 係人都有破壞力架啦~
s~?t5_o1t&l 7x%p3b0]T+x
不過幾認同你話既, 政府真係冇咩諗過點improve 佢地既soft skills,
lzr'J7|"N 只係著重train hard skills...................>o<

d228216 發表於 2005-6-28 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-28 10:36 AM:6Lm6j;sQ6A K

1S4I ^O k'B?X:\ ,j,l4kV E C ]w!??
版主,
7WnV&z(Bd4VF{
HS``x%_S 你咁講, 係人都有破壞力架啦~2X d7E0u.uS
*X _$};g$h\.G4C/f s)U~
不過幾認同你話既, 政府真係冇咩諗過點improve 佢地既soft skills,
4A T8Rc,m.hRM 只係著重train hard skills...................>o< [/quote]
Y/H?vs6[ zRV@7xC'XUC|ce
果d人 IQ 高 - 做d衰野特野勁, EQ 低 - 不顧一切,  变成狂人, d 破壞力特野勁!

Dolly!Sit! 發表於 2005-6-28 11:11 PM

一個人係某方面特別勁,就會有某方面特別差 既la  = =  
6Fs'G*x{(Gq-M0q #TXXJ+mB#Sc{
天才唔努力,只會成為蠢才 !!!  <~ 我班主任講架 = - =

Little Boy 發表於 2005-6-29 12:00 AM

我覺得用咁多錢去特別培育一班資優/IQ 高既人...好浪費...:X k0`RP*jc
要係呢個世界生存, 要對呢個社會有貢獻, 唔係淨係單靠 IQ 有幾高...%JQed6V
係我心中, 一個真正既叻人, 係應該唔會受到環境所局限.
'V)a-ouQ-Hj.x 世上眾多有名的科學家/音樂家/天才橫溢的人, 有幾多個係由政府或家庭悉心咁培育出來呢?
B']"S bk\ H 要人為干預, 特別地提供一個環境來培育的資優, 又有幾優呢?P n7rU,dx p
難道我們可以讓這些資優人仕一世都在這特別環境下成長?+I xFRy
這樣, 反而會令到那班"資優"既人難以回到現實環境中成長, 令他們感到窒息.
,T H{#vd,B 我想, 這像是政府對那班人的一種另類歧視, 好心做壞事

raymond302 發表於 2005-6-29 06:32 PM

I think the government is wasting money in the spending to 資優/尖子. That will make the problem more serious. He should spend money in teaching their manner, communication, 人際關係 ......... The most important thing is: EQ is much more important to IQ, if you really want to survive in this world.

丹山 發表於 2005-6-29 11:36 PM

其實點解呢個TOPIC講到資優同尖子好似好差咁
7rd u!h U_,[ 究竟佢地係咩一回事我唔多清楚
x8s h`/h!} 反而係我覺得無論IQ高又好 尖D又好
n3n9h9l Dhj 若果係一個正常既家庭生活底下Y ] HUn'W X/K5^`
好難會無故做壞事 帶有破壞性
FsBAH,Q|PH i'\ 而且佢地點解會睇唔起老豆老母
mUv*\#g WUzCW 又或者點解佢地會目空一切
)Aw;Y ugQ 說話唔夠大體 係因為佢地入世未深?
6w Z b?Ab/s6f0c 我覺得一個普通人 只要經歷番咁上下 都會識得"講野"^X5I8hX;Q'],r2b
仲有就係品德 點解佢地會特別差既呢
4Q#U y!M9[.u+gG 其實可唔可以話佢地係溫室長大 不知世途險惡
4P6lW I H 受到父母過度保護既呢D人 父母可能根本就無教佢地做人道理什至係唔識教
m x4L*^ Cg%Bc 剩係想佢地讀好書 令到佢地讀書好似唔係為左自己咁#Xr PW!?#{
z&?_)E,ZGF
總之 就係   呢個問題 係唔係同佢地成長既環境有更大關係e"xc;q]7k#S"tW
政府比資源落去係岩 但係教佢地做人既人 又岩唔岩呢?

d228216 發表於 2005-6-30 12:00 AM

我認為你係講得最好的一個....以下是回應
L'xG0zAyY >>其實點解呢個TOPIC講到資優同尖子好似好差咁7V[Z DaD6`u `
如果佢地大部份都冇問題, 相信唔會有依個 topic, 依個係事實, 的確佢地影响到我地d普通人.Aw.KX-U(Tv S l [.T
b^2w`D?"[L
>>若果係一個正常既家庭生活底下,好難會無故做壞事 帶有破壞性
9B+I fU x8N f,k 很蕳單, 一個家庭 有一個資優 就变成不正常既家庭了, 除非佢老豆老母係資優, 或者受過超高等教育...博士等.....如果唔係根本冇能力去回應佢問果d問題....慢慢变成不正常家庭....C3P b9[ s xL@']3p
D[ U'e @I"i
>>而且佢地點解會睇唔起老豆老母,又或者點解佢地會目空一切說話唔夠大體, 係因為佢地入世未深?o g$vHXF@uaGj
目空一切...所以未能入世....
9hY4WZ5j&Eu%M
F,`-WnA;Pg m >>總之 就係   呢個問題 係唔係同佢地成長既環境有更大關係
[a*hN*S W.^] 就係同佢地成長既環境有關...
0s bE~(s?
0Z W ?w#UQ >>政府比資源落去係岩 但係教佢地做人既人 又岩唔岩呢?Y ~[8p^|R ?L P
打錯字? 唔明?

丹山 發表於 2005-6-30 12:34 AM

而政府就花大資源去支援佢地, 但唔係用棃醫佢地既行為問題, 而係推高佢d IQ, 簡直係送佢地去死!#v Gv5z3^ H+@j
---------------------------------------
q\pd| i srr!?@ 睇番 係啦 政府係錯
x%f7c$CH1f2c/x 其實發覺"{9d%r-e N
香港教育制度本來就係咁6`4@|"sG3F1wk#Jh
填鴨 t7f:y%r9yy ~0j
香港政府本來就係咁..?;@c6wp-C k
沙紙在手 無懼對手C yd I?X
咁佢地咁另叻 就再抬高d
!m+_oy(lw%F(_i5JE 始終或者佢地最終都係人格有問題
5GKFW5f 但係或者會有d舉世無雙既人 就係咁出現左sU1[F qZe \
增加香港既聲譽咁上下
b r]0J.A 就正如現今學校既教師 對於學生行為上既問題不加改正{~@T:z
只係教好佢地既書 其他野 留番比社工 呢個已經係一個錯誤
h1~v5h?-n 所以GTO鬼塚英吉有咁大回響
4\-|*uC&[
wD5[C-i ?_ 明顯就係 金玉其外 敗絮其中

發表於 2005-6-30 11:05 PM

細佬果日上左電視。

rmzidane 發表於 2005-6-30 11:24 PM

in my point of view.............. IQ high not = good ga bor...........even though many of them are........

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.