娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 自己把聲會......
neitly
發表於 2005-7-2 05:38 PM
自己把聲會......
大家應該有發現
w^a]Gdr;x%D
自己聽自己把聲
'dh*e}x,nRq s
同用錄音機錄果把聲唔同
-g!MGw%f5AG
唔知有冇人知係點解?
JCer
發表於 2005-7-2 05:42 PM
好簡單