唔知你地覺唔覺.
直覺.只係靠估既另一好聽的名*點解??諗下都知F(u u1`e#\N
咩叫直覺??毫無根據.只係你覺得。要記住.係你覺得
Hbi&_k`Q
靠估係乜?一樣無根據.一樣都係你鍾意個樣就估個樣*
a[8j g1q0kzKB)Sx
so大家以後係唔同埸合就用唔同名XDDD
純粹個人認為* 無人 應我..T_T [quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-30 12:01 AM:!OP5b3T q\DF"{2B#N!}
無人 應我..T_T [/quote]3u+`O.@ b9[9W z#ik
有,直覺只係美其名je [quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-30 12:07 AM:
4A8c6[Q0|&s]]3Ma
有,直覺只係美其名je [/quote]wX*PJ6U
?xG*U p7~$^5s
多謝你支持我/.\ [quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-30 12:08 AM:
a/o&O'w @;`
+xet NE r0E
多謝你支持我/.\ [/quote]
唔好咁客氣啦 [quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-29 11:39 PM:
直覺.只係靠估既另一好聽的名*
~6F2cH~;i!]adST
點... [/quote]s9x$Ko.}P Tzi;f6J
{h5WPM5w#w;w#Q)EX
兄弟, 等我插一腳支持先 (用腳支持 !? :P:P:D:D).
基本上同意"直覺"的定義 - 對事物的直接感覺, 是主觀反應 (可以講不加思索).]} wfdwY
但是靠估, 我覺得有少少分別. ~#P1P3L*x QJ.cM
"估" - 我覺得是會有些根據, 例如:經驗, 2手資料... (如果用數據支持, 叫"分析"啦)
好似, 我地會話估波(足球結果), 但是唔會講直覺波 (似打桌球 :P), 估波靠直覺.:X+]5a-nrp0\
但喺, "估"會帶不加思索意思, 主要因為口語 "靠估" 好多時指人冇法而去做一件事, 所以感覺上似和 "直覺" 同義, 但實質是不同. $j M#M sg
愈來愈越覺得自己吹水很利害, 咁都可以寫咁長 :P:P:D:Dx*G5yI$e^
純粹攪笑, 識中文的不要 x 我. :D:D:D:lol::lol::lol: [quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-6-30 12:20 AM:pKvr|M9vXB
兄弟, 等我插一腳支持先 (用腳支... [/quote]
;T _[ T,D
多謝大佬 指點*~~ 直覺係你有感覺個結果係咁ejX+l_f H
估係你唔知個結果係點所以估
頁:
[1]