[8/7吹水加分題]自出娘胎有D咩野遺憾不妨入黎直話直講
我有三件憾事:_'{q7f/f)AnF1.因小學操行差入不到名校.Fv#Uw_.j0Xo
2.因一件小事令到我同孖生細佬由兩年前不和至今時今日.)i({(Z7gR Mjj.Fy0]I
3.在一場很重要的球賽犯手球被逐出場間接導致自己間學校輸波.T5]:D0ZyS
3r ?J5LR+N$G"I3g*D
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-7 at 02:36 PM [/i]] 我今年上學期唔讀好D書3x M9x,s f!~^
搞到今次就算最考都好難追得番 遺憾中學時讀左間廢既男校! 唔讀書?