[轉貼] 如果殺一個人會救到成千上萬的人, 你會殺ma??
一條中化oral題..好有意思"]*kDP(N+s如果佢係你阿媽,細妹,,你會點..................... 我唔知點做 由得成千上萬的人死....%Ln.{l,s~i%Z
我是自私的 我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人 [quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 04:06 PM:
我諗到啦,我會殺咗親人,救咗成千上萬的人 [/quote]f/V Z9[;O!Vx
殘忍=.="""""" 我唔會L X&jU^-t,so*sO
除非千萬人裏面包括我在內就一定殺 [quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 04:35 PM:g)HFGIU-RtH
y8wPl r0Ep
殘忍=.="""""" [/quote]'v+^7T:J:G4fJ5rvp/R
我唔咪殘忍,我係偉大呀! [quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-7-2 05:31 PM:"q5wW/I-J:C6G9LG%L#f!l
2]ctz3](a\;]L-^
我唔咪殘忍,我係偉大呀! [/quote]
你大義滅親,有d人就話你殘忍,所以係好難揀=.="""
好似你阿媽同你條女踢左落水,你會救邊個差唔多 殺ar,因為自己都唔知到自己會唔會系要死果成千上萬的人中的其中一人,所以為求自保,一於殺他死,免絕後患,唔好話我多疑,俗語話(寧可信其有)架!!!!!!!!!!! 我就可能會殺左佢之後~+q:nBU lJS9_
然後再自殺~"~i'C"^8uIui!kd7bL
因為無理由要千千萬萬人為你一人而死~
但係若果由自己殺自己既親人~3U]ihg\U
咁又實在係有違倫法~J/o%E-k1L} T
所以我會先救左千萬人~然後再自己了結
以盡親情-0-"" [quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-7-2 03:21 PM:-vHr|%N MXx
一條中化oral題..好有意思
如果佢係你阿媽,細妹,,你會點..................... [/quote]
%I1HT-xYZHh${f,_
如果一條命可以同千萬人生命掛鉤. 一定有一個好重要原因. 如果在理/義上合理, 可能有需要大義滅親 (要知道是什麼大義先).
如果並非有大義, 無論是維都應據理力爭. 如果那人冇問題, 什麼人都唔應該有權去做殺死這人的決定. 有都應該留回他本人去做. yU-u!@ Y2`^
m3hRq$~7w
另, 想問何謂 "中化oral題" ? [quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-2 09:46 PM:
如果一條命可以同千萬人生命掛鉤.... [/quote]
D0[ L"x|D
在新的教育制度下﹐中文唔止得寫~