娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vally 發表於 2005-6-30 12:23 AM

人類四大錯失

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chrisnono 發表於 2005-6-30 12:31 AM

..

咁話自己祖國...你低能嫁唔同你冇用冷氣..現代有現代好..令我地改善生活質數

charlie007 發表於 2005-6-30 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]chrisnono[/i] at 2005-6-30 12:31 AM:t yhOqM4C0E^ n
咁話自己祖國...你低能嫁唔同你冇用冷氣..現代有現代好..令我地改善生活質數 [/quote]:b/g]aj*Y{%u+}
算啦,呢個白痴應該唔係我地高等嘅中國人呢架

charlie007 發表於 2005-6-30 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]vally[/i] at 2005-6-30 12:23 AM:
xf$D&^ K 第一:發明錢同紙(錢令人分化仲有紙令... [/quote]]*\&W+Em-Y3z$p SU
狗屁不通, 9 唔搭 8 ,冇人發明文字你用mud野呢表達自己呀,你編垃圾都係用緊文字架,天才

adamas 發表於 2005-6-30 07:18 AM

關於紙我係一百萬個不同意 b1dc-{)IqX&r+C
以前D人未發明紙, 都會睇書[M;bW0V
不過D字就刻係竹簡呀石頭上呀咁, 又辛苦又唔大眾化
M.K%YyJ8l)BO3E 有紙後睇書唔再係難比登天既事t&mx@%?}
得閒睇多D書, 你會覺得好開心同充實
,i4rixk%IkP
QkV*@M2\ N2b 不過關於濫用資源我都有所同意8y:Z(`2b~3n'yj
你好有中國人與自然融和既美德!OE1[&~g%\O)|R
g"N"a%S2A*i^
關於冷氣我更加贊同
*E~4f9Ye 又超耗電又超唔環保
+w#I_3D"E(aaC 又令人對熱既忍耐減弱
@&K4R~x ~6e 唔知係我耐熱定咩P m+i y B2S/vl
成日見D人旭D就話要開冷氣, 我覺得太倚賴呢樣耗能源既野
V~j$L5uk+u 我自己係屋企從來唔開冷氣
Hlah&S
^z:iHt;kY T| [[i] Last edited by adamas on 2005-6-30 at 07:30 AM [/i]]

abcc 發表於 2005-6-30 01:07 PM

冇晒le d野 我地根本生存唔到 仲話錯失...

mememe 發表於 2005-6-30 11:45 PM

"一咪識揾錢" - 好似係資本主意噃。E(pRp g2Sw
,r4N7@lw&IwM @4TR
"中國呢d垃圾國家咁" - 如果中國因為"一咪識揾錢"所以係"垃圾國家"﹐敢問乜嘢係"強國"呢?

karate_pau 發表於 2005-7-1 12:41 AM

條撚樣講野咁偏激o既

stevenltk 發表於 2005-7-1 10:57 AM

真係比十個on9比你丫

雪代緣 發表於 2005-7-1 11:06 AM

我相信佢係原始人,不能適應現代文明社會....

adamjacky123 發表於 2005-7-1 11:51 AM

人類四大錯失 » 有十樣野???

老鬼X 發表於 2005-7-1 09:52 PM

9唔搭8V;p"VG:dp
咁你(vally)又用科技????
a&Yg nDP~$I 你用電腦做乜呀?
dS{!S*yG}w ~/b2By#x3S'U
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-1 at 09:54 PM [/i]]

hiroraymond 發表於 2005-7-2 01:40 AM

兄弟,攪清楚先啦,#^#J8M+_G
人類發明呢0的野既原意係無錯,.p(ad$QrCt
只係人錯誤利用者。

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 07:07 AM

其實唔喺好明這post 的目的和動機.tQR+t o.pc rU
U `/f3\ i
似乎想推翻人類的文明進步, 用一些似是而非的理論完全否定現在的文明.GS/S cYx
但事實上, 我們(人類)都是這些錯失的利益得到者.qht,\9gu,{:^
現在去否定, 即否定我地的存在. p M~&dI@6JL Y]8X7T
b)zCt!Z q
另外, [color=Blue]四[/color]大錯失變[color=Blue]10[/color]點, 第[color=Blue]5[/color]點打後和前[color=Blue]四[/color]點的風格很不同, 其實想講乜...

sysykiller01 發表於 2005-7-2 12:32 PM

戇少陣好唔好呀

亨九利 發表於 2005-7-2 01:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:20 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2005-7-1 11:51 AM:
@6nV)b.CTj._ 人類四大錯失 » 有十樣野??? [/quote]&A"e8z:j AR}i%P
[size=5]咪係呀[/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.