娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kerberos 發表於 2005-7-1 10:37 AM

警民關係科!!![C+月+積極+]

本人任職多年,全部時間出街巡邏(油尖旺區),處理不少大小case,查身份証N個!]M$wQ4dvk_:]y:C
因見不小朋友對程序不了解及誤會.引起不必要之小風波!5Z4h+}L-q
希望發一論題,化解各方誤解!解答疑問!H/goqb.PM`H

lI_y%_/x 在此先講小小有關查証之風波..R4i(aO-t ]x+k;R
警隊條例已給與所有警務人員截查之權力,不作多談.*BZ0Q!N*c;y mu
很多朋友都有一問??點解查我,成日查我,問我住邊,要求出示其他証件?~/E/VA"uC;A d'`VTN1j `B
首先,截查原因---'可疑',這是主觀而且很難解釋的,毎人對可疑都有不同定義的,
;\%P xJ)E 可能神情,舉動,樣......,都有可能.v0l SS mwz4m
而且,不要見怪,各位之额頭,面部,眼神,衣服等,均無寫上或刻上閣下是誰?點解係度?係度做乜等(例如等車,等人,返學)?
6Ks2QD5Lg'pR 故才需要問--住邊,了解閣下在當地之原因!  做o野定讀書,出示學生証--解答可疑之處,例如你話返學,有學生証可加強証明!! 點解成日被人查--成日查你的係咪同一人??如不,上面已有解答!!SR$y'js{8g;gA~(Qk
問你o野=澄清可疑之處! %?'{ O1NX_Ff
請了解!!一條街,一個屋苑,小則幾百,多則幾千人!對不起,我真係認唔晒!你話D街坊個個識你,不等如我識,明無?:}q1A^ ^y:\$]x

_W K#yb7oz 其次,我不否認有同事表達方式,態度有問題.但現場同佢鬥*#%@係無意思,亦都無人勝,
K+sJxT} 就算當你勝又如何?食多碗飯?長4吋?從此金槍不倒?:o4F!W1JR ^2hq
而且我Post過....
-re j-gl| "唔知係大家因為曾有不愉快經驗,定聽完人講!
bJYL-e(qx(l8W1g 我覺得大家有小小種咗係心,之後一被查,或個警察不夠好禮貌,就覺得被玩!(當然警察也可能有問題!!!)就不自覺"起咗小小槓",而個警察一feel到你"起槓".就................
$LW"Ug;J J!N 大家同警察都會因對方行為而作跟進反應的.對不???"U9q3|/p4I|1{%Z0_
!o x+\;hSJ]7G!U
這是其中一個事實,特別對部份經常被查人仕,都有起槓之慣性(又查!麻X煩!快D啦.....)!
H%| lN u#V"i$@$K 同佢係街鬥*#%@,只代表你同佢同一EQ,同一Level,你無必要同佢一般見識!!!!
T&EW i+A/?rqkC 對部份的的確確有問題之同事,去投訴佢!!  -\.MX Z2P*Nuy3lO
又有問題?投訴完又點?佢會點??
qTuz%g{-u? 呢樣就係內部o野,因為處分係內部o野! 例如佢俾阿sir插,但唔會係你面前插.;][ w!W&iR8g5v
當然不可阻止你諗,咪即係無事......!   o甘炒佢好無?! Sorry!o甘無得炒,相反又得唔得?!
H5v^1YUcNS*y 係香港,很多罪案發生前被制止,主因係查証搜身期間被發現而拉咗人,呢D你們不會知的!!!6qID-_ZJDR
JD8klu;zK!u:h
請記住----你同我都會因對方行為而作跟進反應.3e#j2]Dh'A2w
下次被查,不妨試試同我D同事傾兩句,唔好傾就算數,唔好因2,3分鐘o既事,變成5-10分鐘或更長,浪費自己時間之餘加谷氣!
B6YW$APm-X 我唔相信一個人表達善意會引起糾紛,有時係要自己先踏出一步,不能毎次都要別人先示好.除非閣下是喜歡對着幹!而且有好多同事都係好客氣的!OK!!!!
$AWa;x2a)t!U2b
E$H^+a/{ P.S.如有其他問題可向本人發問,我會試解答的(不過未必是即時,請見諒!)
2X(W$x$JkD;]S
4vh8}:X0me"VHp V [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-2 at 12:35 AM [/i]]

stevenltk 發表於 2005-7-1 10:45 AM

果d軍裝既就好d既,果d便衣正一賤人無禮貌,一黎就講哂粗口咁,真係鬼唔望佢死

baatkung 發表於 2005-7-1 11:01 AM

我都覺得D軍裝都好好禮貌,不過有一次閒日係太古城街頭被查身分證,bWPq/\/a
個警察問我:做乜野唔洗返工?
O6uAIX7u q U 我答:放假囉!
kk5GMd2t~R#w 警察:做乜今日你會放假?
W@I*mws 我答:因為我有返工,所以得到假期囉!W*S(`/[7RX j(pz
警察:閒日放假?)?n ^"N-qA5v
我答:我估亞sir你都唔會返一至五休六日啦!
!_(WKi8Ov 此時警車到,個警察拿拿林比番張身分證我,上車走人!

HansChan 發表於 2005-7-1 11:21 AM

冇人會話你甘樣係錯!t xQ:gY2K
但只係你亦只會"永遠"企返响差佬既角度去講!+{Z[Ij? X1^{
學你話, 懷疑是很主觀...同時你哋自己班差佬死人態度衰, 你哋亦很主觀地唔認!
B7_5r6~,AP1d 你問我響條街到做乜, 我話行街....等人.....你問乜q我係唔係等條女? 我唔答你做乜q嘢扯火或小? 你解釋唔到掛????!!!!
o|1W[w*JwgC 我經block...你扯我個女性朋友埋一邊, 叫佢唔好癡我甘多哩啲人, 乜意思????? 唔好話我聽係職權!!!
"y] u[.` t 你問我住邊, 我答你乜屋苑,你問埋我邊座幾樓幾室, 你話你職權, 我話你多舊魚!! 更加令我懷疑你做乜春!!!我話完你聽, 我今晚屋企俾人老爆入唔入你數??
Yq3G/?,zl9? 我被你查我個袋, 你抄到我本organizer同diary...你係睇幾版, 兼閱讀裏面文字, 我唔滿意問你做乜春, 你都仲可以話我可能有黑社會字句.....乜你都有得講,乜你都有得解釋! 實質你做緊啲乜??唔尊重同你合作既市民, 濫用自己所謂既職權去"冇肉"其他人囉!
lT*D$n+\QC-| 我之前投訴, 有inspector話我聽好多嘢可以唔答(如答咗去街同等人就可以, 等邊個係唔駛答...但佢都講多句我唔答你會仲懷疑我......仆街啦!第一,我唔答之後, 你唔係懷疑甘簡單, 而係扯火同進一步玩嘢同串!! 第二, 你啲甘既差佬, 問乜就要人答乜.....職權??唔好講笑喇! 我相信職權都唔係冇底線可以影響人既人生自由!!)+k8_/m/pj ~%V
你話人先入為主,一俾人查身份証就係話差佬唔好態度....你哩啲咪叫主觀囉!!
;R%wp'M a|C 你唔撩起人把火, 人點扯火??
|S MGcWl 我返大學嗰時, 有一朝遲到o格喇....遇到你班差佬查証.....問我"撈"乜..我話讀書....之後兼叫佢快啲手, 我話要上堂, 趕時間.....你老闆搞我十分鐘.....即刻搜身同講冇謂嘢....問我做乜甘遲先出門口, 做乜唔讀第二間大學....仆你個臭街!!你唔好話我聽你哋職權係應該甘做呀!!!死差佬!! n4r8`7{O el2W9A
火都黎那埋講到!頂!c\J.ZU
,L.gIuIU:i8j*E
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-1 at 11:23 AM [/i]]

badboy119 發表於 2005-7-1 12:08 PM

if the police talk trash to you ... copy their number and compliant lorN6X i@bf:b
no need to argue with them on the street.TfB d{_'?:E OF*^
搞大D..話俾D報館聽

crap 發表於 2005-7-1 12:43 PM

好喇, 我又想問, 1~.ICyRne4]
我好地地一個後生仔, 2i&J'jV.?&{:^{v
無紋身無擔住口煙無響街講粗口,
i {_H!Ld9Z i d衫點都唔似偷番黎, E6b U+E7|!T
擺到明排緊隊搭車無四圍望無偷拍無打尖,
/J@5Pt)bp 有2個行必走埋黎問我攞身分證,
6L`eI@)[@B"t3f 仲夠膽死問我做緊咩, Y5b'Q/~3N4r:|'y G+\
到底佢地係玩野定IQ低?
4n7n}@f_q"O2Y.j .Pf&u&Ee`
我見架車埋到黎, CO*V,m,v t#I#}
我話有車喎,
6{\R6LG2R 走左要等好耐嫁喎, GqVPE)v.Hx_9@
佢唔答噃, w7R(C{:?2Q#d,n
呢D係佢好集中做緊野定無禮貌定唔識答?
dKwi r7H]6WA9k VSV%YZ6A#D
好喇, LP2b7t#l I
佢搞完一輪架車走左,
dRZx0b p!xO 唔該都無聲就想閃,
/sn+`;O!Zu$?_ 我問佢可以咁樣等緊車都阻住人嫁,
*qoBQ3p S)s 佢話有唔滿意可以投訴,
)[]%~4] }d.s 呢D係佢問心無愧定9唔答8?
@M)E2^c
Dkv0@gb,M1B.? 好在我果時係好地地一個後生仔遮,
?-WN$Fd 如果十年後我要去簽份幾百萬既合約, $K5{4bx4sze
咁啱架車壞左要排隊搭的士,
/?n?5k&H!HY(G 又有2個行必走埋黎查身分證,
1wOfB4N~ 搞到遲到簽唔到,
"jT$}gQ`if 係咪政府賠番俾我嫁?
*Q5I8`D-|l O,Sr 3UJb1{Z8wcO
有勞答一答
s$S1j_^5{:j2IV
Ee+}1fJsg Yy [[i] Last edited by crap on 2005-7-1 at 02:45 PM [/i]]

kerberos 發表於 2005-7-1 01:25 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-7-1 11:21 AM:
@/y!TqI^L%m qJ 冇人會話你甘樣係錯!
9^'K]$U&|8_:E#S1] 但只係你亦只會... [/quote]*a{)O a V5j1P9w k@
2x Y6q aD9dRV T
cW]1fn
說話不再重復!我相信如何解答亦不能改變你對警察的睇法.
Q&{'O+S6tj8Q 因你亦只會將自己放在被玩一方之位置!
Z.Dkk@G 而且相信你被查時之態度亦與你回覆中的語氣一樣!
W@K-AKh!U c 抱歉,實在從中看不出如何合作![.a'_"Ex~(I)tU9a??_.J^
同樣地,閣下亦已認同'你差人點解釋都得啦!!'
W:TZ2ym3E4w$v$dr&] k 相信情況短期內亦不會改變!v|'Pc3B8H4D!D
因此,本人亦很難回答閣下之疑問!
u ]u9Sd(Eb}n 不論如何!謝謝你的意見!!!

so1874 發表於 2005-7-1 01:42 PM

[size=4][color=Blue]咁係咪我企係星際or信和or好景門口帶住個免提等人,
r-@ f0r0W/I~dU 警方就應該懷疑我幫盜版集團做天文台呢?? :(
N1B$Y Xi^ lz_u 唔係講笑,我就試過因為咁比D "Y屎"逗!!!
w(A2gRwe 問野又寸七七,乜野"咁X得閒企係度做乜Q呀,唔洗做呀??" C a"M{!^^Q }wz
"咁X多地方可以等人你唔簡,簡呢度?想上上面睇碟呀??"^1BvF8l.W,h8l
班"Y屎"查完證仲要多口彈多我一句:"趕住上好景買四仔牙??"D(yD v"ge
好彩我個Friend個陣到左,唔係我一定忍唔住爆粗X佢!!! :mad:
goypU l 如果個次我真係等人買四仔我都算,
Q2\7p+W$x(I 但其實個日我只不過約左Friend去後面廣華睇氣鎗姐,
`C+?%KF)d 我有問必答,咁好禮貌答你,你用D咁既態度對我,
suWo,O)o4X 叫我點Q樣"警民合作"呀??[/color][/size] ;)
n$s.j8xdX1} B? a IR&o
[size=4][color=Blue]P.S.唔洗回應我,我唔想"徒"時間駁你!!
(Wq\U Ud7F'I+p H9qq       睇完大家既回應,;Q!j#F+L'vv;u)vss
      你必需承認你今次企圖或意圖化解警民"[color=Red]誤會[/color]"既行動非常失敗[img]http://forum.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img]
Mg&I&B$f(w(r/m       收隊,PEACE~!~![/color][/size]
9t5@jNp6Bm"J mq *VSs^*XAU#q5}%cL ?
[[i] Last edited by so1874 on 2005-7-1 at 01:58 PM [/i]]

kerberos 發表於 2005-7-1 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-7-1 12:43 PM:;eFe ee.J `8v5[@
好喇, 我又想問, Z+e,t\3}S n
我好地地一個後生... [/quote]Y g"p`J
'x^bjj,@ ]
你的問題如下:
(F:_g n&PC5R(v+u oZbF&sOC
警察同大家一樣,都係人,有獨立思想,不是機器,思考方式不是一樣! B w7Y Da;`zZ
所以我不知該同事當時點諗,或其目的!&y(vq+W7tm`%g
本人只跟據法例之條文及其精神,和警察執法目的而作答! c+B1D"l*@(Q$m\
有關最後之問題,警察執行職務乃法例給與權力,市民係有義務守法,
$HG*xz*jPMx8h 即可以說成市民係有義務協助警察執行職務!![)Cu Is,[g_
而香港係法治社會,如閣下認為因警察執行職務而引致損失,
(]#m:P+BjH5_,d 可詢問閣下之法律顧問後向政府要求賠償!5TNM~N.Z.g,y
希望令閣下滿意!謝謝!

10michaelowen 發表於 2005-7-1 02:13 PM

to kerberos:
y:YCa)FDH;H} 請問你可唔可以post警察既投訴熱線ar?~
~I)d:H8_z6di7fL p AUm!G tI/k2x
因為我覺得有些警察真是十分串~
5h'kaY0\qZZ*B 點解我朝早番學都可以冇la la比人check~s&Ywt9`
有個警察找到我個pretect章仲不斷搜我身~@L2s#g2M9S$|
不斷咁摸黎摸去~點解我仲要比人串?~)E*T!b`M_:Uw:B5{/j$D
*?Im"YUOk"I
我依家學精左~check之前抄底個pc number 先~ R |0E1uo
我比人check會好好合作~
j2?9D;vg`'y X 但如果佢做d無理既要求或行為~
8W!\ tOb&kB%? 我一定追究到底~
-L a%i)T| 唔該晒~

kerberos 發表於 2005-7-1 02:17 PM

重覆一次,我不否認有同事表達方式,態度有問題!!e,t@R#m
樹大有枯枝!不論警隊,社會亦一樣! LX(^'O W'z&R}
本人發Post目的希望俾大家知道部份差人之睇法,
-U~rka8l{ 從而令各朋友睇多一點!
R l^Q&Wf#S 最簡單一個問題,差人係咪查親一定係有問題? ?{*TL7E?)o ^.{
本人都希望可以逢查必中!但事實又如何!請各朋友不要先當自己係賊!1GH6j/f1HM\*k
記住,查問目的係澄清可疑!
{e x-`9]E 本人對so1874朋友之經歷感受如下:
5X}w![*n_/b7@w 希望不要因這次不偸快事件,令朋友你產生抗拒!當然你亦不想再被查,對不?!
+z2k5G&G?C7|mw 謝謝你的意見!

kerberos 發表於 2005-7-1 02:29 PM

電話可於警隊網頁 : [url]http://www.info.gov.hk/police/[/url]
8c*EA/z'm 內找到,本人望各朋友可參觀網頁以多了解警隊!(LAQ'tp Q@za Z
謝謝你10michaelowen朋友!

crap 發表於 2005-7-1 02:41 PM

多謝kerberos兄既熱心回答, 所有積極回應既會員都加左分:)

1986 發表於 2005-7-1 03:20 PM

其實我17個年都俾兩個差佬逗過.....仲要無身份證(有張學生證= =)K-XYi#Q0?c
講真,真係完全無野囉.....
seQZqFG6h 差佬都好有禮貌無乜野,仲要好抵死問我零用錢幾多,我答佢xxx....佢笑笑口同我講唔夠貼罰款喔,跟住叫我下次記得啦.........:D
l8AlTqn
f~ {RiOn7x 只要你唔你d串貢貢,染髮mk,應該都唔會受到不禮貌對待吧 :P
8H9og"F%k"s _
J3wV:B%Ch'u/O ps:我的志願都係警察 :P:P

心冷之戀*行 發表於 2005-7-1 03:34 PM

我有諗過考"邦板"-.-

1986 發表於 2005-7-1 03:37 PM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-7-1 03:34 PM:P;qQ%g'S(p
我有諗過考"邦板"-.- [/quote]
h+ch.I.I+TH 督 察#Sw PI5])W
Ou#y:CT;O
學 歷 要 求
&ys$d:\4T_:\ L g)K\0z"b&Z5k \$M!t g
具 備 香 港 的 大 學 學 位 , 或 同 等 學 歷 ; 或 'ZS^c j8BE3l_-?@
香 港 高 等 院 校 頒 發 並 獲 認 可 的 副 學 士 學 位,香 港 理 工 學 院 / 理 工 大 學 的 高 級 文 憑 , 或 註 冊 專 上 學 院 於 註 冊 後 發 出 的 文 憑 , 或 同 等 學 歷 ; 或 3w:z3do5H^3_ y
香 港 高 級 程 度 會 考 兩 科 合 格 ( 高 級 程 度 ) 及 香 港 中 學 會 考 其 他 三 科 C 級 或 以 上, 或 同 等 學 歷 。
|+Ip1me5q3z 語 文 能 力 要 求 ^E Pl6s%O-u6Z o \t|l

;B)l%\M&tz%^ 申 請 人 須 持 有 中 學 會 考 中 國 語 文 及 英 國 語 文 科 ( 課 程 乙 ) 合 格 或 以 上 的 成 績 , 或 同 等 學 歷 。 未 能 符 合 上 述 要 求 的 申 請 人 仍 可 提 出 申 請 , 只 要 他 們 在 遴 選 督 察 的 筆 試 程 序 中 , 考 獲 中 文 及 英 文 語 文 測 驗 合 格 , 便 可 豁 免 有 關 規 定 。
'w@` pz;?8W 能 閱 讀 及 書 寫 中 文 及 操 流 利 粵 語 。 m1`a_NB
1i `#KE^ T5bJf@
"I;p yz3Q m
That's my dream too :P

HansChan 發表於 2005-7-1 03:37 PM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-7-1 01:25 PM:
0|DsV)v^,N 說話不再重復!我相信如何解答亦不能改變你對警察的睇法. i;n aQJ{ Q K|
因你亦只會將自己放在被玩一方之位置!9o2E(p8Kk;am
而且相信你被查時之態度亦與你回覆中的語氣一樣!n~7u D4~ |$Kk
抱歉,實在從中看不出如何合作![G)}/s:j|w?
同樣地,閣下亦已認同'你差人點解釋都得啦!!'(jIrc3VY lS
相信情況短期內亦不會改變!
|J+SaEgm*]s%D4t 因此,本人亦很難回答閣下之疑問!~0Cn/[R3MUgQY
不論如何!謝謝你的意見!!!
x5H+@8[#P`3i0W
zOd%q/h ~uU#Z$P+?,L6DL)z
[/quote])|-Z-sxT
多餘啦你!
X2iQcN,iE| 我問你甘多讓嘢你一樣都解釋唔到!
4T7d)Z u~2] 唔好講甘多件! 只係講我經block條死差佬叫我個女性朋友唔好癡我甘多....哩讓嘢你點解釋?et oM+F U'Q,r W+}
唔好成日差佬大那晒!Z8B!A7k \;H`@'n
你所謂既合作, 咪係要人死狗甘那樣! 問你老母性乜你都要問甘樣先叫合作!
@|T&\:R} 我立場係, 我俾身份證你, 你問我做乜我答你....其他冇關事我唔答, 我己經係合作!
4` qxr"A)d 唔係要你問乜我答乜!我冇必要俾你當犯甘黎問!
l9p/C`7kSYf9T 我越講係越火!x/W.uE7z b? c0i
但找被你班死差佬甘玩, 你都認為我應該絕對平心靜氣....甘己代表你心中既赤道係玩人等於正常! '你差人點解釋都得啦!!'哩句, 有乜錯??你攞我啲organizer同diary當漫畫甘讀, 之後仲可以大條道理......甘唔係你點講都得係乜? 你啲死差佬識唔識尊重人私癮???我開口埋口叫你哋死差佬係極唔尊重你哋....但你哋甘做嘢, 甘既態度(極度影響他人!) 我睇唔到有乜理由要尊重你哋! G,Y n\*~eQ,iS
我試過响旺角有個老一輩既差人查我証, 佢問我去邊, 我答去街, 之後佢冇再問其他嘢, 仲講一句"唔好意思, 等多一陣okay o架喇, 阻到你添!" 我回應係" 唔急! 慢慢!" 5K-JUO Zd3`
甘咪大家都好囉!但有幾多個差佬可以好似哩位甘??1fZc,E$a{
我睇你既reply.....你一定唔係囉! 你仲要係串人串到底嗰隻囉! 因你都認為我俾你啲死差佬甘串甘玩法都唔應該勞氣, 仲要我覺得好正常........我只睇到你既赤度係要當市民係犯, 係要全部人都要俾你用差態度對佢, 但就要用好好態度對你!
V XW^s0YI F 有你哋啲甘既差佬呀, 警民關係點會好?

發表於 2005-7-1 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-7-1 03:37 PM:w\+s\o

dt0]/DVI pY 多餘啦你!
y y#HC_&D*y4_ 我問你甘多讓嘢你一樣都... [/quote]y7d o;c'a'e
l1H(q&b aJ2h
你唔好彩?
&p(A hu FMQ6r 我上次去學校隔壁足球場同學傾計,
.e-`2?n+?6r 無情情比個阿伯話我地偷野,I hdl"DX*Y
話唔想影響我地前途,叫我地比返d錢出來。/A)hBFRe2_.d
之後又有個熱心市民同我地了解左件事,:c%]d] rl:K
借左我同學電話黎報警。5e`a/rUs"m4iVQ
跟住有兩個差人來又問左我地d野,$]%g"o1R3}` n;J8zJ ~
之後證實我地無做過,
.L kDd-N4?}f8pt 記低身分證、地址就算。
QwP9I@ I4j6PXGLI
o個兩個差人語氣幾好ar~7\;a%Dz^,k5V
之後仲叫我地下次小心,3dv4m M4QJe4t
唔好隨便借電話比人。

gundamman678 發表於 2005-7-1 08:45 PM

其實呢個係一個惡性循環。警察態度咁差,我相信係因為佢地平時對d黑社會或古惑仔時對方對佢地太過串同玩野,所以d警察都要用番咁惡既態度去應付。但因為咁而令到有d警察就態度差到乜,下下都擺個咁既衰款出黎對人,就算人地好聲好氣,d警察都係要咁惡同串,呢個就係警察既問題囉。警察唔係機械人,應該識得對唔同既人有唔同既態度,對玩野既人係要惡d,但對d好態度既人就真係要尊重下人地囉。下下擺明用職權壓人地個d警察真係有d有辱職權喎。
s*z-Za:Sx%}
-iFy"XR!h NEx!^ n 我未試過俾警察查證,但我既工作上都試過要應付d警察,有d真係好好,知你係好人就會好好相與,但有d就真係衰到你好好態度對佢,佢都係又惡又串,擺出個"我話事"既衰格出黎,真係好克人憎架!j(XTw7r I

;]$UU9A6f [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-1 at 08:49 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-1 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]10michaelowen[/i] at 2005-7-1 14:13:
;G5MH Ms6d4`2WXk to kerberos:Y6[.W R&u:p'M H
請問你可唔可以post警... [/quote]
(J3h"jd;qFY L 唔通你覺得有pretect章警察就唔搜你身咩Zs].M,jR,\
有pretect章可以代表乜??

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.