娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-6-28 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]singdotcom[/i] at 2005-6-28 04:42 PM:
jR+aTt+a3p@;^$hG 死啦死啦, 教宗篇野又出現啦
-g$u9aj1|`#^^N-P [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=59463&fpage=1[/url] #44 [/quote]6fcw:Fx` X9vt4a
[!d3@0_#r gd
哦.... 有人扮原創
!dS'QG5Fz{7o.k 俾一日時間你解釋;)

sfxc0000 發表於 2005-6-28 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-28 06:56 PM:
M+jzd?8S2B9i6};k {
*h.fO I&^(fU'?6] ]y$u;LRY8^#g*[
哦.... 有人扮原創
K E9|Z/pm9OD0^ 俾一日時間你解釋;) [/quote]
B7~)n5C Sn[:V9NE6G 唉.....
MhjE'N^#P"lFV 咁又何苦呢:(

KKBoy 發表於 2005-6-28 11:44 PM

今日睇完~
fO8CB;B 對於一個頭d迷黎講~F-oh4b&\m9FU Z/b
呢出電影可以講係影衰晒~!
#AS"l Tt:ab3r}3k#p)R 睇到我火都黎埋~
a}~2p0eBri4j 講到文太成個醉酒佬同淫虫咁~
0wR(?$onV{V 而阿樹部85又變左86個樣~
0f$_MU?)r~C 京一ge無燃點火不在講~
6q7tyu%C0kQ ^ 漫畫中里渣bnr32明明唔會飄移~(以前渣s13會) C$j/E0@B#?;p
好灰~

HansChan 發表於 2005-6-29 01:11 AM

我就唔講太多喇!
:@q \uPz 兩個字...."失望"8D2OS `Q*tl?
劉偉強啲戲一樓作風"散修修"唔多講喇....B)p%tD6kZ F$W
飄移黎黎去去都係得三個彎左右...(我估仲係影一至兩次repeat嗰隻....其餘啲彎好似失晒踪甘)....連秋名最經典既五連彎居然冇詳細影出黎(最後一場算影得最多)......
$vv l1P v)o 根本就只係想睇飛車同飄移......佢就用剪接將啲過彎搞到一節節......睇到發火!! 根本都唔覺係砌緊車...(心目中係想佢由頭到尾影成條秋名山飛車過程.....佢就一味剪接草草了事!!)r7B7d,S#IGE O
成套戲冇砌直路甘...... 過彎就影部車啦....影影下剪接個人頭落去.....破壞晒場車....4XTy5Te`
結論係: 唔到喉更唔到肺.....想睇既嘢睇唔到! 仲有我死唔信佢冇用特技....根本好多鏡頭都好假! 生果日報居然俾四粒提子......以後都唔會信哩啲影批!!

KANGMENG 發表於 2005-6-29 04:27 AM

你懂做motion graphic,animation的难处吗??0or7d|({d
香港电影的buddget比荷里活来的少,但能做出如头文字d的电影已好无错啦

月月鳥 發表於 2005-6-29 11:23 AM

[color=Purple][b]有認真回答者+[/b][/color]

HansChan 發表於 2005-6-29 03:34 PM

或許真係祈望過高......[0M ?NZ:]
但我相信入場既人都係大多想睇我講啲嘢........但睇唔睇到呢??
/@p K ki ^(n 砌車唔係影砌車甘....大佬! 唔好剪到甘吖!
1Q6ON)b*UZK 有一度仲谷鬼氣!黃秋生教佢個仔楂車嗰度, 佢老闆係甘影住啲樹...一味只係有聲......唔通要人入場想像一番?
l3o a%z5]r 我想講既係......浪費咗秋名山條路....哩套始終係戲...唔係漫畫.....睇戲係真係想睇到砌車,甩尾成個過程........剪到甘....睇返漫畫啦不如!$Y})h/U M"HF
故事己經係薄....仲好多劉生既作風----->交代得草草了事!(如86套'計'燒咗嗰幕!).......一味淨係靠黃秋生啲戲答救, 同傻強啲冇里頭......如果甘就叫好睇既話....就唔係睇緊砌車囉!

清揚 發表於 2005-6-29 06:06 PM

我覺得套戲ok law,最衰系條感情線law

crap 發表於 2005-6-30 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-28 08:56 PM:8z ^UfR+k+E&emc

-FU9R(p7['\ eE.j4L0z cj
哦.... 有人扮原創\1K9uVjM
俾一日時間你解釋;) [/quote][ ?QRM^[wkbz/A4V

2b9\m2F(il H 無人答, 做野

【車仁】 發表於 2005-6-30 06:43 PM

我覺得套戲叫唔悶lor,
b-^6Fuq K5u~ 又未到唔好睇既程度既,7wwTHq^3Oik
都值得一睇架本人認為!

sfxc0000 發表於 2005-6-30 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-6-30 06:43 PM:
j;D4afkC [color=Red]我覺得套戲叫唔悶lor,
HHI#J$O 又未到唔好睇既程度既[/color],
'nCniQh)_ 都值得一睇架本人認為! [/quote]#r:cD*Y;Z?n
我都覺得係....

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.