等d人死曬再殺左佢~哈哈~講笑姐..睇下係咩人先會殺
唔殺!
如果果個人真係我既親人b\\g;o;Y"}
我會請第二個人落手eV8F{{ZG
因為殺一個人可以保住千萬人既生命
係值得既
但係差在你落唔落到手
咁咪有成千上萬去殺個果人
都唔駛你出手
[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-2 06:02 PM:
殺ar,因為自己都唔知到自己會唔會系要... [/quote]
講到尾,沒有那些人,只要威脅到你性命都會殺............R&z