人生大志............永遠都有現實呢個死敵,X7jF gh5y v/n
P"@z5_o-b
我想做球員,偏偏係個肥佬f6guUU3L[1[$y
我想做藝人,偏偏唔夠口才9Dr^!G4G`D7Q7M
我想...........u|"h?/D;Iqt
%z;_T
EwpH4G
其實最大gea 大志j.`B8v&EQ^\[9F
都係做個好人,安穩面對現實
人人都有自己大志/理想
但係有幾多可以實現F%[xtydc,s,[!uD LQ
所以要有大志,應先有小志,
逐步逐步去做
%pBDE7y _3qwM
如果乜都唔做就話自己坎坷
只值一句:抵死D Pu#JZ4F B!jxo
_9e,xB{9w.l
我自己入世未深,但都好希望有一番事業
遠gea,想做世界冠軍
近gea,想畢業有份好工T3]^!N/Q6qMI8T O
呢個就係夢想同現實gea分別
不過另一方面,有好多人gea大(小)志都可能係"做人地另一半,安定生活"