娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hoho886 發表於 2005-6-28 06:48 PM

你最想做既職業係咩.?

1)你最想做既職業係咩.?(r.R$Xg)Q6P8Bi/x0zr
2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
h;h%B*kem!q 3)你覺得咩職業係好舒服ga?2W bz7SY2Z
(如果你番緊學,咁第時想做咩?)
*o$S:fj](k1\)k2l)ftm ;P1_g)EHA5K8X
其實我想做既職業就冇咩特別,最好緊係
7@]t H.EjtWk 唔辛苦啦,不過有時都好難講,想做咩唔到ns4d'|]'Q;Ek
你話既.不過辛苦唔想做都冇辦法,你唔做*cG/t L6O/N:Ay*Y@r
呢份工,唔知有邊份會又好做,又請你

swl0307 發表於 2005-6-28 11:16 PM

練馬師

vivienna 發表於 2005-6-28 11:30 PM

職業高爾夫球手
,Wd%\l&l US Tour

raymond302 發表於 2005-6-29 01:16 AM

Soccer player 0_,pn&{srk#l
Play in Liverpool

fatfatdragon 發表於 2005-6-29 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:
9o!rQ4~ct 1)你最想做既職業係咩.?
%g8v7Q:{m8o} 2)你想做既職業係咪你而家做緊個份?
V8aF&`wd T*E%d0e 3)你覺得咩職業係好舒服ga?E5` ?7^)z+y
(如果你番緊學,咁第時想做咩?)
_D%B7X6u(E [/quote]
#s]/ENt!A )Z%_:Q.mrP8c5d
1. 最想做既是, 在運輸機構(即乜鐡物鐡, 乜巴物巴, 或者是貨運工司.]0a#I"kb`R
(嘻嘻 ! 可以點紅點綠.)X4u9?m*{ ~
2. 當然唔喺, 之前攪生產. (都喺點紅點綠, 不過是人唔是車)
&vNl#H6bE0KCa%` VJ 3. 我覺得世界上冇舒服ga工, 有都比人做咗. [color=Blue]唔辛苦唔得世間財[/color]就聽唔少.7eF ]-WTokA
搵工最緊要, 做得開心. 人事要好有前途. 如果唔喺幾舒服都悶到死. :P

karate_pau 發表於 2005-6-29 05:24 AM

我想做殺手

easonwing 發表於 2005-6-29 06:24 AM

高鐘試鐘員

Gretzky 發表於 2005-6-29 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkdonald 發表於 2005-6-29 10:39 AM

re

[quote]Originally posted by [i]hoho886[/i] at 2005-6-28 06:48 PM:?%\2a6Bh&o xa
1)你最想做既職業係咩.?[ho z2iPU W}
2)你想做既... [/quote]hRP`8Ut!_(U8^
N,Q?/l#d!\
1) 救護主任
3A.n+^BQCD 2) 是+mu:y%a ]KaU
3) 最緊要是自己喜歡,做得開心,同埋同d同事夾得來, 大家開開心心又一天

ooooooooooo 發表於 2005-6-29 03:29 PM

1)馬伕
6^+Ire8h XiY 2)no
_2e*k \&Q7_2ey1a 3)看更阿伯

發表於 2005-6-29 07:07 PM

我想做職業運動員

vivienna 發表於 2005-6-29 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-29 05:24 AM:
T~+\S'{{!`j 我想做殺手 [/quote]%i$~\j'G3r f9mY2b
尼個好高人工﹐幾萬銀一次

charlie007 發表於 2005-6-29 09:26 PM

av 男優

gundamman678 發表於 2005-6-29 11:23 PM

當然都係AV男優啦......發夢就得!,R^n!p(Yd%o
"Mb b`]f|x
我最想做既有以下既工,排名分先後:(n0x/h7I-C9G
1) 室內設計師s TfWkB\
2) 臨床心理學家6v,z2V\B f)iy
3) 社工%c!n{'FG(^z

"C H$K:v;_%I0N'x] 第一份係最想做既,其實自己對美術好有興趣,但因為會考時讀書唔好,所以讀唔到。而家仍然想讀設計,但相信會是三十歲過後的事了,因為這是我的情意結,一定會讀。9M4F4f y4wP'`.iz

Y ^sAg 第二份也是有可能實現的,因為現在進修當中,繼續讀上去既話係好機會做到既,努力!
!\}!Q1uh%RF@ |
Oh.Z SIx?P 第三份就最好可能實現,因為而家讀緊個學位完左之後就可以做社工了。
(SSrnB$`([ *hvG w"Op2C s
做工想唔辛苦......我諗如果想搵份工係唔辛苦既,最好都係讀多d書囉。呢個世界無咁著數,你要做份工係舒服既話,必需自己有咁上下quali。

sas 發表於 2005-6-30 12:07 AM

SDU
6T ?r?2@"a ASU
"T|:A){[8@r7y'x,V G4

發表於 2005-6-30 12:48 AM

以前...
&hJ/Az8owtW u 警察,科學家,探險家,足球員,棋士
8P3n yZ;|4e(I%f9` d {d Y T,{,H
現在...&g`-]9?2rZt{;N
設計師

homan~ 發表於 2005-6-30 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-6-29 10:39 AM:i%Pf-\qG
9zEp-W B };V K8j)X
.Ju)C"j%s z*|;A"b}
1) 救護主任
ULgs N OFB 2) 是x*d1Z@,ST4G
3) 最緊要是自己喜歡,做得開心,同埋同d同事夾得來, 大家開開心心又一天 [/quote]
\-pn~ L3Ha(f,O
u @%[fZ 救護主任咁勁 ????

homan~ 發表於 2005-6-30 03:31 PM

想做物業管理, 依家好彩做到 ~~
7q;nF7qD
1m2srd2ky 遲d 可能走去讀法律, 轉行tim :P

山羊座~* 發表於 2005-6-30 04:21 PM

梗係..唔洗做就有錢收la

Miz 發表於 2005-7-1 02:33 AM

我想做 股民...G-y7XN:yK%e2pK4m
全職炒家
j)aD*v3c)MG 仲要係勁賺好利害果隻@@"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.