娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-7-3 04:41 PM

有無人係搵梗死人錢?

真係死人o咼!:od#u Y%] uJ!r
好似係大酒店出面o的花店(做花牌)_8Ib)J#q)OWj
大堂司儀 墓場 死人經理.......$L(Y{Ox$iZ
有乜感受???:(|G2j0V0^t
如果叫你去做
0Ok3a5mJ@V 你又做唔做?:ou6f#L;q%t7\S
IJjKs
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-3 at 04:55 PM [/i]]

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:27 PM

學生-口-<<<<搵緊阿媽老豆朋友錢”
U+R_$r5_*TL`"N'| i 間唔中都有打工”
1~eg{9e 0EB5S"c|(W/@] a
叫我都唔會去做

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.