娛樂滿紛 26FUN's Archiver

瑞比 發表於 2005-7-2 03:21 PM

[轉貼] 如果殺一個人會救到成千上萬的人, 你會殺ma??

一條中化oral題..好有意思"]*kDP(N+s
如果佢係你阿媽,細妹,,你會點.....................

abcde1918 發表於 2005-7-2 03:25 PM

我唔知點做

發表於 2005-7-2 03:44 PM

由得成千上萬的人死....%Ln.{l,s~i%Z
我是自私的

abcde1918 發表於 2005-7-2 04:06 PM

我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人

瑞比 發表於 2005-7-2 04:35 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 04:06 PM:
+N'g d b9A{i 我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人 [/quote]f/V Z9[;O!Vx
殘忍=.=""""""

雷公 發表於 2005-7-2 04:53 PM

我唔會L X&jU^-t,so*sO
除非千萬人裏面包括我在內就一定殺

abcde1918 發表於 2005-7-2 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 04:35 PM:g)HFGIU-RtH
y8wP l r0Ep
殘忍=.="""""" [/quote]'v+^7T:J:G4fJ5rvp/R
我唔咪殘忍,我係偉大呀!

瑞比 發表於 2005-7-2 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 05:31 PM:"q5wW/I-J:C6G9LG%L#f!l
2]ct z3](a\;]L-^
我唔咪殘忍,我係偉大呀! [/quote]
8m]9c K ~7\aj 你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""
3Y6m N]gw 好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多

清揚 發表於 2005-7-2 06:02 PM

殺ar,因為自己都唔知到自己會唔會系要死果成千上萬的人中的其中一人,所以為求自保,一於殺他死,免絕後患,唔好話我多疑,俗語話(寧可信其有)架!!!!!!!!!!!

easyboy 發表於 2005-7-2 06:38 PM

我就可能會殺左佢之後~+q:nBU lJS9_
然後再自殺~"~i'C"^8uIui!kd7bL
因為無理由要千千萬萬人為你一人而死~
/[;d| }0X1i@ 但係若果由自己殺自己既親人~3U]ihg\U
咁又實在係有違倫法~J/o%E-k1L} T
所以我會先救左千萬人~然後再自己了結
W+{(b?8G}3KV 以盡親情-0-""

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 03:21 PM:-vHr|%N MXx
一條中化oral題..好有意思
5iq(Y [ w,} 如果佢係你阿媽,細妹,,你會點..................... [/quote]
5[v/_&G^/~DRS %I1HT-xYZHh${f,_
如果一條命可以同千萬人生命掛鉤. 一定有一個好重要原因. 如果在理/義上合理, 可能有需要大義滅親 (要知道是什麼大義先).
clW!_ O 如果並非有大義, 無論是維都應據理力爭. 如果那人冇問題, 什麼人都唔應該有權去做殺死這人的決定. 有都應該留回他本人去做. yU-u!@ Y2`^
m3hRq$~7w
另, 想問何謂 "中化oral題" ?

leaveman418 發表於 2005-7-2 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:
~6JfI+w0R-I ?
G^-Y`I-W$t
0eRG5PP9O*j3YI:r$oRB 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]
%Gez0|Ob.S
v5n*Y3uP^3\u H5e D0[ L"x|D
在新的教育制度下﹐中文唔止得寫~
'PJA3m-Z0Xga]0i&P] 會好似英文一樣﹐有讀(讀散文﹐唔會再用書﹐會日日操paper)﹐寫(計“會考考試”同學校內功課﹐唔交就無分﹐絕﹗)﹐講(oral:小組討論與演講+role play)﹐聽(listening)"Q7S5RM]Rx

8o#Xz0fP`}V-Y 如果俾我,我唔會殺﹐因為“寧我負天下人﹐莫要天下人負我﹗”
z%G_Np D2u 重唔滿分﹖哈哈哈﹐中文ORAL技巧=掉書包5UdU fXPIYwi7np&u
有什麼生字﹐四字詞同古人名句要掉晒出來﹐最好就一鳴驚人~等人地答唔到落去~
P h$Un7[Qx3CsS JZCmakB
[[i] Last edited by leaveman418 on 2005-7-2 at 10:05 PM [/i]]

丹山 發表於 2005-7-2 10:37 PM

我會殺左果千幾萬人佢

瑞比 發表於 2005-7-2 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:Q5U'K4B!tl

P#f H7THx/b1d9gw*h
jqC5?_x 如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]5GU J#z1dq"z5o0z.L
中國語文及文化

toddcheong 發表於 2005-7-2 10:43 PM

好彩我今次中化oral係講減肥

gundamman678 發表於 2005-7-2 11:09 PM

殺自己吧了!

Chingy 發表於 2005-7-3 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 05:37 PM:9A$V `8},k?.M
-W;?;o] F
你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""
tS$o3^AM2a [color=Red]好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多[/color] [/quote]
Z[ P@F#Ml4{ O{-_9C0k f-F8Nr7A
of coz i will call the police first.if i jump down as well.who gonna save us 3?

井.lok 發表於 2005-7-3 02:06 AM

殺左自己算數..............

research2005010 發表於 2005-7-3 03:38 PM

問下佢如果殺完又話你知原來又救唔到成千上萬的人, 邊個負責呢一宗兇殺案的罪名先

ricojohny 發表於 2005-7-4 07:09 PM

如果殺1個人救成千上萬人(我當1萬人啦)eTX4Z9q4`:Q.RS c
如果1萬人入面唔包括自己,一定唔殺
9}|5\.DA`"[?5[0v 如果殺1個人只可以救活自己一個,一定殺佢

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.