娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心冷之戀*行 發表於 2005-6-29 11:39 PM

唔知你地覺唔覺.

直覺.只係靠估既另一好聽的名*
6Nl^*kYQ
Z#l*Ax}E.^5AntNpd$[ 點解??諗下都知F(u u1` e#\N

lg`F!r 咩叫直覺??毫無根據.只係你覺得。要記住.係你覺得
4t`B_*z$A.Zk Hbi&_k`Q
靠估係乜?一樣無根據.一樣都係你鍾意個樣就估個樣*
"q W(H8qAG#} a[8j g1q0kzKB)Sx
so大家以後係唔同埸合就用唔同名XDDD
3cZ g hv_8g?!h%`_
da'Gx CJ8]!E 純粹個人認為*

心冷之戀*行 發表於 2005-6-30 12:01 AM

無人 應我..T_T

twh1110 發表於 2005-6-30 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-30 12:01 AM:!OP5b3T q\DF"{2B#N!}
無人 應我..T_T [/quote]3u+`O.@ b9[9W z#ik
有,直覺只係美其名je

心冷之戀*行 發表於 2005-6-30 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-30 12:07 AM:
``KEj s Ymd5cgC 4A8c6[Q0|&s]]3Ma
有,直覺只係美其名je [/quote]wX*PJ6U

+z\"s)W q6@!ADD ?xG*Up7~$^5s
多謝你支持我/.\

twh1110 發表於 2005-6-30 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-30 12:08 AM:
!|!oP#h+v5@ a/o&O'w @;`
+xet NE r0E

%F"`8]_ ` 多謝你支持我/.\ [/quote]
N C,MtkPRW 唔好咁客氣啦

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-6-29 11:39 PM:
"i{ eH4r [ 直覺.只係靠估既另一好聽的名*
'^s/NKP8{r ~6F2cH~;i!]adST
點... [/quote]s9x$Ko.}PT zi;f6J
{h5WPM5w#w;w#Q)EX
兄弟, 等我插一腳支持先 (用腳支持 !? :P:P:D:D).
d p0^8s'UI)O
9DM*_`1[t6tW 基本上同意"直覺"的定義  - 對事物的直接感覺, 是主觀反應 (可以講不加思索).]} w fdwY
但是靠估, 我覺得有少少分別. ~#P1P3L*x QJ.cM
"估" - 我覺得是會有些根據, 例如:經驗, 2手資料... (如果用數據支持, 叫"分析"啦)
#j'pD6S-r(e:S 好似, 我地會話估波(足球結果), 但是唔會講直覺波 (似打桌球 :P), 估波靠直覺.:X+]5a-nrp0\
但喺, "估"會帶不加思索意思, 主要因為口語 "靠估" 好多時指人冇法而去做一件事, 所以感覺上似和 "直覺" 同義, 但實質是不同. $jM#M sg

2Z0x,IKH:Fh 愈來愈越覺得自己吹水很利害, 咁都可以寫咁長 :P:P:D:Dx*G5yI$e^
純粹攪笑, 識中文的不要 x 我. :D:D:D:lol::lol::lol:

心冷之戀*行 發表於 2005-6-30 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-6-30 12:20 AM:pKvr|M9vXB

iG6M:c-uMv
z1vPP#m } 兄弟, 等我插一腳支持先 (用腳支... [/quote]
v/|*n%BI,` o ;T _[ T,D
多謝大佬 指點*~~

RyuII 發表於 2005-6-30 08:46 AM

直覺係你有感覺個結果係咁ejX+l _f H
估係你唔知個結果係點所以估

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.