娛樂滿紛 26FUN's Archiver

腳指o 發表於 2005-7-2 05:54 PM

現代~~~
g$poLY-{3zAN 唔想冇左e+ d fd~
!F4RI t`E 除非佢地同我一齊返古代口拉~~

charlie007 發表於 2005-7-2 08:43 PM

[quote]Originally posted by [i].Fung.[/i] at 2005-7-2 03:04 PM:&Q1v)m4j Y
古時..有得扑野ma [/quote]
8E3kpj Rr/h n 你問野都用下腦啦,陰功

wer 發表於 2005-7-2 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 15:29:
A G"LC'~/A
T^"u#C_)Q}2E U` [size=5]我究知皇帝話晒事[/size] [/quote]
z&fa*ouv,n 請你不要reply無聊說話

井.lok 發表於 2005-7-3 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-6-30 12:59 AM:
dxg},@0k [size=5]梗係做古時皇帝啦
"oUjp-mJ 因為有後宮佳麗3千任我扑
4Ct,Xu2n 而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝
0iB;P&x"G(A*K 還會未雨綢繆,未卜先知[/size] [/quote]
{c)v7m(_f 以前d女好樣衰嫁喎....制唔過啊....-_-'
L!\fl vm.W3qJa 不如做返個星斗市民好過...

YUEN_LOUIS 發表於 2005-7-3 06:38 PM

如果可以係現代做皇帝做正啦~
:R,| |.Qw-F[!} t 實召d女明星入宮慢慢玩^^

sysykiller01 發表於 2005-7-3 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 15:03:
qi,JaM8]_W V$lF:? p(ks
[size=5]傻ge
h#rd4Yg8XX7s 你係皇帝黎架ma0m)Ky7|P K{q.d
d女係瘦係肥係你話事
F"BEaS&S 你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得lawL%AiC*l nhJ&t
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote])s`/}5Xgq A$tik
你要記住古代T$kW6u#o
你要揾到靚既女
{+};HQl nH#L 機率超低 Qo+m {q6b
仲要好身材
RwQ%vf3[n7j 機率低上加低...
O\| IX 如果你有咁多時間去揾女Cj3^;G |?2W
正一昏君一個:so#eR0~MN_X#`
遲早比人推翻

manu14mo 發表於 2005-7-3 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-3 10:29 PM: c{{+v3q0Ui7\b%j#|

j7n@/\@r 你要記住古代O~/m|{
你要揾到靚既女Q.g y I4L Ax&iHN9U
機率超低
?4W#ah:f/F 仲要好身材
4p+]q8iWq qg 機率低上加低... ~"j(\a"v!P
如果你有咁多時間去揾女"[S`+e2D:R!_yK E
正一昏君一個
}Z"Sm-CJ(v 遲早比人推翻 [/quote]f:g"P8@el,X
k$Y%wBt

_%ugH8t6j'N 你拿埋d化粧品呀...制服返回古代... Lr| @*[
我相信汁一汁.....唔會差得去邊啦...L l8o t$x)rP

-lV@#w2b{ 重點係做皇帝....你想要邊條女,點玩法..h?GG]
完全話晒事....有咩唔得>?:lol:6K q'@"SJ?xI)q
比我做一年皇帝比人推返都制囉
.X}rgn'w :D:lol:

abcde1918 發表於 2005-7-4 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-7-2 08:48 PM:
+K%xTI0@@RM
)L5l:i-r.wc8@K]V*Ks 請你不要reply無聊說話 [/quote]1Tm,R gc4S
請你不要再針對我

發表於 2005-7-4 07:12 PM

題外話:我想知以前d人有無刷牙....
H#Z_;[*| ?&x3? 如果無,又無牙醫,把口咪.....

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:21 PM

現代皇帝XD

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.