娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuripenny 發表於 2005-7-2 12:25 PM

麻煩大家介紹下d樓上舖

如題...
D'~z^0{4b 行得多街開始悶....想搵d樓上舖或者d特別既舖頭行下....但又唔係好識搵.....希望大家俾d意見...最好俾埋地址....thx

亨九利 發表於 2005-7-2 01:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yuripenny 發表於 2005-7-2 02:26 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-2 01:50 PM:(c3FtJ&v+Y-tS
[i][size=5]旺角上海街, 新填地街2樓"華升別墅"[/size][/i]h d4c'np*NS'p
:D [/quote]
l`8dU i,E+n3[(] @/F )P] z!|6O9^j(R
H[,KS3z@B9c?
ed我去過晒架啦....我要去d正經架

鬼魂 發表於 2005-7-4 09:57 AM

陳刀個間你去過未呀

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 01:18 PM

cwb有. 利時都有
+o+x;W D;B'Ds zOkz]~IkvV
我依家都無再買佢d野lu.."

死纏二叔 發表於 2005-7-5 01:04 AM

新浦崗都有好多啦
"t/D\-]-y }9K 義發工業大廈14樓
E(V^!vC'q[8W}h)N f [url]http://buy.php.hk[/url]

yuripenny 發表於 2005-7-5 05:17 PM

thx幾位先...我想要d係賣衫架....有冇多d資料呀

long winer 發表於 2005-7-5 07:44 PM

[quote]Originally posted by [i]yuripenny[/i] at 2005-7-5 05:17 PM:#tHi&Mu u5a;[
thx幾位先...我想要d係賣衫架....有冇多d資料呀 [/quote]
t5k%Cg8bqELn1G } 你想買衫既...尖咀加連威老道沿途都有唔少樓上鋪,有一間賣古著唔知買滿幾錢有杯野飲送,有2張枱,成間cafe咁。4^6iUK$H$O!hQ(d
_K6Es}-}V1FG
仲有觀塘廣場對面有幾楝大廈都有衫賣,不過多數水貨,又有好多開倉。:D

yuripenny 發表於 2005-7-5 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2005-7-5 07:44 PM:Pwk:['l4`+Z
y(\`7zr"}$~
你想買衫既...尖咀加連威老道沿途都... [/quote]*QHuS-Tv0Q'f
F4aH8ts/i~ W
觀塘個間出過了...多謝你的提供

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.