娛樂滿紛 26FUN's Archiver

raymond302 發表於 2005-6-29 07:23 PM

[討論]如果見工果時有以下呢d事@@""你地會點做?

事件一:有次你去見工,人地問你想做暑期工定長工,8f0[)r{3lpT
                你答長工(你本身只做暑期工)..#yZ&}{&M0f~
                之後人地話佢地只請暑期工,咁你會點樣回應佢??
GB8_,\,mb8]:N6P1m^ J*M1z} |U
事件二:僱主問完你想做長工定暑期工,你答長工(你本身想做暑期工)..1?;b)q3fF
                之後僱主俾張form你填,上面寫住試用期三個月,
Rm:u6U8sN*j                 如果做唔夠3個月就唔出糧,,@8~C%VMn-bv^
                咁你地會點做??`2JRf_(B!h z%ND
Z#[I"Qwf/S.Z
大家討論下^^~

nicolaschun1981 發表於 2005-6-29 07:41 PM

nicolas

i l l just go "alrite, fair enough n go --- urself!

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 05:06 AM

等我試下講先,
^oU1BO|J5f%~
cZ|Ms c_ 事件一:有次你去見工,人地問你想做暑期工定長工,(AiBeE _5pO,ph
                你答長工(你本身只做暑期工)..
;gGR6M;M'C!D1k                 之後人地話佢地只請暑期工,咁你會點樣回應佢??UN;M*Y$_S|

vEI0v(RJ Q{1D [color=Blue]可以試下同面試官講, 因為現在自己冇工做, 就算臨時工都唔介意. 一般來說, 請暑期工要求會比長工低(一般比學征申請). 如果面試官唔會覺得你做做下走人, 應該都有機會攞倒份工[/color]
}!_wH J
a? N7^'QzTB1A\5G 事件二:僱主問完你想做長工定暑期工,你答長工(你本身想做暑期工)..*vg%MP0u m5p|bE
                之後僱主俾張form你填,上面寫住試用期三個月,%Ai2u7d(X BNJ8T
                如果做唔夠3個月就唔出糧,
!PAH }b sV                 咁你地會點做??
["La+L*j$F KL-N
x6I%V.L \$o5V [color=Blue]這個比較複雜. %O3IU*DR$u@b8M V
- 第一, 以我所知勞工法例喺唔可以以未夠3個月而唔出糧比僱員(當然僱員要真喺返足工);XBIm$Kj&L o
最後一定可以出糧, 問題是要攪幾耐. (如果勞工法例冇這樣保障, 這更正)$i2~Vux|;x
假如一定有效,
&U} vU9S^n"y - 最好要睇這份工是唔喺大機構, 或者公司喺唔喺搵人笨公司, 確定後可以試下照填form, 然後幾天後(最好在上班前), 問她可不可以轉回暑期工. (可能未必接受, 5/5波).s5xB(Y;QwvW
- 最後一種選擇, 就是唔填並老實講考慮下都是做暑期工先(可以走都得), 但是更有可能馬上冇咗份工[/color]
S3a q3W{/Lu
i/fzS'^ 最後有些補充, 有兩個前題有問題.
g2Ag X wNh 1. 去見工前, 點解唔攪清楚想請長工定暑期工, 要後面估估下. (該打!:o)%|3W8m8hj7aMRD/T4r{
2. 在一開始時有冇必要講大話, 未講前可以問清楚. 何必要騙人, 又要一個大話接一個大話跟下去. (更該打!:mad:)

Gretzky 發表於 2005-6-30 05:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

RyuII 發表於 2005-6-30 08:42 AM

可能你覺得做唔夠三個月唔出糧呢招好狗, 但你都要知道請一個新人其實等於一項投資, 如果人地已做到咁明係需要一個長工, 咁就冇為因為賺o個少少錢而令人地增添麻煩

rest365days 發表於 2005-6-30 11:04 AM

[quote]Originally posted by [i]raymond302[/i] at 2005-6-29 07:23 PM:
p}gF5sl 事件一:有次你去見工,人地問你想做暑期工定長工,
]0s hc4|                 你答長工(你本身只做暑期工).. m"s(S\ E^;|f:f
                之後人地話佢地只請暑期工,咁你會點樣回應佢??
@6r"o#d$e0M/k $|2Pq @%_"lhz(D e
事件二:僱主問完你想做長工定暑期工,你答長工(你本身想做暑期工)..+iJx+c%uhe O1Z.Q j
                之後僱主俾張form你填,上面寫住試用期三個月,*@s.Lf s{(Yb3O
                如果做唔夠3個月就唔出糧,B0@(R4~X,J
                咁你地會點做??[/quote]l)PBD X
i!i0@._u'RBD0S3d]
事件二不合乎勞工法例.
TTegR!TSI 無論事件一還是事件二, 總而言之, 根本唔應該講大話.  今時今日好多人以為自己精甩尾, 對方唔出聲就以為搵到人笨, 呢D人根本不知天高地厚.  "搏大霧"嘅心態真係越嚟越嚴重.)}dO u+U4n5m
唔好以為暑期工就可以亂嚟.  做人應該睇長遠D, 如果事事都心存僥倖, 將來損失嘅都係自己.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.