[影評] 再論頭文字D(1000字以上) [月+比貢獻者]
再論頭文字D(1000字以上)3_x-^.O(z F我唔係見到港產片都會踩的人, 我都覺得功夫好睇
但呢次真係太令人失望!
我不會以動/漫畫版頭D去討論, 如果要比動漫版, 無意思; 我入去之前都係預左當新戲睇n{ XVuW{ S.v5z^
之前我都講過, 角式/故事次序大兜亂同埋選角其實係無問題
問題係佢根本拍唔出原著神髓
b)Y}$N)t1s
首先, 最大賣點係飛車場面, 剩係呢個都絕不合格!
路邊太多"假燈", 成條馬路都係一支支綠色/紅色柱燈, 攪到成個秋名山似正式場多過街; O!l GO9l5rKpWy
D觀眾擺位極之求其, 唔密集(其實呢點可以用鏡頭補位, 但有關方面無感做)
完全無黑夜飛車的感覺! 好失敗!?j]3V4c,C\7Y{
背景音樂求其得來又極難聽; 之前動漫版的高水準音樂/歌曲係無晒架!
果D飛車時的音效就以旁白代替!! 不過好似講馬感, 仲全程講足晒喎! 內容講得極求其, 好煩!