娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2005-7-2 11:50 PM

大家驚唔驚D女人做你上司

做野對人唔對事.

亨九利 發表於 2005-7-2 11:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-7-2 11:59 PM

一般女上司要求都會好子細同時又要精美. 如果她唔會因此而好煩都可以接受, 但是相反的就 唔好攪我啦 .....

HansChan 發表於 2005-7-3 12:02 AM

我上司係女人.....但佢冇乜點....好好人!好關照我添..............或者只係個別例子啦.......

Kenh 發表於 2005-7-3 12:07 AM

totally agree,bad move,

SitBobby 發表於 2005-7-3 12:44 AM

好大鑊!之前份工嗰個係,而家份工啱啱又嚟一個.E-mail永遠祇打"FYI",永冇解說.可能我時運底,未遇到個好呱?

gundamman678 發表於 2005-7-3 01:46 AM

我老細係女人來的,因為做我地呢行女人既比例較高嘛。
PPF"?cv
:}7b?!Z$CTE G 佢就做得幾好,公事上都可以稱得上係公正處事既。但始終有一樣唔太好,就係佢都鍾意搞小圈子關係,即係同某d下屬friend d,咁樣當然會影響佢對人既睇法啦! ,佢熟個d,講句野都唔同d!8[ `jc'z&bx
Bfk3~#]d:K
不過呢個都唔係女人既問題,應該係做老細既人都常有既毛病。

bodycharge 發表於 2005-7-3 08:19 PM

女人做老細, 即係你無運行咁解!
nG3n6QS)a 我都試過兩次俾無知女人做阿頭, 唉....S@f!q(OLn
你睇下"PTU" 或都其他杜Sir啲戲, 佢都會話俾你知女人做老細係點...

yutik 發表於 2005-7-3 09:35 PM

男女冇所謂, 最驚d  pk上司

annie628 發表於 2005-7-5 06:32 PM

女人做上司,簡直會係無運行呀!!!!!!2vU _/dTT
之前做個間公司,我個女上司簡直係難頂呀!
)]A-Pc/h9d 小氣、猜忌、霸道、講是非、潑辣、搞小圈子、玩手段、斤斤計較.......簡直唔係人'o0_0_ w#j2L.} e
0w.jm-w8c
佢好中意人地討好佢,千祈咪得罪佢呀,唱你成世架!
O$X1wZSU 又中意認叻喎,咩都要佢叻晒,如果唔係就左挑右挑,挑到你一文不值ZGb3].M(M1?XIwQ
Gs%F;G+I:r |
所以我有甘快走甘快, 離開左間公司啦,_9Z0WF$q P&Q.to
但重同D舊同事有聯絡, 佢地話佢依家係度玩手段,話辭職又唔走,扭加人工呀
3t3h?e2t/NZ6B 今年已扭左兩次啦,都重係度呀!(黑人憎)

良友 發表於 2005-7-5 06:57 PM

但我希望我上司係果D索女得黎又性慾強果D三十幾歲既女人

johnwu 發表於 2005-7-6 08:36 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-7-5 06:57 PM:
9fcv2HM?%d 但我希望我上司係果D索女得黎又性慾強果D三十幾歲既女人 [/quote]F4J]u|9z!t
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:$@sj8Y1Q5? NI3A
笑死...有冇可能.... }j1DZFB1Gqn$J#_,w
有都未必輪到你wor... z.Ib!@ xP/P
又索女又性慾強一定好多大粒佬照住.

ricojohny 發表於 2005-7-7 04:26 PM

好驚.Rw0Z$QX
非常驚
}2{!``2\'d+J 最驚係d又唔岩胃口又嫌3縑4,又煩又老,又成日迫你ot,又要響成office人面前講d令人誤會ge野
5f;y,V6`wd}Xe;u 唉辭職好過

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.