有冇人在Office裡,見到令你心動的靚太太丫?
[size=6]唉..........M5V-Ur@7]MD別人妻,勿亂來!AbSnh8L
孔子教的:([/size] 有! 超正美貌人妻! 明不正....偷不來...只有無邊的幻想....穿梭於xxxx之間.9`0G} Ehm:]E@
(p.s. hk3x 我加你分, 唔係減wor, 有冇check返?) [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-2 01:00 AM:ky:i(q-N3g+_
有! 超正美貌人妻! 明不正....偷不來...只有無邊的幻想....穿梭於xxxx之間.
(p.s. hk3x 我加你分, 唔係減wor, 有冇check返?) [/quote]x_ p7u)tQH
\:V)sMT1r8w0p
多謝版主關心:( 偷影佢將相,剪貼落明星性感相,自己幻相下囉。i}8G xn
通常靚女都好快嫁左人。以前一班人研究過。如果係靚女,就大把人追。只要靚女肯揀其中一件,就好快成事。 [quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-7-2 05:01 PM: