娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-28 03:10 AM

[30/6吹水加分題]您有無【大志/坎坷】人生

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2005-6-28 03:31 AM

我既座右銘 -"偉人既路係崎嶇既"6a:r,^b&`4qPHg
每個人都遇到對環境不滿既問題;b;cAng|*sB2F
睇你點面對
Q.Vi FV 四肢健全,餓唔死已經幸福
P|"A4V,F}E0Ga 另外,機會唔單只係要黎把握,係需要發掘...
X1{5o K.PR["]
},N:fB4_Mo@!|7L1j

+Y{pBu*C&o/cH9_I Q!\T IM

/Tk aEZA"R 其實咁講都係安慰下自己...

rongol 發表於 2005-6-28 03:48 AM

我都有試過係屋企四角櫃底床下底搵毫子買麵包, 一筒生命麵包食兩日, 日日睇報紙搵工無人請, 過海見工都係坐船行路行到出晒汗, 一日唔死得一日都要行落去, 今日我咪仲未死得

死仔飽 發表於 2005-6-29 02:48 AM

我諗我咁大個仔最坎坷都係前幾年......N H%F:b-P h/B z
j$e&K(K Y*m
岩岩畢業, 又左年半工都搵唔到, 之後仲要香港有SARS
lp(B?|0u;U!M :g'S0~.\g&v
搵工變左難上加難/x&reG/T8V

m5F1b`P 個時仲要係自己一個人住, |n7O$D }z

M J^ oEwQ;E'W 雖然唔洗交租, 但係燈油火蠟, 樣樣都係錢
FW;N | n6kWM
!t~ins(B]+hz 因為失業左好耐, 之前讀書時草落幾錢, 已經洗得7788
.Gt0Aic`1gx9h-b
'V;? Q!GU:H 夏天時唔咁開凍氣, 日日係屋企食即食米粉......})Ei&j*~,O3u.w

QoYD:Sph+y 最後要女朋友介紹先可以搵到一份temp既工
zrr[(b1f
.d M&e8v bp"o 男人老狗要女朋友幫手先搵到工, 自信心真係大大受創
juhCW$T9W*M
[r {.~v@ qi 份工番沙田, 我住元朗}/Yqtk(X(QN

*Ow^1Bo"o-i 來回一日要成30蚊.......m;E~-{:b
B,V&PZ#@+cG.u0Y
因為果時冇錢, 唯有日日去食d 八蚊既飯盒......
8}DmJi5S[ R
^Ro-Fuv l 試過搵哂成身既 coins, 左計右計, 先咁去買個死人八蚊飯........
\M1v;a;E9@_*^`W
b1\1Y"B/uQ1n)H1? 有一次仲pk, 個死人飯盒, 食食下發覺d 豆腐變左.......
_9W n!z/R@&d $_n2g,l2DC-k5n
因為冇錢又餓, 唯有食埋佢........
:^7V%Szp Lb
7h7J m [;X5}4F 經過果幾個月既生活之後i#J^*~;Hyj3V

2~l+C1oG:Kb 我發現.....
-xPd'V,Y%v 7_$`%Z;c}YCA
香港真係餓唔死人, S4R,z*}nCa6[CB
-cG i-k PyG
仲有就係, uk'\J&F!pr$O:p

:i N-b5fLp9@eH-a 坎坷只係一時, 只要努力, 生活就會變得更好......

kwokyin1009 發表於 2005-6-29 07:42 AM

我試過有一年4nt/BQ/v+N8JB
搵唔到野做`x2P5vw q QWr
搵到又無錢返工
t:G-C~hu 我死黨仲 out 二嫂 搶走我女朋友+u(t{1k x2G&O(^Z nF
之後我仲生cancer0H x:uGq0o&n
好在發現時仲係早期 如果唔係我一早死左啦]?!o![Et

LlYQO_#| 不過我而家咩事都無啦
,@Q-kecj4{.lP 醫返好 我好珍惜我既生命(好老套呀)
%~1A/vS^rJ4Q
8{z;]$T!P,f E 我仲知道左佢地兩個係點既人
Y7@:B(g Z M{1Q hr#h`jM8D4E
對我黎講係無蝕到......

gundamman678 發表於 2005-6-29 09:42 AM

見到你地咁堅強,真係好配服! 原來香港都仲係有咁多咁"硬淨"的人,所以大家都要為自己而自豪!!

Edison 發表於 2005-6-29 03:24 PM

I wish I become my second Bill Gate it still my goal now, a person rich like that can really do anything lar. And if i one day became rich i will send my money to the poor people all over the world. Give money to support NASA and scientist to invente and move human to live in space. And make a lot of contribution to the world. Once got enough money for myself retired then enjoy the rest of my life.

gaye 發表於 2005-6-29 03:38 PM

舊年簡直係霉過梅菜啦,書又冇得讀,
,o th OHC\Ty 真係差少少丁都唔收,冇人情可言g/XE!R!@)l
咁咪搵工攞, 點知搵左幾個月, CVq^b)ld
都係搵唔到工開,見完份份都係冇回音,
:[h9J%uc*OX 我自問份份都好有誠意去見...8Uav;|-K7^c-@7cW
眼見某人,佢成績又唔好,平日不學無術,~]U9bl8T'GP:r)Z3k
冇乜努力過,讀書個時就功課全抄,project 叫人做哂,
QMZf!`!Vto&BCe 但識得人,見都唔駛見就有工返,人工仲幾高,A/VM@2yX
食飯個陣仲要哂命,再望下自己,
,a-Be,J.GG Rj 當時好比心機讀書,但盡哂力都係冇公司收容,
0dw c3u z 個時真係好興又好down, 心又諗 : 邊個話勤力就有收穫架?
!a }8K&{3sJS/JV0SW(C 個時心情真係超灰(而家都係)
nVK [&^*pC 好彩最後都搵到,但人工就...

abcde1918 發表於 2005-6-29 03:40 PM

記得有一年
v9k8\Yz 我D生活過得很慘
,w/W[x7E 我呀爸搵唔到野做   WJB*Xaf
我呀媽又入咗醫院0?jV!xZ1}
我在學校因為成績太差被人踢咗出校
I8iO]X 好彩  依家我呀爸搵到野做
3g-M\L:afP 我呀媽又岀咗醫院
Lwa-r0`7i y 而我依家又讀返書:{#cqB^
生活逐漸變得更好了

hello1234 發表於 2005-6-29 04:20 PM

好難講開唔開心 一時時啦~
6Ldy&y'm 好難量化都好難comparei"M9nydVx&]A[4Y,U

wuyFZ@ I z5H5K O岩O岩過完個exam 幾好feel既..
:[:c%~ H\] i 不過又幾無目標.J5w V]Y:f
k#{?9H)x&[3~C
其實我想做老闆.

woolycat88 發表於 2005-6-29 05:25 PM

希望各位再冇坎坷日子!!!!!

曾经hk bank有個廣告,佢話香港地揾唔揾到食,都係睇你自己!大肚能容容世間難容之事,慈顏常笑笑天下可笑之人!香港人,振作,努力,向前,寧願咸濕,never give up!:lol::lol::lol::lol:

raymond302 發表於 2005-6-29 06:41 PM

I am bored to my school life. Every day I go home. I have to do homework and studying. I do the same thing every day. These take me a hole days. Sometime, I have even no time to take rest and shop. Everyday I just sleep about 5 hours because of the stupid homework and studying. I HATE IT VERY MUCH. I AM SO DAMN TIRED. GIVE ME A BREAK!!!!!!!!!!!

joycejo 發表於 2005-6-29 08:11 PM

天將降大任於斯人也,必先餓其體膚,勞其筋骨
A,J3p;GEg 所以坎坷一定就有,有大有小(q |`!})?6[c1x$U
大志都有,雖然未成功,不過一定會努力,一定會做到,因為心中擁有信念,一切迎刃而解
Qt7jGAxlZz 係到希望所有會員忘記坎坷,努力面對人生,因為面前既路係自己既,自己一定要積極面對
a*P(i0q R2t7q 講左咁耐,希望大家唔會介意

月月鳥 發表於 2005-6-29 10:54 PM

#2,#13 可以再詳盡解釋

joycejo 發表於 2005-6-29 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-29 10:54 PM:
&K m4JOi@q #2,#13 可以再詳盡解釋 [/quote],{U+K4g&{n
vKU*~,\ S"tXR ~8|
L5IyV5Uq'|Az
哦哦...

joycejo 發表於 2005-6-29 11:12 PM

即係話人生大志係有囉,好似發達呀!做有錢佬咁呀,不過呢d係志願je,做唔到唔一定要down8|+gY)YX.g
相反,做人好簡單,一家人開心,健康,快樂就好啦,唔駛要求咁高,最緊要就係開心囉
Og.?&L-c u5D 好多人一生追求呢樣,戈樣,到最後就因為追求某樣事而疏忽其他事
d9J?)cJ6~ 所以做人冇話咩大志同坎坷,仲知做人有大志係好,不過唔好盲目囉,坎坷係人都有,總之相信雨過天晴就得!唔好成日諗過去,計劃未來好呀!

RahXephon 發表於 2005-6-29 11:57 PM

人生是否成功/坎坷,我諗是取決於你是否堅持自己的理想信念,相信自己是一個有用的人。
*FOj!EF R ?3K H ^0v9FC
我初出嚟工作都幾順利,短時間內升到一個較高的職位,有幾個下屬,收入都唔錯,但是再無發展的空間,於是便決定轉工,轉行做銷售的行業。 雖然這幾年的工作並不十分如意,收入亦無以往的多,並且時常受人白眼,有時都會諗自己點解要攞苦嚟辛...但我沒有後悔,因為表面上工作好似沒甚成就,但其實當中體會了很多寶貴的經驗,學懂在逆境中不會看輕自己,學懂如何謙遜。 我深信現在的逆境只是未來成勁一個鍛鍊,我唔會放棄自己,還會不斷裝備自己。 人生的事業生命有三至四十年,一兩年的低潮,只會令未來成功的日子加添美好的回憶。]Hp-f2v4~

/i"_ c @,ja7\ 林肯總統當選前,事業一事無成,家庭生活失敗,選議員多些落選,最終都能成為美國著名的總統。
i[%n UxQ2o O+IUnar+u
李克勤未番身之前,都要講波,做綜藝節目,冇碟出,只能在主持勁歌金曲時為那些不懂唱歌的偶像派歌手伴唱...... 如果佢唔堅持相信自己是得的,又哪有今日的成就? iDHw%U"W
E/q0HN&x3US#o/pS
船王董浩雲在發達之前亦差點破產,努力數十年才有驕人的成就。 Bg`GXc({*H

:_2} ?6HQ"HyR 所以,無論而家幾咁坎坷,只要堅持信念,不斷改進自己,終有光輝的一日。
6jV^'yN+`TL2?1f
(q x n%`(VfF BVS|K :D

月月鳥 發表於 2005-6-30 12:03 AM

#16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人也,必先餓其體膚,勞其筋骨,
:YE7y+HC 再點出多dd,其實你用得幾好Ek3Lp!TF7I#w @2`

6d)zy(Gm%C-BeS X [b]正確的是:天將降大任於斯人也,必先[color=Red]苦其心志[/color],[color=Red]勞其筋骨[/color],餓其體膚[/b]8S:i*c.|{$I@/D

e7gm Yi} [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-30 at 12:06 AM [/i]]

丹山 發表於 2005-6-30 12:14 AM

作為一個人 尚未經歷過認為很坎坷的事情"WEd;~-mN7Za
最大不了都係父母離異 但離得早 6歲
$Qx7V E ~0h7?-A ]*eo 懂事以來 合則來不合則去 無諗過都覺得好正常jE6k _7Y0V)m#X O
所以又唔覺得會係咩一回事
4O'U&hbt\S { Dj 即係 無坎坷*cxXv GPL6B
b:aQzq0Q
做人 無諗過而家讀書為乜]9sPJ$tw q%J\$m
第時做乜 條路點行 有諗 不過無頭緒
:FnJt%B 因為無樣特別叻 又唔係乜都唔識
Y/\6v;IUSsz@ 都可以話係 無大志
(sfQW2| q%f^ *E { yA{#DT;v#WNcV$y A
我都唔知咁既人生....會點....

joycejo 發表於 2005-6-30 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-30 12:03 AM:6} y r%K,o6sn Y
#16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人... [/quote]
{4T-ln:z l ? E p-em4@ [~
2u0v0ENP&o,P
好呀...等我解釋下啦X5Mt`P4Xo
天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚全句係天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行弗亂其所為。 E#eoHD/ts-r#s
即係話只 有 具 備 不 畏 挫 折 , 堅 韌 不 拔 的 信 心 和 毅 力 的 人 , 才 有 希 望 實 現 理 想 。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.