各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [size=5]梗係做古時皇帝啦 ~3~^7fz/oY因為有後宮佳麗3千任我扑
而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝2ES7cs$w#OCZ'e%A?$|4[
還會未雨綢繆,未卜先知[/size] 現代人...因為有冷氣... 古時皇帝. s}%c6k.NuNqv
)a2N1q)oQ1? i,\-D1E5{
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!. 夏天做現代人
冬天做皇帝,後宮唔駛3000vu5p.?R sd
300都夠玩 [quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:;vj&VL4q-A MF,]5}
夏天做現代人
冬天做皇帝,後宮唔駛3000,xeM4`P6q/R&h
300都夠玩 [/quote]Nx"?zl x!U
都足夠X盡人亡啦!:P+o)ol/F0L m*kl/yYT
不過我都會做皇帝! 現代人因為..........有EF [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:
現代人...因為有冷氣... [/quote]
做古時皇帝啦,要咩有咩Ud)D$P`&Q
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦 梗係皇帝好啦G wAR:J-Fw
想做乜都得4h9Q$N d4] F zJ5_K
熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇A d.vJ8v+XP
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@"E d/muN5e9l-}t"^
BS6GVpZ4K jJ1a
基本上權力已經可以代表一切....