娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sysykiller01 發表於 2005-7-1 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-7-1 12:43:
vp0}.]z:SQW 好喇, 我又想問,
8HH?:i9fu 我好地地一個後生... [/quote]
{n2O"Xk9R W0U[4BQ 我覺得警察問你做乜冇乜問題姐
-[-C0?9J.Z@ 好多時好多案發生之前被制止就係
!nb8N {2z D有可疑既人被警察盤下盤下
;yJ`0o:P|Vq\C1S"v 作賊心虛而東窗事發
L$R Z,O a@_ 當然我唔係話你似會犯眾既人

kerberos 發表於 2005-7-1 09:47 PM

聽完多位朋友,不論正面或負面的意見,6T1uk+KQ#hX/|B
本人以"有則改之,無則勉之!"的心態,&Q0?;wKp/IG;~/N1p2]
再次多謝多位朋友之寶貴意見!

olaf 發表於 2005-7-1 10:22 PM

#1  警民關係科!!!r\}9B2HR.G
Quote:
8u_C(_CV!g Originally posted by kerberos at  2005-7-1 10:37 AMtgD3LTxMv0c
j!G2R$CG2l2[;mj
本人任職多年,全部時間出街巡邏(油尖旺區),..............
\G MGjF
?u\m@u"Y kerberos 兄:T G S l-ut
莫非你係「林Sir 或 石Sir 」?*Y/JW_c)D+N$I1O

9yTnq!e r ..........................................................................
2g `6z:xy+N-XF #5  3x0aHn8|B,Uv C\
Quote: 5AD3D nQj+ZU4Uh9j |
Originally posted by badboy119 at  2005-7-1 12:08 PM
P"J#Ns8I6v _w,L
7`$jrFm]7l if the police talk trash to you ... copy their number and compliant lor
yw8B!sny"| A no need to argue with them on the street.
oFM nh5j7y#u
)wJ8otV 未必有用,投訴警隊機制三弊病:5eX t[ zt

IF j(s?{ 1. 警監會無法直接處理投訴,機制冗長:
4}UM@O%^:E      首先投訴者要親自去錄口供,完成後投訴檔案交由(警監會)審批,再由(投訴警察課)調
xImDtZogm h      查。
1z^V`5h6R,T'FT 2`]!J+`?"V
2. 自己人查自己人,不能發揮監察作用:]#Z n1V\F5kS L
     現時的政策,投訴警察課隸屬於警務處之下,所有投訴課調查員皆為警員擔任,欠公允。 V`f.S&u&q6Z%|p

kk*yI+b.J1H^ c 3. 警監會委員多由太太紳士組成,不能全力處理投訴警察課的投訴。

SSK 發表於 2005-7-2 03:09 AM

大家比d龜嗰時請先冷靜記住一d知料:
Kd | fB:a]3T'O2Q 1)你當時處身的位置例如:邊區/咩街/最好有埋門牌号碼outside係邊到。
0Ne*],bK2fns Q 2)由你當時比龜的一刻起至完成的時間,即係由幾點到幾點及咗幾耐。8o W E o4F"XvD?[
3)這點係最重要的!!!當隻龜一問你攞身份証個時,你比佢之前你先用d所謂合作態度問佢:呀sir 麻煩你先比個" UI"我先,記住係"UI"因為"UI"真正係警員委任証上的警員編號,如果你淨係問佢你咩”Number"咁佢玩起野嚟佢唔知比個咩number你,廢事一陣d有關官員係到解釋係言語上既誤會嘟,唉....我自己講都覺得好廢...言歸正傳,仲有最好問埋佢隸屬邊個環頭,跟住可以的話隨即記低以上三樣野,之後就比佢查,如果真係遇到d社會敗類,你就等佢離開先將d被玩既內容寫低埋佢,起碼要投訴起嚟自己都有多d知料,廢事到時d官又話你証據不足又草草了事。

so1874 發表於 2005-7-2 03:33 AM

[quote]Originally posted by [i]SSK[/i] at 2005-7-2 03:09 AM:$}r&q%s6A9io R){
大家比d龜嗰時請先冷靜記住一d知料:
:SOjLo{|5t"K ... [/quote]
'l2Jw/v+zw ?+D/Y-q*X$i
[size=4][color=Blue]咦~~SSK兄你好似好有經驗咁噃......[/color][/size]#|K~-Y&L`6i
[img]http://x2.putfile.com/6/17000590939.jpg[/img]
mr#}{4^s)rYu :lol:

pkdonald 發表於 2005-7-2 05:16 AM

RE

睇左大家d留言,都明白大家對警務人員有d偏見,好老實,本人都是紀律部隊,見唔少街頭古惑仔,有d真是雖無過犯,但面目可憎,自己做case都車過唔少打交打到傷哂d古惑仔,其實大家出街如果"44正正" ,唔好搞到個頭鬼五馬六,串串貢,有d人又係犯賤,見到警察又眼超超,其實人地都是打份工姐,唔會下下好似成龍大哥咁,野野都爆哂玻璃去到盡,你唔好以為個個警察都當古惑仔係仇人,有d都會好有禮貌問你地拿身分證睇下,都是職責所在,你要明白,你唔串人,人地唔會串你的。
e6m*cxd1zX+fd -K)iu'f.~0V,kfMT9i
仲有,可能大家未入過冊,警察相比柳記,已經好好禮貌了,大家千祈唔好犯事。

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 06:45 AM

想問一個問題, 聽講每個月警察內部都會有個查多少人的quota. 聽講到一cutoff 時間, 就查人查得好活躍. 唔知喺唔喺真?
K4SG M r!u ({RNk'Sf)H
我以前試過一年都冇人查一次, 但是在其中某一兩天. 同一日就比人查兩次到三次不等. 自問衣著言行冇特別, 只是買完東西回家, 好多人都喺咁.  
2rHe'ecd$w3ov8lnx n}T~:y[
會唔會因有這quota所以在某些時間做同一事, 所以好燥...
$_ZV r@w+L
"L.l SF/m 我個人絕對贊成抽查身份證, 因為真的對治安有幫助.VCB,O6h0U(Mt m

#p"|1hF~vO [[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-2 at 06:46 AM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-7-2 08:18 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-2 05:16 AM:
T/? X*GVC!n 仲有,可能大家未入過冊,警察相比柳記,已經好好禮貌了,大家千祈唔好犯事。... [/quote]
(s DwM,l#M,u8p#| *q0OU%@NK*\W
8t+pE aA
嘩......有乜可能咁樣比較架......警察唔係話好得過懲教處就叫好態度掛.....

pkdonald 發表於 2005-7-2 08:37 AM

re

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-2 08:18 AM:h*NZ;J1|

(}-R+V-h&s;?
7Z)I#L P9lt.a S"kt)WPHJ3k;^Z K*G
嘩......有乜可能咁樣比較架......警察唔係話好得過懲教處就叫好態度掛..... [/quote]b!{%K#K(d

't"`#u%d A 只是講下個人感受,請勿見怪

RyuII 發表於 2005-7-2 09:46 AM

我相信 kerberos 是一個好警察, 但可能只佔 2 成.
v Ysa N%`1G\ 很多警察都冇耐性, 當自己係官, 我問你野你一定要好合作同好有禮貌去回答, 如果唔係佢會視你為唔合作, 之後就會開始玩野, 問 d 九唔搭八o既野, 加上佢地多數係都普通料, 口才唔係特別出眾, 腦筋又唔係特別靈活. 結果想玩人但問同講 d 野都毫無深度.
'E0xMa0?'D (T0dPxrR I D1m5~
我建議大家如果身上錄音設備不仿錄佢音, 方便日後更進. 但我想問 kerberos 兄警察有冇內部指引話查身份証唔可以超過幾耐? 如果個警察一見你錄音就問極都唔放人咁就慘了

wahaha1234 發表於 2005-7-2 10:19 AM

唉~上次我係砵蘭街都比個呀sir查id
lW?]1W"sQo;RO 個陣係朝早o黎㗎..都唔知點解#zG` `.Y,v
我覺得d 呀sir check 人係好睇人地o既眼神lor
k#~6@ Alm#B g 佢地專捉d眼神閃縮o既人~果次我諗我唔望佢o既話就應該冇事la~
z,J-@XV.C 其實果似係驚佢...隻眼先;)咁咋
0s1h!K5Zh!_H$`CF 佢好有禮...問我做乜係度.去邊度
a9aH6Q"y(]q6y1v 我話行過啫....又要辨晒無奈咁lor;)-}y/N8B#Paq
最慘係仲要搜身!!!!點解要咁..我唔係賊!'~l&FD3JkoEE
大約check 咗3-4分鐘la果次..s Sh.u#Q$s]

'Xy&O&s G LDFGH#MY 不過果次最奇怪就係佢攞咗id card1Gq7H }c!HF,qV}d
個台好似收得唔好.call唔倒返台
gM J6Aa[I{2d:I 佢冇check 我個number就放咗我!~el v"k%V-T
佢地咁兒戲ga...玩咩...
@*o/Ms1GPz 所以我鄙視班差人lor..見你唔順就check你7^q"uL/Y2z j
N)C,j,s%A$[
[[i] Last edited by wahaha1234 on 2005-7-2 at 10:30 AM [/i]]

kaixinren 發表於 2005-7-2 10:48 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-1 04:29 PM:
.jM^!xt7[0@N&M5r 電話可於警隊網頁 : [url]http://www.info.gov.hk/police/[/url]"R"|2?.C5PS)t)P5j
內找到,本人望各朋友可參觀網頁以多了解警隊!*k![5}6^9oSTR b:U
謝謝你10michaelowen朋友! [/quote]7h etTo8Q
!J6hB"x&J'p0l+J:d
香港警察收皮啦!)da4Ia0`J2n
o-ao*h(a vN,^P
我年頭返過香港一次,在天后地鐵站給一個“屋企死左人”,“被男朋友飛”加“性生活不協調”的女警察好沒禮貌的查。查問的方法沒禮貌,面又黑,查我的理由還奇怪,竟然問我點解走的甘快!無聊加白癡!;Y%vq B,J)s4TPz$lv

8rew1o-pu 我第2人日要飛,打左整天電話去港島去的警察公共關繫科的投訴部,竟然一系沒人聽,一系話繁忙。香港警察好差啊!給我和我朋友留下幾差的印象!

kerberos 發表於 2005-7-2 11:14 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 06:45 AM:
&Ptwi } 想問一個問題, 聽講每個月警察內部都... [/quote]1?K9U:Lup
cw;j6ne0\Ta8V
首先.多謝你們的意見!
Q2I1k,A*K 記住,絕對絕對不會有quota呢一樣o野!
-Q$oZ h+M s{ c+KBM 其次,警隊有一定的大型行動,例如重點反非法入境,反罪惡等.
VK0Im O v{*r 都會有大量同事參與,所以做成好似突然查多咗o甘.$z;y_aEe Z

z|:u(Z.u]2f1|7K6k 另外有關投訴警隊機制的小誤解!
y:C{$NWbl 每個投訴係先由投訴警察課調查。完成後投訴檔案交由警監會審批!f)g1f.] FQL,lwk
如警監會認為有問題,個案會發還投訴課再調查,有時會親自接見投訴人,直至警監會認同為止.
t)j+EU/OIfr 亦即話毎一結果均獲警監會認同才可完成!
{(ya+P4| 其次警監會成員絕非警務人員,有部份還會十分投入指出警隊問題!!0GO!e2Pqm;k o1N
1q_W8l\
其次,法律上所列明查問之時間為合理時間![4A(Qr%Q}3?1F)^
但每一個案之合理時間均因該個案之不同情況而不一樣的!
)F)X {5B&P[ ~$CG'` aTW c
最後有關wahaha1234朋友之疑問,
;C:]dL5Rh\ 可能該同事見電台繁忙或接收問題,未能查証.
8daH)N B q+O (不過果次最奇怪就係佢攞咗id cardaW y qgYY
個台好似收得唔好.call唔倒返台)A3I[~1da
亦已澄清可疑,所以不想阻你時間呢!dF MTOz,r

u+P%O| j \ 多謝各朋友!!

kerberos 發表於 2005-7-2 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-7-2 10:48 AM:
5Dy}G1@ |
u@d$a&z,u"IB hW
ec{~N*J"N?j O 香港警察收皮啦!
j;km9Z]B
9@"JR,E6~2F.qX|N 我年頭返過... [/quote]
3{qDk'YM9] `E
2y!@5zl cx 多謝你朋友!!,q^:`p-}f
fEg2^D!z
係朋友你眼中--竟然問我點解走的o甘快!係無聊加白癡!n,nQ*TYfJ9dP
係警察眼中--對有人急步,跑等動作係十分敏感!此行為可能引起同事懷疑的!YD+Dp0bb~
而朋友你亦清楚地睇得出該女同事“屋企死左人”,“被男朋友飛”加“性生活不協調”
#j-o:Gb3q[T/d o甘多問題,我諗我個人絕對會原諒佢沒禮貌,面又黑等!
G)e4}FC 因我有以上情況我都笑唔出! PmRUe&X{
(WFWh(R_|,O7|
至於電話問題,非本人能力可答,見諒!!!X!bza%NZ/i
多謝你!!!

tamsum 發表於 2005-7-2 11:51 AM

haha,真好笑,我記得以前我成日比d差佬逗
xL1CC9m3HNj 有一次我病,唔舒服,有差佬黎逗我,
O Q \Y@*i#^ 又問長問短,又搜書包,m6f:}B? SM
跟住我話"可唔可以查快d?我唔舒服呀..."
E[7eM@X 你估下個差佬講咩?
4m;h{[xI 佢話"咩病呀?愛滋呀?"
-v`*kqU 我心諗,洗唔洗咁寸呀?慰問都冇句仲要比你咁呪,有病都唔比?
5n$tX+DQq|5o 有一次行過人多o既天橋,:|6p(R8h8P9G|+U
有個差佬o後面叫我"喂,喂叫你呀,聽唔到呀,仲行
(v.rwJ*ro2v)B 咁我事實係聽唔到喎,人多咁嘈,聽唔到唔係好奇遮下話?{+@%S v(Q/R4](h
到而家人大左,著得d衫"試正"d,冇差佬埋黎查啦
&wFi,\*s)Io 咁係咪即係你著得身光頸靚少少就唔洗比人查?
:c*Y1hwfH{h2t 窮人著得衰d就成日比人逗,
U9xk,aTt)~:^ 你唔係被人逗果個你緊係唔知人地o既感受啦!!!9ub4Y(a,L)Gk-uF
其他路過o既街坊會眼望望,以為你係賊... d n7X8hY
我經過街見到有人被人逗我都會諗呢條友係咪賊呢?h)jdf/e'a]
可能你真係出於一片關心,熱心/ADwp#RJ K
想我地同你合作}N V^8R7ID#V%m
但希望你下一次想我地同你地合作時,
H_B-_L 你地d咁偉大o既差人真係有心想我地同合作先囉!!

亨九利 發表於 2005-7-2 01:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SSK 發表於 2005-7-2 03:28 PM

亨九利兄佢係黑腳又好係便壯又好你都可以問佢架"UI",今時今日要做一張近似警察委任証好易架咋,有d保公司d証都設計到好似,加上依家好多人用d咁既証嚟模警搵食加嚇鬼既。
[CS/r5|Z
,j"k ]wf6\W z c%zGn 當遇到比佢查嗰時可以問佢"UI"先如果係便裝既話佢走到埋嚟佢點都要晒吓張pass先既,我相信你都係正人君子,到時你可以理直氣壯同佢講:阿sir麻你渣定張pass我要睇清楚你個"UI"同張証係咪真既委任証(佢個UI既係警員編號係張pass上面)你仲可以自己打上去警署到問有冇呢條友tim,其實咁做都係保障你與佢的,你可以確保有人知道到你比呢條友查緊而佢又証明到自己係有做野。(咁check都係一個市民應有既權利)
1Y7okQ,E"dPV
Pd+pve&y"v3Z 另外有些朋友都覺得比佢係當街當行截查可能仲要遇到d社會敗類係到玩野都真係幾冇尊嚴幾阻你寶貴既時間,不過當佢叫你行過嚟係行去d行仔或者暗位嚟查你,你千奇唔好走過去,唔好意唯係個d位冇咁難睇,冇着數架.......,妳同佢講要查光明正大查最好身邊有人到,仲有佢地用對講機check你判歷既時候佢都要報位置,你不妨聽吓係咪真係嗰個位架,到時有咩証據出入就唔好la

crap 發表於 2005-7-2 04:27 PM

合併入相關主題

kaixinren 發表於 2005-7-2 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-2 01:31 PM:
7c} Pq~p
BlG0U9b*M x.t1g0[j.X/v&{
多謝你朋友!! yx'J5_-D/})At[
1H![8L'~R{lt?
係朋友你眼中--... [/quote]S)JcLRH%V `

hRyM p 警察系一個國傢或地區重要的形象代表!我見到她的樣子,如果不是遇到我以上說的3件事齊发,系絕對不會甘面黑的。還有一點,既然系形象代表,前线警察就系代表一個整體形象,唔應該將私事或私人情緒帶入工作。我在澳洲經常和朋友講香港人很有禮貌,很熱情,可以多去几次。點知遇到這事后,在朋友面前什么面子都沒有啦!

charlie007 發表於 2005-7-2 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]1986[/i] at 2005-7-1 03:20 PM:;c.g+^?5^W4[
其實我17個年都俾兩個差佬逗過.....仲... [/quote]
9I Z{V"sl.yY4a.o 只要你唔你d串貢貢,染髮mk,應該都唔會受到不禮貌對待吧
1a%rU}$e 染髮關你撚事呀,染髮就要受到不禮貌對待?你白痴架?
_/D5T Dq s Pw 俾你做左差佬咪死得人多

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.