你最想做既職業係咩.?
1)你最想做既職業係咩.?2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
3)你覺得咩職業係好舒服ga?c1e y@2c:k X
(如果你番緊學,咁第時想做咩?)I~D"? jwp Q
其實我想做既職業就冇咩特別,最好緊係?"up Bh
唔辛苦啦,不過有時都好難講,想做咩唔到5y:t7b j {\
你話既.不過辛苦唔想做都冇辦法,你唔做
呢份工,唔知有邊份會又好做,又請你 練馬師 職業高爾夫球手
US Tour Soccer player JQ\~iTt
Play in Liverpool [quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:5mC9l v"BVN
1)你最想做既職業係咩.?
2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
3)你覺得咩職業係好舒服ga?
(如果你番緊學,咁第時想做咩?)
[/quote]2xb9@ J"U(Y Os
Hi~ N:i)? {!L
1. 最想做既是, 在運輸機構(即乜鐡物鐡, 乜巴物巴, 或者是貨運工司.
(嘻嘻 ! 可以點紅點綠.)
2. 當然唔喺, 之前攪生產. (都喺點紅點綠, 不過是人唔是車)aAD!]-Wyb
3. 我覺得世界上冇舒服ga工, 有都比人做咗. [color=Blue]唔辛苦唔得世間財[/color]就聽唔少.
搵工最緊要, 做得開心. 人事要好有前途. 如果唔喺幾舒服都悶到死. :P 我想做殺手 高鐘試鐘員 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
re
[quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:1)你最想做既職業係咩.?4SV~4bo E F/C
2)你想做既... [/quote]
*Kp1c0v:ybe,H\
1) 救護主任
2) 是
3) 最緊要是自己喜歡,做得開心,同埋同d同事夾得來, 大家開開心心又一天 1)馬伕
2)nobB Bn$X|
3)看更阿伯 我想做職業運動員 [quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-29 05:24 AM:
我想做殺手 [/quote]5g[yFxs(Xe!g
尼個好高人工﹐幾萬銀一次 av 男優 當然都係AV男優啦......發夢就得!
,}1or.Z(j*_TmezS%^
我最想做既有以下既工,排名分先後:
1) 室內設計師BQ#@.fuHL
2) 臨床心理學家)MW3jv7OG-U
3) 社工h po yaI F&Ga5Gy|7`
*}B.wFs QSNh
第一份係最想做既,其實自己對美術好有興趣,但因為會考時讀書唔好,所以讀唔到。而家仍然想讀設計,但相信會是三十歲過後的事了,因為這是我的情意結,一定會讀。