娛樂滿紛 26FUN's Archiver

annie628 發表於 2005-6-28 03:17 PM

生日,想收什麼禮物呢?

今日係我生日, 我想收一個願意 : 所有人都身體健康
c7]1[8N8F7r 因為健康就是財富:):DT2T%o?p8v

PV2Le5v `%XV Ms8`C_ Ie${fWv
[img]http://www.jcode.com.tw/product/gold/spell/生日快樂_L.jpg[/img]4jO8`h/{qN1\

0aq9g0zbSz/Kg3n V [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-28 at 11:35 PM [/i]]

william303 發表於 2005-6-28 03:21 PM

好多好多!講唔哂,希望黎緊生日有禮物收啦!

toro 發表於 2005-6-28 03:27 PM

你哋做乜唔賀吓人哋ga[color=Green]?[size=6]annie628[/size][/color][color=Orange][size=6]生日快樂~~~~~~[/size][/color]

will213 發表於 2005-6-28 03:37 PM

[quote]生日快樂先...
,o2c_6C7k)dh}0^ 妳是女孩子, 妳今天最想收什麼禮物(實質的)???
R\1F}9Tw8tgxg\ 妳最想誰送禮物給妳??:D:D:D&aSgR3b v
vkq3?ae$Q }:j/^S
可不可以同我們分享!!!
Q~a_%A t3O9u $] X7QPAz,q
板主大人, 我認為大人應該送些分數給這位小姐作禮物;);)[/quote]yjqYeX

1CX?Q6HS\7@ [color=Purple][b]當然:)[/b][/color]
;P TC%O kM @k%RR g#x-~y
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-29 at 11:13 AM [/i]]

annie628 發表於 2005-6-28 04:13 PM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-6-28 15:37:
!Q%nz3O,[4kN5FV 生日快樂先...
f%x-x8|#l 妳是女孩子, 妳今天最... [/quote]@SS#`1~7b(q#Y
首先多謝各位既支持及呢位仁兄既推薦啦,版主大人都要識做既呢?:D v1R3jk d8l(YU
如果問我想收咩實際既禮物呀?! :o
%Z$H(X e,|#]&f#x 我好仲意hello kitty架, 如果可以有齊佢既野就好啦;), 好貪心添,所以..........
,jM2ec8{)a5l 最想邊個送呀,當然是honey啦, 知己好友啦, 好同事啦,:D

william303 發表於 2005-6-28 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]annie628[/i] at 2005-6-28 03:17 PM:#dK/iuC2ZhD'a Z
今日係我生日, 我想收一個願意 : 所有人都身體健康W2OC V3D:H`5T
因為健康就是財富:):D [/quote]
8z2n_;u_5Bi 係喎!冇留意到添!)t%IB RHc
[size=6][size=6][color=Red]EF仝人(drx^8@W:HsBZ%^o
祝生日快樂]{h}jtGm!|5[&W X
   心想事成[/color][/size][/size]

erik 發表於 2005-6-28 04:34 PM

HAPPY BIRTHDAY LA
$P@7r4c u1[ _ 7E,b9D*^x
KU KU KU

will213 發表於 2005-6-28 05:24 PM

女子生日/情人節不是喜歡收花咩?

annie628 發表於 2005-6-28 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-6-28 17:24:
{X/] D,K OX8y0oR 女子生日/情人節不是喜歡收花咩? [/quote]SkZ/tq*b%jr
又係喎,女仔最仲意收花架.&M\b3rr `$r o
點解今日無人收花俾我既?:(:(:(

will213 發表於 2005-6-28 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]annie628[/i] at 2005-6-28 05:32 PM:
!f]/HY8l+x X,I.m2hJ
Z`[;W }kFL:p.e ` r X 又係喎,女仔最仲意收花架.IGX `5D'N
點解今日無人收花俾我既?:(:(:( [/quote]
|z._Ad%Z B6H7|:? !nAg4\R$N
3V[.AbH0qlr
無人送, 就我送給妳啦:P:P:P

neptune1122 發表於 2005-6-28 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]annie628[/i] at 05:32 PM 17:32:
V#nO x4c3Xz
A8d5Zl5a4E%^R7\ H 又係喎,女仔最仲意收花架. XFh(J*r
點解今日無人收花俾我既?:(:(:( [/quote]7L/O*A1r#T4kp`
[color=limegreen][b][size=5]生日快樂!!!![/size][/b][/color]
W Cj"u ~ 你一定會收到的~
;a"P C1hj3f/E 加油啦:):):)~t}/v5P&G RVZV:w
我送你啦。。。*sr#WQX WVB
如果不嫌棄丫話~送你荷花,因為荷花是最好的它不會因為周圍的環境影響,依然的魅力四射~:):)
1zMmQ-@9IaU [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=400675&checkid=6dccd[/img]

annie628 發表於 2005-6-28 10:52 PM

大家既焦點唔好全部集中係我身上呀! 大家亦發表吓大家既意見, 生日想收咩禮物呀!:D:D:D

d228216 發表於 2005-6-28 10:55 PM

同樓上果個講!
8A*J(]g,rZe
]%P2A0Zz"E$qgviI2l [size=5][color=Red]我要妳!![/color][/size]hM}+|$y(H

I0G9X9? [V 男的做奴隸, 女的 Wa Ha Ha !:D  5| @r'j,LSA
生日快樂!
W3Gg @o y7nH a [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=401718&checkid=2202e&download=1[/img]
c&_:~:P.cmU
^@3N;z}r4~*h [[i] Last edited by d228216 on 2005-6-28 at 10:59 PM [/i]]

hoho886 發表於 2005-6-28 11:25 PM

都係講 生日快樂 先[_^(?;u%`
講真我咩禮物都想要ga!!

Zarata 發表於 2005-6-28 11:27 PM

Ball shirt

月月鳥 發表於 2005-6-28 11:34 PM

[u][color=Orange][size=6][b]annie628生日快樂[/b][/size][/color][/u]5q)J,Q;d0m1w I

Ha DN S7m [img]http://home.netvigator.com/~chuyuk/uo/events/03120201/pic01.jpg[/img]
*@e ub3H,uw R [img]http://home.netvigator.com/~chuyuk/uo/events/03120201/pic02.jpg[/img]

vivienna 發表於 2005-6-28 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]annie628[/i] at 2005-6-28 03:17 PM:,IL.D cv m$}(U AZ
今日係我生日, 我想收一個願意 : 所有... [/quote]
!X6m3fX#L,|j [b][color=LimeGreen]祝你生日快樂﹐祝你身體健康[/color][/b]
3i[iX pt&L8u? B
4C9u0X3cY`#m 至於我既願望就係希望自己生意早日可以上市<---- 算係一個夢

老鬼X 發表於 2005-6-29 12:56 AM

我係30號呀!:cool::w7g?e#Ouv6X
但係無乜特別去諗:o
\0p Vn v,{1U:P$g 可能年紀大:(5h?;DM.c o[
而家諗都係諗
M3Z+RPDc({ x 點樣可以令老婆開心o的:P
+N0|p3Cx3]v[e z }]8U"TaAz?
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-6-29 at 12:57 AM [/i]]

raymond302 發表於 2005-6-29 01:12 AM

Happy Birthday~~a2rS i/RA5n2?
Be Healthy!!! *x"^ z?My#h9U
Be Happy!!

twh1110 發表於 2005-6-29 01:51 AM

岩岩過咗tim
:x jL z5R oN 補番R$B+U7g+^@f5v
生日快樂

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.