娛樂滿紛 26FUN's Archiver

csstudent2003 發表於 2005-7-11 08:38 AM

初中時一味讀書 , 冇參與其他活動 , 如同同學夾band , E家想玩都冇得玩......

simen022787 發表於 2005-7-11 03:23 PM

1.點解我唔係男仔:(qN? _+o
2.點解高到想識哈D男仔都怕o左我
k)J#zNq :(3.試過一腳3搭條船﹐傷到人地.....:(

hoho886 發表於 2005-7-11 04:59 PM

我覺得自己都唔算有太多遺憾既,不過而家有
FE"e&h*?E b 咁多遺憾,第時可能又會有遺憾!!x8^9IE aZ-Y
z(s/zc{n
遺憾又未算遺憾,只不過可能覺得自己冇讀好
D-Si0l+vR d書,考得唔好.入唔到最好學校最好個班.
|)rI/u9~B%Ix XaAo3Zx Fr^ Z
覺得而家自己好似識小好多野,有好多野都u!T+O$t SPa7jJ
係唔識,應該要咩都去做,做得多,多經驗&Wp;HUc b,ca-ys
就多左野會認識.
h4ZOD} Z7JOi7E:M8w$Qb
有時會錯失左一d重要既野,對你有好大幫O2\?q_Rr o
助/影響既野.應該有機會就去,唔係就會
"a P)O't$}s/`)D 錯失曬一d好/重要既野

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:46 PM

仲未發大達,對唔住阿媽

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.