[30/6吹水加分題]您有無【大志/坎坷】人生
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我既座右銘 -"偉人既路係崎嶇既"6a:r,^b&`4qPHg每個人都遇到對環境不滿既問題;b;c Ang|*sB2F
睇你點面對
四肢健全,餓唔死已經幸福
另外,機會唔單只係要黎把握,係需要發掘...
.
.M o@!|7L1j
.
.*C&o/cH9_I Q!\TIM
.
其實咁講都係安慰下自己... 我都有試過係屋企四角櫃底床下底搵毫子買麵包, 一筒生命麵包食兩日, 日日睇報紙搵工無人請, 過海見工都係坐船行路行到出晒汗, 一日唔死得一日都要行落去, 今日我咪仲未死得 我諗我咁大個仔最坎坷都係前幾年......N H%F:b-Ph/B z
j$e&K(K Y*m
岩岩畢業, 又左年半工都搵唔到, 之後仲要香港有SARS
:g'S0~.\ g&v
搵工變左難上加難/x&reG/T8V
個時仲要係自己一個人住, |n7O$D } z
雖然唔洗交租, 但係燈油火蠟, 樣樣都係錢
因為失業左好耐, 之前讀書時草落幾錢, 已經洗得7788
夏天時唔咁開凍氣, 日日係屋企食即食米粉......})Ei&j*~,O3u.w
最後要女朋友介紹先可以搵到一份temp既工