娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tenmadio 發表於 2005-7-2 11:28 AM

我 talk in 26fun.com    , talk with friends, sleep , play games

i4826c 發表於 2005-7-2 05:48 PM

老實講,#w@Ut,^Uv&jc6S$g
平時真係好少會用工作時間做私人事。guO1[-Y1pe
老細起度時固然唔會,
nM$fug"}2d] 不過老細唔起度時都好少會。,fw%n@&?
最多都係同D同事吹下水,Q dJ0i Y;MF2G8`
不過就多數都係一句起,兩句止。
-l!p2f-m/a+T Kd 始終都覺得咁做好似唔係幾好。
%?/jog"{d Pa 無野做就話o者,0S7L/NW }#zD]W(~,xg
如果有野做緊就有點兒那個......
7l6d2_-\c~
g;@AN4\ 不過我有D同事就做得好出位。
!fWVU*D 上網玩 MSN 同 ICQ 唔在講,0i_\8G!A'hY
有時佢地(部份)會出去行街,
@,u(jYG9~:d%w 甚至返屋企都試過........

亨九利 發表於 2005-7-3 01:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

show128 發表於 2005-7-3 05:01 AM

上網同借尿遁

nicholasxboy999 發表於 2005-7-3 09:32 AM

mmm

come 26fun or watch tv.. maybe chat in msn

red16 發表於 2005-7-3 01:17 PM

上网和MSN啦,有机会的话,休息一下也不错

nicholasxboy999 發表於 2005-7-3 04:52 PM

mmmmm.....

i think i will cook some noodle for myself.. clean my room.. play some online game.. perhape see whether there are friend online den i can chat with them

蘿蔔頭 發表於 2005-7-3 09:16 PM

上網玩o下mini game, 上o下d forum 咁lor

Asurada129 發表於 2005-7-3 11:51 PM

上網....ef...3C[1vo"] s"i1G,E
如果太累就走去睡睡~~

srw_alpha 發表於 2005-7-4 12:52 AM

上網,MSN,買下波,落樓下食野,扮傾工事煲電話粥 :P:P

halu 發表於 2005-7-5 12:19 AM

我試過o係公司番緊工釣魚
g%aP,wm$F#z{*E 但好彩冇俾老細發現
^ O-Q6R Ll3s8e haha5T"A8rh2C9`l:R8u
其他就係耐唔耐入下廁所,茶水間咁 PpU?P
一日時間好快過:P

mukeane 發表於 2005-7-5 01:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bcheng123 發表於 2005-7-5 07:21 PM

上網,MSN,睇電視c3j/^aJ
老細唔起度時會出去行街:)

sunny505 發表於 2005-7-5 11:27 PM

上網@@
7Bdt&MN[ send sms~0]3j/y(?R n7d G4Y`
傾電話~~
\_gw#U 煲煙~~was|f
蛇出去打機囉

annie628 發表於 2005-7-6 06:02 PM

我相信大家都係唔係太多野做, 先會有時間偷懶。
s1N#r G(V i2U +h/p%Qs]0k
如果係多野做既,晚晚要OT既, 無論老鈿係唔係度, 你都係會做野,邊有時間去偷懶呀!
"l lw#k-B0} 大家話係咪?!:P:P:P

way_ee 發表於 2005-7-7 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]i4826c[/i] at 2005-7-2 05:48 PM:
:\T+q0Q8p 老實講,
,U-k;J&R G{V:I m 平時真係好少會用工作時間... [/quote]
`;vv/|3OI5u4c em T-O1_[T;D_
我都係.
[,|JF(t/iE"Z 如果我係Office度, 我老細就坐係我對面, 佢又會行黎行去, 你個視線有+/-60度角都怕佢行埋黎睇你做乜呀....得閒問下你問候下d客應付成點..... 你唔通唔做唔答咩.....
M2sk.I!oP"~,S:V(d*_ :(:(係Office 度我唔易偷雞, 但個 account manager係房度係咁上網炒股票.....:mad:!? h)kUt lhi
但有時要出街見客就多好多機會, 正所謂"將在外,君命有所從有所不從", 話之佢死人呀, 死都托住個客去Tea Time 同 Shopping到放工. :P

arho 發表於 2005-7-7 12:48 AM

上網s4bEYQ@
玩接龍M+aq Df6w#VSsK
icq
8OI%l|(R'i a'k'U#U msn
0@5Y7N&zHL sleep..zz

ilovelll 發表於 2005-7-7 07:19 AM

得度馬,度波,睇報紙三種

kk4683 發表於 2005-7-16 12:18 PM

係咁食野,X!h n!L/Ia5T
同同事吹水

hideaki 發表於 2005-7-16 08:14 PM

1.上EFU/G0Z\-SQ,P*pG%p2p
[url=http://www.26fun.com/bbs/forumdisplay.php?fid=60]【每日一篇好文區】[/url]看小說Ci xa EmC6m
  [url=http://www.26fun.com/bbs/forumdisplay.php?fid=36]吹水版[/url]吹水,談天
$SS8E9m1q^ 1RP@3cx6W"s2vM;l
2. 其他網找資料~

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.