平時真係好少會用工作時間做私人事。guO1[-Y1pe
老細起度時固然唔會,
不過老細唔起度時都好少會。,fw%n@&?
最多都係同D同事吹下水,Q dJ0iY;MF2G8`
不過就多數都係一句起,兩句止。
始終都覺得咁做好似唔係幾好。
無野做就話o者,0S7L/NW }#zD ]W(~,xg
如果有野做緊就有點兒那個......
不過我有D同事就做得好出位。
上網玩 MSN 同 ICQ 唔在講,0i_\8G!A'hY
有時佢地(部份)會出去行街,
甚至返屋企都試過........ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 上網同借尿遁
mmm
come 26fun or watch tv.. maybe chat in msn 上网和MSN啦,有机会的话,休息一下也不错mmmmm.....
i think i will cook some noodle for myself.. clean my room.. play some online game.. perhape see whether there are friend online den i can chat with them 上網玩o下mini game, 上o下d forum 咁lor 上網....ef...3C[1vo"]s"i1G,E如果太累就走去睡睡~~ 上網,MSN,買下波,落樓下食野,扮傾工事煲電話粥 :P:P 我試過o係公司番緊工釣魚
但好彩冇俾老細發現
haha5T"A8rh2C9`l:R8u
其他就係耐唔耐入下廁所,茶水間咁 PpU? P
一日時間好快過:P **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 上網,MSN,睇電視c3j/^aJ
老細唔起度時會出去行街:) 上網@@
send sms~0]3j/y(?R n7d G4Y`
傾電話~~
煲煙~~was|f
蛇出去打機囉 我相信大家都係唔係太多野做, 先會有時間偷懶。
+h/p%Qs]0k
如果係多野做既,晚晚要OT既, 無論老鈿係唔係度, 你都係會做野,邊有時間去偷懶呀!
大家話係咪?!:P:P:P [quote]Originally posted by [i]i4826c[/i] at 2005-7-2 05:48 PM:
老實講,
平時真係好少會用工作時間... [/quote]