娛樂滿紛 26FUN's Archiver

清揚 發表於 2005-7-4 10:20 PM

[8/7吹水加分題]自出娘胎有D咩野遺憾不妨入黎直話直講

我有三件憾事: QavQ.{ V%J
1.因小學操行差入不到名校.
(e `$vn UW V b 2.因一件小事令到我同孖生細佬由兩年前不和至今時今日.C$H$aPTA
3.在一場很重要的球賽犯手球被逐出場間接導致自己間學校輸波.0P{.C\[%n!G

].a2D1v/o$U3o [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-7 at 02:36 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-7-4 10:24 PM

我今年上學期唔讀好D書
*aa]qaAF2r g v0V8b 搞到今次就算最考都好難追得番

gundamman678 發表於 2005-7-4 10:40 PM

遺憾中學時讀左間廢既男校!

老鬼X 發表於 2005-7-4 10:45 PM

唔讀書?&m9L(z9Dv;]8H
真係好遺憾

清揚 發表於 2005-7-4 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-4 22:40:
v E/z+_1O,x\-A4V 遺憾中學時讀左間廢既男校! [/quote];Y"QAr&}!n c1ry
你是否因男校冇女才覺間學校廢???

gundamman678 發表於 2005-7-4 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-4 10:49 PM:
R&L,j+td s:Q:Jg .^,D9nZ{l
你是否因男校冇女才覺間學校廢??? [/quote] O qO7DF1h;lL

a^O s#\pF x-a Right,不過只係其中一個原因,最主要都係間學校好衰格。不過之前係校園版鬧過呢間野,而家唔講多次了。

saki 發表於 2005-7-4 11:30 PM

遺憾: Q U;Q;i0a
1.) 自己從未好好玩樂過..
jf(ljT 2.) 辜負了幾名男子的愛意Ar2O;a!e+~CE
3.) 耳仔軟 and then 就會心軟

Yui.i 發表於 2005-7-4 11:42 PM

自己唔係女人......ak*s&hG8l#H
玩咩都唔夠人叻.....
?/\9fK(R Nb-N ....

sas 發表於 2005-7-5 12:05 AM

1.入左間廢的中學/RW|+{c
2.因為去左美國旅行,阿(女床床)係呢個期間過左世
{;MD_M jd 3.中學果陣遲左一步表白,眼白白睇住自已心愛的女仔同左人地一齊
/X{:h\NY S 4.會考考得差%j6o8R.Unnq7Q
5.去new zealand果陣,無上前同隔離團個女仔,留低聯絡方法

H00 發表於 2005-7-5 12:15 AM

1.無努力讀書搞到留唔到響原校
Pl-jAl@6w 2.無響離開學校前媾到果個我好仲意ge女仔

Dr.anger 發表於 2005-7-5 12:17 AM

1.小學轉學,入左間廢柴學校。G@NSm
2.小學時被人屈我出貓,記左兩個大過(攪到個底花左)。我冇去打9屈我個女仔。 p:X-f7wQ0Y.a WI2Tr
3.中學入左間廢柴中校。&|"B8eVW
4.去summer camp時識左個日本妹,冇同佢表白。0ER7YE_*?,s/k'g
5.讀咁多年書都成績係差。

yeahchan 發表於 2005-7-6 02:15 AM

人生憾事:
,eT:fk:RSw\9z:[ 身為中國人中文會考連肥3年

ivan2005 發表於 2005-7-6 02:57 AM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-6 02:15 AM:
QH O&M.R g*MtZ"z 人生憾事:[NW%Fv5b
身為中國人中文會考連肥3年 [/quote]
5F)kP-ozh {`1Q's q8r!Q
我都係,S}I*zrs
但真正憾事係未報答個阿媽:(:^5_EH;K/ck bJ
有時見到佢咁辛苦真係覺得自己好冇用:(
r Z3NRi+Dzo2c 其實我一生人都有好多遺憾或者呢D先叫人生:(

良友 發表於 2005-7-6 10:16 AM

當年冇係課室打邊爐,
7oafBw1m&hIo$o 我真係好遺憾,講真的...
p f,^ m*yOl
V2EvKaB A 仲有,有一個女仔我好鐘意佢,但當初自己ON9,佢終於失佢了
5NtX s;p3w'z;^`] /f(Ve+lY%zbA
[[i] Last edited by 良友 on 2005-7-6 at 10:28 AM [/i]]

doa3 發表於 2005-7-6 07:19 PM

當年為d左星矢玩具冇同我當時最好的朋友~ 講我要般屋就般走左%Dsy^jo\
遺憾係本來有好多機會係我面前但冇一個可以把握到~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-6 09:10 PM

係上星期一,曾經有一份notes 放係我面前,我冇去抄,到派左成績單之後先至後悔莫及,如果有多一次機會既話,我會.....................即刻拎份notes 去影印 @@

腳指o 發表於 2005-7-6 09:34 PM

未報答媽媽...她就............

清揚 發表於 2005-7-6 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]腳指o[/i] at 2005-7-6 21:34:2z2H"yf6qxGE
未報答媽媽...她就............ [/quote]
L.f8TP:S+V-A?WX 去世了???:(

Twincy 發表於 2005-7-7 08:50 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-7-7 02:43 PM

1. 小四開始放棄數學,而家雙位乘數都唔識
j8b5K'Wf|+O 2. 細個果時見到個阿叔跌左張金牛,唔識走去執
ACF x9Med 3. 有次買波,有一場畫錯左,如果唔係就有千幾蚊n T'_~!?@.w
4. 鐘意左隔離班一條女,但唔敢同佢講野,icq都只係講過2次,放榜之後就好難再見到佢,嗚嗚....Q U'F2K,Y,}6d
5. 由細到,做乜都懶...

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.