我亦相信警員大多是「串」的............ [/quote]
多謝你的意見!!!
朋友的回應正是本人發Post的目的!!
本人以自己表明職業發Post正因為想大家了解警務工作,
因大家所見到並不全面,令人一知半解!正如朋友你!(見諒!!);xiudg
本人回覆全是官腔,因如以個人多年感受作回覆,相信正與各位罵戰中,意義全失!"qvN:P b.s
q;Nd,[+?@G
再次多謝你!!! [quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-4 02:19 AM:"TyD}o
CIy4OS
1W1z{@P#Mj
唔好介意,你要講操守同態度,我... [/quote]
你轉過頭話係人自己當自己係犯! 你甘講永遠立於不敗之地!tNfRDX
核心問題唔該!
差人係唔係該以甘既態度去執勤??(叫我去讀法律, 話阿sir問乜就要答之類!)3^Elt3?T1F0W(x|
重有! 你問我一啲我有權唔答既問題(你己認有你哋有問題係牛我哋有權唔答!!!!!甘己證明你哋有做多餘嘢,....而有啲人會覺冇乜嘢....但有人會反感的!!!)...我答我唔答一啲我有權唔答既嘢....oay...你要懷疑, 再問其他嘢, 都有分係我有權答的定冇權唔答的....而問題係做乜我一話唔答我有權唔答既問題(如係唔係等我條女!), 你班差佬要"極之不禮貎"!!!!!!!! 個核心問題係哩度!!唔係你問定唔問既問題!我係不能澄清你對我既懷疑, 但又如何??? 甘就代表你要唔禮貌同串?????????? 乜道理?????
你阻住我, 我唔好耐性同你問既嘢令我反感, 我唔答, 你要再問都應問啲應問既, 唔應向我動氣!!!!講乜差人要你答就答之類既說話!)F_N/f D ]
仲有, 我問個inspector差佬有冇理由去閱讀個人既dairy或公司confidencal既文件, 佢話一般情況下冇!!!....甘嗰次我俾人甘'閱讀'我啲私人嘢, 冇解釋之餘仲要串我, 叫我去讀法律!! 我想問哩啲係乜態度??唔係濫用職權係乜???(你要睇都要有足夠令人信服既理由!)
你一直都只係話我火, 但有冇面對哩啲核心問題??5kk8~kS&g
講過都唔知幾多次!
你火我okay!!因我係唔禮貌對你哋! 我係叫你哋做死差佬!
但好老實, 你哋啲操守甘, 我睇唔到有乜理由去尊重你哋!(你話我操守唔好, okay, 我亦都唔需要君子!! 但你哋嗰啲'阿sir問你, 你係唔係唔答吖??' "你撈乜你??" "乜病呀?愛滋呀?' 哩啲就係你所謂冇問題既操守??????? 投訴又如何??我根本唔知之後有乜發生同有乜賠得上返俾我!!!...你成日一句'唔滿意你可以投訴"....甘你哋有冇注重自己執勤既質數????????????? 你哋有禮貌, 唔玩嘢, 唔令人反感, 邊得甘多衝突???最叻你就下下反轉個責任.....雞先定蛋先!!!)
再講, 哩度唔滿意你哋既人, 大多都睇得出你一直回避啲核心問題!
[b]好簡單之嘛, 你只係需話以上或之前我或其他兄弟出既個案(不禮貌嗰啲!), 係點樣合理同你哋態度點樣冇問題咪得囉! 駛乜大家用甘多氣同甘多時間啫![/b]V/n_4N;ft"zL%E ^l-o
你話我講嘢冇法理依據, okay! 我冇讀過法律!
但common sense吖!! 你問我, 我懷疑, 我唔答.......若真係有必要答, 你係應該解釋我要答既原因定係'阿sir而家問你!!你係唔係唔答呀??'甘樣?????????Y;x7yhG!A"Us
我未遇過前者! 我亦相信我遇既唔係同一個差佬!#Gz C7VD.m)t!m
甘我想問.....你係唔係認為我岩岩講既嘢係證明你己經好有操守???????????
我之前多年遇過哩啲情況唔少! 而你話樹大有枯枝........哈! 俾我感覺應係倒返轉囉!!! 係枯樹有幾多綠葉囉!
Wk G$hf.F/mq
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-4 at 03:03 AM [/i]]
re
我並不是警務人員 [quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-4 05:26 AM:[color=Red]我並不是警務人員[/color] [/quote]
[size=4][color=Blue]咁請問兄台係屬於邊種[color=Red]紀律部隊[/color]呢??Ywl1r!~/AA
你係之前既發表話[color=Orange]自己見唔少街頭古惑仔[/color],又話[color=Orange]自己做case都車過唔少打交打到傷哂d古惑仔[/color]咁,#j,~4Z%e(o ^b
你又唔講明[color=Red]自己唔係警務人員[/color],r,b8F#_)HU4|g
淨係話自己係做[color=Red]紀律部隊[/color],(T;BK$BXJH|9u
咁好易令人對號入座架喎~~[/color][/size] ;) 我亦曾領教過那些警察的態度,一來查証就好似已經有罪咁,但我們亦不可以一竹杆打一船人,我覺得很多警察都有濫權的行為、態度非常惡劣(尤其是Y屎),但態度良好的警察亦有遇上及提供幫忙,當然是我本身行為亦不會惹人〔懷疑〕,而在這個〔警民關係科〕的題材上,kerberos 的反駁非常牽強,理據薄弱,不過,他只要做好自已本份及保持良好態度已經不錯(起帶頭作用),另試問大家--以 kerberos 一個人的力量有甚麼可能對抗(改變)整隊警隊的文化,況且本港的警察質素在很多國家上已經是很有效率及禮貌,所以我們期望在代代更新的進化過程下,加上法律的完善性的改良,從而提高警隊的整體質素。另外,以 ENTFUN 的討論區作資訊傳播亦不失為一個很有效率的投訴方法。有機會比警監會更好.. :o o的龜好禮貌我咪好禮貌o羅
佢串?:D:D好玩o羅![-f%?] x
call記者call律師
同佢玩法律
但係我地唔洗跟指引做野嘛 Mk)y fh^~Y3p
o的龜就要搜身?call律師返警局搜羅(鬥大之嘛).`NG4C&c2qa%T+NA
跟手引導佢講錯野之後call完記者再投訴3c eG%m&f1HV8v4^
而佢問乜你都可以唔答(住邊?你自己打上台問o羅
去邊?唔想話俾你聽,點解?私[忍]o羅-aW.~? ETbu
有乜咪返差館先講)
佢真係吹你唔脹架!)jkK7L8r4?!t"[
但係我反而覺得油尖旺既差人唔係好串:P;jaw G8J;Zdl-j%UM
反而o的屋村o個o的就串:mad:e"gy.| X}I.}%eW
成日玩o的o靚仔o靚妹:mad:
無聊嘛!有乜俾佢地做?:mad:)P^M(v3R yy
但係o係屋村既反罪惡行動:cool:
我地市民就要(貝)合警察做野:)
好老實唔係全部都衰既:o
大部份前線都係o者:P(黑腳,反黑,掃黃,)^6~"?&v#E(_
但係你無罪佢地都唔會亂黎既(反黑,掃黃)a9B+j Uw\I~.aH,}
(n"e&~-T6t
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-4 at 12:23 PM [/i]] 幾年前
我同o的朋友去酒吧飲酒4^f'uJv2MQ
飲飲下查牌o咼:o-U{4o0]W.?;pZ:g`
個o的差佬9咁串:mad:
好在我地都唔弱:P
咁佢有佢地做野7q5|1\:sD#S.S
我地有我地猜(妹):PZ!D;mo)e SI
個阿頭小o咼:mad:
我地咪鬥小o羅:lol:
之後叫左我地幾個出黎入次所:o
話要搜身
o個班差佬都傻架?-i'T+H ht|a
我地夠膽玩咁大:)
梗係有準備啦!u4VC!ZkD
說時遲那時快0fm|0F`+PPv
有個fd即刻彈起身話[6hx1lX6Y6w
我係律師:o)rRlR"d @-N
我諗我當時人:Fm4Z6{ RM uS2X]
唔需要去次所俾你搜身T(Zzm)O.|
如果阿sir有需要我地合作既
我地全部人一齊返差館
(我地有成十幾二十人)
唔好係到(酒吧)阻住人地做生意nN`A*w@ DVO
而呢個亦都係我當時人既權利5K9H%N4\;q y&t
之後?酒吧o的人叫我地唔好玩咁大:(
叫我地算
無計啦!算啦!:(,rhQ*i]1P
所以唔好怕差人~:E y\u'DF
你怕佢 佢仲以為你有野
咁就仲麻煩
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-4 at 02:09 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-7-2 10:04 PM:,G[k:|dWiF ]8O
ha0\G m]8`.i%S9[NG
-X$s,[8o8k5z*d_-`
咪係6T c`*gZ*@
捉賊又唔見咁叻
正一pk:mad:................... [/quote]
}q1B [DV6\2z+fI]
如果你著到成個賊咁, 我都懷疑你係賊la...
點樣先似賊? 你估MK Look 0既人似臭飛同賊多D定係一個薯頭似D?
(雖然我成個薯頭咁都比人查過証....不過個PC都唔錯, 好好禮貌) [quote]Originally posted by [i]so1874[/i] at 2005-7-4 01:44 AM: