娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有無人係搵梗死人錢?
老鬼X
發表於 2005-7-3 04:41 PM
有無人係搵梗死人錢?
真係死人o咼!:o
3p"PG-^-a#e
好似係大酒店出面o的花店(做花牌)
rOuUs$^
大堂司儀 墓場 死人經理.......
XC:I Q9~;{x
有乜感受???:(
9j,k8P${ \5lf i8a
如果叫你去做
.H-v6OL4go;t
你又做唔做?:o
r0`4y1a ?"XtjP
3Ndm4@q @'Y,z
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-3 at 04:55 PM [/i]]
心冷之戀*行
發表於 2005-7-4 09:27 PM
學生-口-<<<<搵緊阿媽老豆朋友錢”
veaEl
間唔中都有打工”
lrT)_%QY`,s\n
_M%]aDAW#_
叫我都唔會去做
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.