警民關係科!!![C+月+積極+]
本人任職多年,全部時間出街巡邏(油尖旺區),處理不少大小case,查身份証N個!] M$wQ4dvk_:]y:C因見不小朋友對程序不了解及誤會.引起不必要之小風波!5Z4h+}L-q
希望發一論題,化解各方誤解!解答疑問!H/goqb.PM`H
在此先講小小有關查証之風波..R4i(aO-t ]x+k;R
警隊條例已給與所有警務人員截查之權力,不作多談.*BZ0Q!N*c;y mu
很多朋友都有一問??點解查我,成日查我,問我住邊,要求出示其他証件?~/E/V A"uC;Ad'`VTN1j`B
首先,截查原因---'可疑',這是主觀而且很難解釋的,毎人對可疑都有不同定義的,
可能神情,舉動,樣......,都有可能.v0l SS mwz4m
而且,不要見怪,各位之额頭,面部,眼神,衣服等,均無寫上或刻上閣下是誰?點解係度?係度做乜等(例如等車,等人,返學)?
故才需要問--住邊,了解閣下在當地之原因! 做o野定讀書,出示學生証--解答可疑之處,例如你話返學,有學生証可加強証明!! 點解成日被人查--成日查你的係咪同一人??如不,上面已有解答!!SR$y'js{8g;gA~(Qk
問你o野=澄清可疑之處! %?'{ O1NX_Ff
請了解!!一條街,一個屋苑,小則幾百,多則幾千人!對不起,我真係認唔晒!你話D街坊個個識你,不等如我識,明無?:}q1A^ ^y:\$]x
其次,我不否認有同事表達方式,態度有問題.但現場同佢鬥*#%@係無意思,亦都無人勝,
就算當你勝又如何?食多碗飯?長4吋?從此金槍不倒?:o4F!W1JR ^2hq
而且我Post過....
"唔知係大家因為曾有不愉快經驗,定聽完人講!
我覺得大家有小小種咗係心,之後一被查,或個警察不夠好禮貌,就覺得被玩!(當然警察也可能有問題!!!)就不自覺"起咗小小槓",而個警察一feel到你"起槓".就................
大家同警察都會因對方行為而作跟進反應的.對不???"U9q3|/p4I|1{%Z0_
!o x+\;hSJ]7G!U
這是其中一個事實,特別對部份經常被查人仕,都有起槓之慣性(又查!麻X煩!快D啦.....)!
同佢係街鬥*#%@,只代表你同佢同一EQ,同一Level,你無必要同佢一般見識!!!!
對部份的的確確有問題之同事,去投訴佢!! -\.MX Z2P*Nuy3lO
又有問題?投訴完又點?佢會點??
呢樣就係內部o野,因為處分係內部o野! 例如佢俾阿sir插,但唔會係你面前插.;][w!W&iR8g5v
當然不可阻止你諗,咪即係無事......! o甘炒佢好無?! Sorry!o甘無得炒,相反又得唔得?!
係香港,很多罪案發生前被制止,主因係查証搜身期間被發現而拉咗人,呢D你們不會知的!!!6qID-_Z JDR
JD8klu;zK!u:h
請記住----你同我都會因對方行為而作跟進反應.3e#j2]Dh'A2w
下次被查,不妨試試同我D同事傾兩句,唔好傾就算數,唔好因2,3分鐘o既事,變成5-10分鐘或更長,浪費自己時間之餘加谷氣!
我唔相信一個人表達善意會引起糾紛,有時係要自己先踏出一步,不能毎次都要別人先示好.除非閣下是喜歡對着幹!而且有好多同事都係好客氣的!OK!!!!
P.S.如有其他問題可向本人發問,我會試解答的(不過未必是即時,請見諒!)
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-2 at 12:35 AM [/i]] 果d軍裝既就好d既,果d便衣正一賤人無禮貌,一黎就講哂粗口咁,真係鬼唔望佢死 我都覺得D軍裝都好好禮貌,不過有一次閒日係太古城街頭被查身分證,bWPq/\/a
個警察問我:做乜野唔洗返工?
我答:放假囉!
警察:做乜今日你會放假?
我答:因為我有返工,所以得到假期囉!W*S(`/[7RX j(pz
警察:閒日放假?)? n ^"N-qA5v
我答:我估亞sir你都唔會返一至五休六日啦!
此時警車到,個警察拿拿林比番張身分證我,上車走人! 冇人會話你甘樣係錯!t xQ:gY2K
但只係你亦只會"永遠"企返响差佬既角度去講!+{ Z[Ij? X1^{
學你話, 懷疑是很主觀...同時你哋自己班差佬死人態度衰, 你哋亦很主觀地唔認!
你問我響條街到做乜, 我話行街....等人.....你問乜q我係唔係等條女? 我唔答你做乜q嘢扯火或小? 你解釋唔到掛????!!!!
我經block...你扯我個女性朋友埋一邊, 叫佢唔好癡我甘多哩啲人, 乜意思????? 唔好話我聽係職權!!!
你問我住邊, 我答你乜屋苑,你問埋我邊座幾樓幾室, 你話你職權, 我話你多舊魚!! 更加令我懷疑你做乜春!!!我話完你聽, 我今晚屋企俾人老爆入唔入你數??
我被你查我個袋, 你抄到我本organizer同diary...你係睇幾版, 兼閱讀裏面文字, 我唔滿意問你做乜春, 你都仲可以話我可能有黑社會字句.....乜你都有得講,乜你都有得解釋! 實質你做緊啲乜??唔尊重同你合作既市民, 濫用自己所謂既職權去"冇肉"其他人囉!
我之前投訴, 有inspector話我聽好多嘢可以唔答(如答咗去街同等人就可以, 等邊個係唔駛答...但佢都講多句我唔答你會仲懷疑我......仆街啦!第一,我唔答之後, 你唔係懷疑甘簡單, 而係扯火同進一步玩嘢同串!! 第二, 你啲甘既差佬, 問乜就要人答乜.....職權??唔好講笑喇! 我相信職權都唔係冇底線可以影響人既人生自由!!)+k8_/m/pj~%V
你話人先入為主,一俾人查身份証就係話差佬唔好態度....你哩啲咪叫主觀囉!!
你唔撩起人把火, 人點扯火??
我返大學嗰時, 有一朝遲到o格喇....遇到你班差佬查証.....問我"撈"乜..我話讀書....之後兼叫佢快啲手, 我話要上堂, 趕時間.....你老闆搞我十分鐘.....即刻搜身同講冇謂嘢....問我做乜甘遲先出門口, 做乜唔讀第二間大學....仆你個臭街!!你唔好話我聽你哋職權係應該甘做呀!!!死差佬!! n4r8`7{ O el2W9A
火都黎那埋講到!頂!c\J.ZU
,L.gIuIU:i8j*E
[[i] Last edited by HansChan on 2005-7-1 at 11:23 AM [/i]] if the police talk trash to you ... copy their number and compliant lorN6X i@bf:b
no need to argue with them on the street.TfB d{_'?:E OF*^
搞大D..話俾D報館聽 好喇, 我又想問, 1~.ICyRne4]
我好地地一個後生仔, 2i&J'jV.?&{:^{v
無紋身無擔住口煙無響街講粗口,
d衫點都唔似偷番黎, E6b U+E7|!T
擺到明排緊隊搭車無四圍望無偷拍無打尖,
有2個行必走埋黎問我攞身分證,
仲夠膽死問我做緊咩, Y5b'Q/~3N4r:|'y G+\
到底佢地係玩野定IQ低?
.Pf&u&Ee`
我見架車埋到黎, CO*V,m,vt#I#}
我話有車喎,
走左要等好耐嫁喎, GqVPE)v.Hx_9@
佢唔答噃, w7R(C{:?2Q#d,n
呢D係佢好集中做緊野定無禮貌定唔識答?
VSV%YZ6A#D
好喇, LP2b7t#l I
佢搞完一輪架車走左,
唔該都無聲就想閃,
我問佢可以咁樣等緊車都阻住人嫁,
佢話有唔滿意可以投訴,
呢D係佢問心無愧定9唔答8?
好在我果時係好地地一個後生仔遮,
如果十年後我要去簽份幾百萬既合約, $K5{4bx4sze
咁啱架車壞左要排隊搭的士,
又有2個行必走埋黎查身分證,
搞到遲到簽唔到,
係咪政府賠番俾我嫁?
3UJb1{Z8wcO
有勞答一答