有無人係搵梗死人錢?
真係死人o咼!:od#uY%] uJ!r好似係大酒店出面o的花店(做花牌)_8Ib)J#q)OW j
大堂司儀 墓場 死人經理.......$L(Y{Ox$iZ
有乜感受???:(|G2j0V0^t
如果叫你去做
你又做唔做?:ou6f#L;q%t7\S
IJjKs
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-3 at 04:55 PM [/i]] 學生-口-<<<<搵緊阿媽老豆朋友錢”
間唔中都有打工”
0EB5S"c|(W/@]a
叫我都唔會去做
頁:
[1]