娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-30 12:53 AM

各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

雷公 發表於 2005-6-30 12:59 AM

[size=5]梗係做古時皇帝啦K#PC+J|;v1qK&x5q/m+x
因為有後宮佳麗3千任我扑
Pc/N-wj_ 而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝1V\}-_5](o)tCp
還會未雨綢繆,未卜先知[/size]

Dr.anger 發表於 2005-6-30 01:07 AM

現代人...因為有冷氣...

fatfatdragon 發表於 2005-6-30 01:26 AM

古時皇帝.9f j0G2s~On

ot z gey 古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!.

ricojohny 發表於 2005-6-30 04:27 PM

夏天做現代人 tHRz%@4UZ7z
冬天做皇帝,後宮唔駛3000%E;O1s;G z{Rg$\
300都夠玩

william303 發表於 2005-6-30 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM: vRYY8w+gSj
夏天做現代人
#c h.T(mG;Ek 冬天做皇帝,後宮唔駛3000
Z0_c#O IJR 300都夠玩 [/quote]
4WQSKX:{c 都足夠X盡人亡啦!:P!]\X,Jd6c
不過我都會做皇帝!

nono_comdan 發表於 2005-6-30 07:02 PM

現代人因為..........有EF

twh1110 發表於 2005-6-30 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:c7\2H-Ah.\ {8dr
現代人...因為有冷氣... [/quote]
'e U.vl,m,yk R 做古時皇帝啦,要咩有咩
7P5}Th B:W9uKv 冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦

LMQ 發表於 2005-6-30 11:28 PM

梗係皇帝好啦._K"p2yAg"Yd
想做乜都得
e j{.}K.`1@ 熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇#Q8D2M6}4A,] kh0`-HV
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@"AJ s wR&^,s

q9\J)H2P1m.Mk!? 基本上權力已經可以代表一切....
xm:^ A+n yv 你講現代做到果d野..權力可以做到,只不過形式唔同之ma

robertchai 發表於 2005-7-2 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-6-30 07:02 PM:.o0xDU[c C8p2B1f%B*J
現代人因為..........有EF [/quote]q-@ArLU*_
2_8Q+I,[X,J f4q
+Qx:\SD8lSB }
係喎...

gundamman678 發表於 2005-7-2 08:23 AM

當然係做皇帝啦! 一定好食好住,權力無上,二來自己了解歷史既皇帝興衰,唔會再同其他皇帝咁犯同樣錯誤,所以應該會做得幾好架!

singgeihot 發表於 2005-7-2 08:56 AM

做好皇帝, 太多政事要處理, 太煩-v STn1q"TldU$j
唔做好皇帝, 即係昏君.... 又好肉酸$_o"@zE h

8@*h yM xJK8s 唔想煩政事, 但係又想有權有勢, 又想有皇帝式嘅享受, 可以點?| cso|8\
好簡單, 做太后囉
^-Uc!iR
G;P4y c M R 做太后, 宮外嘅事大可不埋, 煩極都係後宮 d 家事, J kwM"E'c]
太后最大, 一声令下, 連皇帝都唔敢出声,
7No7HPFpT 太后要乜有乜, 想享乜福就有乜福, 比起做皇帝, 係個唔錯嘅選擇

sysykiller01 發表於 2005-7-2 12:30 PM

做古代皇帝一d都唔好玩3EY6N4mt d
你話有後宮佳麗三千
^ nTcr}Z 唔好意思
G Z#W:Y4j1e [ \x u/td 你地一定失望
2n a%S BQ xJ-L 依現代人角度黎講*j7N@$`Z
以前既妃子係超級豬扒%ll2s O#D U
個個一係燕瘦環肥,一係成隻鬼咁樣K'\%]6t w}MD
三千個老婆都係咁樣問你點頂Pc)}!Yy3~5|

MST6w%p 都係現代人好

gundamman678 發表於 2005-7-2 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30 PM:
2TZ cg:oY"E5E } 做古代皇帝一d都唔好玩([q [ n]_
你話有後宮佳... [/quote]
r?9\#lPr)R/]
C4d/a GF +GKnd/Gb0mAr
咁唔係架嘛,你係皇帝,你有權揀盡天地你覺得最靚既美女架! qi]Wm+j5u

3t#wK'e uHWsk 另外,做皇后都未必好架,生生性性生左皇帝仔就話好,但如果冇仔生就慘了.......好快會體驗到甚麼叫做"冷宮"了......

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:22 PM

一定做古時皇帝,因為有後宮佳麗3千任我搞,你地話正唔正啦

雷公 發表於 2005-7-2 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30:
RB@{6A3l%V!Q fHe 做古代皇帝一d都唔好玩
;H| ]'T)s;?Wj 你話有後宮佳... [/quote])DF?3|.@1J7M
[size=5]傻ge
3Z PO[_ni5DU%^ 你係皇帝黎架ma
+[+`J{[~uq d女係瘦係肥係你話事
l5sBIA]'z 你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
Q(\&E"h#@0r"q@:Y 你記住,你係皇帝,你話晒事[/size]

.Fung. 發表於 2005-7-2 03:04 PM

古時..有得扑野ma

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 03:03 PM:5t;lw/Yj;V8K\c'k
\-R#o3aGo/?
[size=5]傻ge+z4AT?pW L;c.I
你係皇帝黎架ma
}/V|r`Y5mY d女係瘦係肥係你話事yt f&f4VT&S(}
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
'Q qjPI9e,z\K 你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote]/gcs)XW0h;A d V
[size=5]我究知皇帝話晒事[/size]

發表於 2005-7-2 03:41 PM

做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!0H3l6U0{dom
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知....

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-2 03:41 PM:
I8TL7If1EA 做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!,{Q-}_*uUG
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [/quote]
8s]@$lH [size=5]咁我揀唐朝初期  丞相未諗到[/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.