各位想做古時的皇帝, 還是做一個現代的人?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [size=5]梗係做古時皇帝啦] g1? i2l&I$C因為有後宮佳麗3千任我扑U*^3^"eeQy?
而且我已知歷史,可以改運,唔會變成落難皇帝
還會未雨綢繆,未卜先知[/size] 現代人...因為有冷氣... 古時皇帝.
;Yx,]#n&CW Po
古代有古代玩法, 現在有現在的樂趣. 當擁有絕對權力後, 你想點玩都得啦!. 夏天做現代人
冬天做皇帝,後宮唔駛3000Y/GB}8MX;d-w
300都夠玩 [quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-6-30 04:27 PM:
夏天做現代人
冬天做皇帝,後宮唔駛3000
300都夠玩 [/quote]
都足夠X盡人亡啦!:P+`#Q.J `iX
不過我都會做皇帝! 現代人因為..........有EF [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-6-30 01:07 AM:Buw(Mg!P*G,N
現代人...因為有冷氣... [/quote] X7ah sj/N
做古時皇帝啦,要咩有咩l)NAf!fJ0G;I
冇冷氣,我都可以叫幾十個大內侍衛係咁撥扇都得啦 梗係皇帝好啦
想做乜都得
熱咪call十幾廿個太監幫自己撥扇
再唔係同d妃子一齊游水都得掛@@" A2D O0\b g^1}
XpG$fVtu%\|
基本上權力已經可以代表一切....
你講現代做到果d野..權力可以做到,只不過形式唔同之ma [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-6-30 07:02 PM:fk`+j8p!qK @3KXT
現代人因為..........有EF [/quote]
K y#o$e(iO)pv
係喎... 當然係做皇帝啦! 一定好食好住,權力無上,二來自己了解歷史既皇帝興衰,唔會再同其他皇帝咁犯同樣錯誤,所以應該會做得幾好架! 做好皇帝, 太多政事要處理, 太煩6B?~Q-VJ&I
唔做好皇帝, 即係昏君.... 又好肉酸
.L/m(V d!mq
唔想煩政事, 但係又想有權有勢, 又想有皇帝式嘅享受, 可以點?j.I{z$a8cT
好簡單, 做太后囉
做太后, 宮外嘅事大可不埋, 煩極都係後宮 d 家事,
太后最大, 一声令下, 連皇帝都唔敢出声,tl.`/uj5o&q
太后要乜有乜, 想享乜福就有乜福, 比起做皇帝, 係個唔錯嘅選擇 做古代皇帝一d都唔好玩
你話有後宮佳麗三千
唔好意思^km }zht gv
你地一定失望5b-n"Q(bi$DT
依現代人角度黎講
以前既妃子係超級豬扒s%VegD$NS
個個一係燕瘦環肥,一係成隻鬼咁樣T$q#b\B7^Y5}
三千個老婆都係咁樣問你點頂
都係現代人好 [quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30 PM:
做古代皇帝一d都唔好玩~bkgPd)d6~o ht't
你話有後宮佳... [/quote]
gjZ*u,Z_;J7K(P
咁唔係架嘛,你係皇帝,你有權揀盡天地你覺得最靚既美女架!
nsy1o6A_,q:|
另外,做皇后都未必好架,生生性性生左皇帝仔就話好,但如果冇仔生就慘了.......好快會體驗到甚麼叫做"冷宮"了...... 一定做古時皇帝,因為有後宮佳麗3千任我搞,你地話正唔正啦 [quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-2 12:30:
做古代皇帝一d都唔好玩
你話有後宮佳... [/quote]_ QWO!u0] A
[size=5]傻geicn*n,AL1V*TP
你係皇帝黎架ma
d女係瘦係肥係你話事
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] 古時..有得扑野ma [quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2005-7-2 03:03 PM:y_z#{D:N-f7i2k
[size=5]傻geQ/W)z2GNg(n
你係皇帝黎架mav-v&Iq-K?,y
d女係瘦係肥係你話事
你選妃搵瘦又靚又好扑架咪得law
你記住,你係皇帝,你話晒事[/size] [/quote]rej$[Lz.e-J r
[size=5]我究知皇帝話晒事[/size] 做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-2 03:41 PM:
做皇帝都要識揀朝代,太平盛世當然最好!!!!
仲要識揀丞相,又要忠心,又要做得野,睇下劉禪就知.... [/quote]
[size=5]咁我揀唐朝初期 丞相未諗到[/size]
頁:
[1]
2