娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wanmankit 發表於 2005-7-7 02:53 PM

我都有幾件憾事...
7zM6i6]s2RH 1.入唔到間名校小學,入第三志願,幾日都好傷心,QZlQ6e-AMR5M O
2.小學5年級考試,跌晒成績,影響第時升中...
\9iS~0[!H 3.入到間中文中學,傷心到喊... @5_g Ic3K#j!i6ea3Q
4.有次籃球比賽因為我失誤太多,搞到隊波輸埋,自卑...

RahXephon 發表於 2005-7-7 05:02 PM

1. 中一時暗戀一個女仔,佢比晒signal,但始終自己唔敢去馬,終果無疾而終。
WkbcR Q 0xBP2MJ(q|4W
2. 同青梅竹馬拍左八年拖的初戀女朋友分手。y'Ft3OI_#A yg0}
&_zr5?O5p"Y;{n{
3. 讀大學時揀左科頹科,冇去讀law,而家畢業只能做二打六。
`oD@'D
*[zR'|@}T:J 4. 在大學讀書時冇努力去溝女,有關係的女仔五隻手指數得晒。
RpbUp,m "g ^ hw]zO/N
5. 二十歲後才脫離「處」的行列。
1VPP)l0p o#I~3zVaSa[ i
6. 打籃球入唔到球隊。
?(k(x-Xh;MI%M {+I:mVb&^Y
7. 冇六舊腹肌。
.q-K&@*HY;Muju
.@K6zuxj7C-D$S} 8. 冇喺26fun改加分制的scale前努力post好文,而家只好一分一分咁加落去。
+C Je3IOwc a9Y'K R0a6[;aJ6o{
9. 半年前才知道有26fun

發表於 2005-7-7 05:25 PM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2005-7-4 11:42 PM:;`R N;V0A^(U Ky c
自己唔係女人......
n-L6zM-N.?#mB(z0T 玩咩都唔夠人叻.....-u4bw6u(X)w
.... [/quote]
Y8I h$C { 有無諗過變性?:D

發表於 2005-7-7 05:37 PM

中4初期上Econ很專心,之後見d人都唔聽書,傻下傻下跟大隊,搞到dum懶晒,番唔到轉頭
ow.h7J3ps 唔早d學踢波和捉棋:o去唔到職業水平:(

清揚 發表於 2005-7-7 06:07 PM

我發覺好多人既遺憾根本系自己既問題,例如有人話冇六舊腹肌咁,點解人地有你又冇呢,系因為你Lazy

ronychan 發表於 2005-7-7 06:44 PM

有個女仔 小學就識 想追 怕醜無追到wu4fWn7^zvxv#L
過左十年 見返佢 再追過 點知結左婚-0-

Rika 發表於 2005-7-7 06:49 PM

過去講過一個大話,被識破,呢件事竟然成為兩年後今日分手既理由
'k l;DS.c,`y v T Y 有一個好女仔出現過響我身邊,自己無珍惜,而家發覺已經太遲6?N.?m:O
我一生最大既遺憾相信都係呢次,求奇搵D意外殺左我算啦

月月鳥 發表於 2005-7-7 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]Twincy[/i] at 2005-7-7 08:50 AM:T`A#fkKcc
n&q6o}3v
v7~'I%S}@ mi"v
NO, 是跟人走老了才對.:P [/quote]
8Zz9n(Y p&w ]&H1b Uo$mb3o r)I
做人做到你咁賤,即Ban

siuwing 發表於 2005-7-7 09:47 PM

無好好咁對前女友,攪到宜家成日後悔*l(`,D?n.e,W

2\8BI;TD Wm 仲有就係做人成日耳仔軟,比人講兩句就心軟 \HnA9IP!c
攪到借左錢比個信唔過0既人.....3J8CUV!@[x
諗番都肉赤...

幻影小子 發表於 2005-7-7 11:40 PM

我有幾件憾事:
p8[G4}$CI,h*x"~
5j7{/c6i"d uJ)U 1.細個o個陣.....冇認真咁學下游水....v4KUF!mf
2.小學個陣冇好好咁上堂....成日都掛住玩.....依家諗
+Ol&B.r ]    番起,都覺得自己好懶...
!h,m*_|)l$J 3.form3個年,因為冇好好咁上堂,搞到功課同考試成績:@g"et1X;r {]W
  大趺!z g}/]T~![
4.做野成日冇主見......比人講兩句就冇晒主見
X| Cd%^qnZ2Diu 5.見到自己鍾意既女仔......唔夠薑去同佢表白......

pignose 發表於 2005-7-8 03:07 AM

1.中學時期七下七下咁就過左,無追女,無好好玩過。tc$j)V,\rN)H
2.中學時期班際籃球及三人籃球比賽都過唔到第一round,中四仲俾人大抄56比6﹗中五個年就輸一分……z{;M*r|#|
3.讀design時鍾意左過女仔,佢亦知我鍾意佢,但佢係怕羞女仔,一定要我做主動先叫做有d機會。但我無好好把握,太無膽,太懦弱,結果第二年佢比佢同班既男仔追左。依家有時諗起都會酸,不過自己都係抵死…

brightlee 發表於 2005-7-8 06:40 AM

1) I didn't study really hard in my 2nd school, as a gift from GOD that I wasted my freedom time in HK
TRQ0u9U"f S2_ zGh 2) My anger and toughness that let the people I love in my deep heart... getting a bad relationship for 10 years and I couldn't help them in their weaknessFlS-f#i)cL
3) I didn't set free to the people I love in Boy-Girl relationship.......then I get so many terrible relationship with them (>2)

fatfatdragon 發表於 2005-7-8 09:07 AM

1. 遺憾中學找到學好英文的方法, 但沒有持之已恆去做. 成積未如人意.
-s$B"S QZ;W|_QE
w(NP*f Lzt 2. 遺憾第一份工時, 沒有緊持自己理想. 選了一份另自己好pk的工. 緊持另一份工不一定會有好結果, 但不會覺得還有路可以選擇.
&Y;Qxe't f5LK `B*rKL2@%c0d-sJ7? Z
3. 畢業論文明知自己唔熟一個topic, 但為了賭氣還是選了去做, 攪到2月還未開工但4月要交. =.="
F~ w|B;pWzd/G4Q;x.C o G'c#L}4r,s
4. 遺憾冇能力加冇勇氣留在香港發展, 要遠走人間死城... :(sEO+Jd_+`_;X

mLpFA 5. 遺憾唔早些找到 26fun, 太遲開始日日fun (攪gag兼擦鞋 :P)

abcde1918 發表於 2005-7-8 10:15 AM

我有幾件憾事:r'g2\Wm-r
1.在小學經常在上課時睡覺,沒有好好讀書qe Wh:jbs)D;t@W
2.在中學時期經常打架,攪到我成身傷哂N} ?"^ZCMaZ
3.自細我就同父母關係好差,真是很憎自己沒有同父母攪好關係
d b BF rr+oS(z 4.當我運氣不濟時,只顧著怨天尤人,沒有想過自已的過失
[)?(~3d$} 5.我只顅自己,不理別人的感受,諗返起都覺得自已很自私

red16 發表於 2005-7-8 02:12 PM

我有几件遗憾的事情,都和读书有关的...
nP&E)e9|fb 1.在中学毕业的时候,本来我的成绩可以更好一些的。Z5^f|;rr[F&D
2.我的数学,从小学开始一直就不怎么好

安心 發表於 2005-7-8 06:58 PM

憾事就大把~
$J2J {A4[kt)IN
"MKLoE0p 第一:就係由呢個娘胎出黎囉~佢咩都壓咋住我,乜都拎哂我o既,話幫我keep啵
)VfUr{ mXd 第2:肥囉~真係好肥~無女吼
-|}7q;s#b"O/c2D 第3:鍾意o既人成日唔開心~岩岩俾人飛左><

simc23 發表於 2005-7-9 12:16 AM

唉~`r8JlC3r0{
1, 初中讀書成日俾人恰/屈
/R%NL O3da8Q 2, 中學會考差一分入唔到原校,入左間差既讀預科2?!N3FR~n7JXU
3, 鍾意o既人睇我唔想眼
?/e1DgdhD 4, 屋企負資產

腳指o 發表於 2005-7-9 10:22 AM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-6 09:54 PM:v"R@2` X? L

7mLL Z-K E1U6A H^ 去世了???:( [/quote]
Kc7\"H'X)f%]J]T 係呀> <WYY*r I}
肝癌> <

wjc5461 發表於 2005-7-9 07:38 PM

遺憾的事應該是無法挽回的---那些父母健在就別說遺憾沒搞好關係
a&_,A2m0cO)K\ 趕快去補救---其實也是自勉---

conversekita 發表於 2005-7-10 03:51 PM

身高不滿!!!!!!!!!!!!!!!

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.