娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-30 12:53 AM

各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

雷公 發表於 2005-6-30 12:59 AM

[size=5]梗係做古時皇帝啦 ] g1?i2l&I$C
因為有後宮佳麗3千任我扑U*^3^"eeQ y?
而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝
&?C#M:l d v2X6s-pp&j 還會未雨綢繆,未卜先知[/size]

Dr.anger 發表於 2005-6-30 01:07 AM

現代人...因為有冷氣...

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 01:26 AM

古時皇帝.
g@Vjf _ ;Yx,]#n&CW Po
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!.

ricojohny 發表於 2005-6-30 04:27 PM

夏天做現代人
J%}7z&[wL8E%D@ 冬天做皇帝,後宮唔駛3000Y/GB}8MX;d-w
300都夠玩

william303 發表於 2005-6-30 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:
-QTXz-{B 夏天做現代人
GG(h.g l 冬天做皇帝,後宮唔駛3000
vI;X3Q\| i]?V 300都夠玩 [/quote]
S1}7U y4Ze U` RE 都足夠X盡人亡啦!:P+`#Q.J`iX
不過我都會做皇帝!

nono_comdan 發表於 2005-6-30 07:02 PM

現代人因為..........有EF

twh1110 發表於 2005-6-30 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:Buw(Mg!P*G,N
現代人...因為有冷氣... [/quote] X7a h sj/N
做古時皇帝啦,要咩有咩l)NA f!fJ0G;I
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦

LMQ 發表於 2005-6-30 11:28 PM

梗係皇帝好啦
:xI"mx)v9z 想做乜都得
]j:S-Tfm4N 熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇
/O'a+[0Q1| 再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@" A2D O0\ b g^1}
XpG$fVtu%\|
基本上權力已經可以代表一切....
7DV"EMm U5[ 你講現代做到果d野..權力可以做到,只不過形式唔同之ma

robertchai 發表於 2005-7-2 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-6-30 07:02 PM:fk`+j8p!qK @3KXT
現代人因為..........有EF [/quote]
d8`$a@4@Fx"Py
'? W X7lo@ ]R Ky#o$e(iO)pv
係喎...

gundamman678 發表於 2005-7-2 08:23 AM

當然係做皇帝啦! 一定好食好住,權力無上,二來自己了解歷史既皇帝興衰,唔會再同其他皇帝咁犯同樣錯誤,所以應該會做得幾好架!

singgeihot 發表於 2005-7-2 08:56 AM

做好皇帝, 太多政事要處理, 太煩6B?~ Q-VJ&I
唔做好皇帝, 即係昏君.... 又好肉酸
&l NY:V8s:up.b .L/m(Vd!m q
唔想煩政事, 但係又想有權有勢, 又想有皇帝式嘅享受, 可以點?j.I{z$a8cT
好簡單, 做太后囉
L)}L|*@1t#|F
#r5nE6V9e/Wdu&p9S 做太后, 宮外嘅事大可不埋, 煩極都係後宮 d 家事,
&RzR n#K/w 太后最大, 一声令下, 連皇帝都唔敢出声, tl.`/uj5o&q
太后要乜有乜, 想享乜福就有乜福, 比起做皇帝, 係個唔錯嘅選擇

sysykiller01 發表於 2005-7-2 12:30 PM

做古代皇帝一d都唔好玩
tqJ.@x`q 你話有後宮佳麗三千
Q H}6| X_] 唔好意思^km }zht gv
你地一定失望5b-n"Q(b i$DT
依現代人角度黎講
YAV,jrH%XO 以前既妃子係超級豬扒s%VegD$NS
個個一係燕瘦環肥,一係成隻鬼咁樣T$q#b\B7^Y5}
三千個老婆都係咁樣問你點頂
6\8g;x'u/H(W#~W5T
z2h9z(q0\] uk|-E 都係現代人好

gundamman678 發表於 2005-7-2 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30 PM:
WU]z}(x$v 做古代皇帝一d都唔好玩~bkgPd)d6~oht't
你話有後宮佳... [/quote]
h!@B fn S
:U/`}3cS/d-Z gjZ*u,Z_;J7K(P
咁唔係架嘛,你係皇帝,你有權揀盡天地你覺得最靚既美女架!
eT*]w1^;{` nsy1o6A_,q:|
另外,做皇后都未必好架,生生性性生左皇帝仔就話好,但如果冇仔生就慘了.......好快會體驗到甚麼叫做"冷宮"了......

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:22 PM

一定做古時皇帝,因為有後宮佳麗3千任我搞,你地話正唔正啦

雷公 發表於 2005-7-2 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30:
_^ yy"N&zk 做古代皇帝一d都唔好玩
1hM#S*Pg 你話有後宮佳... [/quote]_ QWO!u0] A
[size=5]傻geicn*n,AL1V*TP
你係皇帝黎架ma
FvTk%Z%c? d女係瘦係肥係你話事
0@)_ D/j4d m/bYu 你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
X5K)oZ5L*Es:M$`g 你記住,你係皇帝,你話晒事[/size]

.Fung. 發表於 2005-7-2 03:04 PM

古時..有得扑野ma

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 03:03 PM:y_z#{D:N-f7i2k

%f;Tz%R] [size=5]傻geQ/W)z2GNg(n
你係皇帝黎架mav-v&Iq-K?,y
d女係瘦係肥係你話事
&Eu\N'u3]k+E 你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
|oE VW5Ki 你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote]r ej$[Lz.e-J r
[size=5]我究知皇帝話晒事[/size]

發表於 2005-7-2 03:41 PM

做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!
(r9@,|L^)mM 仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知....

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-2 03:41 PM:
m9G'g,dS$H1H7N 做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!
r,W+Q i"O0Xm-~-@ 仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [/quote]
yNQ:aK WR[D [size=5]咁我揀唐朝初期  丞相未諗到[/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.