娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-7-4 01:18 PM

#1 自由,金錢你要邊樣?

#1  自由,金錢你要邊樣?
/_ GY*DB1DP G
P-jkU#jd G 寧做太平犬ri&g,P)tn
莫做亂世人
nP1m2f'auM 有錢無自由4rM |].B+^#{
無錢有自由
"y7Of'nOS:d 你要邊樣?l e0v9cPL.^.?^6H
(其實我想做投票既oy[OEL-J&@*?
但係唔識點攪)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-4 01:42 PM

我只舉一個例子
v K t*~Y n&G@XZ
;Nk\+E%s(V}$~/k 一個終身監禁既有錢人
.b"gD9wkG-vyq k 同一個搵朝唔得晚既二打六

老鬼X 發表於 2005-7-4 02:11 PM

sorry!各版友小弟無講清楚
a0iz$hNqdcyV+f 總之一個字.....窮bi2wa-h5G{
因為每個人既定義唔同+[O,dy+c#A(W
所以麻煩各版友Xq-bYT? k
答完後可以解釋一下
B^R;])@rq"R6Tn 小弟既原義係'h |W%v pc$oS
無自由=中國
#P~{-?0s*xrr;H!iE 無錢=生活水平極差u o+yI,U6~
有自由=只要唔犯法就無人理你
q]8WE@y@ 有錢就=可以好有錢

iato 發表於 2005-7-4 02:12 PM

無錢日日係屋企同係入面無咩分別...(N-W:R~$k1^T
所以香港係福地... 算係好平衡了
'K|;] |"OGK 睇完你個定義 我一定要錢啦
5~} Zf]]am 果少少自由, 無所謂啦 其實我對自由既要求 大陸既我都接受到...
\Wyh.^'O(T)G -M"y1Oi!a~'i
[[i] Last edited by iato on 2005-7-4 at 02:16 PM [/i]]

腳指o 發表於 2005-7-4 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-4 01:42 PM: LP)w%c(Wc7i\}!z'T
我只舉一個例子6D-o9{"fn'e.` u)@
B&L'} Qd"n Y
一個終身監禁既有錢人J(O$ufy)HwbC
同一個搵朝唔得晚既二打六 [/quote] ["j.j1mbwXKv-i
咁我要自由了

nono_comdan 發表於 2005-7-4 06:57 PM

自由,

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:21 PM

freedom

Chingy 發表於 2005-7-5 01:40 AM

if u have freedom...u can work hard and can money

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.