[8/7吹水加分題]自出娘胎有D咩野遺憾不妨入黎直話直講
我有三件憾事: QavQ.{ V%J1.因小學操行差入不到名校.
2.因一件小事令到我同孖生細佬由兩年前不和至今時今日.C$H$aPTA
3.在一場很重要的球賽犯手球被逐出場間接導致自己間學校輸波.0P{.C\[%n!G
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-7 at 02:36 PM [/i]] 我今年上學期唔讀好D書
搞到今次就算最考都好難追得番 遺憾中學時讀左間廢既男校! 唔讀書?&m9L(z9Dv;]8H
真係好遺憾 [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-4 22:40:
遺憾中學時讀左間廢既男校! [/quote];Y"Q Ar&}!nc1r y
你是否因男校冇女才覺間學校廢??? [quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-4 10:49 PM:
.^,D9nZ{l
你是否因男校冇女才覺間學校廢??? [/quote] O qO7DF1h;lL
Right,不過只係其中一個原因,最主要都係間學校好衰格。不過之前係校園版鬧過呢間野,而家唔講多次了。 遺憾:Q U;Q;i0a
1.) 自己從未好好玩樂過..
2.) 辜負了幾名男子的愛意Ar2O;a!e+~CE
3.) 耳仔軟 and then 就會心軟 自己唔係女人......ak*s&hG8l#H
玩咩都唔夠人叻.....
.... 1.入左間廢的中學/R W|+{c
2.因為去左美國旅行,阿(女床床)係呢個期間過左世
3.中學果陣遲左一步表白,眼白白睇住自已心愛的女仔同左人地一齊
4.會考考得差%j6o8R.Unn q7Q
5.去new zealand果陣,無上前同隔離團個女仔,留低聯絡方法 1.無努力讀書搞到留唔到響原校
2.無響離開學校前媾到果個我好仲意ge女仔 1.小學轉學,入左間廢柴學校。G@NSm
2.小學時被人屈我出貓,記左兩個大過(攪到個底花左)。我冇去打9屈我個女仔。 p:X-f7w Q0Y.a WI2Tr
3.中學入左間廢柴中校。&|"B8eVW
4.去summer camp時識左個日本妹,冇同佢表白。0ER7YE_*?,s/k'g
5.讀咁多年書都成績係差。 人生憾事:
身為中國人中文會考連肥3年 [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-6 02:15 AM:
人生憾事:[NW%Fv5b
身為中國人中文會考連肥3年 [/quote]
{`1Q'sq8r!Q
我都係,S}I*zrs
但真正憾事係未報答個阿媽:(:^5_EH;K/ckbJ
有時見到佢咁辛苦真係覺得自己好冇用:(
其實我一生人都有好多遺憾或者呢D先叫人生:( 當年冇係課室打邊爐,
我真係好遺憾,講真的...
仲有,有一個女仔我好鐘意佢,但當初自己ON9,佢終於失佢了
/f(Ve+l Y%zbA
[[i] Last edited by 良友 on 2005-7-6 at 10:28 AM [/i]] 當年為d左星矢玩具冇同我當時最好的朋友~ 講我要般屋就般走左%Dsy^jo\
遺憾係本來有好多機會係我面前但冇一個可以把握到~~ 係上星期一,曾經有一份notes 放係我面前,我冇去抄,到派左成績單之後先至後悔莫及,如果有多一次機會既話,我會.....................即刻拎份notes 去影印 @@ 未報答媽媽...她就............ [quote]Originally posted by [i]腳指o[/i] at 2005-7-6 21:34:2z2H"yf6qxGE
未報答媽媽...她就............ [/quote]
去世了???:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 1. 小四開始放棄數學,而家雙位乘數都唔識