娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-6-27 08:12 PM

[27/6吹水加分題]究景 尖子 定 白子 ?

最近新聞特備節目 經常出現所謂 資優 , 尖子 , 之類的名詞.
j}"Q*^o.kL0EP!l MFoxi
佢地話 所謂 資優 就係 IQ 達 150 或以上的人. 而尖子就係學術成績優異.P}5rd,O q!l8^
kV/W"]Y:{H
根住又話証府會出大量資源去follow 敢話.KN^-JI
#q}I'QVM3K*Gm%E
細佬係好多年N前做過 港大的一個 IQ TEST, 結果係 135, 所以唔係資優, 但係生活上比人叻小小, 比較容易揾2餐飯仔食吓.
!V$?Q3^|
(O }L9kC 睇咗果個特備節目, 見到d所謂資優青年, 個樣都係 "得得地", 好似 high 咗野今, 講說話冇黎大體, 目空一切, 比着二、三十年前, 實比人捉入青山.(不過青山面可能真係好多 e d 人)
9} zK1L0V%`2Y
r$z-K1uU7c Fp 其實我想同大家講既係一個道理:  [b]有得必有失[/b]\LM*j U8HYZ!B2g"w8@

eNv)?xT7h 現代社會 人人的天資都係差唔多的, 平均相差小於一成, 点解? 食物問題: 真正營養不良的人只佔極小數.(非洲果d 唔計 講緊現代社會), 所以 BB 仔出世時 大致係一樣.e%T2n.Gq,pw([

SPt%Yg-Mc#| aBH 果 d 所謂 資優/尖子, 其實大部份係 殘障 人士, (好似d 盲人今, 佢地d 聽覺呀臭覺呀 特別勁, 唔通佢地又係資優?) 佢地 IQ 係高, 但係 EQ 呀, 品德呀, 就不得了今低........佢地大部份重有一個好大的問題, 就係人際關係.  佢地連老豆老母都睇唔起, 嚴格來講佢地連基本人性都冇!J G9_6t$C0{
3^/[ J1cvHrn,k
而政府就花大資源去支援佢地, 但唔係用棃醫佢地既行為問題, 而係推高佢d IQ, 簡直係送佢地去死!
&Fd'g%N7p Vut
's^"? XwI^"@~F6k [color=Red]大家点睇?"k3n'ENP? g_
有冇D 資優 , 尖子 睇到? 可以現身說法?[/color]
l c u6N `
H5R@1\^ [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-27 at 08:43 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-6-27 08:42 PM

資優,在正常人的角度即是自閉,BVLz[$^
在我中學時也遇見不少,
1N"t-K-Z6a0OP o 佢地常日都發裨四,,
)p8Q)M"E U,E#F 性格似d 4,5歲咁,;K8r!M `6y#c&n/W
有次仲打老師,停課三日,
Ab U!M)eznFq 所以常常見社工.
l1OeKta|%H :~ wm'a@#@$J|
我黑心講句,
Z Ya8Ze `1G"RF;{e E 佢地要政府花一大筆$$去「供」,
b5P#RT:`K+H)i&| 但自己有能力卻不願去做,
j,] T;^^ rwu 咁,死左去好過!!

kuchi 發表於 2005-6-27 09:00 PM

:D:D
3Dbf$zi1U ]u Totally agree.....those children eye-sight is too narrow for the future\aQ/G"`1a I h
IQ high is useless if EQ is low....don't know how come goverment will spend so much time and concern on these children.m'SP;Rc'j
Always say go to school is useless and can't concentrate for study. Waste time to think and living in their own world.3BTksz KZ+[8m
In the reality, the main important is know how to catch the chance which find out by yourself. N&C V/U5p&a-gQ@ z
For example: Can we do the IQ test with high score and then no need to study?
g5OjN,M#QH                   My major study is Economic and i have watch the movie Beautiful Mind.
&X.B*\)O'O4jC                   The main character John Nash, master of equalibrium, mental illness...butfinally got the nobel prize.....just think....how many ppls will be like this?....haha....
o6e6m F%n|yI w Concluded, no matter how high IQ are you, at least you needs to continue to study....at least....open eye-sight....our world is so big4].u0CW5U*`IQ O
J,B7e6` OC(UI%_
Hope + a little score
Jw2m3z {\c$C
8\1S])Rd/^N THanks

homan~ 發表於 2005-6-27 10:05 PM

版主,政府可以點醫佢地呀?+kU6m$~j-F2j:t
唔通叫佢地睇社工咩?
,`c#a!d^I,a 叫又會睇啦9M2Sj)N3P\ pP

9}'O3gP U4y*Q 做人處世,待人接物依d 野6p-y7Y-O4ZPo3H
好難教架worG&SzW t]^D,?

Uz$h*E/s%zLE 唯有希望佢地多d 參與課外活動
'?R5a*\3Fvg 多d同人相處,從中學習啦 ^p]+|P&mO%_"a'i v
?(u$iLS
小弟係大學見過d尖子Bg0Tlg.D x@
大部份真係好醒目,']*E+\ xdK/o(X
係有d(特別係大學讀science果d )好似低低地者

d228216 發表於 2005-6-27 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-27 10:05 PM:
8w l$vS1] 版主,政府可以點醫佢地呀?
6J4yI;]'E3EU 唔通叫... [/quote]v\}1E&E9R^:R

M:r,Ie&@'z1It-W:@x 政府 - 在未諗点樣幫佢地之前, 就想辨法 谷 佢地, 從他的身上渣出 所為 社會利益, 而有d無知既父母, 以為自已冇能力, 就推比政府, 重沾沾自喜同人講......佢地唔知 推咗自已d仔女去死!

wanmankit 發表於 2005-6-27 10:39 PM

D資優既人,我覺得政府唔應該去'供'佢地
]5D_5]q$F^'H 佢地平時有少少自閉咁,係平常人眼中...
|'Y/Y%JG 供佢地不如醫下自閉,唔係既出到社會又有咩用呢?0er7]'Ai\
我諗政府供佢地係想叫下佢地出去比下賽,威下咁囉~
R%|,F"uMd`UT.T 尖子就唔同啦,佢地唔係自閉(某d都有),只係比其他人努力,有心機讀書,供呢d就可以出黎貢獻社會啦

d228216 發表於 2005-6-27 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wanmankit[/i] at 2005-6-27 10:39 PM:_)H N~W7h
D資優既人,我覺得政府唔應該去'供'佢... [/quote]
sy[(gx({~7u NW K4XuF
問題唔係佢地既貢獻, 係佢地有好大破壞力...例如:商業罪案

RahXephon 發表於 2005-6-28 12:14 AM

無疑每個人天生的資質都有高下之分,但我相信該分別並唔會完全主宰一個人之後成功與否。 一個人成功與否取決於佢的心理資素,取決於他對自己做的事的專注及毅力。尖子對知識或資訊的吸收無疑比一般人快,但學完之後懂不懂去運用完全是另一回的事。 其次,我地係生活喺群體社會中,組織的成功往往比個人的成功來得重要得多,如何引發同伴的能力取決於溝通技巧及對同伴的理解,這些並不能在課堂中學到的。l;x g/qwnL!Q

h V B0\glGm/LDR 奈何而家政府及傳媒往往標籤了這些所謂的尖子(或甚麼10優狀元云云),很容易令佢地一朝得志,語無論次,反而忽略了謙遜求學的精神。 在校園生活還可以,但一出來社會做事便會吃盡苦頭...... On+]J4tpW

*NE t&q"D/F 我讚成政府在學術上可以分配多些資源去培育佢地,但要低調地進行,更不能忽略多方面的發展,這樣才可避免尖子變白子。

hoho886 發表於 2005-6-28 01:00 AM

講真d人係資優IQ真係150 或以上的人,
*Z5nCJ2w*Z5z.rUc-u 但呢人都係有d特別既原因,所以係IQx;U Y6EL9iQ w9p
係勁高.同埋有d人可能真係身體上有dW y u [R(zo
問題,所以係第二方面係特別好,特別勁gaK(}"qUR

K t*G FOz!dFs 不過呢d資優既人,朋友方面應該唔係太
yP;L L,yG 好啦,因為佢IQ高過人,其他方面就唔得)R%H$dX3O!N
可能係EQ係好差,IQ就好高,我就覺得唔#E6oqv7b.?\
係幾.咁而家一方面高 一方面低,生活咁z9D}bd3t
就好唔正常啦,最好就IQ EQ 都普通/幾好
N8p4_ vws+G8RA 咁呢d係最好既

Gretzky 發表於 2005-6-28 02:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan~ 發表於 2005-6-28 10:36 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-27 10:54 PM:8Qn$o!W7R+x
8{{"}`{)Mq

P}Op#Y,U+Z2c1K 問題唔係佢地既貢獻, 係佢地有好大破壞力...例如:商業罪案 [/quote]hw ZrG4Pl*\

v"] s}$t] 版主,
n+T&}Ms@g1T |7c:m|+OX
你咁講, 係人都有破壞力架啦~u8am8[{9MQ6G~lj

-r3~N&bDO_.[A 不過幾認同你話既, 政府真係冇咩諗過點improve 佢地既soft skills,
4Xx_&[$HEa 只係著重train hard skills...................>o<

d228216 發表於 2005-6-28 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-28 10:36 AM:S1LkO JP}
5G8`Ge w1g&IX

`G&m l;AM?(t 版主,
O6Ui7|;w ]5b '^|}7E_v/Z0i
你咁講, 係人都有破壞力架啦~4vPr1L$~/s0zt U0N[
0y*Tk"s*u:eb,p
不過幾認同你話既, 政府真係冇咩諗過點improve 佢地既soft skills,_Bi:JS8Kk
只係著重train hard skills...................>o< [/quote]
LL2v.Tb%B Md u-C
["wG!{0m2P/rsm 果d人 IQ 高 - 做d衰野特野勁, EQ 低 - 不顧一切,  变成狂人, d 破壞力特野勁!

Dolly!Sit! 發表於 2005-6-28 11:11 PM

一個人係某方面特別勁,就會有某方面特別差 既la  = =  T[9@ E&ZALjX xV
Z(a?&E:q:_ BE
天才唔努力,只會成為蠢才 !!!  <~ 我班主任講架 = - =

Little Boy 發表於 2005-6-29 12:00 AM

我覺得用咁多錢去特別培育一班資優/IQ 高既人...好浪費...
8{i1Y H&ij E5| 要係呢個世界生存, 要對呢個社會有貢獻, 唔係淨係單靠 IQ 有幾高...PX t5_N.?F
係我心中, 一個真正既叻人, 係應該唔會受到環境所局限.L5j},XR O?Y
世上眾多有名的科學家/音樂家/天才橫溢的人, 有幾多個係由政府或家庭悉心咁培育出來呢?${~4v"D-yM,b
要人為干預, 特別地提供一個環境來培育的資優, 又有幾優呢?
|PYC"TJX _(Kg-t 難道我們可以讓這些資優人仕一世都在這特別環境下成長? f2WO6j6L2~'a
這樣, 反而會令到那班"資優"既人難以回到現實環境中成長, 令他們感到窒息.
3a^nC7FP 我想, 這像是政府對那班人的一種另類歧視, 好心做壞事

raymond302 發表於 2005-6-29 06:32 PM

I think the government is wasting money in the spending to 資優/尖子. That will make the problem more serious. He should spend money in teaching their manner, communication, 人際關係 ......... The most important thing is: EQ is much more important to IQ, if you really want to survive in this world.

丹山 發表於 2005-6-29 11:36 PM

其實點解呢個TOPIC講到資優同尖子好似好差咁
5U ? nI-bH r 究竟佢地係咩一回事我唔多清楚
Mz sY}9I(g~ L d 反而係我覺得無論IQ高又好 尖D又好5Lbj8q `\yd$b/d
若果係一個正常既家庭生活底下
| N:Vy+z6{;FV;TN!i 好難會無故做壞事 帶有破壞性 w3dK"p,O6j+P
而且佢地點解會睇唔起老豆老母
$|Yi2^X;B 又或者點解佢地會目空一切
a ajl/a 說話唔夠大體 係因為佢地入世未深?qw_d)@O@
我覺得一個普通人 只要經歷番咁上下 都會識得"講野"1K8GE(ig C$uQb@
仲有就係品德 點解佢地會特別差既呢
$d"Q? YJ:|D 其實可唔可以話佢地係溫室長大 不知世途險惡
!d,y.Ld.tf!h7te 受到父母過度保護既呢D人 父母可能根本就無教佢地做人道理什至係唔識教
@|Z6G6Vfb 剩係想佢地讀好書 令到佢地讀書好似唔係為左自己咁 eO N4w4t3~F
5w:C8H;US
總之 就係   呢個問題 係唔係同佢地成長既環境有更大關係
C0Fc6dm 政府比資源落去係岩 但係教佢地做人既人 又岩唔岩呢?

d228216 發表於 2005-6-30 12:00 AM

我認為你係講得最好的一個....以下是回應
b'iB B9@R5g >>其實點解呢個TOPIC講到資優同尖子好似好差咁
*hO-gk^ ^)DjY5Y 如果佢地大部份都冇問題, 相信唔會有依個 topic, 依個係事實, 的確佢地影响到我地d普通人.F-sen@;d0n

7S~!D.Fp >>若果係一個正常既家庭生活底下,好難會無故做壞事 帶有破壞性
jX;?!{Q@^ 很蕳單, 一個家庭 有一個資優 就变成不正常既家庭了, 除非佢老豆老母係資優, 或者受過超高等教育...博士等.....如果唔係根本冇能力去回應佢問果d問題....慢慢变成不正常家庭.....N`SBCEu
J eJ-Qk-E\:p\
>>而且佢地點解會睇唔起老豆老母,又或者點解佢地會目空一切說話唔夠大體, 係因為佢地入世未深? \%b#Bnhs$j XLW
目空一切...所以未能入世....
"z`h'n S z
b7Pm0ZB[\ >>總之 就係   呢個問題 係唔係同佢地成長既環境有更大關係
X T o4b#X)j d'N%E 就係同佢地成長既環境有關...4_'|^'m)t O3T
?n z+k w]
>>政府比資源落去係岩 但係教佢地做人既人 又岩唔岩呢?v|(ExO(yM4n'd
打錯字? 唔明?

丹山 發表於 2005-6-30 12:34 AM

而政府就花大資源去支援佢地, 但唔係用棃醫佢地既行為問題, 而係推高佢d IQ, 簡直係送佢地去死!6?8N)A6Af7S5y
---------------------------------------
8N"vigxhx7[k 睇番 係啦 政府係錯[bo*iu_0C8S\$Z
其實發覺
y0] HC _m 香港教育制度本來就係咁'eJ0w$mt%gf
填鴨 d-N {Py.J@ `
香港政府本來就係咁..B@4j0]Om^
沙紙在手 無懼對手
6~8n#~brt.Sys2u 咁佢地咁另叻 就再抬高d MOa%`dQ5R7\w
始終或者佢地最終都係人格有問題
yUU.j&??7Ta 但係或者會有d舉世無雙既人 就係咁出現左
x0t? kMzT 增加香港既聲譽咁上下
{'JN u2z&p-v|*A_Gq8] 就正如現今學校既教師 對於學生行為上既問題不加改正
!j%e#FZ2m,Ukvw*Dn| 只係教好佢地既書 其他野 留番比社工 呢個已經係一個錯誤
`1__kX`k II(b+c 所以GTO鬼塚英吉有咁大回響W9L$I{7`7K

*D'{.j.u9D3w,B 明顯就係 金玉其外 敗絮其中

發表於 2005-6-30 11:05 PM

細佬果日上左電視。

rmzidane 發表於 2005-6-30 11:24 PM

in my point of view.............. IQ high not = good ga bor...........even though many of them are........

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.