娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-28 03:10 AM

[30/6吹水加分題]您有無【大志/坎坷】人生

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2005-6-28 03:31 AM

我既座右銘 -"偉人既路係崎嶇既"
$[}"zQC4N0f~ 每個人都遇到對環境不滿既問題
Q+z7A-b"\.s 睇你點面對
[,s&@+gZ0yb0H~9r 四肢健全,餓唔死已經幸福t ^2t U?A)g
另外,機會唔單只係要黎把握,係需要發掘...
%U;tf$I)^-c@[c
6R1o8R#R+m Yn5q&j
M7XVf lN'B!V8|$gQib

7VCr*w'`ttHZI%M7Ls@;R
其實咁講都係安慰下自己...

rongol 發表於 2005-6-28 03:48 AM

我都有試過係屋企四角櫃底床下底搵毫子買麵包, 一筒生命麵包食兩日, 日日睇報紙搵工無人請, 過海見工都係坐船行路行到出晒汗, 一日唔死得一日都要行落去, 今日我咪仲未死得

死仔飽 發表於 2005-6-29 02:48 AM

我諗我咁大個仔最坎坷都係前幾年......
N2D]3qW w1y d3lj[ f G;HG PJ:z8[Cw
岩岩畢業, 又左年半工都搵唔到, 之後仲要香港有SARS
g0fH3[a X%mu$o0W*zn
搵工變左難上加難
Q\ OD h w4B.G FQ-oX8r9cc
個時仲要係自己一個人住,
`2x'UZvU:j,s(}9i
AAa-C+n!g/yTA 雖然唔洗交租, 但係燈油火蠟, 樣樣都係錢
,[h Is;u&KZ8_8B
-d4VDT$~3Mfi f Q 因為失業左好耐, 之前讀書時草落幾錢, 已經洗得7788_1q1N#h`$h*i;{#N

~)ODY+H[a|)R/g%N 夏天時唔咁開凍氣, 日日係屋企食即食米粉......
S/hL_;e:~ 5]m z+xM;DG
最後要女朋友介紹先可以搵到一份temp既工
k.T7i~u(N"`"u_
,_ |U"HNVC2W? 男人老狗要女朋友幫手先搵到工, 自信心真係大大受創?*Js#hky
+N6{3h/I4`3P
份工番沙田, 我住元朗
Y8bz#O4a _rC6w8GBGi.M l5C.H
來回一日要成30蚊.......
$J+de5z1@ HWa(Ch |dZ:s)i*W
因為果時冇錢, 唯有日日去食d 八蚊既飯盒......
(W Mt#J3Eb;j9k&k
bL7o#Dj,mj$Y 試過搵哂成身既 coins, 左計右計, 先咁去買個死人八蚊飯........
BX4L(Zx q]a,P &N4w wB/U$T N
有一次仲pk, 個死人飯盒, 食食下發覺d 豆腐變左.......
J3S2W(m2ah
$Q1p8Z4Qx+e(j/k 因為冇錢又餓, 唯有食埋佢........;L%K Mdwz7{t
x?)h.k.l F
經過果幾個月既生活之後Y` rZ&H

4gsO:Pr 我發現..... P+Z[ ]$eL,UM%C
;C+hm&eViT4T
香港真係餓唔死人,
3R]LJ1W)g(Qw
3C0C-^r0fA z1L 仲有就係,
@8uP,Je` Jx
@/e9A Z%Uw#xP'y 坎坷只係一時, 只要努力, 生活就會變得更好......

kwokyin1009 發表於 2005-6-29 07:42 AM

我試過有一年
il:L4w1[.BfH[7I 搵唔到野做(p3Dm)t+F}qNOk/Q
搵到又無錢返工
Hrn.e2rh(B 我死黨仲 out 二嫂 搶走我女朋友
)wMk/l9@-Ox0f 之後我仲生cancer
g%zE0dV\6bs@0[ 好在發現時仲係早期 如果唔係我一早死左啦#T,PHNi4vg
%B h2k:nleP$w
不過我而家咩事都無啦;f;c,wr ~Yzs
醫返好 我好珍惜我既生命(好老套呀)
9K#bmXdL.d'n6z7_ Z a(z'T u8Z(x;`rk/{
我仲知道左佢地兩個係點既人5\ f-F}~A

SL~hy7h }1U 對我黎講係無蝕到......

gundamman678 發表於 2005-6-29 09:42 AM

見到你地咁堅強,真係好配服! 原來香港都仲係有咁多咁"硬淨"的人,所以大家都要為自己而自豪!!

Edison 發表於 2005-6-29 03:24 PM

I wish I become my second Bill Gate it still my goal now, a person rich like that can really do anything lar. And if i one day became rich i will send my money to the poor people all over the world. Give money to support NASA and scientist to invente and move human to live in space. And make a lot of contribution to the world. Once got enough money for myself retired then enjoy the rest of my life.

gaye 發表於 2005-6-29 03:38 PM

舊年簡直係霉過梅菜啦,書又冇得讀,2w:tA0[0Z @&q(Mp
真係差少少丁都唔收,冇人情可言
$k)y}FS'H 咁咪搵工攞, 點知搵左幾個月,
(L-BP7s8Q iYTe 都係搵唔到工開,見完份份都係冇回音,2eRU/^ J0\iYv
我自問份份都好有誠意去見...
V3lWgY~ 眼見某人,佢成績又唔好,平日不學無術,
0`3_3pt mY` 冇乜努力過,讀書個時就功課全抄,project 叫人做哂,%c%s?jp_g i
但識得人,見都唔駛見就有工返,人工仲幾高,
4\hK0` A{PP5c 食飯個陣仲要哂命,再望下自己,
?:W9a1VC8p 當時好比心機讀書,但盡哂力都係冇公司收容,"i SY8]f MI
個時真係好興又好down, 心又諗 : 邊個話勤力就有收穫架?
g`4["G@W 個時心情真係超灰(而家都係)
oUDTW 好彩最後都搵到,但人工就...

abcde1918 發表於 2005-6-29 03:40 PM

記得有一年z:Ys9I5MPW
我D生活過得很慘
1C8w!sg`Rw1` 我呀爸搵唔到野做   #N |&E bL$j,dty
我呀媽又入咗醫院`4e"cX8EE,lH
我在學校因為成績太差被人踢咗出校
]W${~f7s S 好彩  依家我呀爸搵到野做
,T2HDSK l'a 我呀媽又岀咗醫院3{US+KB
而我依家又讀返書)j1M2x*[Q1RCP6Cg-M g@
生活逐漸變得更好了

hello1234 發表於 2005-6-29 04:20 PM

好難講開唔開心 一時時啦~
}5Evt"jz*h ] J&E 好難量化都好難compare
t9G@ bE
hxQTAwZ ] O岩O岩過完個exam 幾好feel既..]JHyX
不過又幾無目標.jn"M2?mN9Rq Y)O
~ F:ID-B1k
其實我想做老闆.

woolycat88 發表於 2005-6-29 05:25 PM

希望各位再冇坎坷日子!!!!!

曾经hk bank有個廣告,佢話香港地揾唔揾到食,都係睇你自己!大肚能容容世間難容之事,慈顏常笑笑天下可笑之人!香港人,振作,努力,向前,寧願咸濕,never give up!:lol::lol::lol::lol:

raymond302 發表於 2005-6-29 06:41 PM

I am bored to my school life. Every day I go home. I have to do homework and studying. I do the same thing every day. These take me a hole days. Sometime, I have even no time to take rest and shop. Everyday I just sleep about 5 hours because of the stupid homework and studying. I HATE IT VERY MUCH. I AM SO DAMN TIRED. GIVE ME A BREAK!!!!!!!!!!!

joycejo 發表於 2005-6-29 08:11 PM

天將降大任於斯人也,必先餓其體膚,勞其筋骨 W.o,R6Hwe*N)Z
所以坎坷一定就有,有大有小7ypC/\'x{~ Y ^ mI
大志都有,雖然未成功,不過一定會努力,一定會做到,因為心中擁有信念,一切迎刃而解
,g)p)F uf5D` \ U 係到希望所有會員忘記坎坷,努力面對人生,因為面前既路係自己既,自己一定要積極面對
`k$[!iS1N-]X 講左咁耐,希望大家唔會介意

月月鳥 發表於 2005-6-29 10:54 PM

#2,#13 可以再詳盡解釋

joycejo 發表於 2005-6-29 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-29 10:54 PM:
b%JG^+O\l8O#k #2,#13 可以再詳盡解釋 [/quote]
)lK!t0t3m3f"d
\8PE8qmK
bo-DduN$q![Y t 哦哦...

joycejo 發表於 2005-6-29 11:12 PM

即係話人生大志係有囉,好似發達呀!做有錢佬咁呀,不過呢d係志願je,做唔到唔一定要down8Di$j:@$gyV3EeC7e{
相反,做人好簡單,一家人開心,健康,快樂就好啦,唔駛要求咁高,最緊要就係開心囉
^p6X8| gS!`i x 好多人一生追求呢樣,戈樣,到最後就因為追求某樣事而疏忽其他事3C!eLDPn8fI3mn
所以做人冇話咩大志同坎坷,仲知做人有大志係好,不過唔好盲目囉,坎坷係人都有,總之相信雨過天晴就得!唔好成日諗過去,計劃未來好呀!

RahXephon 發表於 2005-6-29 11:57 PM

人生是否成功/坎坷,我諗是取決於你是否堅持自己的理想信念,相信自己是一個有用的人。
pa%v#w u l 7LUX9i:Bs
我初出嚟工作都幾順利,短時間內升到一個較高的職位,有幾個下屬,收入都唔錯,但是再無發展的空間,於是便決定轉工,轉行做銷售的行業。 雖然這幾年的工作並不十分如意,收入亦無以往的多,並且時常受人白眼,有時都會諗自己點解要攞苦嚟辛...但我沒有後悔,因為表面上工作好似沒甚成就,但其實當中體會了很多寶貴的經驗,學懂在逆境中不會看輕自己,學懂如何謙遜。 我深信現在的逆境只是未來成勁一個鍛鍊,我唔會放棄自己,還會不斷裝備自己。 人生的事業生命有三至四十年,一兩年的低潮,只會令未來成功的日子加添美好的回憶。
0KE/~} W$?i &h3s/` cv8myU8[l
林肯總統當選前,事業一事無成,家庭生活失敗,選議員多些落選,最終都能成為美國著名的總統。k z^``] o

LfY+z kvj r+SR&h_ 李克勤未番身之前,都要講波,做綜藝節目,冇碟出,只能在主持勁歌金曲時為那些不懂唱歌的偶像派歌手伴唱...... 如果佢唔堅持相信自己是得的,又哪有今日的成就?-n Y1i m#s;^-_
#]0g9k"u#`e;wP
船王董浩雲在發達之前亦差點破產,努力數十年才有驕人的成就。 -N8H @N`O ~
9J I)rj9Kj\
所以,無論而家幾咁坎坷,只要堅持信念,不斷改進自己,終有光輝的一日。1A n |)_,RL)~ O&R

-h{4gFuN&^fV :D

月月鳥 發表於 2005-6-30 12:03 AM

#16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人也,必先餓其體膚,勞其筋骨,n%Y'FEU7d'pg
再點出多dd,其實你用得幾好A"},}$\*D#?Z
AukX|?A
[b]正確的是:天將降大任於斯人也,必先[color=Red]苦其心志[/color],[color=Red]勞其筋骨[/color],餓其體膚[/b]
(Zqb i$U .p2B y SS*@"`@pW
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-30 at 12:06 AM [/i]]

丹山 發表於 2005-6-30 12:14 AM

作為一個人 尚未經歷過認為很坎坷的事情,M~:S;K^Q0`M{
最大不了都係父母離異 但離得早 6歲+v)J/S+R[-vFwe
懂事以來 合則來不合則去 無諗過都覺得好正常
wVh9e G H 所以又唔覺得會係咩一回事
+N1S)S:jO om+A1z 即係 無坎坷
8] FM W0F8_2w)C
$g9jhl RE y 做人 無諗過而家讀書為乜
o(Jw2d^8~SIS 第時做乜 條路點行 有諗 不過無頭緒#b!W8Na5k8B{+uB
因為無樣特別叻 又唔係乜都唔識
[\)?M!} mu 都可以話係 無大志1B$@1] s ]/^#w,m9l

2?*sDk9AYf 我都唔知咁既人生....會點....

joycejo 發表於 2005-6-30 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-30 12:03 AM:
&Z6X:~e"Rt #16解釋一下呢句野:天將降大任於斯人... [/quote]
d#B&Ij_ veH'A5X r )d*z'y"~/g ]FB

g4?`%G d"N 好呀...等我解釋下啦
'J!|&u G)\ 天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚全句係天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行弗亂其所為。 tv$i4`Cv
即係話只 有 具 備 不 畏 挫 折 , 堅 韌 不 拔 的 信 心 和 毅 力 的 人 , 才 有 希 望 實 現 理 想 。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.