娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kerberos 發表於 2005-7-4 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-7-4 01:56 AM:
C&YR'i;IXe 我亦相信警員大多是「串」的............ [/quote]X$YO nh X\#U&pP7? }

"MB1w'bk+^K @ $b%v |M3_^Pr
多謝你的意見!!!
!uG_+X4Q?` 朋友的回應正是本人發Post的目的!!4d)AKv0Zm
本人以自己表明職業發Post正因為想大家了解警務工作,
K*t/X%ir8it 因大家所見到並不全面,令人一知半解!正如朋友你!(見諒!!)#@&Z/\c2C3A R
本人回覆全是官腔,因如以個人多年感受作回覆,相信正與各位罵戰中,意義全失!,bh&c$Sj;e2~#E3X

5ca:mP8nz 再次多謝你!!!

HansChan 發表於 2005-7-4 02:40 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-4 02:19 AM:%QM_9G\k-h
s6}$G8u8BG0cf9mA
8hIBA+Ds"N:Ps

2y"@R'h"T3T``'G;O 唔好介意,你要講操守同態度,我... [/quote]-saOL `J;t4a
你轉過頭話係人自己當自己係犯! 你甘講永遠立於不敗之地!
/Q(ozf zHh 核心問題唔該!
yb"nIi$i]I 差人係唔係該以甘既態度去執勤??(叫我去讀法律, 話阿sir問乜就要答之類!)
L S L:{0RL 重有! 你問我一啲我有權唔答既問題(你己認有你哋有問題係牛我哋有權唔答!!!!!甘己證明你哋有做多餘嘢,....而有啲人會覺冇乜嘢....但有人會反感的!!!)...我答我唔答一啲我有權唔答既嘢....oay...你要懷疑, 再問其他嘢, 都有分係我有權答的定冇權唔答的....而問題係做乜我一話唔答我有權唔答既問題(如係唔係等我條女!), 你班差佬要"極之不禮貎"!!!!!!!! 個核心問題係哩度!!唔係你問定唔問既問題!我係不能澄清你對我既懷疑, 但又如何??? 甘就代表你要唔禮貌同串?????????? 乜道理?????
`$X$C F1[-?x 你阻住我, 我唔好耐性同你問既嘢令我反感, 我唔答, 你要再問都應問啲應問既, 唔應向我動氣!!!!講乜差人要你答就答之類既說話!
)VO2\)dJ 仲有, 我問個inspector差佬有冇理由去閱讀個人既dairy或公司confidencal既文件, 佢話一般情況下冇!!!....甘嗰次我俾人甘'閱讀'我啲私人嘢, 冇解釋之餘仲要串我, 叫我去讀法律!! 我想問哩啲係乜態度??唔係濫用職權係乜???(你要睇都要有足夠令人信服既理由!)WC8a p;m
你一直都只係話我火, 但有冇面對哩啲核心問題??
*A/h#}!HOa0X [ 講過都唔知幾多次!
F B4n_2Q/Z 你火我okay!!因我係唔禮貌對你哋! 我係叫你哋做死差佬!#|e8N FY
但好老實, 你哋啲操守甘, 我睇唔到有乜理由去尊重你哋!(你話我操守唔好, okay, 我亦都唔需要君子!! 但你哋嗰啲'阿sir問你, 你係唔係唔答吖??' "你撈乜你??" "乜病呀?愛滋呀?' 哩啲就係你所謂冇問題既操守??????? 投訴又如何??我根本唔知之後有乜發生同有乜賠得上返俾我!!!...你成日一句'唔滿意你可以投訴"....甘你哋有冇注重自己執勤既質數????????????? 你哋有禮貌, 唔玩嘢, 唔令人反感, 邊得甘多衝突???最叻你就下下反轉個責任.....雞先定蛋先!!!)
8]2C8^/@\*G([$YA 再講, 哩度唔滿意你哋既人, 大多都睇得出你一直回避啲核心問題!Sh8@)qa&|8GB:r5B\
[b]好簡單之嘛, 你只係需話以上或之前我或其他兄弟出既個案(不禮貌嗰啲!), 係點樣合理同你哋態度點樣冇問題咪得囉! 駛乜大家用甘多氣同甘多時間啫![/b]
x~XZb 你話我講嘢冇法理依據, okay! 我冇讀過法律! }x.l2Shi{
但common sense吖!! 你問我, 我懷疑, 我唔答.......若真係有必要答, 你係應該解釋我要答既原因定係'阿sir而家問你!!你係唔係唔答呀??'甘樣?????????
vAh)?^!Y:K$~ 我未遇過前者! 我亦相信我遇既唔係同一個差佬!)EY"XZt["g
甘我想問.....你係唔係認為我岩岩講既嘢係證明你己經好有操守???????????
~VsLl%YFu 我之前多年遇過哩啲情況唔少! 而你話樹大有枯枝........哈! 俾我感覺應係倒返轉囉!!! 係枯樹有幾多綠葉囉!x|8KL4j7i2S#d

$N9q"x4IP2MR'wbu [[i] Last edited by HansChan on 2005-7-4 at 03:03 AM [/i]]

pkdonald 發表於 2005-7-4 05:26 AM

re

我並不是警務人員

so1874 發表於 2005-7-4 06:18 AM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-4 05:26 AM:0F`K&])U2h
[color=Red]我並不是警務人員[/color] [/quote]
5wc(VBD[d
_+Xz%\8N;n
/C7ev5C a [size=4][color=Blue]咁請問兄台係屬於邊種[color=Red]紀律部隊[/color]呢??
w/m'Z2TU~[1q xtq 你係之前既發表話[color=Orange]自己見唔少街頭古惑仔[/color],又話[color=Orange]自己做case都車過唔少打交打到傷哂d古惑仔[/color]咁,4o?"i7}7]#_
你又唔講明[color=Red]自己唔係警務人員[/color],
"Q5\8N!k+T 淨係話自己係做[color=Red]紀律部隊[/color],@\8o kkk-~
咁好易令人對號入座架喎~~[/color][/size] ;)

eraser 發表於 2005-7-4 11:30 AM

我亦曾領教過那些警察的態度,一來查証就好似已經有罪咁,但我們亦不可以一竹杆打一船人,我覺得很多警察都有濫權的行為、態度非常惡劣(尤其是Y屎),但態度良好的警察亦有遇上及提供幫忙,當然是我本身行為亦不會惹人〔懷疑〕,而在這個〔警民關係科〕的題材上,kerberos 的反駁非常牽強,理據薄弱,不過,他只要做好自已本份及保持良好態度已經不錯(起帶頭作用),另試問大家--以 kerberos 一個人的力量有甚麼可能對抗(改變)整隊警隊的文化,況且本港的警察質素在很多國家上已經是很有效率及禮貌,所以我們期望在代代更新的進化過程下,加上法律的完善性的改良,從而提高警隊的整體質素。另外,以 ENTFUN 的討論區作資訊傳播亦不失為一個很有效率的投訴方法。有機會比警監會更好.. :o

老鬼X 發表於 2005-7-4 11:56 AM

o的龜好禮貌我咪好禮貌o羅vb1M8fC5il3G
佢串?:D:D好玩o羅!j-UR/P;@2r)DDa
call記者call律師
SC [b'R [9zR#`O#J 同佢玩法律
h(wsMe4w;P[)r 但係我地唔洗跟指引做野嘛%g TAlC"T!w5k2J y
o的龜就要搜身?call律師返警局搜羅(鬥大之嘛)lrrB Q
跟手引導佢講錯野之後call完記者再投訴
ul1q0t._[!FJ 而佢問乜你都可以唔答(住邊?你自己打上台問o羅
$}xAA!_M 去邊?唔想話俾你聽,點解?私[忍]o羅
(u l-xh0UXP 有乜咪返差館先講)
Xl~)b2r 佢真係吹你唔脹架!
Y6li"r5vx(lo:Q 但係我反而覺得油尖旺既差人唔係好串:PhPW*s Sv n
反而o的屋村o個o的就串:mad:
(eDP do~ 成日玩o的o靚仔o靚妹:mad: |OPo's o1p)J
無聊嘛!有乜俾佢地做?:mad:
[c#dR+a%Z,vj;[ 但係o係屋村既反罪惡行動:cool:&kNSb:]AH8D F V
我地市民就要(貝)合警察做野:)
-Go @XH6d"pO7r 好老實唔係全部都衰既:o
?$TX]EE 大部份前線都係o者:P(黑腳,反黑,掃黃,)
6[xNL.V{(vT2[6](| 但係你無罪佢地都唔會亂黎既(反黑,掃黃)
h:I^zsm1gjI iD
d"M2O:g cVM0r&c\ [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-4 at 12:23 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-7-4 02:07 PM

幾年前
q O O^&[e l 我同o的朋友去酒吧飲酒 m1IT3QVIY2s
飲飲下查牌o咼:oA/q#i9C.}cdr
個o的差佬9咁串:mad:
&wN V? f jK 好在我地都唔弱:P
S!TPLZ 咁佢有佢地做野
A)k7O"^3@I,W 我地有我地猜(妹):P
;^9Ww}dt&K3u9K 個阿頭小o咼:mad:{pqe)^+aMeG*~
我地咪鬥小o羅:lol:
!n9]Qf6e*M4u7c 之後叫左我地幾個出黎入次所:o
#Me0CkPO0M 話要搜身y-p^ s E
o個班差佬都傻架 \Y6wvV.b`,?
我地夠膽玩咁大:)
RS/`i,M'X"}YM 梗係有準備啦!
&Dwq.z |\_r 說時遲那時快
Zd2YR;To,Gef 有個fd即刻彈起身話#B,C%e0Az'u$N
我係律師:o
aFvS4E ?X 我諗我當時人+[4y&W0l,? Ts k
唔需要去次所俾你搜身
kon,EPx/U 如果阿sir有需要我地合作既h8p6uT\]EVj
我地全部人一齊返差館
rs(x;ADj0P#i8a9v (我地有成十幾二十人)
+| ?M@%I 唔好係到(酒吧)阻住人地做生意 v9C3T y4r"}*]'_
而呢個亦都係我當時人既權利 bI$A O{
之後?酒吧o的人叫我地唔好玩咁大:(
/D7we3|5tK 叫我地算 FK+t7_.TM
無計啦!算啦!:(
K]#i.|{+um 所以唔好怕差人.AzQ Tv I
你怕佢 佢仲以為你有野/A1[&HF.} Z ZK]
咁就仲麻煩fXWz9o2Q]

r!\r2F _8G5U [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-4 at 02:09 PM [/i]]

secretfj 發表於 2005-7-4 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-7-2 10:04 PM:
&f\Dn;rQU 6[7n J+biY

h:P AL3aA 咪係Y`/q ^TF
捉賊又唔見咁叻
g du"C"w7}cH 正一pk:mad:................... [/quote]
,a~B(C$ZJp*_{ b/k,k:lBl4d4Q
如果你著到成個賊咁, 我都懷疑你係賊la...M:D,?B8}P
點樣先似賊? 你估MK Look 0既人似臭飛同賊多D定係一個薯頭似D?
YIwL0H"d (雖然我成個薯頭咁都比人查過証....不過個PC都唔錯, 好好禮貌)

丹山 發表於 2005-7-4 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]so1874[/i] at 2005-7-4 01:44 AM: SL-w.a5R/}9p&d

,i:jR)v lNJ,p+}P5A
Y-f%s~[ T.z$g6y [size=4][color=Blue]丹兄弟,借圖你出聲,有我名架幅圖,唔係下次人地以為我潤佢呀,
c)I"d;r#D0^)I 不過...[/color][/size]
A1^(^d2O k-E:z rb [IMG]http://x3.putfile.com/7/18312391070.jpg[/IMG] [/quote]
P-EYU6~ SORLI大佬下次記得

丹山 發表於 2005-7-4 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]pkdonald[/i] at 2005-7-4 05:26 AM:
:BqH"N `0? 我並不是警務人員 [/quote]VU4V4c)_D\|P

Zu8EYM4F 感覺上又比人玩多次/口\
vCO#sYN3KE 紀律部隊 不等於 警務人員
&xRfyG Y+? w 我都明既
ytB_ u;^)G 不過比你無啦啦達過紀律部隊四個字出黎就以為你係o米樣衰左lo6x*s~wE,TA*N
明明講緊警民關係
;}y|&GT(`T 你又要一齊黎吹水
h;Y8v3o | 又要達個朵出黎 又話見唔少埸面真係呃唒啦...6@7O,snql JM
wu _ |Pad m
咁你講咁多野 都唔知你為乜
Xw]vrbR$g 若然你唔係想以警務人員既立埸黎講野 你就唔好話 2{N!}q#~#j\1r8SU
"好老實,本人都是紀律部隊"咁你即係打橫黎講o者...
U K8k;V7mBB$M 一係你就講清楚d你係o米救傷隊啊十字車果d啦...][ PdrCXiaz
雖然我都唔知果d算唔算係紀律部隊...
)A&zV'{#bTP 但係對你講d咁既野真係好疑惑...

so1874 發表於 2005-7-4 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-7-4 07:34 PM:
K}z J,c4{Qr&c 7L;R~8Y*nI
SORLI大佬下次記得 [/quote] R9c`!i,H$\D#A
lI5C X4jL
[size=4][color=Blue]丹兄弟,我都係借D倚出來搞下笑姐~~唔洗SORRY咁嚴重喎[/color] [/size]:D

kerberos 發表於 2005-7-5 09:01 AM

大家好!!s@(]9L\0mD'CZZ
對於HansChan朋友所指出之核心問題!
S V&yWG+Z4` "好簡單之嘛, 你只係需話以上或之前我或其他兄弟出既個案(不禮貌嗰啲!), 係點樣合理同你哋態度點樣冇問題咪得囉! 駛乜大家用甘多氣同甘多時間啫!"
{P4n/u dp+{ X,s/S 就以上之個個案,當中確仔在問題,本人確實不能硬講成無問題,如果朋友你認為我想將每個個案都解釋成好合理及好態度,本人確不能令朋友滿意,請見諒!\TQ/izs e
至於:  "我問個inspector差佬有冇理由去閱讀個人既dairy或公司confidencal既文件, 佢話一般情況下冇"
T^'k%^|O0tRX 不知該阿sir有否再向閣下深入解釋?及有否清楚指出可謂一般情況下冇?huw/hU4P
q(v[M/c [
就個案討論,本人有以下個案分享及討論(全為本人親身經歷,而雙方之語氣,內容均無因個人感受加多或減少!!!)
0mpSl8w$c\Y-~
$em0R z"N u 有一假日清晨,係一商業區,本人一見男子,有背(狼),佢一望見本人立即立即耷低頭急步,後本人將其截停.'早晨,麻煩身份証,o甘早趕住去邊呀?  (返工o羅,睇唔X到咩!) '今日假日都要返工?請問邊度做事?'  (前面呀!快X啲啦!麻X煩!)  '先生阻你一陣,好快,唔好介意,我想你打開背(狼)睇睇?'
1Le2i$uk'jz (X你老母!你係咪玩o野呀!好!要搜返差館搜!同你玩大佢!)......(XQ$r S*H:T&Ut
"R.V&aI+F:O8i |;a4wr
有一深夜路障,截停一汽車'先生,警察路障,麻煩熄匙.........,先生去邊呀?  (好邊關你X事咩!)
y4G E@1]Z7f '先生,呢個係返毒品路障,麻煩落一落做個搜查!'   佢先嚇一跳般反應,然後(搜身?你無權搜我身!我都識法律o架!我有朋友做律師o架!你見我揸靚車就玩我!X你老母!我揾律師告到你甩褲!我大把錢!)
t [bq1N
WHa4E Y 請各朋友指教!! c%n"U&X R] }
#nQ c K]a1WK {
本人提出做案絕不是反駁大家!再強調為表達意思見望大家睇多一啲!!I$HG1wn
因為有好差人,有唔好差人,同樣有合作市民,有不合作市民!不同個案有不同配對而有不同結果!
5v.WI'R3q7Dx9}5qC 再者本人一直都無講過責任全在市民!今後亦然!
G1p8e7t)O0RWf2O e3h 此外有朋友指出警隊文化一直如此,本人不認同,本人之態度等全因受各師兄,小隊等風氣影響!需未至完美,卻不斷改善中!警隊文化亦然!)U |C_$t
警隊成員有三萬人,如果係枯樹有幾多綠葉,香港之治安及法治..........
e HojUwXMm m
c GVp`*b;j cl6F 謝謝各位!!!!

HansChan 發表於 2005-7-5 10:32 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-5 09:01 AM:
(Wzlz;z5L4FP 大家好!!D(qg S d9J{
對於HansChan朋友所指出之... [/quote]NMhf6a|(s/]D*Yv;r
[b]"就以上之個個案,當中確仔在問題,本人確實不能硬講成無問題,如果朋友你認為我想將每個個案都解釋成好合理及好態度,本人確不能令朋友滿意,請見諒!"[/b]:gw#s7TAV}{:Q
你一早認衰, 一早認你解釋唔到, 根本就大家唔駛講甘多嘢! vp/t"]#Izn
不過, 你亦都保持住你作風---->之後點都要話自己岩!!!
!z4gN*?l-_ks3x%_I 我經block, 你搜車,搜身, 搜埋袋....哩啲我都冇意見! 但閱讀我啲dairy同公司文件就點都講唔通.....一味你都認為我係應該你要睇乜我俾乜你睇....都係嗰句, 離譜既嘢我唔會合作, 就係甘!
UKSp3R"qt5m{ "黑社會字句"??牽強啲吓嘛!!! 你一係你睇之前你充分解釋你要讀裏面文字既原因(一係你講今次個block係轉為打擊黑社會字句囉! 再講何謂黑社會字句啫.....根本就冇一個準則! 你哋既準則set成點, 我哋做市民既係冇得compromise!), 之後我可以簡俾定唔俾你閱讀, 我唔俾而犯咗某條法既, 拉我囉! 有乜理由二話不說就攞黎翻閱???"H n0SVQ'ps L5H&|$E
唔止里樣嘢, 唔講你哋差到冇影既態度!!!!你問每樣嘢都應解釋理由啦, 你要睇人每樣嘢之前都應解釋理由啦, 因你哋做既嘢係有人覺得反感嘛!係嘥緊你哋自己時間o架,但我相信哩樣嘢係我哋既權利囉, 你亦有責任甘做! 我死唔信差佬可以惡到鍾意點就點! [b]你要check人嘢, 你唔對被你check嗰個人解釋你點解要甘做, 就係你唔負責任!![/b] 我唔知點解你仲可以大條道理話係我哋自己本身一俾人查就當自己係犯(你講哩樣嘢真係好離譜!!進一步話俾我聽你哋鍾意點就點,唔尊重人之後,人哋覺反感而唔同你哋合作, 就係我當自己係犯.......你老闆, 唔係下下都'做人行得正企得正就唔怕你查, 你鍾意查乜就查乜!' 係你哋既行為同差態度令我哋覺得你對緊我哋係犯!!! 你聽唔聽得明呀??唔好下下將個責任進返落黎, 之後就自己岩晒!!!!), 問題源頭好多時係响你哋班差佬度! 你要嫌嘥時間, 唔那好check, 唔那好查, 唔好做囉!0^g.B/MZ&f8gv7`]
加埋你哋既死人態度, 有幾多人會唔反感??? 好態度既差人??有既! 小貓三四隻! 係唔係枯樹中有幾多綠葉哩啲見人見絰! 但你覺得你自己做得好好同全港警察做得好好??? 我淨係睇到你回甘多post大多都係進返個責任去我哋到, 理由又牽強...甘叫好??(可能你哋警隊最好都只係甘啦, 哩啲我唔知喇!)......你自己都識講差佬都會俾返警隊既風氣影響帶住走, 以我經驗, 我遇十個差佬就九個半係差態度(我己唔同你講嗰啲離乜譜叫我個friend唔好癡我甘多嗰啲喇!!!).......甘你哋警隊啲風氣你都可以話好既.......唉!你要話好, 甘得囉! 橫掂都係我哋受罪啫, 又唔關你哋事既!始終俾人用差態度對待嗰個係我哋, 感到反感嗰個又係我哋, 响某程度俾人剝削人生自由既都係好哋! 你哋又唔會感受到既, 嘥乜氣!!!!!!!!!
+x-g$Pw ] c| S%mY ~4i
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-5 at 10:47 AM [/i]]

RyuII 發表於 2005-7-5 02:44 PM

睇左咁耐見人講親都好激動. 但其實如果 d 差佬見到 d 市民唔合作跟住就會縮你估我地個香港會變成點呢?
|CV,D `4q1d.e
*pr~ o%jEV&qm'S 當然有好多差佬都好差, 因為佢地見得太多壞人. 而我相信十個有九個市民被差佬查o既第一個反應o係做乜查我, 我做錯 d 乜野你要查我. 而如果大家都係以一個負面o既態度去睇對方(查人/被查) 只會加深衝突.!J0J^f8F

#l:\ WWsre/i~ 所以我都好認同 kerberos o既講法一開始合作 d, 有 d 禮貌. 如果佢問 d 野可以答咪答羅, 就算問得白痴, 冇腦, 本住有禮貌答幾條白痴問題, 好過冇禮貌咁講極唔斷. 如果接受唔到佢o既做法咪講句唔好意思, 因為乜野原因我唔可以接受你咁樣做, 可唔可以換個第二個方式進行之類. 但如果你真係成日俾人查又成日俾人玩咁就要問下自己點解.

老人813 發表於 2005-7-5 04:23 PM

哇....講到真係有D gig 窩@@"

kerberos 發表於 2005-7-5 09:28 PM

[quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-7-5 02:44 PM:
H)CK9aD[0qjQ;[ 睇左咁耐見人講親都好激動. 但其實如... [/quote]
{+I1YQni0r &@V HNH1j$~;w

[M M;} y x-A C1gF;{ 多謝朋友們的意見!
3q:lQ8G7{K`#Xp tKN 近日睇到一文章,想跟各朋友分享一下!k#]!u8L6d,c0k"lJ R
`/v6k?h0V
價值觀"D7|P2J5nTpk

t x c0])H-w7x &FSK3j2[ Q[j&m C
PART-10i8o9u'~ F{?n/a
從前從前有一個尼姑跟一個屠夫是好朋友,尼姑天天早上要起來念經,而屠夫天天要起來殺豬,為了不耽誤他們早上的工作,於是他們約定互相叫對方起床.多年以後....尼姑與屠夫相繼去逝了,屠夫去上天堂了,而尼姑卻下地獄了!!
fHC`#q8eJ why??
'U&eFJ!G;g 因為屠夫天天作善事,叫尼姑起來念經!相反地,尼姑天天叫屠夫起來殺生!!"?Z'X|k4^
意外吧....想想這則故事所得到的啟示吧......
/u:eBk%Qye!ic 你做的東西是不是都是你認為對的,卻不一定是對的??
5C#T)sdH,BCF4eosW*e %k%xcn y4sV
PART-2eW;l#gv,j

#YYad| 下了一場非常大的雨,洪水開始淹沒城市,一個神父在教堂裡祈禱,眼看洪水已經淹到他的身體了,突然一個救生員駕著小艇跟神父說:'神父....快!快上來!不然洪水會把你淹死的!!' z&l/|-K!H-m9ZlZ
神父說:「不!我要守著我的堂!我深信上帝會來救我的!!」過了不久,洪水已經淹過神父頭了,神父只好勉強站在桌子上。這時又一個警察開著小艇跟神父說:「神父!快!快上來!不然洪水會把你淹死的!」神父說:「不!我要守著我的殿堂!我深信上帝會來救我的!!」又過了一會兒,洪水已經把教堂淹沒了,神父只好抓著教堂頂端的十字架。一架直昇機緩緩飛過來,丟下繩梯之後,飛行員大叫:「神父!快!快上來!不然洪水會把你淹死的!!」神父還是意志很堅定的說:「不!我深信上帝會來救我的!」uvOC { w-J!G
最後,神父就被淹死了..../~ zJg;\&hK {
神父上了天堂後,見了上帝就很生氣的問:「你是怎麼搞的呀?這樣你的子民還會相~"Z`Q'`q&m1O&B
信你嗎?」上帝說:「你到底想怎麼樣嘛?我已經派了兩艘小艇和一架直昇機去救你了,T aS)~#@z-oCs~
難道你要航空母艦才坐呀?」............ U nA%`l-N7F*u
文中神父堅信上帝會拯救他,他期待神蹟!後來我們知道,上帝是要救他的,只是所用的方式不一樣!!!
C{V!U@h 是不是我們常常用自己的價值觀硬套在別人身上,我們希望對方這麼做!我們要求對方那麼做!或者應該說,我們以為對方應該怎麼做!卻沒體會到...對方其實都在做了!對方都有在付出,只是...表達的方式不一樣,也因為彼此的行為模式不同!! L)t&EZ|ZP
本人覺得這文章很有思!
-V*fp4lQ 願大家共勉之!!!
"@a[ ]7G9E;vm 謝謝各朋友!!

stevenltk 發表於 2005-7-6 12:01 AM

點解我之前話軍裝好好,便衣(應該係反黑)態度唔好呢,我又講下我既case la
4|r+~5e?,h 開場白:1Q$S Fl%@ YR
軍裝] g:Xx0O1U }&C%W#E
麻煩先生過一過黎丫`6j6yqq
便衣
K@gl!O8ceHf xW 差人!你地1,2,3,4,5,6,7全部同我企撚哂係到,5G\uB W[u i
內容
'Med1o M yf0jG 軍裝8Z6a"}oOi)t2] n
你係咪讀緊著ga?)]2~pB.N mX1X#W-X
睇你個樣好累wow,去過邊黎(去左溫書)
*Fet^&U/V^ 喔~讀咩科ga.....幾時考丫........(我照講)
V8pL]A5U1`;c+S 便衣(hf6@T){F
你地企撚直d啦,累就唔好撚打人出黎打波la(我打左5個幾鐘街場,超人都累la,累係咪就唔出得黎丫):@.`F+I"[
你丫,(我個fan)放撚番直隻手啦,咪寸77咁丫(係個女人講既呢句)P/|yr(uQ[)O
之後就查la\a$a*`Bs
then8u%nWR5SZc2hZR
咩話??唔該你大撚聲d啦,你讀邊到ga,係咪講野都唔識講丫(我一直忍佢,費時攪咁多野等陣又有排先番得home)
X{)B4ACA)?\~W+r 之後又抄抄寫寫u4@HJC&gjL
最好笑既係我問我個fan住邊,我fan住牡丹樓,個差婆識寫個牡字,之後問我個fan邊個丹,警員d水平有眼你睇lawgcCKR
完結句)r6u}1i9j^
軍裝NfQ;J9Z
唔該哂你(唔洗客氣)全程2-3分鐘0EF XD ]B
便衣l _'? ei
你地要打波既打波,唔打波就快撚d返屋企,唔好周圍攪攪震(我係良好市民,可以攪咩)
@U UW s3b 佢地真係好x街law,我比面你警員咋,唔係姐係話你可以咁樣同我講野wow
5r k&q^-e#N ]:m 警民合作!?真係比佢地吹脹law&?'} n4Z R(k`h
t5nr{1@wJ2E4AX'F
[[i] Last edited by stevenltk on 2005-7-6 at 12:04 AM [/i]]

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.