娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-7-4 01:18 PM

#1 自由,金錢你要邊樣?

#1  自由,金錢你要邊樣?
&I1e b9C6jY}oZ 5rn{F!t;T2vG!d2eH
寧做太平犬4xE.N ~i%k]1Y~
莫做亂世人.L }~2G H
有錢無自由Uh%g:F)h#_J%r(a
無錢有自由b(Iqh0?!c f
你要邊樣?
5O7w4nXI U:E b;Ti (其實我想做投票既w!i C'o-by
但係唔識點攪)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-4 01:42 PM

我只舉一個例子
-x H(UC.b3S EVX
nbI9H[+c.t8n@!Hau 一個終身監禁既有錢人
}E-iJ]w+Vgh2M 同一個搵朝唔得晚既二打六

老鬼X 發表於 2005-7-4 02:11 PM

sorry!各版友小弟無講清楚
`iUPKgP 總之一個字.....窮
eZ"p1{5ueP$P 因為每個人既定義唔同nU9_TO8w X
所以麻煩各版友mA%p E!N0gIZg4@
答完後可以解釋一下
Z7Ds XVH'KDM 小弟既原義係
iw3y#~3A1Iw 無自由=中國 @Ng#J8MT
無錢=生活水平極差6q(~.O.qP K
有自由=只要唔犯法就無人理你
yf&{6P9k#XOH(m 有錢就=可以好有錢

iato 發表於 2005-7-4 02:12 PM

無錢日日係屋企同係入面無咩分別..._9RC| ]~]&rO
所以香港係福地... 算係好平衡了
_0h o}A;RKv 睇完你個定義 我一定要錢啦9a%["M8Du ziN
果少少自由, 無所謂啦 其實我對自由既要求 大陸既我都接受到...3xo+L.zH3\Ir
m:xi$Ea1L-C.y^+} |/U8t
[[i] Last edited by iato on 2005-7-4 at 02:16 PM [/i]]

腳指o 發表於 2005-7-4 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-4 01:42 PM:
{3Z1Y)s.UnJ 我只舉一個例子
I3e:EJH{(O !u9D:kP3G3Y'Bd1YYq
一個終身監禁既有錢人^[ b5?XL*x$S)KR
同一個搵朝唔得晚既二打六 [/quote] Z&}(ol6Z_&K
咁我要自由了

nono_comdan 發表於 2005-7-4 06:57 PM

自由,

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:21 PM

freedom

Chingy 發表於 2005-7-5 01:40 AM

if u have freedom...u can work hard and can money

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.