娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pk123 發表於 2005-7-1 05:30 PM

台灣身分證生產器...好既話+分..

自己睇下la../R%WAH:t)T4V

_u5AOT"ue{ [url]http://www.cis.nctu.edu.tw/~is86007/magicshop/ROCid.html[/url];k v1oW5M7Fevh8LZ

l E+m])nN*H/QwmS [[i] Last edited by pk123 on 2005-7-1 at 05:32 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-7-1 05:54 PM

講咩桇???唔明唔明~~

abcde1918 發表於 2005-7-1 06:06 PM

究竟講咩呀???

sfxc0000 發表於 2005-7-1 07:36 PM

係咪話有d forum係台灣網, 耍輸入身份證, 而呢個身份證就可以用黎登記呀???

wanmankit 發表於 2005-7-1 08:21 PM

我諗都係,我都見過

pk123 發表於 2005-7-1 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-7-1 07:36 PM:rD-B-t3^Y$L
係咪話有d forum係台灣網, 耍輸入身份證, 而呢個身份證就可以用黎登記呀??? [/quote]
o9we%M T3a$P L"a
3W3D:Kp1P`,KM ke
@5khO [9F 係...有時有d網一定要係台灣身分證先可以申請...

三村信史 發表於 2005-7-2 01:49 PM

我用既台灣身份證係亂打的= =
tA_CIow 只要打A1XXXXXXXXanz ?_#Qro+h
第2個數字好似唔係個個得 1~6都得應該1o.r"zjY%G k
之後第3~8個數字亂打 第9個係確認碼
iD1@9ebcH9J 只要打0~9 最多試十次就會中

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.