娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rmzidane 發表於 2005-6-30 11:25 PM

以德報怨 is never in my dictionary...................unless i am using the dictionary that is specially designed for facing boss=.="

發表於 2005-7-1 05:15 PM

生物學家指出,
O8@$X4[f:NtT)Qx 平時對人好,'LJhaV:}0Ze#U
受損害時以牙還牙但間中以德報怨係最好既生存策略。
y^|v|CE _*k'{
uY"V5y#@ @ 平時對人好,人地多數都對你好,長遠有著數。-wz&Z^/Y qH
以牙還牙可以減少損失同阻嚇其他人損害你。
?TQ6b&x9K6D?5kvA 間中以德報怨係因為人地損害到你可係無心之失,6J|d&BV9Or$Z!O
或者損害你既人已經改過,.r6`tGf8A3Fo
對佢地以德報怨人地可能會報答你,又係有著數。

sysykiller01 發表於 2005-7-1 09:41 PM

我通常都會咁m*c(z8r_ d#Q(xE
因為人地對我既怨都係串下我
hp9T"|J#u 或者上堂果陣搞下我U9uC9^X%Y1m
但我唔會還擊
oL0K$`A g z D GW*k7R 因為我本身唔多鐘意搞人或打交O8Ei @Ne4Ym
所以我都係叫拒唔好搞
6Q.FE cmP f;?1it&y 不過有陣火都黎埋果陣我會打人

suntan 發表於 2005-7-2 01:49 AM

我會, 因為我相信'做野要對得天地良心', '寧我負天下人, 莫天下人負我'..

tenmadio 發表於 2005-7-2 10:22 AM

其實你想相信甚麼就甚麼, 何須介懷"以德報怨"這四個字。
[/A9d7HM zH 世上那有"以德報怨", "以德報怨" 至是自信的根原,若你對自已做的事沒自信 t3\Br:w,f9iD
那你怎對人"以德報怨",  也不會有用。Ab+HD0D4@(Yy
example,:  人地串你 dumb, 你古唔出 聲, 人地就會収聲meh, 這不是以德報怨。
Xm+PK] of,j7X 若你對自已做的事有自信, 就問佢有幾smart, smart德個einstien, smart德個有名的scientists?1}7M2@3[^s
如果佢有gum smart, 就唔sai 係到串人la。係唔係 sin...,Knhatm&aD'ki
大家聽聽十仔一言,
`t&_Vz&b 若你對自已做的事有自信, 何須介懷"以德報怨"這四個字leh?
&P*|4h~7BjauN lB 以下這一句, i stole it from a 版主
xGKO3Ec@q4C LOLS*PE e$C
"只要有point
;C YQ9b1A 何須介懷他人既目光s.zI:]#kV9E \
您要先相信自己 先可以令人相信您~"

wahaha1234 發表於 2005-7-2 02:08 PM

哇..e樣野真係好難講喎~其實好多野都有兩面lor.
%M5R{q%U3O 有時人地幫咗我.我地都會幫返人,因為我地會感激人.好應該la.
nh(o j_ 但係我地應該點樣幫返人先係最好呢?
?*CAl&R@ 如果我幫得唔夠好..果個人又會覺得你"夫顯"佢
0^7CG/fN"AH 埋怨你...又會當你以德報怨過喎...;)
B cuE6QG1f 我早前有個case士.而家分享吓啦
-Mg;IqJ T5X\ P@L3d;E%k
話說我之前好有個friend 佢打算買set hi-fi喎$X8Dod V3LE O
我見佢咁有心...但係又冇乜錢..所以就割愛把我其中一對深愛o既speaker讓比佢la$U c2mTtk'R
我果陣真係冇私心ga..真係friend同埋唔想佢買d貴但係低級o既貨...1U1O`E a^
我好詳細同佢講...玩人聲.玩classic乜都得咁.佢好buy我la~於是交易成功d,FkX9r/}C
跟住同佢去搞掂晒所有野..水腳e o的唔講la...friend黎
5Ct\@j:B:kN 咁佢好開心la...仲話叫我多d上黎tim~4Rrjx~Y+V
之後過咗一排佢唔知聽邊個講...話我昆佢水..仲要我回水去攞返對speaker喎!
8_4rl8F5W7hj ...我無言.我尊重佢o既決定!!去攞返走.因為已經冇得再講ga la~~f U _Q+Uz
以後佢冇再揾我啦...咁大家都知乜事啦:cool:
+AitT|d] 我從e件事睇倒好多野lor..學咗咩叫多做多錯....0pJPa&co
+T'm/[._$?SW!q
因怨o既野真係兩面ga..佢話我昆佢.'XHD/T[,_@s
但係之前我幫佢好多..係冇回報ga-p2O/~J8\"E-\6A;[6Z
我會覺得而家佢過橋抽板lor..以德報怨咁%k;CZ8JxO1]
佢掉返轉會諗我唔熟唔食咁..被我呃咗咁lor..唉
$Ey w+Vq#\h4|
g.y2Zk'W2hf 所以世上好多野可能原本係好ga..冇話邊個唔啱先gaAd H'P2`pD6W-Ag
不過咁啱搞亂咗個timing...成件事又唔同晒la...好似我咁;)9\rr/?v%N
我認為如果大家約有一個堅定o既信念..對人同埋事情有信心先3|W DoFk?*[cg2_ D
就一定少好多無謂o既爭執la~
Gm8E+ML j:o M|
EDX0da"| s v'N [[i] Last edited by wahaha1234 on 2005-7-2 at 02:13 PM [/i]]

i4826c 發表於 2005-7-2 06:02 PM

一定唔會。
P!`)z^a M"f B 我只相信放虎歸山,後患無窮。 dtrSZVk
人地得罪我,
pm0?r t Tt 我唔會即時發作,.CSb*CN:PJm
不過他日我一定會十倍奉還咁解。 e uB0L4KW7G
以德報怨,w6keRl0M/W
只係小說裏面既情景而已。。。。

nicholasxboy999 發表於 2005-7-3 09:36 AM

have

only bad guy will do it

red16 發表於 2005-7-3 01:17 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-29 11:27 AM:P,`4Pz6G`!U`7g
[b]不應該:[/b]"It,B MYB*jX'L
[1] 以德報怨a5[tZ8_R*NH6Gh
[2] 以怨報怨 J:}.[v Tgt-F
[3] 以怨報德q7a4\c"z@'n7^.u*IO/we

c8t)u bx'x7c v4| q|.qH\#z
)NLS!s2Ff t
[b]應該:[/b]
z{)H Z"Y {^,w\ [1] 以德報德
[1u!e8g? [2] 以直報怨 [/quote]y"tV3sBh4Xc1Kc
我觉得赞同,以德报怨非常的不好

srfqt1 發表於 2005-7-3 07:13 PM

絕對不會,因為我相信對敵人仁慈.^7k,j*}Tuf&m2X6H.r
只是對自己殘忍
9X[D)~S8~1Eh 但是我亦不會以怨報怨咁衰_$T Z1c2`b8`f:X2s
始終怨怨相報可時了
Om a ZfV5k2@~ _ 7Q ]'Bw!v%f
對住呢D害我既人,或者平常心係最好的+e'F S1MS/ue\
最好都係當佢隱形XgKz;E gD
始終冇理由因為人地既錯而令自己唔開心:D
o |+@&q)P6bB%Q 只好當呢D事係人生既考驗,EQ既磨練

pcframily 發表於 2005-7-4 09:32 AM

睇下係咩人先la~
3J6a.b9b o8U!^Fd[ 敵人的多半不會,佢地少有會受你的德
0r I(L&v2V+]0eD 要是你愛的人就會,雖然被拋棄,但只要佢幸福就好

singgeihot 發表於 2005-7-5 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-2 10:22 AM:g$}_:~!^Q6G.|*a|
其實你想相信甚麼就甚麼, 何須介懷&qu... [/quote]|,S_@&yW/Cq]
+Z*j z&J.d1Z
你仲好意思講.... 你對姐姐就 "以怨報德" 啦..... 仲有六日

tenmadio 發表於 2005-7-5 02:15 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-02-01 13:04:
$A*y$|oD([ @;x1G#L"M4o%o
#d L4S2U"[S
你仲好意思講.... 你對姐姐就 "以怨報德" 啦..... 仲有六日 [/quote]9U } ^ T Z

Eb*xcj If9{ zN
:)   姐姐唔好生氣la  , :)

singgeihot 發表於 2005-7-5 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-5 02:15 AM:KjU;Q)E`Q`

;`G {j#x0z@g
@sS*vQ"ky -WP[;}~1w3Xv
:)   姐姐唔好生氣la  , :) [/quote]
1RnX U+KW O nq"E ntx3x
我頭七返嚟你就知味道....

mmm0000 發表於 2005-7-5 02:35 AM

好正~好正~好正~好正~

I donot think this world has any people will 以德報怨,only have 以牙還牙,以怨報德.
BQ8LMy&m9j K Those good thing is only in the story books.
8_xa5I!If.zq `!a The real world is 現實的,havenot any good man....
j;C n*m ^_a"P XDDDDDDDDDDDDDD

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:36 AM

[quote]Originally posted by [i]mmm0000[/i] at 2005-02-01 13:35: iLwi3{a
I donot think this world has any pe... [/quote] ? We%Xu
i totally agree with you  : look at my post :)

tenmadio 發表於 2005-7-5 03:38 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-02-01 13:19:*A%zs$xLJD-m
l9K2woj1J A(wu

+u3AlnE8]7^+_.a-^ 我頭七返嚟你就知味道.... [/quote] M.~ lX w4y}0jf
/H0hR!Pa"s
;dpT^ V~
:(  頭七十仔會死laB7F!cr,Gv[)M

"x0yFuMN$G 月月鳥 is right....T&t C[$@a#R `
應該:.T d,O%qoJ7L
[1] 以德報德
6C u8{'@,r0o*\)Rq [2] 以直報怨
%b5D~w#p,I %|\$ZjF._
[[i] Last edited by tenmadio on 2005-7-4 at 02:44 PM [/i]]

lauhinman2001 發表於 2005-7-5 04:05 AM

我同樣都係以德報怨多

kk4683 發表於 2005-7-16 12:21 PM

盡量幫到人咪幫*y^6ZI9Z]3C|
人地點對我冇所謂
o5h$w w'[xFK7IRh 淨係知道對人好自己就開心

hold_find 發表於 2006-1-1 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-29 11:27 AM:
q/N/W,NW:[#_^2R [b]不應該:[/b]
ry-T i-ViZW [1] 以德報怨5U e$@0N*_+A4t7q
[2] 以怨報怨
vf6~Sr] [3] 以怨報德Ydh!r d0`
Ct GLR3m _

ehTrP M;| O4z~ 7`p d*G;V9n
[b]應該:[/b]
UHP {9g4z [1] 以德報德 N\ DY ml y f*m$M#n
[2] 以直報怨 [/quote][&]f!w Uj

6x+K2R;J\Px*TX 同意,以德報怨可能會讓別人變本加厲,以直報怨可以給該人一次改過的機會,冇理事長人地一次怨就以怨報怨,令別人又以怨報怨,造成惡性循環

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.