各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [size=5]梗係做古時皇帝啦因為有後宮佳麗3千任我扑5o;O+sFq!J
而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝6A;_1x-D*WOS
還會未雨綢繆,未卜先知[/size] 現代人...因為有冷氣... 古時皇帝.
}Q9r,}CqjR
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!. 夏天做現代人
冬天做皇帝,後宮唔駛3000!L1v*e1D;Kz0FS
300都夠玩 [quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:FPV/G~WJM3GA2c
夏天做現代人mvI)h"`2d
冬天做皇帝,後宮唔駛3000
300都夠玩 [/quote]
都足夠X盡人亡啦!:P
不過我都會做皇帝! 現代人因為..........有EF [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:
現代人...因為有冷氣... [/quote]
做古時皇帝啦,要咩有咩;H-Qx Xy'IN&h
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦 梗係皇帝好啦j6W&z{Y P
想做乜都得:mg(f7v1T
熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇h/I)jWH1k t
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@"/e]QYw'd