娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-30 12:53 AM

各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

雷公 發表於 2005-6-30 12:59 AM

[size=5]梗係做古時皇帝啦 ~3~^7fz/oY
因為有後宮佳麗3千任我扑
{CR-XI9C 而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝2ES7cs$w#OCZ'e%A?$|4[
還會未雨綢繆,未卜先知[/size]

Dr.anger 發表於 2005-6-30 01:07 AM

現代人...因為有冷氣...

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 01:26 AM

古時皇帝. s}%c6k.NuNqv
)a2N1q)oQ1? i,\-D1E5{
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!.

ricojohny 發表於 2005-6-30 04:27 PM

夏天做現代人
ka[ v%T 冬天做皇帝,後宮唔駛3000vu5p.?Rsd
300都夠玩

william303 發表於 2005-6-30 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:;vj&VL4q-A MF,]5}
夏天做現代人
,\/`pXv+hD| 冬天做皇帝,後宮唔駛3000,xeM4`P6q/R&h
300都夠玩 [/quote]Nx"?zl x!U
都足夠X盡人亡啦!:P+o)ol/F0Lm*kl/yYT
不過我都會做皇帝!

nono_comdan 發表於 2005-6-30 07:02 PM

現代人因為..........有EF

twh1110 發表於 2005-6-30 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:
8\Q8d G3qLf*A 現代人...因為有冷氣... [/quote]
4oF&[~$B A&e 做古時皇帝啦,要咩有咩Ud)D$P`&Q
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦

LMQ 發表於 2005-6-30 11:28 PM

梗係皇帝好啦G wAR:J-Fw
想做乜都得4h9Q$N d4] FzJ5_K
熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇A d.vJ8v+XP
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@"E d/muN5e9l-}t"^
BS6GVp Z4KjJ1a
基本上權力已經可以代表一切....
q+aM4zb y,Z 你講現代做到果d野..權力可以做到,只不過形式唔同之ma

robertchai 發表於 2005-7-2 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-6-30 07:02 PM:;~0`UoXyQ(?
現代人因為..........有EF [/quote]-{|seU

J*Xa,|P}Ak}
Dd7{sRe:Oq`"O 係喎...

gundamman678 發表於 2005-7-2 08:23 AM

當然係做皇帝啦! 一定好食好住,權力無上,二來自己了解歷史既皇帝興衰,唔會再同其他皇帝咁犯同樣錯誤,所以應該會做得幾好架!

singgeihot 發表於 2005-7-2 08:56 AM

做好皇帝, 太多政事要處理, 太煩
QAu~,m,P/ui 唔做好皇帝, 即係昏君.... 又好肉酸JN4G@n!D\)DxQ
.A A6d*J M3D#O-I-w
唔想煩政事, 但係又想有權有勢, 又想有皇帝式嘅享受, 可以點?
@n niBO 好簡單, 做太后囉 S+W Z0a5bfwsI

'sr-r$_"WD ~ 做太后, 宮外嘅事大可不埋, 煩極都係後宮 d 家事,
1T d$`TW*r0K&?T 太后最大, 一声令下, 連皇帝都唔敢出声,
{0mW"{,e a+e!k'h 太后要乜有乜, 想享乜福就有乜福, 比起做皇帝, 係個唔錯嘅選擇

sysykiller01 發表於 2005-7-2 12:30 PM

做古代皇帝一d都唔好玩
K)LW.@&WjZ A 你話有後宮佳麗三千'd_[9B5X7X
唔好意思*vo'sw*p"D&ZS
你地一定失望;p9O V:xe2l6n_9l4W @
依現代人角度黎講4dsb_3O+y)].h*i
以前既妃子係超級豬扒
2N R;@2L@`4_r 個個一係燕瘦環肥,一係成隻鬼咁樣
l7{9Yd.j&GN#w+V,[ 三千個老婆都係咁樣問你點頂TVp)V%gN ^~1G&@+M

&tx%ZWB-LV p(k 都係現代人好

gundamman678 發表於 2005-7-2 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30 PM:
%Q YPx.x 做古代皇帝一d都唔好玩
\].T6I7Z~ 你話有後宮佳... [/quote]
lR&j'H$Sk(\
/A I#]Ed !@w'q"PL k,J3Y4n
咁唔係架嘛,你係皇帝,你有權揀盡天地你覺得最靚既美女架! #`yd-p%J)_9v
2qx7?6yU
另外,做皇后都未必好架,生生性性生左皇帝仔就話好,但如果冇仔生就慘了.......好快會體驗到甚麼叫做"冷宮"了......

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:22 PM

一定做古時皇帝,因為有後宮佳麗3千任我搞,你地話正唔正啦

雷公 發表於 2005-7-2 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30:
C+d2`PN 做古代皇帝一d都唔好玩 ~5W9` [m IO
你話有後宮佳... [/quote]]'XU*d7mUX%b
[size=5]傻geA%po#x-v
你係皇帝黎架ma%[#]&q lvMJ[ xz
d女係瘦係肥係你話事v.~1DD!s0XU-Ml
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得lawds)DvQ{
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size]

.Fung. 發表於 2005-7-2 03:04 PM

古時..有得扑野ma

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 03:03 PM:
9r#R0[W^aG? :z%m ~V,VuhC
[size=5]傻ge
%x'_J Ya{ ce 你係皇帝黎架maa5M6LUF/or
d女係瘦係肥係你話事e4lT'_S;~(I;o&u
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
,` mzl{(k 你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote]
S&`X8L)G a-_GD [size=5]我究知皇帝話晒事[/size]

發表於 2005-7-2 03:41 PM

做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!
?3zy;c f kyy 仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知....

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-2 03:41 PM:
|YF_-XW `{ 做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!Q[!|#Q @7KGY:c
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [/quote]
rj0W$z5b)B2a+r0V [size=5]咁我揀唐朝初期  丞相未諗到[/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.