娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-7-3 04:41 PM

有無人係搵梗死人錢?

真係死人o咼!:o
3p"PG-^-a#e 好似係大酒店出面o的花店(做花牌)
rOuUs$^ 大堂司儀 墓場 死人經理.......
X C:I Q9~;{ x 有乜感受???:(9j,k8P${ \5lfi8a
如果叫你去做
.H-v6OL4go;t 你又做唔做?:or0`4y1a ?"XtjP

3Nd m4@q @'Y,z [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-3 at 04:55 PM [/i]]

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:27 PM

學生-口-<<<<搵緊阿媽老豆朋友錢”
veaEl 間唔中都有打工”
l rT)_%QY`,s\n
_M%]aDAW#_ 叫我都唔會去做

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.