娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xman2 發表於 2005-6-30 12:20 AM

人生大志............永遠都有現實呢個死敵,X7jFgh5y v/n
P"@z5_o-b
我想做球員,偏偏係個肥佬f6guUU3L[1[$y
我想做藝人,偏偏唔夠口才9D r^!G4G `D7Q7M
我想...........u |"h?/D;Iqt
%z;_T EwpH4G
其實最大gea 大志j.`B8v&EQ^\[9F
都係做個好人,安穩面對現實
^9M s/e^
%Y-iT!sSD F 人人都有自己大志/理想
'fX0y;G7P3Y Bx 但係有幾多可以實現F%[xtydc,s,[!uD LQ
所以要有大志,應先有小志,
/^ ^Q?i;M1E*N 逐步逐步去做
(jn8^Ga-LFrN %pB DE7y_3qwM
如果乜都唔做就話自己坎坷
+s9MhB;J 只值一句:抵死D Pu#JZ4F B!jxo
_9e,xB{9w.l
我自己入世未深,但都好希望有一番事業
}Ql:|U/Ld#h JtF:p%b 遠gea,想做世界冠軍
"cf4YB?;}3wsE t#V 近gea,想畢業有份好工T3]^!N/Q6qMI8TO
呢個就係夢想同現實gea分別
"A ]fk&YG
;ptC%FE 不過另一方面,有好多人gea大(小)志都可能係"做人地另一半,安定生活"
`^f5w8? oZ 我都一樣,可惜..........往往小志都係好難達到........

joycejo 發表於 2005-6-30 12:22 AM

總之做人就要堅持....你要經得起考驗...要有意志....要捱得苦....天係會比好多考驗一個有才幹既人...亦只有才幹既人先可以經得起考驗
"OO+oYo? 呢句係我以前高中畢業戈年讀既...而家都仲記得...哈哈...希望大家明啦...我都係溫故知新

joycejo 發表於 2005-6-30 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-30 12:03 AM:
*V8o8o(Q&@Y #16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人... [/quote]
6@c&Vn)_zx $L |+n4u u5]1^
_5Hu!~UaG8y;|8K#J VP
thx master提醒....我已補充正確全句

joycejo 發表於 2005-6-30 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-30 12:03 AM:
'Az D?kW #16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人... [/quote]:z n(hrB,b$dm8T
IDue(|8f
再補充
W)Y A8| l3\,zU? H 呢句係出自舜發於畎畝之中章...孟子架

月月鳥 發表於 2005-6-30 12:35 AM

好,引得好

joycejo 發表於 2005-6-30 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-30 12:35 AM:2vgocA5]
好,引得好 [/quote](w9Ddyp
!a-l2m9C}4T ?
U}z H?+]o
哈哈....過獎

joycejo 發表於 2005-6-30 12:40 AM

master你都有加我分啦...thx

wahaha1234 發表於 2005-6-30 07:02 PM

我最近成日想返以前的日子.想到如果以前勤力d}h$X)T-v ~,O
會唔會好似而家咁霉.d friend 好多而家都上晒位la~
+Hx4]h4_ }f 有d自卑tim..猶豫過一陣. wd?j!@ p|1M
不過而家已經諗通咗la...ZVL)V UZX\
每個人都有佢地o既故事..佢地可能叻過你...有錢過你(o P\UwG
不過同樣地....我有好多野係佢地冇o既!SOc u:f
例如我唔掂果陣...我有好好o既家人係我背後支持我!!我好幸運~
A'GV ]EH*d"cb 而佢地而家個個都風生水起~仲未遇到困難)H!cP g I _{
當困難o黎到o既時候...佢地會點呢??而家仲係一個疑問~
j4Q F/P(F IX xg [Qx#g
所以做人最好唔好隨波逐流~~人地係點...唔關我地事..
vQ,~9]xoz3jKzJy 凡事都做好自己先先至係啱o既!
g2f jD/R 我冇諗過咁樣改變自己o既生活態度... mw:QJGC K^
雖然好多時候我都因此感到孤獨..但係哪些人不會孤獨過呢??m)op4L}'SRl
我相信世上失意o既人..大家都唔應該就此放棄自己的~2KPI+j.]RZ*T
來日方長..明日又係新o既開始..時間真係去得好快ga
q;j6Pti9} 都係快點收拾心情la...第日再黎過.
/]i8Kv;w^ 留得青山在...又點會冇柴燒呢..
0Z2Y/P |i8y 我仲係e度..又點會冇野去做..點知聽日會唔會發咗達ga
z E9D+A0Ay I/K5EPe1b,C
點至算成功我真係唔知...係唔想知..../H*P,R:Y%k"D
佢地o既成功....唔同我心目中o既成功..;)
8a$njoNfI{ 我淨係知我而家好快樂..我希望人人都快樂..因為人生最緊要快樂~

yuzhiliang111 發表於 2005-6-30 07:42 PM

97年7~8月,在這一個月的時間里在我發生了很多身上發生了許多不開心的事。我父親因交通意外進了醫院同時我又與相戀了2年的女朋友分了手,後來又因爲心情不好辭去了工作。在短短的30天内我經歷了失業、失戀、家庭災難三大不幸,我曾一度低落。經過了近一年的調養才從痛苦中解脫出來。
d)E:Z }(w 經過這一次我總結出的人生經驗:人身總有起落只要敞開心扉淡忘痛苦,開心是過一天不開心也是一天。做人就要開開心心地去擁抱明天美好的未來!

siuwing 發表於 2005-6-30 07:53 PM

睇左咁多位0既經歷,同自己0既比較,我好明顯遜色得多
-r5|8AVnM
qhH!gD"J^Gt 宜家仲係讀緊書0既我,無咩大煩惱,生活都過得幾愉快RF+Ud,dRV\|
不過呢就係做人成日都好似無咩目標咁,好多時好立定意志咁為自己去計劃,點知到適當時間又懶得去做,令自己錯過好多野,就連舊女朋友都係因為我0既決而不行,間接咁離開左我....
/P5qDV7N$AS *| `2q3v ?+Fa'^mW
不過,事從兩面睇,如果唔係因為佢0既離開,我都唔會學識點去珍惜
]EH!E,a;Lx|.Z{3J 總言之,前事不忘,後事之師la
.?|hh)D(m 巴打們,其勉之

rmzidane 發表於 2005-6-30 09:34 PM

wht i can only think of is being an engineer^^ but sometimes i find working in a charity shop is quite good...........but $$........0=/="..........i think i need to balance up a bit.......

zz1988 發表於 2005-6-30 10:37 PM

oh i am still small, still haven't taste the bad site
D/z]+AP +^3_ U'wj$V*i9o
I want to do better than other, get into good university
9B]Fg V,TiW be famous, earn a lot of money
5D\6]m W? OD K
/_9s w9x{1kF it that the dream of many people?
{:h1u(V9kh Z&\bX5?/}.]3E
I believe try hard , you can worth it in one day

ronychan 發表於 2005-7-1 01:25 PM

故仔大致上都係一樣^N+Nh;L5S)j

,srJOX ~RAH 搵唔到工, 無晒自信心

suntan 發表於 2005-7-2 01:47 AM

我有大志.......
?,g+~3P{y2W3Ek%L? ?$e"ng X
初初出黎做野時, 算入到間大公司, 以為會好掂, 初初做野時都幾'傲慢'...相比我的同屆同學, 我算係賺錢比他們多.....但係....
_P u4h Z3Hd ^l]\3s*GR q
越做得耐越知道自己知道的越少, 所謂天外有天, 人外有人, 有好人慘過你, 但係亦有好多人勁過你...而家比以前謙虛得多....;YPh&b @S]
2D!r3M3F P(~b'Y
而係我公司又裁員, 我而家都幾驚下, 其實我之前都有找工, 但都係找不到....有點驚...但係, 係呢個時侯, 更令我知道自己的長處和短處....所以我對自己還有信心.....不過要際遇配合...?r9M*Kw'@

4oX7b4M!h` 正所謂, 天時地利人和...如時機來臨, 自己沒有實力, 機會便會白白溜走..我自己而家就係充實自己, 等待機會來臨.... [T;ws8m-e#pa
6c v rez(m8N
仲有, 做野咁耐, 發覺'人事'會好影響一個人的CAREER, 所以, 奉勸各位: 做野莫得罪人, 今日你得罪的, 明天可能係你的老闆....我在我而家的公司裏, 8 年 換了 14 個 老闆....

nickey0228 發表於 2005-7-2 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]死仔飽[/i] at 2005-6-29 02:48 AM:Bz6k\;K o"X
我諗我咁大個仔最坎坷都係前幾年........ [/quote]
ae'J!n tE/u+ZT
{+e6x s#t ?RP
Wy$s;_L,a\n?M2r hope u can be a luckey people forever L.e9~u+[`.^
曾特首,do something la!!!!

red16 發表於 2005-7-3 01:20 PM

我目前的一个愿望(算是大志吧),先到HK旅行一次再说,可能对很多人来说很容易%du!o2M+fQ!w
不过我还需要大大的努力哈8Kdu].M~ Oy
9.12迪斯尼开幕了吧?

penp319 發表於 2005-7-3 03:19 PM

坎坷? 97年, 兄長於聖誕節前突然因急性肺炎, 走到一個很遠的地方, 好難受. 短短20日間, 一個健康的人都可以變成一縷青煙, 人生幾何!!

wanmankit 發表於 2005-7-4 10:00 PM

我既大志呀...1O W3BRD$i
我依家仲讀緊書,成綪都算好既...
ck+@]E 我最想就係係間學校考番次第一,真係十分難呀~但係我都係會努力苦讀的"I0u;]#Eq
我希望係依家讀書時期學多d野,出到黎做野都要樣野旁身~
.O(E j&u3YGXBXZ 大志就冇咩,只係想好好地過住開心既日子~

sysykiller01 發表於 2005-7-4 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2005-6-28 03:31:
R\k }/x8_ 我既座右銘 -"偉人既路係崎嶇既... [/quote]
:np Jg*O,j3h&C(| 你好似我一個同學咁樣 = =+

sunny505 發表於 2005-7-5 11:19 PM

我坎坷就未試過咩大件事........ Yli#i.c5?|%le#e8y
講我有冇大志啦....其實我都冇大志~只係想搵份工~穩定既收入就得~
h+PR2?.o dO.w.@A 得閒儲下錢~遲d用黎結婚~生bb~安安定定就得啦~最起馬唔洗驚訓街就ok....&m'PBO?3S}x:?,op
而家既我又未搵到工.....都算幾坎坷啦...唉~

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.