[size=5][color=Orange][b]【玩具模型‧動漫畫‧遊戲專區 推介】 [/b][/color][/size]
J5M!f#w1kzD-x5?ss
.F)K^x!^
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=66016&fpage=1][color=Red]【漫畫討論】有無人鐘意睇<火鳳燎原[/color][color=Red]>?[/color][/url]
v/GxTW2U
我本人喜歡的一套漫畫,作者是香港人,名: 陳某
這是一套以三國時代為背景.
重要的係漫畫中各人計謀的周旋TIJ+xHyr
故事的流程及角色的對話亦令人有深Am1u^8L.AV&cH0w
刻難忘(雖與正史或演義有點出入}.+{ @`;T:O S
qhK(umko`TZ
[color=Blue][size=4] [b] 殘 兵+TEo(J@r
存 敗,Zl+E3FlV+{0}}HV\
亦 如 ] thj
cZ
Z(T
沒 山E&HPgY2?-T-l
路 倒[/b][/size][/color]
4L8jr'D3l2y
EF新聞資訊站會員石頭報導完畢
[[i] Last edited by stone86 on 2005-7-26 at 10:17 AM [/i]]
[color=Blue][size=5][b]石頭推介[/b][/size][/color]d [6H0W~
ky,Es}2})hZ![:US!f
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=67774&fpage=1][color=Red]酒吧介紹所[/color][/url]
這酒吧由我地[color=Orange]左酒保[/color]主理,
你可推介下你去開既酒吧??
K,}gt)~G1X7z
T
或者你覺得有邊酒吧唔滿意既,都可以講下....
介紹下該酒吧既D酒既價錢,拳手得唔得,地方就唔就腳,舒唔舒服咁..都可以講下
vQ7iOU?5N1|"Fq
:D:D:D
大家一齊隊啦%Rq ocP
不酒無歸呀