人類四大錯失
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****..
咁話自己祖國...你低能嫁唔同你冇用冷氣..現代有現代好..令我地改善生活質數 [quote]Originally posted by [i]chrisnono[/i] at 2005-6-30 12:31 AM:t yhOqM4C0E^ n咁話自己祖國...你低能嫁唔同你冇用冷氣..現代有現代好..令我地改善生活質數 [/quote]:b/g]aj*Y{%u+}
算啦,呢個白痴應該唔係我地高等嘅中國人呢架 [quote]Originally posted by [i]vally[/i] at 2005-6-30 12:23 AM:
第一:發明錢同紙(錢令人分化仲有紙令... [/quote]]*\&W+E m-Y3z$pSU
狗屁不通, 9 唔搭 8 ,冇人發明文字你用mud野呢表達自己呀,你編垃圾都係用緊文字架,天才 關於紙我係一百萬個不同意 b1dc-{)IqX&r+C
以前D人未發明紙, 都會睇書[M;bW0V
不過D字就刻係竹簡呀石頭上呀咁, 又辛苦又唔大眾化
有紙後睇書唔再係難比登天既事t&mx@%?}
得閒睇多D書, 你會覺得好開心同充實
不過關於濫用資源我都有所同意8y:Z(`2b ~3n'yj
你好有中國人與自然融和既美德!OE1[&~g%\O)|R
g"N"a%S2A*i^
關於冷氣我更加贊同
又超耗電又超唔環保
又令人對熱既忍耐減弱
唔知係我耐熱定咩P m+i yB2S/vl
成日見D人旭D就話要開冷氣, 我覺得太倚賴呢樣耗能源既野
我自己係屋企從來唔開冷氣
[[i] Last edited by adamas on 2005-6-30 at 07:30 AM [/i]] 冇晒le d野 我地根本生存唔到 仲話錯失... "一咪識揾錢" - 好似係資本主意噃。E(pRp g2Sw
,r4N7@lw&IwM @4TR
"中國呢d垃圾國家咁" - 如果中國因為"一咪識揾錢"所以係"垃圾國家"﹐敢問乜嘢係"強國"呢? 條撚樣講野咁偏激o既 真係比十個on9比你丫 我相信佢係原始人,不能適應現代文明社會.... 人類四大錯失 » 有十樣野??? 9唔搭8V;p"VG:dp
咁你(vally)又用科技????
你用電腦做乜呀?