娛樂滿紛 26FUN's Archiver

三村信史 發表於 2005-7-2 01:16 PM

今晚數碼港

各位得閒既人士 就去影下相 我o岩o岩去完 但今晚唔得閒 幫手影o的靚相分享下~~
Lm#~r:@ @ 今晚數碼港有個Teen Power十一狂潮 Cyber Live音樂會 U#X"f&m/N+X
表演單位如下:高潮樂隊     :lol:鄧麗欣:lol:      薛凱琪      關智斌     官恩娜VL'_'Kr;Y`]
                   鄭融               梁洛施           吳日言      Bliss        李逸朗
nI&Lb~wH                    蔣雅文            梁靖琪           葉宇澄      Janice      王菀之
wPIR5Yk ~M(w&z                    張繼聰            應昌佑           劉日曦      王浩信     方大同
0q6qp7S7D"y)q%j"S/[3H(]                    側田               謝安琪           馮穎琪      郭芯琪      Krusty/g\'sUyPM;`I
                   Soler               Dear Jane       梁雨恩      王凱駿      林苑z+h T gR3e+vvnu

*iD8lky2N u;v-Q;b/GuF%cZ
最緊要記得影stephy@@
{"m)V%azZsH
?%i9Q&Mb9s_ 時間佢寫6:00p.m~8:00p.m
P~?u&?aG g7y{ L~z9Sf`
[[i] Last edited by 三村信史 on 2005-7-2 at 01:17 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-7-2 01:24 PM

請問點踏車去呢﹖

三村信史 發表於 2005-7-2 01:27 PM

我無記錯 數碼港每5分鐘有專車送o的人返去金鐘~
'L2N ZER"T 但唔知去到幾時同埋會唔會接人去數碼港...@@
U"}"D(LT@ 至於點去就真係唔多清楚 sorry~"~
)T9Bl y3]IGt 如果知道既人 請o係度講解一下

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:27 PM

數碼港在那裏

vivienna 發表於 2005-7-2 01:31 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 01:27 PM:hK8SV;U ZL5H
我無記錯 數碼港每5分鐘有專車送o的人... [/quote]
:Tb l+O9[5M)Z 李澤階真係多計仔﹐起左數碼港出黎甘多年但都無人知道響邊樹。。。:D:D:D
idk4W3g0hn!DH %F*W2f:E,i3u'K.@sC
[[i] Last edited by vivienna on 2005-7-2 at 01:33 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-2 01:34 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 13:16:
y#_+tXrd$lF 各位得閒既人士 就去影下相 我o岩o岩... [/quote]
#Wm @dT)L+{ 有謝安琪咁正 }NW;]De
去睇洗唔洗飛嫁

三村信史 發表於 2005-7-2 01:34 PM

巴士: M49  中環(香港站)_$T+y"`pF
        73     赤柱~)fn8{F
        73p 香港仔{2SZk nGD+X^n
        970深水土步}7s_X#Z V
        107P 紅磡(海逸豪園)W&GEgr1o
*~5|3N#E.l/x9t,J6A
小巴: 69  鰂魚涌9\I/A3RFG;}
        69A 香港仔
OxXP,x         69X 銅鑼灣
iH:gS;O+r mE#e
/R2pOSl      免費專車]@h7{#@8l,Q
    金鐘(近名都酒樓)  <------> 數碼港商場-_0oc*A"MyZ

c\\iBX-DUen 11:30am ~ 9:00pm  (每5分鐘)

三村信史 發表於 2005-7-2 01:36 PM

我今日都係第一次去 唔係因為我讀IVE個課程 今日去睇睇
{]1w6]$wqV 真係唔知o係邊  
x'z4~'\&O6y (p.s 我而家去完都唔多知:P)

sysykiller01 發表於 2005-7-2 01:39 PM

我想去聽謝安琪
5d1Z)NKm$zEE 西環有冇車去到)\9N:A{"D
入場洗唔洗要飛嫁?

三村信史 發表於 2005-7-2 01:43 PM

免費入場架^_^6b+z2n#FL;\h%{
詳情去以下網址@@....(o岩o岩先見到有 超笨= =打咁多字)
Sz#O/ccav [url]http://games.cyberport.hk[/url]

abcde1918 發表於 2005-7-2 02:55 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 01:43 PM:
RG%Y LY,F,zUxE 免費入場架^_^4~k7d}4K0Dx
詳情去以下網址@@....(o岩o岩先見到有 超笨= =打咁多字)s-a c @~
[url]http://games.cyberport.hk[/url] [/quote]o'B;M+l/t7v1|$t/^
係呀

sysykiller01 發表於 2005-7-2 03:05 PM

我應該會去5B%f ej ?8H
我裸我家姐部數碼相機影下相先
!_-u4B%V0S"` 9b ^s-]1h%]9Z
[[i] Last edited by sysykiller01 on 2005-7-2 at 03:08 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-2 03:07 PM

你地覺得洗唔洗預早去到n0j8Ddb
我怕會太多人

三村信史 發表於 2005-7-2 03:33 PM

應該唔會太多 數碼港都幾遠下
lS bZ O f]r9S[ 應該唔會太多人山長水遠去掛..?

三村信史 發表於 2005-7-2 03:34 PM

我頭先11點幾走 見到有10個人左右 係o的fans唻既6quE%@8wZVmR
o係門口坐o係度等緊囉
*O \-s yW-v}Z/U jtMwfhl
最好影多幾張 send埋俾我就最好喇^_^O2L.w e(jJ
記住要影stephy.><~~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-2 03:42 PM

數碼港遠= = ? ,不如話你住得遍辟 (講笑 )不知幾方便,我住正數碼港旁邊(貝沙灣 )  = 0 = BY&\Q.|]g\
{#w1m?d`\
我今晚去睇下先 ~~

sysykiller01 發表於 2005-7-2 04:09 PM

我住西環U6f[1J$kB
去數碼港都唔算太遠 |Y9eZ4mI1I'?l~
不過我都會預早d 唔係點霸頭位
.g'Y mpM+FI*|l 點幫你地影相

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:22 PM

可惜我住慈雲山

sysykiller01 發表於 2005-7-2 09:35 PM

岩岩番左黎?I8wHlx
企足三粒鐘
M\ y\A1OQo{8g 攰到x街

三村信史 發表於 2005-7-3 12:03 AM

@@返唻喇~w2UD |A+aNA,}

3KS:a?O t7@d%r 2粒鐘夠佢地唱咩 咁多人=0=.....:w hx&o.z(V(V-Z
有o的影到靚相h1T;bX[
記住send 俾我 @.@
nJblgcV b|~'u$r vw
[[i] Last edited by 三村信史 on 2005-7-3 at 12:12 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.