娛樂滿紛 26FUN's Archiver

night 發表於 2005-7-3 01:20 AM

grad din問題多個.......

如果我上身一件灰色恤,下身著一條黑長褲,唔係西褲,咁襯cons有無問題???好似好多人會著cons咁,不過我諗唔到著咩鞋.....2n I Ht R
/[5Le)g;y
仲有,唔著外套有無問題??一件恤搞掂晒???
5T['jFD)~:e Q:t
%[!`'vJ}k Zw 唔打tie會唔會無咁好..... s4mI w1hR fh

&^W6^ f,R!C]@/?,m7e v 希望大家有寶貴既意見,話晒grad din要隆重嘛
-Sf5R#A1Hs Y`#pD:H2c
0p5G` }5F8Z4Z 十萬個唔該

Gretzky 發表於 2005-7-3 01:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nanami_04 發表於 2005-7-3 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]night[/i] at 2005-7-3 01:20 AM:
3y F S c^:a\af S1W 如果我上身一件灰色恤,下身著一條黑長... [/quote]
3S RQl"X4T z/PP2?0i
7{ G%o K p` x
其實我覺得你咁著冇問題喎:o...因為我自己都係咁著去:P""..#pt.Ud!s2UW/C

{EBu*_u 你可以加番件去街恤衫..入面著件tee既=.=...最緊要係唔好著短褲 / 踢拖去咁 去咁串個party=.=...順眼就得啦...@@
n)bz3]m/e H `)B;_m "eRBK Vv(s+`!`
[[i] Last edited by nanami_04 on 2005-7-3 at 01:35 AM [/i]]

yu815 發表於 2005-7-3 04:19 AM

is it in hong kong or other place?? coz as i noe western countries d porm need to be dress formal,,,at least wear suit (me hai canada choi hai gum la)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-3 10:14 AM

資料不足)G {ija X/B]

,r"p6tX#Wci,TVy o6^ 1) 係邊度擺? 酒店(幾多星級)定係酒樓?
T4U"x]z S B 2) 您有無partner?)Z6yR6?x&{
3) 駛唔駛跳舞?|M2_2J"lz
4) 您間學校d人鍾唔鍾意showoff先? |1`n*a2MM
5) 您個晚既目的係乜野? 溝女定係純謝師宴?
x^@3N} e7ICZ
h;Y:f#J)mi 您講清楚d
L7s\? ^~X7e{.\F 我地先可以幫您度身訂做個outlook ;)

srfqt1 發表於 2005-7-3 12:12 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-3 10:14 AM:
%`#b1bYAY J(?"mi { 資料不足
3g-R:K1Z ?;B4J"M P)^hL$l(Y
1) 係邊度擺? 酒店(幾多星級)定係酒樓?
o(bYi'y/f5y2[3j"z*S 2) 您有無partner?x$U+b"S;aB
3) 駛唔駛跳舞?5P aPL3cv.|#R8{
4) 您間學校d人鍾唔鍾意showoff先?:R}9lB t6M,]
5) 您個晚既目的係乜野? 溝女定係純謝師宴?LW\4G!IxRC

Np!|&N;][!G 您講清楚d6U%T8n\-]\b
我地先可以幫您[color=Blue]度身訂做個outlook[/color] [/quote]
N o5h u*`*vf"L^"p` l1X4SoO3k wfd
呢個服務好正呀!!!!!!!!!!!!:lol:

don 發表於 2005-7-13 12:38 AM

我有一件西裝褸
3h a*W'K X;Cg4q 不過係上年秋天買落=0=啡色黑間+ViI1W,IbfN4t7_*J/[
著番會唔會好怪

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.