娛樂滿紛 26FUN's Archiver

三村信史 發表於 2005-7-2 01:16 PM

今晚數碼港

各位得閒既人士 就去影下相 我o岩o岩去完 但今晚唔得閒 幫手影o的靚相分享下~~
K B'b&i3I|l 今晚數碼港有個Teen Power十一狂潮 Cyber Live音樂會
.[z.\3lx!s8@t.w 表演單位如下:高潮樂隊     :lol:鄧麗欣:lol:      薛凱琪      關智斌     官恩娜
.i!A2WQK1b                    鄭融               梁洛施           吳日言      Bliss        李逸朗2D~4mv*D.K*]
                   蔣雅文            梁靖琪           葉宇澄      Janice      王菀之7ug C l:A
                   張繼聰            應昌佑           劉日曦      王浩信     方大同
0c0lrH TE4c                    側田               謝安琪           馮穎琪      郭芯琪      Krusty
vq'Z H.q*tc)f                    Soler               Dear Jane       梁雨恩      王凱駿      林苑j"ECj["o3Mi5A
2L/Wu WbMI,^hwG

%rxS0O~j~ 最緊要記得影stephy@@Z?:K(j/hY(j
,CM;F"Gno2F+H
時間佢寫6:00p.m~8:00p.m
&f%d3q3f7~7Bb\%JG
l)P5D7tl9w%h` [[i] Last edited by 三村信史 on 2005-7-2 at 01:17 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-7-2 01:24 PM

請問點踏車去呢﹖

三村信史 發表於 2005-7-2 01:27 PM

我無記錯 數碼港每5分鐘有專車送o的人返去金鐘~H:m*lg/q0g ub`e3m p0s
但唔知去到幾時同埋會唔會接人去數碼港...@@]u)m4N Yl
至於點去就真係唔多清楚 sorry~"~S^5Q }b7H BY ul
如果知道既人 請o係度講解一下

abcde1918 發表於 2005-7-2 01:27 PM

數碼港在那裏

vivienna 發表於 2005-7-2 01:31 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 01:27 PM:
#D)LTsJ d3Fr*R 我無記錯 數碼港每5分鐘有專車送o的人... [/quote]
5xqriRu2}z5w 李澤階真係多計仔﹐起左數碼港出黎甘多年但都無人知道響邊樹。。。:D:D:Dm7Pl+q|

2YBEgafq [[i] Last edited by vivienna on 2005-7-2 at 01:33 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-2 01:34 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 13:16:
Sw u,u/o7gR 各位得閒既人士 就去影下相 我o岩o岩... [/quote]M#bh ze n!h+wk\A
有謝安琪咁正7JH6uw t f!a2Ys
去睇洗唔洗飛嫁

三村信史 發表於 2005-7-2 01:34 PM

巴士: M49  中環(香港站)
7A W.~6_;Kq9}`         73     赤柱~3G:ho;A W)S
        73p 香港仔
?"U1s AL l         970深水土步
a4b0A6MR+Jp:Z@ Z         107P 紅磡(海逸豪園)
2w$i J8v$N qT \*J/Bz8Ztu*u8ea
小巴: 69  鰂魚涌+l"]c#{#M
        69A 香港仔
1r:s0Zm WLf.M S)VF         69X 銅鑼灣
"KY3O4N.d~0PLX *R^ V NQP#Ld
     免費專車
&IuK CH     金鐘(近名都酒樓)  <------> 數碼港商場^]6D%m-HR7P|,X
?B#T(~-e%^
11:30am ~ 9:00pm  (每5分鐘)

三村信史 發表於 2005-7-2 01:36 PM

我今日都係第一次去 唔係因為我讀IVE個課程 今日去睇睇)X:j7HQn)E
真係唔知o係邊   d|'DWNT{2a
(p.s 我而家去完都唔多知:P)

sysykiller01 發表於 2005-7-2 01:39 PM

我想去聽謝安琪$l%X k4eqZZ4jx8C ];e
西環有冇車去到s`t*f,L:Hy*c!l
入場洗唔洗要飛嫁?

三村信史 發表於 2005-7-2 01:43 PM

免費入場架^_^
e*b;a#@9z0D xf2jh{ 詳情去以下網址@@....(o岩o岩先見到有 超笨= =打咁多字)
bj||mst%m1q3d [url]http://games.cyberport.hk[/url]

abcde1918 發表於 2005-7-2 02:55 PM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-7-2 01:43 PM:
9qVA f5N\EO 免費入場架^_^OD8e7D5]8X ~-Q0b
詳情去以下網址@@....(o岩o岩先見到有 超笨= =打咁多字)
o)\5JjuU G2EY z [url]http://games.cyberport.hk[/url] [/quote]a*NS.K6Rh
係呀

sysykiller01 發表於 2005-7-2 03:05 PM

我應該會去8cn[eM DPl
我裸我家姐部數碼相機影下相先
D!lm8M]0B4c(}8F%G H&V^ Gymc0?
[[i] Last edited by sysykiller01 on 2005-7-2 at 03:08 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-2 03:07 PM

你地覺得洗唔洗預早去到
\`du!We6t4w-u 我怕會太多人

三村信史 發表於 2005-7-2 03:33 PM

應該唔會太多 數碼港都幾遠下6z3O2RfH!q
應該唔會太多人山長水遠去掛..?

三村信史 發表於 2005-7-2 03:34 PM

我頭先11點幾走 見到有10個人左右 係o的fans唻既
"Zx#U0rF,Bb;E+kvS o係門口坐o係度等緊囉&T+UF8Ep4g U
Zc S/_V-M,P+G,a
最好影多幾張 send埋俾我就最好喇^_^
&R:B$V O\-K/L]E 記住要影stephy.><~~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-2 03:42 PM

數碼港遠= = ? ,不如話你住得遍辟 (講笑 )不知幾方便,我住正數碼港旁邊(貝沙灣 )  = 0 =&KT2A#C5zE
v qB8x!V8w(e#T.k)l
我今晚去睇下先 ~~

sysykiller01 發表於 2005-7-2 04:09 PM

我住西環*Jqj"o H"w k
去數碼港都唔算太遠
-q*Y,k%]D 不過我都會預早d 唔係點霸頭位j&M H,^'\*O
點幫你地影相

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:22 PM

可惜我住慈雲山

sysykiller01 發表於 2005-7-2 09:35 PM

岩岩番左黎
O d P TD$\ 企足三粒鐘
i LT2oD){ 攰到x街

三村信史 發表於 2005-7-3 12:03 AM

@@返唻喇~\5Q@/PH/_a

x$|*M0~ ^'h 2粒鐘夠佢地唱咩 咁多人=0=.....-}+Dl2n5sO9h&|
有o的影到靚相
E5^'l;a7dB8~ 記住send 俾我 @.@ B wCO8eq:UO

&|dTTrf [[i] Last edited by 三村信史 on 2005-7-3 at 12:12 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.