娛樂滿紛 26FUN's Archiver

瑞比 發表於 2005-7-2 03:21 PM

[轉貼] 如果殺一個人會救到成千上萬的人, 你會殺ma??

一條中化oral題..好有意思
][%{ P[`_e 如果佢係你阿媽,細妹,,你會點.....................

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:25 PM

我唔知點做

發表於 2005-7-2 03:44 PM

由得成千上萬的人死....pXJ1Zd%M+Jj
我是自私的

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:06 PM

我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人

瑞比 發表於 2005-7-2 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 04:06 PM:
_ C HN X 我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人 [/quote]"Ns~q-D
殘忍=.=""""""

雷公 發表於 2005-7-2 04:53 PM

我唔會
xQBd:j/yf 除非千萬人裏面包括我在內就一定殺

abcde1918 發表於 2005-7-2 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 04:35 PM:9v3S;cLB8my\

^h2dj_P;K\N 殘忍=.="""""" [/quote]
7oM%?*B;[ @o.\;m 我唔咪殘忍,我係偉大呀!

瑞比 發表於 2005-7-2 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 05:31 PM:
A/_%NT8Lc3K3O1Z
7agC%y#HTiR 我唔咪殘忍,我係偉大呀! [/quote]T cdx#l5A
你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""&yJ0FD(Y#K F3w
好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多

清揚 發表於 2005-7-2 06:02 PM

殺ar,因為自己都唔知到自己會唔會系要死果成千上萬的人中的其中一人,所以為求自保,一於殺他死,免絕後患,唔好話我多疑,俗語話(寧可信其有)架!!!!!!!!!!!

easyboy 發表於 2005-7-2 06:38 PM

我就可能會殺左佢之後~
/yP:A/},{M|@ 然後再自殺~"~[R BE ]8HJK'u@
因為無理由要千千萬萬人為你一人而死~
?%R&S)|(Op 但係若果由自己殺自己既親人~
)nu I~W+vao 咁又實在係有違倫法~5o@'{rc1r1v
所以我會先救左千萬人~然後再自己了結 Vg.m7t&ol+j$F"p
以盡親情-0-""

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 03:21 PM:
/h4uQt'm+j8SW iI 一條中化oral題..好有意思
&Df Jd2QOG 如果佢係你阿媽,細妹,,你會點..................... [/quote]
BcM8X;L/Tmb 4jK^R7y1D_x6N[
如果一條命可以同千萬人生命掛鉤. 一定有一個好重要原因. 如果在理/義上合理, 可能有需要大義滅親 (要知道是什麼大義先)."\~7I#x S6Q#? gf^ M
如果並非有大義, 無論是維都應據理力爭. 如果那人冇問題, 什麼人都唔應該有權去做殺死這人的決定. 有都應該留回他本人去做.
H4\3I!IE~ ,H8v#m.y)fF;e)k
另, 想問何謂 "中化oral題" ?

leaveman418 發表於 2005-7-2 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:3o!k/[@u6y.Xx!G^
:Z1j'[KU@G T8_-g

8b2Oz z#`.yd 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]
k5sh@.H?$ik
A.o!M/\-gj6?
@(a)ZI d:t`'T 在新的教育制度下﹐中文唔止得寫~
xL`6L]v 會好似英文一樣﹐有讀(讀散文﹐唔會再用書﹐會日日操paper)﹐寫(計“會考考試”同學校內功課﹐唔交就無分﹐絕﹗)﹐講(oral:小組討論與演講+role play)﹐聽(listening)
v5J2Ep(Y G)C
xNK bXRI 如果俾我,我唔會殺﹐因為“寧我負天下人﹐莫要天下人負我﹗”
,G/\;u4~ Gt:h,j5u 重唔滿分﹖哈哈哈﹐中文ORAL技巧=掉書包
~)R(I_;i7L s 有什麼生字﹐四字詞同古人名句要掉晒出來﹐最好就一鳴驚人~等人地答唔到落去~
X(q#P)y ~0Ug F;{^wP X5TJ6q
[[i] Last edited by leaveman418 on 2005-7-2 at 10:05 PM [/i]]

丹山 發表於 2005-7-2 10:37 PM

我會殺左果千幾萬人佢

瑞比 發表於 2005-7-2 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:s\ iL)}#~Q J/N X

s@0mQs
8[&{ SE:H 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]p s3S4Lh
中國語文及文化

toddcheong 發表於 2005-7-2 10:43 PM

好彩我今次中化oral係講減肥

gundamman678 發表於 2005-7-2 11:09 PM

殺自己吧了!

Chingy 發表於 2005-7-3 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 05:37 PM:8] H"CyPe

+b_iQd`.\B,v 你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""
K Q fu@B0} [color=Red]好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多[/color] [/quote]
j g V/yr!DM
c l C5H-`"H[O of coz i will call the police first.if i jump down as well.who gonna save us 3?

井.lok 發表於 2005-7-3 02:06 AM

殺左自己算數..............

research2005010 發表於 2005-7-3 03:38 PM

問下佢如果殺完又話你知原來又救唔到成千上萬的人, 邊個負責呢一宗兇殺案的罪名先

ricojohny 發表於 2005-7-4 07:09 PM

如果殺1個人救成千上萬人(我當1萬人啦)r#I.b y @1jS;F
如果1萬人入面唔包括自己,一定唔殺 W(\7w)PC~;Ok
如果殺1個人只可以救活自己一個,一定殺佢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.