娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leeyanta 發表於 2005-7-2 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]stevenltk[/i] at 2005-7-1 10:45 AM:;G9v"}[:H
果d軍裝既就好d既,果d便衣正一賤人無禮貌,一黎就講哂粗口咁,真係鬼唔望佢死 [/quote]2|r*L_v(b4QK~

1j;T!I6n'pp5q*G 咪係hxkxU[ W+[
捉賊又唔見咁叻
/w.rz&a F/U/rA 正一pk:mad:...................

1986 發表於 2005-7-2 10:47 PM

[quote]Originally posted by [i]charlie007[/i] at 2005-7-2 09:17 PM:
G*Z0Q#h6\v c3p H
EG d;?1s.Ip6@:v 只要你唔你d串貢貢,染髮mk,應該都唔會受到不禮貌對待吧
JK5Q\h8_ 染髮關你撚事呀,染髮就要受到不禮貌對待?你白痴架?!a?DP#N A
俾你做左差佬咪死得人多 [/quote]&tCpHZ!DRY

:Rm~BpE 無人話染髮就要受到不禮貌對待喔 :(;);)D.K2Wd)dt X F&lP
我係想講,你染髮就預左俾人逗
R#]wqz 串串貢就預左俾人受到不禮貌對待

HansChan 發表於 2005-7-2 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-2 11:31 AM:
$n/O7]x?'}'N(c
Br5j/l(j8M*C'T
C9iZoH$m~ 多謝你朋友!!
8J;|6^ a9n e*^(H ;]`"D!r;VQmYH`
係朋友你眼中--... [/quote]
8\]iAk 癡線!!
HfDBn+Mv"b,t@W 你要查人, 你阻住人加你態度唔好要倒返轉要人睇量返你!9}4xh!S(d'I5iA
冇嘢呀你????????????????)_\{XvE J
你仲唔係差佬大那晒??
W+s0x|q^ R 我而家好心平氣和甘問哩度幾位自稱紀律步隊老兄...我之前所提出嗰幾個個案, 你哋點解釋???
h%I4FZi4b3^$E 有啲我都仲可勉強話係你哋過咗火位或疑心重.....但如我經block你火記叫我個女性friend唔好癡我哩啲人甘多, 點解釋???????? 你當我個樣極度衰同黑人慒吖.....但你有乜理由作出啲甘既insulting既說話????????????
3[*s0zc6rg#Wy(x 我入漫畫店睇漫畫出返黎, 條四眼仔串完我仲要加句"你下次見到差人唔好甘快走!" 我想問我應該企响你班死差佬面前幾耐先走得?????????
%N"E)Du} 我只係問哩兩個....唔該你唔好叫人睇量你, 你阻住人唔該你睇量返人!!!!!!!!!!!! 你要做嘢要人合作都應該禮禮貌貌....有乜理由作出一啲insulting既對待!!
I.l3|!C9z"Nj7h 請說明你哋既守則裏面邊欄叫你哋叫人啲朋友唔好癡人甘多??? 邊欄叫你哋以極之不禮貌既態度去執勤??????????

丹山 發表於 2005-7-3 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-2 05:16 AM:
??PwZy d'@m#J 睇左大家d留言,都明白大家對警務人員...其實大家出街如果"44正正" ,唔好搞到個頭鬼五馬六,串串貢 [/quote] sI^` oE,wm(e

&pJd5\3a:h1_? 極度否定以上講法vM4m+S%j
差人就係咁比人唔好印象
@5T!Lu1F2B4}#b 我從來無比差人查過
)Qt0iQ6Y/\hg+m 但係呢 經過你呢個自稱紀律部隊講完呢番說話
k&rBK:q2B7W,K 大打拆扣;|pa-M x,RM u

N2t:k&S o3m4} 作為香港咁自由既地方 由"44正正"開始就已經係極其錯誤既觀點w+K]!b y/Or
咩叫44正正 咩叫鬼五馬六?
i1~?o5W)?~*SD7fa J:w 難度個人衣著外貌都要去配合你地 警民合作?
#E5x!v4v!v\$V1C4H 難到要我著得不開心就是為了不要比你地查?d o,WnR(A

5~ K-W/S@ET%{ 無人係犯賤架仲有'xq\5d-kn2`
佢卑你你就查佢牙?
:`{5LBs-i;n`'v 咁佢卑你係O米話佢對你意圖不軌 你要預防案件發生 所以就查佢啦s&lK1t]SW7S
咁牙? 我覺得你係出於佢卑你 你唔居所以查佢LO
$V(ky1HE
agJ6Ms [[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-3 at 03:50 AM [/i]]

aaman 發表於 2005-7-3 05:51 AM

很多人會說警察"有牌爛仔". 警員一般學歷比較低 --> 他們一般修養都不是很好. 修養也直接影響禮貌. 但是, 我覺得警察大多是好的 .只有一些害群之馬. 只要你有問必答.不說廢話...他們不會難為你的.

yyy007 發表於 2005-7-3 09:02 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

10michaelowen 發表於 2005-7-3 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-1 09:20 PM:
5ee2k.zx_\(oh
6G,`F`&R}6jV:` 唔通你覺得有pretect章警察就唔搜你身咩
QsZ7Pg h 有pretect章可以代表乜?? [/quote]
9kF@ lMJX(de 沒錯~的確係唔可以代表乜~ ?;MM^%a,Eb9u Q
但我又有著校服~又有學生card~#_6U+i+}6F5L"[t
應該可以比佢地清楚豬到我真係一個番緊學既學生掛?~

HansChan 發表於 2005-7-3 08:21 PM

講到尾, 班差佬永遠話自己岩晒! 佢哋認為佢哋執勤串x供供係老憑! 阻住人, 串人要人哋睇量返佢哋, 佢哋係唔會睇量人!}4ab X$_V6GHo G
最叻就係影響人哋既人生自由....好似對上有位老兄講得極好! 我哋有乜理由為咗就班死差佬, 個個薯頭, 著又要老套, 連行快步都唔得!!!(有位差佬岩岩話行得快係好值得佢哋懷疑!)D3M$zh.L`Z
甘個個都唔好出街喇! 條街冇人班死差佬就冇得串, 仲唔q駛做啦!
M{@/DpD2_!M 由頭到尾都係講班差佬既操守有問題, 對人既態度有問題......佢哋就唔會認佢哋自己有問題.....一尾只係話佢哋點懷疑, 有權去點點點, 或叫人去睇量同包容忍耐佢哋既衰格嘢!
5\DY*[(JW&ozl 自己啲衰嘢就一味回避! (我都唔知問過幾多次.....嗰位响度大大聲話市民大眾唔合作嗰條差佬根本冇諗過要解釋, 仲要覺得哩既情況係好岩!梗係啦俾人串俾人逗俾人浪費時間嗰個唔係佢自己嘛!)`gjZ {o
你真真正正做嘢, 態度好, 唔好大那晒甘既聲氣, 唔好串, 唔好insult人.......就算俾人阻咗啲時間, 對你班差佬唔滿意既人都只會極小數!!問題係岩岩講嗰幾樣嘢有幾多個差佬做到??
h9vDsw5] 一定唔係响度insult完人仲要話人唔合作, 或者响度話差佬唔好聲氣但叫人睇量佢哋嗰啲差佬做到囉!!!!

pkdonald 發表於 2005-7-3 10:20 PM

RE

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-7-3 03:44 AM:
kxchPmm4Z Ujo_*E6q)O\|0D

,glQOL} @ bS 極度否定以上講法
#PV#KooT)` 差人就係咁比... [/quote]B[1}sB~%je|

J%boD+a4hn"[h 你是不是已經先入為主呢?
%Jt&F4\0Hj M+mOJ VHzJI
如果認定我不對,對不起~

sysykiller01 發表於 2005-7-3 10:28 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-7-2 23:43:;w.a0d Wb;s6|Mbu
*bx\x)[9M6@tX
癡線!!7kYI|[ G!Y
你要查人, 你阻住人加你態... [/quote]xX#r7S(d A0E0Q
呢d咁都叫心平氣和既話
"g(n@X oAS e9[/Z 我冇野好講

HansChan 發表於 2005-7-3 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-7-3 10:28 PM:B^5X pu

/T7J:u!A d0I 呢d咁都叫心平氣和既話 JGdbo&Yn
我冇野好講 [/quote]
%|mS}TQa8DJ6@ 你冇嘢好講就收聲啦!'~3D$}+h4^6ZP
一係就解釋清楚黎聽吓, 唔係就唔好借勢想反咬!
:W/oG!C$k&]C*I%X 低能!
e_(h V1M5ih o1l/o;pF)U
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-3 at 11:43 PM [/i]]

HansChan 發表於 2005-7-3 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-3 10:20 PM:
|["}.|$[|@%X
,\9@)c[k d,fOV )`wQvX/r
你是不是已經先入為主呢?
3z!Y,WQ8j"B5`6]&B
~-h&x:Be X,ZaX:N]2b 如果認定我不對,對不起~ [/quote]
$MY @i\6s 根本你就定咗個base做"只要唔係你所謂既正正經經就值得可懷!!!"...差佬主觀就大那晒???????
(Ksy;kJ6Eo Iq;z 先乜入為主?? 你哋啲差佬就唔係????解釋黎聽下你哋點冇影響他人人生自由啦!!!一味只係識反咬!
8\|$nX!|Kx+J0n 癡線! 你識話人先入為主, 甘你响街逗人時係唔係先入為主認為人"行得快值可疑", "唔夠四四正正值可疑", "染晒髮值可懷"?????
'K s f(tnGa(kj 差佬查人都算啦!(如果態度好地地, 又唔會問啲九唔搭八既問題, 而問九唔搭八問題時人唔答又唔會串x供供!!) 講緊係你哋啲差到冇影既態度同操守呀! 識唔識聽呀!!!
8T&^D;c@;_)e&aA `"M 死唔認衰! 唔認就一係解釋清楚黎聽下, 唔好話我哋誤會你哋....一係就收聲啦!
t,Z2P;l`fa 死差佬!!!!!!
-jjs"ahZW t [%nV+up.g,H
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-3 at 11:55 PM [/i]]

kerberos 發表於 2005-7-3 11:55 PM

大家好!$Ww$f VW4Gd6W
;v f A$N b]!w.N1\
對於HansChan朋友再三提出有同事叫其女朋友唔好癡佢o甘多,而本人未有回答一事!`4T3^ [%S(t D5~;Z
朋友,就這事件,該同事確係不對,未知你有否作跟進行動(指正式及正面)?而結果如何?6b4C1E r.T

9@#z!uJ8Q'I1_] 另外,如各朋友應為,有人犯案後(輕如偷野打交,重如打劫傷人!),係會像唱遊散步般離去,而不是急步跑走或上車速逃離現場的話!O1n2q-e]'f}|_
我相信對人急步,跑等動作作出懷疑,絕對有問題,而且不正常!但事實係...(走呀,差佬黎緊啦...)8J"| D`.b+A X
另外有關影響人生自由方面,香港法例已有例明,可詢問閣下之法律顧問!
$z)g*H0?A!|N3? 至於有關--'捉賊又唔見咁叻'!!!N4qSqH6ipA.`&E
所有新聞媒體對於警隊每日拘捕數字均無興趣,又確實難令各朋友知道的!見諒!
rDN c"c9P
+|#l9u/u*b8b5i(S 本人與各紀律部隊朋友,其他朋友所提出之意見,均為而正面表達,討論為先!當然個人感受各有不同,還望各位心平氣和!
eq5B WI)|C%t 謝謝各位朋友!!
kR7\Aj x w /KNFA5U~
P.S.未知各朋友有否聽過"量孌質孌"這東西?!有機會跟各朋友談談!!

kerberos 發表於 2005-7-3 11:57 PM

Sorry! 係量變質變!

HansChan 發表於 2005-7-4 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-3 11:55 PM:)E ~1I(M7AD I
大家好!
A8SrrJH"}
[F$f9a4W?1S l 對於HansChan朋友再三提出... [/quote]
CZY1xk L+l 1UNV@#e.A4O3cY
量變唔變, 同質變唔變係你哋既事!你哋冇責任去keep住自己既質??????
*KW ?Q.O a ^ 我行得快, 你懷疑, okay! 你咪查囉! 你當人係犯甘審做乜????我相信一個正常市民係冇"義務" 去俾你啲差佬當犯甘審!!!!!我企響街等人, 個差佬問我做乜, 我答咗等人, 再問我等邊個, 我話唔答....甘佢小我做乜???我做緊乜己答咗, 我有乜理由要甘長詳話你聽我等邊個? 我企响條街就係犯要俾你審?????? 就算你認為我真係有必要去答你我等邊個, 你唔識解釋既?? 一句"我係阿sir, 阿sir問你你答唔答丫??" okay, 你甘串我做乜要唔還拖???? 我答"你條阿sir, 你邊度教書??" 之後就衝突......我想問係邊個去令哩個衝突發生???????
$gamx _^`#TD2[ xP dairy哩啲可以俾其他人"隨便"攞黎閱讀??????你話係證供我都話可以.....睇我個袋有乜....之後拎出黎當漫畫甘睇......我唔滿意阻止....佢俾咩解釋我呀??咪話要睇下有冇黑社會字句響入面!!(甘唔係你哋乜都可以解釋係乜???你直頭可以話我條啫紋咗黑社會字句我即刻除褲過你睇清楚啦!!!).....我回答話有乜理由要睇人私癮...佢仲話"大學生!讀甘多書, 你去讀下法律啦! 你而家阻住差人做嘢呀!!" 第一...佢甘講得, 不如全部市民個個讀法律....將法律列入九年免費教育啦!! 以後唔駛有律師啦!! 第二, 始終咪又係"差佬鍾意點就點!!"...只要up得出個理由就可以鍾意點就點........睇人diary, 睇人公司confidence既文件....乜都得!!!(j/o/m)Md vmd
叫人睇量你哋???你哋自己識唔識要求自己既質數好啲呀???@%i"o Xuey m1[2\
你唔諗下, 無辜既人俾你查, 俾你串, 俾你insult, 俾你浪費時間既感受係點呀?????zj5x*XJi]^%^,V
你態度好啲, 正正經經做嘢, 你阻人盡量小啲時間, 大多數人都好好相與同你合作啦!!
$ZR_@^ 唔好下下當大眾市民係白痴! 你有你既職權, 我哋有我哋既權利! 你唔尊重人既權利, 人點尊重你既職權呀?Pp D1kW7]a*xP1[] }
你問我有冇響嗰件事度投訴, 我答你聽冇!! pz^!w&Z
因我之前己有三件事投訴過!!rVH]Q"@5E s
有一次响大角咀等我條女放工, 我俾條死差佬查証兼問我做乜, 佢就係問我等邊個, 我話我答佢等人己足夠, 之後佢就句句惡言相向!!
U_}RD}Aa(h 另一次就係經block, 條死差佬查身之餘睇我袋之後閱讀我既公司文件同dairy(就係我上面講既case)8J!S|v ?m LS
第三次就係漫畫店事件!-a0z]0wb+~u k
三次之中係有一次有個inspector打返電俾我睇下件事, 但佢只係話"嗰位同事態度係有"少許"問題, 面裏既問題你係可以唔答, 但你唔答佢佢咪仲問得多!!' 甘仆街啦!!! 差佬咪又係幫返差佬!! 我有權唔答, 但換既後果係俾條死差佬用更唔好既態度去insult........同我乜都要答有乜分別??? 之後咪寄封e-mail俾我話己了解事件, 不會再更進! 甘我投訴黎做乜????????感覺好似俾你班死差佬交埋玩多次!!! 我唔理你內部有冇做過乜(我認為冇!!), 但連負責既inspector都可以話我有權唔答, 但唔答就後果自負之類既說話..........甘我有乜理由對你班差佬有信心??????????
m9u#L-b_X 一路係講既你哋差佬既操守同態度....你就一直回避..........一直唔認! 只係識話市民唔睇量同唔合作!! 俾你阻緊, 你啲態度仲要差, 仲要串, 仲要大那晒, 仲要自己條氣唔順就濫用職權, 甘點同你合作呀????????
Pn S,E%[7}3x(`0H 唔該你你要俾回應就'直接正視提問"...唔好話乜嘢要人睇量, 又乜量變質變! !\6J#P1w5]L
質都變既話, 做黎做乜???????我哋唔駛俾錢你哋出糧呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1i(oqa5`E-d$nI
W`V?.l5K)|!k'Bw
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-4 at 12:56 AM [/i]]

丹山 發表於 2005-7-4 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-3 10:20 PM:
s1@RaW3ds!p:AB
\ XARo{Gsx)i
L i,fT/mA"s 你是不是已經先入為主呢?+y:k%h|j-T
WW1FnR8M+Hq:r6I
如果認定我不對,對不起~ [/quote]
)wa M4Pg5u p
-spJ CVc 話人地要著得4正 唔好鬼五馬六果個係你
s#I W Y }]'|6@8c 咁係O米你先入為住呢?我好奇怪唔知點解比人話我先入為住G a6An\e.dD$l l ?
你已經先入為住地要人地唔好鬼五馬六 去減低比你地班差佬查既機會
:l9ikJ|8\ 唔知我有冇講錯呢?
)iW~w%N \sP'?N o
我都話我本身呢 就唔覺得有咩問題既 所以開頭都無回呢個POST P{!}iJ@#E3^'XO7Hte
但係呢真係見到你上面果D所謂既道理真係睇唔過眼LOd2NE)aVV

#Jx7Vm+r` [quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-3 11:55 PM:K g*u+z$a,u
大家好!
BM8D3Kf Hf,b,hAm
對於HansChan朋友再三提出... [/quote]
*w:W\+_YNW$J
db8Re7MD(C 算啦 你兩為差佬極其量都只會認 有敗類
!R l+O'dG&yB.^ 但係唔會同我地討論下個問題有幾厭重(緊係啦 佢自己都係差佬)
2O%S%pl$k6pp^Jl 其實我覺得你地無咩心機討論核心問題`{C:[#x&V Kt:Fx!A
真係似搞官方式警民關係咁
*_Fk@;y 全部都係官式回答 a5x_i j2]
簡單D黎講 你地黎到呢到根本當自己係警察既身份
:h.Rfe O6H9l4u"P^
5O4ci:t`c;Ru 算啦算啦 反正個個差佬都係學堂倒模咁倒出黎
y*iqU VF+E Tm,xF0f$J
係到都係得淡笑

so1874 發表於 2005-7-4 01:44 AM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-7-4 01:10 AM:|)w]KB0C

7c1Dv.]d-]&f!{
-}P]DHR*G(O5cQ k7w 話人地要著得4正 唔好鬼五馬六果... [/quote]
x-g'RH_!NdiI7y v8iWVp^}H
[size=4][color=Blue]丹兄弟,借圖你出聲,有我名架幅圖,唔係下次人地以為我潤佢呀,
a.x/@_"tY 不過...[/color][/size]+U0D |3?0\+^dBw
[IMG]http://x3.putfile.com/7/18312391070.jpg[/IMG]

HansChan 發表於 2005-7-4 01:47 AM

丹山兄!你講出要害!!!!! fC6MV3X$[
佢哋一直都冇面對核心問題!!!只係官方腔死頂!R:~;T!o&z8w~'H
我一直叫嗰兩位差佬"正面"解釋個問題.....但佢哋一味避之餘仲可以反咬人......又話人唔體諒佢哋, 又話人唔同佢哋合作! 而一直都冇正視佢既好有問題既操守同態度!

olaf 發表於 2005-7-4 01:56 AM

我亦相信警員大多是「串」的..........U7RuS9g*v5aQB
但平心而論:亦有一些是好的。U;_{.Be H

P-B UJ4a*k 可能大家不知,警員是分很多類別:
2xA t&R3l(U\`z'P 1. 「警民關係組」:是最有禮貌的,因要與市民建立關係。tp%q1Z@
2.  「區域警員」:一定唔會串,因他們每天固定期駐守那些街道、區域,唔會得罪人,+^xNIn
      廢事比人尋仇。 nMon yFL8vv
3.  「機動部隊」:又叫「藍帽子」,最Q串。無他,他們不是「固定」駐守在一區,
(jE2B9C4JC/V4M D       怕什麼串你。
j M!aa/p8I{ /u#E4e1k2ym
最後,兩位阿 Sir(kerberos 兄):在這論壇上你們亦看見九成人對警員的印象是極之
7JnWYN1M3n t 負面的............我相信你們應將此意見向你們大Sir反映,以改變警員在市民的形象。
vn e"K0\NTx)of 特別是 kerberos 兄 ,你駐守「油尖旺」這個龍蛇混合區,要警醒你們的同事,唔係U W!w1{R2QI
每個「金毛」都是壞人,唔係衣著不4正便是衰人。

kerberos 發表於 2005-7-4 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-7-4 12:33 AM:%d JFi7F5{Z kY
%k$rUTV

d*oi3U [:Xk;vQ 量變唔變, 同質變唔變係你哋既事!... [/quote]
lphI9K8F.X
U6k)yj/p0O^,@ Pk+HT#R(y-suQ
唔好介意,你要講操守同態度,我跟你一對一講操守同態度!!!其他朋友見諒!
Ko,y&OQVX 我提出量變質變這問題,你唔明又好,唔知或唔想知亦好,對本人之回覆中的態度如何?
g]8t Y0q3B\ 本人一向對朋友你,其他朋友的回覆中的態度如何?w([Jk5am:a t,^`
本人自問發Post目的為提供多一個方向給各朋友思考,因本人認為大家對警務工作及相關法例並不深入了解!但朋友你對本人之回覆均以,差人實幫差人,差人點講都得等一一帶過,請問你對別人意見之操守同態度如何?,Z r;q5P t p6w^U4b
朋友你話  "我相信一個正常市民係冇"義務" 去俾你啲差佬當犯o甘審",問題係你自己已將自己當成犯,而且你亦指出自己一句話 "你條阿sir, 你邊度教書??" 我相信不止差人,朋友你自己的操守同態度同樣有問題!!7O(w.m;r){];k
本人曾Post以下:   "問你o野=澄清可疑之處! "
I I~1WX"j 對!!你可選擇不回答問題,但能否澄清可疑之處係另一問題!朋友你因認為自己已答夠,放棄自己澄清的權利,及後雙方引起言語衝突,而數全入警方!就好似甲用言語激怒乙,乙忍不住打甲,及後雙方大打出手,結果一同被捕.但乙認為自己因被激怒而打甲,不應有罪一樣!請問操守同態度如何?3L+Me Xk9w
!!在此本人十分強調雙方均有錯,均有責任,即警察也有責任!!-j"s F*O|Yx
而有關私隱權,香港法例--第486章 個人資料(私隱)條例已有說明,不多解釋!jI/bA\g;M9pK
投訴--朋友你自己不相信機制,(有關機制,流情已Post,不作重覆)你認為差人幫差人,放棄跟進!!
k4zfx CY} 這是朋友你自己的選擇!z4]r'ux0ZxP}
你話濫用職權,請指出?
+i5|8aHrPM 有關法律(包括第383章 香港人權法案條例!),及朋友你所指出之個人權利,請問朋友你所知多少?o;H O;Rc IMY"`
既然朋友你認為警務人員有如此問題,何不查閱有關條文,保障自己?本人回覆全以跟據法例之條文及其精神,和警察執法目的而作答!p&Z]X6C Ba
朋友所指之影響人權,個人私隱均以個人感受,無法理依據出發,請問操守同態度如何?
K1h2P5U:S 最後,全港公務員都一樣要交稅,而且無花紅及雙糧!!
i8`OVw c3^1q$T!q#P%l%{G,V
本人多次强調,部份同事態度係有問題!但朋友你自問自己態度如何?一隻手掌拍不出聲的!!@ U@"J+[K4o \

6zS(~rQ0lJx G 請朋友你回答!謝謝!(|ngtT8{d{W6fL o
其他朋友請見諒!!

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.