娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hoho886 發表於 2005-6-28 06:48 PM

你最想做既職業係咩.?

1)你最想做既職業係咩.?
2h/X%j u6q8|!g 2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
#M|Z`Z%lG 3)你覺得咩職業係好舒服ga?c1ey @2c:kX
(如果你番緊學,咁第時想做咩?)I~D"? j wp Q

%_ V`"L@f7C ? 其實我想做既職業就冇咩特別,最好緊係?"up Bh
唔辛苦啦,不過有時都好難講,想做咩唔到5y:t7b j {\
你話既.不過辛苦唔想做都冇辦法,你唔做
'kT%MH2O H R&A { 呢份工,唔知有邊份會又好做,又請你

swl0307 發表於 2005-6-28 11:16 PM

練馬師

vivienna 發表於 2005-6-28 11:30 PM

職業高爾夫球手
J0t k-A%h `7SX"p&M US Tour

raymond302 發表於 2005-6-29 01:16 AM

Soccer player J Q\~iTt
Play in Liverpool

fatfatdragon 發表於 2005-6-29 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:5mC9lv"BVN
1)你最想做既職業係咩.?
.Kbj5C@+cT*H%@/n2Z-^ 2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
$AY-W E wO2E2}X7r 3)你覺得咩職業係好舒服ga?
,BeBNGxw (如果你番緊學,咁第時想做咩?)
lGp/H.P/U [/quote]2xb9@ J"U(Y Os
Hi~ N:i)? {!L
1. 最想做既是, 在運輸機構(即乜鐡物鐡, 乜巴物巴, 或者是貨運工司.
qxRG(I|{`[ (嘻嘻 ! 可以點紅點綠.)
$ke!Yk] 2. 當然唔喺, 之前攪生產. (都喺點紅點綠, 不過是人唔是車)aAD!]-Wyb
3. 我覺得世界上冇舒服ga工, 有都比人做咗. [color=Blue]唔辛苦唔得世間財[/color]就聽唔少.
]BZC}4zf9u(^ 搵工最緊要, 做得開心. 人事要好有前途. 如果唔喺幾舒服都悶到死. :P

karate_pau 發表於 2005-6-29 05:24 AM

我想做殺手

easonwing 發表於 2005-6-29 06:24 AM

高鐘試鐘員

Gretzky 發表於 2005-6-29 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkdonald 發表於 2005-6-29 10:39 AM

re

[quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:
/S3b/y x0~ TB 1)你最想做既職業係咩.?4SV~4bo E F/C
2)你想做既... [/quote]
p B(CFg *Kp1c0v:ybe,H\
1) 救護主任
;?-o Y#},o-rF hC 2) 是
}D9hC^y 3) 最緊要是自己喜歡,做得開心,同埋同d同事夾得來, 大家開開心心又一天

ooooooooooo 發表於 2005-6-29 03:29 PM

1)馬伕
0c1u2t \`QOAO 2)nobB Bn$X|
3)看更阿伯

發表於 2005-6-29 07:07 PM

我想做職業運動員

vivienna 發表於 2005-6-29 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-29 05:24 AM:
&OB}0a0f;J_ 我想做殺手 [/quote]5g[yFx s(Xe!g
尼個好高人工﹐幾萬銀一次

charlie007 發表於 2005-6-29 09:26 PM

av 男優

gundamman678 發表於 2005-6-29 11:23 PM

當然都係AV男優啦......發夢就得!
oF8wEM%t9agjN ,}1or.Z(j*_TmezS%^
我最想做既有以下既工,排名分先後:
9F7w9MAq 1) 室內設計師BQ#@.fu HL
2) 臨床心理學家)M W3jv7OG-U
3) 社工h poyaI F&Ga5Gy|7`
*}B.wFsQSNh
第一份係最想做既,其實自己對美術好有興趣,但因為會考時讀書唔好,所以讀唔到。而家仍然想讀設計,但相信會是三十歲過後的事了,因為這是我的情意結,一定會讀。U&@c+K W i0hC H-U
u@lwhi9G8S\
第二份也是有可能實現的,因為現在進修當中,繼續讀上去既話係好機會做到既,努力! Mwu5w;wz~

5aQ;W?V;I0Q 第三份就最好可能實現,因為而家讀緊個學位完左之後就可以做社工了。|9Stzx
[s I(i p4Ef
做工想唔辛苦......我諗如果想搵份工係唔辛苦既,最好都係讀多d書囉。呢個世界無咁著數,你要做份工係舒服既話,必需自己有咁上下quali。

sas 發表於 2005-6-30 12:07 AM

SDU
-O Y]!Wvt ASU
$s5emi7\&|*r G4

發表於 2005-6-30 12:48 AM

以前...!e y4]*`ej:K~0o
警察,科學家,探險家,足球員,棋士
R-lI7u _"e F "_hE)KMB r
現在..._iyfIP#n+{3h
設計師

homan~ 發表於 2005-6-30 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-6-29 10:39 AM:
Y `f(kDm*n
5M_9m-vVi0rD Gn4u5x`wU+al/h
1) 救護主任A1u}b G#]
2) 是
4R Gc*|Rw;[ 3) 最緊要是自己喜歡,做得開心,同埋同d同事夾得來, 大家開開心心又一天 [/quote]
5P#b+j1n5c4n )l q0[:l!Ow.f3_'{B
救護主任咁勁 ????

homan~ 發表於 2005-6-30 03:31 PM

想做物業管理, 依家好彩做到 ~~3G!Xq m+b)b
:S1z*Zu3r
遲d 可能走去讀法律, 轉行tim :P

山羊座~* 發表於 2005-6-30 04:21 PM

梗係..唔洗做就有錢收la

Miz 發表於 2005-7-1 02:33 AM

我想做 股民...C5E!yn mJ'I
全職炒家0`e,}/qtysGf_
仲要係勁賺好利害果隻@@"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.