娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-7-2 12:30 AM

有冇人在Office裡,見到令你心動的靚太太丫?

[size=6]唉..........M5V-U r@7]MD

7g\s]/R Pb d 別人妻,勿亂來!AbSnh8L

4y|&xjac7y 孔子教的:([/size]

d228216 發表於 2005-7-2 01:00 AM

有! 超正美貌人妻! 明不正....偷不來...只有無邊的幻想....穿梭於xxxx之間.9`0G } Ehm:]E@

,M9q~&]!C (p.s. hk3x 我加你分, 唔係減wor, 有冇check返?)

新經濟學巨人 發表於 2005-7-2 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-2 01:00 AM:k y:i(q-N3g+_
有! 超正美貌人妻! 明不正....偷不來...只有無邊的幻想....穿梭於xxxx之間.
1O@ P!a"E2]?C
f0^"` sWf (p.s. hk3x 我加你分, 唔係減wor, 有冇check返?) [/quote]x_ p7u)tQH
\:V)sM T1r8w0p
多謝版主關心:(

金魚佬 發表於 2005-7-2 05:01 PM

偷影佢將相,剪貼落明星性感相,自己幻相下囉。i}8G xn

7V6{r.Ll1w JK*A 通常靚女都好快嫁左人。以前一班人研究過。如果係靚女,就大把人追。只要靚女肯揀其中一件,就好快成事。

新經濟學巨人 發表於 2005-7-3 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-7-2 05:01 PM:
p1h5L2P8CKW? `D 偷影佢將相,剪貼落明星性感相,自己... [/quote]b6xR~k8[/}K2~!O
4TP5a]S#y&J.H
我唔同意,好多靚女嫁唔出

金魚佬 發表於 2005-7-3 08:51 AM

你講嫁吾出既靚女,就多數心頭高,所以吾會揀寫字樓來工作。
8G@ V \gU ?Vu5UJ&U/n2C9F|!s
反而追求安定,又願在寫字極返工既靚女,點會吾一早俾人追哂,仲比較早婚,
C:h0G#L v ?v(S 〔通常靚女都好快嫁左人〕就係咁道理。

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-3 10:07 AM

金兄講既一部份我認同 ^k'Ls%H+v,ez
但有d靚女都會做OL等機會
@)W5q L'Y1s+~~CR0u 我公司就有唔少
c8l3C mh.o)H$x%F 樣靚身裁正既有的是c9\.MF9h*k]['l
但性格方面真係........
9MFnF` `.ls~ $`Z$}6Q*O5P{$m
呢d女仔通常會選d金融類公司返工#g SK,ST9G$U#yo
呢種公司有幾種好處'^\h"]3S7D1@
1) 如果做後勤工作, 返工時間穩定, 容易arrange時間datingh/~&Xa-Z^"e
2) 識到唔少有錢人 / 鑽石王老五
g{:K+p,YY3|MoJ D 3) 通常對手俾錢都好疏爽, 出街買野永無甩拖S$~rM%H/iTU

Z_5slwFvE 所以 寫字樓絕對係釣「仔」既大舞台~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.