娛樂滿紛 26FUN's Archiver

瑞比 發表於 2005-7-2 03:21 PM

[轉貼] 如果殺一個人會救到成千上萬的人, 你會殺ma??

一條中化oral題..好有意思
Ma E?A 如果佢係你阿媽,細妹,,你會點.....................

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:25 PM

我唔知點做

發表於 2005-7-2 03:44 PM

由得成千上萬的人死....Ox1Q4aQ#rfX
我是自私的

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:06 PM

我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人

瑞比 發表於 2005-7-2 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 04:06 PM:/p!h-M/I{
我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人 [/quote]~ ~$qO9`A.M U7U^s%e?
殘忍=.=""""""

雷公 發表於 2005-7-2 04:53 PM

我唔會3an{+QR,tiT`v#~
除非千萬人裏面包括我在內就一定殺

abcde1918 發表於 2005-7-2 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 04:35 PM:~$|p&XP[}j
W vXb&Z1{;Z
殘忍=.="""""" [/quote]^9bz|ml9rA!r
我唔咪殘忍,我係偉大呀!

瑞比 發表於 2005-7-2 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 05:31 PM:
r}8~:cV6I q
u/I\!z I qH R K.a 我唔咪殘忍,我係偉大呀! [/quote]
R'TU^s~+r*| 你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""N ?Wl9sC;i
好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多

清揚 發表於 2005-7-2 06:02 PM

殺ar,因為自己都唔知到自己會唔會系要死果成千上萬的人中的其中一人,所以為求自保,一於殺他死,免絕後患,唔好話我多疑,俗語話(寧可信其有)架!!!!!!!!!!!

easyboy 發表於 2005-7-2 06:38 PM

我就可能會殺左佢之後~.\ ~:JGo1TrB]5V
然後再自殺~"~9xhKiZ n%rD)?
因為無理由要千千萬萬人為你一人而死~
0bG{m,aa[!Q 但係若果由自己殺自己既親人~
K#S6prP {k0X 咁又實在係有違倫法~!B5^&XN$i5~
所以我會先救左千萬人~然後再自己了結(B6wFI'h.N Zf*?&[5}
以盡親情-0-""

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 03:21 PM:
8Mtx3B*\BQ 一條中化oral題..好有意思*i6XX_rS#KN
如果佢係你阿媽,細妹,,你會點..................... [/quote]
@@&s(BPECV {7t VaL%q9Q!p9e%|T
如果一條命可以同千萬人生命掛鉤. 一定有一個好重要原因. 如果在理/義上合理, 可能有需要大義滅親 (要知道是什麼大義先).
y9g1m#T*G] 如果並非有大義, 無論是維都應據理力爭. 如果那人冇問題, 什麼人都唔應該有權去做殺死這人的決定. 有都應該留回他本人去做. (o+h9P`D0p-cS)u
IRe^D
另, 想問何謂 "中化oral題" ?

leaveman418 發表於 2005-7-2 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:
txS }? Z4L,h'v vqV_&[d({

([-\,vK(A-i Vx 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]
+N)eJn*?orQ G*b+U ?m.`+Rk5qxj9Z
Py~$F La
在新的教育制度下﹐中文唔止得寫~ `uZ:n}\[&N
會好似英文一樣﹐有讀(讀散文﹐唔會再用書﹐會日日操paper)﹐寫(計“會考考試”同學校內功課﹐唔交就無分﹐絕﹗)﹐講(oral:小組討論與演講+role play)﹐聽(listening),v N,H7S O
`.~fG IAx8@ \)n
如果俾我,我唔會殺﹐因為“寧我負天下人﹐莫要天下人負我﹗”
%Z;^&\UT_ 重唔滿分﹖哈哈哈﹐中文ORAL技巧=掉書包 u:Z~(X6[B
有什麼生字﹐四字詞同古人名句要掉晒出來﹐最好就一鳴驚人~等人地答唔到落去~
`P4_ ?%O4B
4|4M%p Y3{x$v [[i] Last edited by leaveman418 on 2005-7-2 at 10:05 PM [/i]]

丹山 發表於 2005-7-2 10:37 PM

我會殺左果千幾萬人佢

瑞比 發表於 2005-7-2 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM: dJ0mB9A9H{/T/xe

ng3Q4w3p
-|)o"wH(l gD 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]
8NcV9m;Xy^w|+zO 中國語文及文化

toddcheong 發表於 2005-7-2 10:43 PM

好彩我今次中化oral係講減肥

gundamman678 發表於 2005-7-2 11:09 PM

殺自己吧了!

Chingy 發表於 2005-7-3 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 05:37 PM:
-ZBH0F"SO"Vm4lRy
5[$w|1B5h5{` ag j 你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""z g0k2C"WjSa
[color=Red]好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多[/color] [/quote]
%BM$t&y0Ym?IF$L l] w0p%_ [^)jb
of coz i will call the police first.if i jump down as well.who gonna save us 3?

井.lok 發表於 2005-7-3 02:06 AM

殺左自己算數..............

research2005010 發表於 2005-7-3 03:38 PM

問下佢如果殺完又話你知原來又救唔到成千上萬的人, 邊個負責呢一宗兇殺案的罪名先

ricojohny 發表於 2005-7-4 07:09 PM

如果殺1個人救成千上萬人(我當1萬人啦)
@%vv~3Nh8NU3B 如果1萬人入面唔包括自己,一定唔殺t%]/z!LY+f/["q,uO
如果殺1個人只可以救活自己一個,一定殺佢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.