娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Edison 發表於 2005-7-6 04:49 AM

i am only 16 jar

hideaki 發表於 2005-7-6 11:32 AM

21-25O }$T1q/A(CI9q
coz i am 24 ^^" :P

abcde1918 發表於 2005-7-6 01:17 PM

16-20
b3?6dM0p 因為自己都是這個年紀

underrock 發表於 2005-7-7 02:08 AM

老少咸宜

michael86 發表於 2005-7-8 01:25 PM

我仲有一個月就22:lol:

red16 發表於 2005-7-8 02:13 PM

我相信,比较适合15~30的人士

旺角fit人 發表於 2005-7-8 05:56 PM

0甘多年青人.............利害.............

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-9 09:37 AM

>>旺角fit人
#I#[u4v4w0V
5\q#O@LyV JF.x 嘩!!! 終於有會員叫fit人啦:lol:

大波仔 發表於 2005-7-9 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-9 09:37:.J6GI-Td@7s
>>旺角fit人 A;n? x Cd5j+h"Y"w4G?
:QyTFD~S(w k
嘩!!! 終於有會員叫fit人啦:lol: [/quote]
:w9Fv+_ }+zL\ 哈哈哈...我都想叫大波渣Fit人,XDDDD

olaf 發表於 2005-7-10 04:55 PM

暫時 50 人投票,16-25 竟佔 68% .............
Wet G$} 相信大多數是「讀書」或「剛踏出社會做事」的年青人 .........8Saf1rz7Y+wZX"{)_
EntFun 果然有其吸引力.........
%S`V8RJn7y dc d/u x6N[
建議版主可否增加一些「潮流特區」、「年青人文化特區」、「求職廣場」、
&v6q}s"DlC5y 「人際關係」等............. ? V3r Xf$XE4gv |

Z8M[-i1M0OW$n4W 最好有個「試題分享區」,讓需要考試的年青人分享「讀邊條題目」,以減輕7V0S2g#^-A%@t
一些「考試壓力」.............

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:31 PM

Quote:
C{"Dm;CF _? Originally posted by 樂壇渣Fit人 at 2005-7-9 09:37:
3HtsoW)P >>旺角fit人
{"R&i(X#LW | P*K {0p P
嘩!!! 終於有會員叫fit人啦  8e}l2D3eC H7@I!O#d

V9L4g_D7fOZ;C 你係 樂壇渣Fit人,管 e度 1S|EYp+m0X `
我係 旺角渣Fit人,管旺角.............U;pR#[5x
一星期只得閒上來一次,下次見渣Fit人

銘少 發表於 2005-7-14 06:07 PM

我今年15歲,都幾細個....

pandakai 發表於 2005-7-16 12:21 AM

16-20

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.