娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-30 12:53 AM

各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

雷公 發表於 2005-6-30 12:59 AM

[size=5]梗係做古時皇帝啦
6`uz|MV-F 因為有後宮佳麗3千任我扑5o;O+sFq!J
而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝6A;_1x-D*WOS
還會未雨綢繆,未卜先知[/size]

Dr.anger 發表於 2005-6-30 01:07 AM

現代人...因為有冷氣...

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 01:26 AM

古時皇帝.
$g6a^ E K6E.@ }Q9r,}CqjR
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!.

ricojohny 發表於 2005-6-30 04:27 PM

夏天做現代人
2jA&I lWO9vu:~ih 冬天做皇帝,後宮唔駛3000!L1v*e1D;Kz0FS
300都夠玩

william303 發表於 2005-6-30 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:FPV/G~WJM3GA2c
夏天做現代人m vI)h"`2d
冬天做皇帝,後宮唔駛3000
@ SO{ chRvg B 300都夠玩 [/quote]
q?/?v d(uy:Tk 都足夠X盡人亡啦!:P
,U-z%NtEg y:f7I^ 不過我都會做皇帝!

nono_comdan 發表於 2005-6-30 07:02 PM

現代人因為..........有EF

twh1110 發表於 2005-6-30 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:
,D X5f\n&B9NI(h 現代人...因為有冷氣... [/quote]
y$IRI4NB*m9y4|,}o 做古時皇帝啦,要咩有咩;H-Q xXy'IN&h
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦

LMQ 發表於 2005-6-30 11:28 PM

梗係皇帝好啦j6W&z{Y P
想做乜都得:mg(f7v1T
熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇h/I)jWH1k t
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@"/e ]Q Yw'd

#wA0|D!S&Q3n3L&_e 基本上權力已經可以代表一切....nt}p3AX:u@
你講現代做到果d野..權力可以做到,只不過形式唔同之ma

robertchai 發表於 2005-7-2 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-6-30 07:02 PM:x:e6sV yV3m6q!P
現代人因為..........有EF [/quote]
*}!L/Ms^A&r+i(c T3f#WG c(N _dg

R)_0NWH r 係喎...

gundamman678 發表於 2005-7-2 08:23 AM

當然係做皇帝啦! 一定好食好住,權力無上,二來自己了解歷史既皇帝興衰,唔會再同其他皇帝咁犯同樣錯誤,所以應該會做得幾好架!

singgeihot 發表於 2005-7-2 08:56 AM

做好皇帝, 太多政事要處理, 太煩
iDXq\cLr3f 唔做好皇帝, 即係昏君.... 又好肉酸H}:?3tj3r9{ij/Q
x:z2}[Jd)Vz
唔想煩政事, 但係又想有權有勢, 又想有皇帝式嘅享受, 可以點?
4n*iXc4i)jT k 好簡單, 做太后囉
%f'u$y Z(Sx
9U&n]XSs 做太后, 宮外嘅事大可不埋, 煩極都係後宮 d 家事,
6_q5]v_` 太后最大, 一声令下, 連皇帝都唔敢出声,
wQ`+QDO6X 太后要乜有乜, 想享乜福就有乜福, 比起做皇帝, 係個唔錯嘅選擇

sysykiller01 發表於 2005-7-2 12:30 PM

做古代皇帝一d都唔好玩
mxR5R$u%iy0G 你話有後宮佳麗三千
TAE0L7l j#]Tz 唔好意思Kk5i2kx%\*MM
你地一定失望3Ho k*ef@6w;}
依現代人角度黎講([$r)N#T\i}
以前既妃子係超級豬扒,h+q)f[#Jo5C v$gZ_
個個一係燕瘦環肥,一係成隻鬼咁樣
NY2|qZh:H~:qTL 三千個老婆都係咁樣問你點頂
?Qb4`y7o1@/a
WI}\ `t 都係現代人好

gundamman678 發表於 2005-7-2 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30 PM:
~~:k,\e(C!dt%BI 做古代皇帝一d都唔好玩RF'h$}GCVz
你話有後宮佳... [/quote]
sx+h5Q/?n%N~ u hU?%C#p.P
6inJ ];n
咁唔係架嘛,你係皇帝,你有權揀盡天地你覺得最靚既美女架! { c?Zhm&T

z I C7] k S 另外,做皇后都未必好架,生生性性生左皇帝仔就話好,但如果冇仔生就慘了.......好快會體驗到甚麼叫做"冷宮"了......

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:22 PM

一定做古時皇帝,因為有後宮佳麗3千任我搞,你地話正唔正啦

雷公 發表於 2005-7-2 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30:
W:cg s&V!J].@G 做古代皇帝一d都唔好玩4U/]k&Z,p Z!EE
你話有後宮佳... [/quote]
nA7]0rH5}G"f [size=5]傻ge:s)`#S1H8?)OQ
你係皇帝黎架ma
Pv,k`w$M$sCu d女係瘦係肥係你話事c&Z~,K)uW"pP~%C
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law]NLhnN7I H%}[r
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size]

.Fung. 發表於 2005-7-2 03:04 PM

古時..有得扑野ma

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 03:03 PM:
,z2R9j6V+j1~j6y] F2t
_.r{O_"a0M [size=5]傻ge
TRX\gz'G 你係皇帝黎架ma'LXu,L*Z
d女係瘦係肥係你話事
ch'A;b*D 你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law%rb(Y/A'b,Y
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote]
Ax sG,J(N:`/B4E [size=5]我究知皇帝話晒事[/size]

發表於 2005-7-2 03:41 PM

做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!:m)F*_1_-`
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知....

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-2 03:41 PM:
\q$LE8Z 做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!"`X$qW8hXS
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [/quote]0@&_3c[]1},f(Q&L2g
[size=5]咁我揀唐朝初期  丞相未諗到[/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.