娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-7-4 10:48 PM

[5/7吹水加分題]有無遇見d神經質細路?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wanmankit 發表於 2005-7-4 11:09 PM

有一次我出街買野,落到樓下,有個細路問我點去某店鋪。我本住助人為快樂之本,話佢知點去~講到一半,個細路同我講:粗口~你識唔識去呀,講咁耐!我同佢講:小朋友,比d耐性啦!細路又話:粗口~不如你帶我去啦,咁q煩...我帶到佢去間野門口,我諗住佢會講唔該,點知佢講:車~原來咁近ja,我都識去啦,你又講到好似咁q遠咁,你去啦~我見到呢條友short下short下咁,我就走左~

saki 發表於 2005-7-4 11:25 PM

有 呀 ~~~
d\8S/\F 果次入屯門 BBQ , 我地成班 friend 走左落沙灘倒打沙灘波...Qdz1M}q#o;l6Am
突然之間,殺出個三唔識七 , 大概 3-4 歲靚妹仔.....
j7r!g5E%t yZ{ 佢係咁追住個波...3BUE*\};`
死攬個波又唔放~~無佢乎~~~
6N0G9?-l^z$~!v(Z 我地無理佢, 佢就開始走過黎攬住我隻腳...
3P4Qi ]q,WIY4dx N 又唔放手.... 跟住我地去燒野食, 佢又黎.....
1K!s*zS7]7ez 係咁攪呢樣,攪果樣 ~~~(過度活躍)ny4Isx$N
最後, 佢 mother 硬將佢拖走 ~~~ 先至告一段落

siuwing 發表於 2005-7-5 12:31 AM


`,h%smqM 有次去踢波
+E$Q*J{+n 有個0靚仔話想踢
U1BKT|brw 但係我地夠人,唔受佢
#m_u.L"v3k
0qCy/}5z:e2u!f3c X 之後我同FD 開始踢波LA...
?$TB![6}G!V"D3e 開頭都無咩野,佢自己一個0係場邊控0下波咁m+H o1CL Uh3B
點知之後愈泥愈離譜,大大力咁射個波入埸,好似想射人咁.....
:fa(T%y4OMX%H 仲要射左3 ,4 次...
'r'cI5~5FP7\] 又講曬粗口咁....=.=""
L#`&XkB'SJh 9n_}HXKsz-v
講開又講,宜家D 0靚仔好似越泥越不知所謂:x!CLMk1I:Vm
我試過0係街聽到個8,9歲0既0靚仔同個亞媽話:學校有個仆X 借錢唔還咁
E(Cy2sU/g5GlEt 唉...香港0既新一代.......

hayatokasami 發表於 2005-7-5 01:06 AM

樓主所講細路唔只神經質,直頭係傻.話說小弟仲係小學生時候成日走去d平台石製乒乓球打波.有次我同朋友去平台打乒乓球,打冇耐有個細路走埋話想打,咁我見打黎打去都係得我地兩個好悶,又唔好意思拒絕,於是借塊拍比佢打,打幾球我已經知道佢完全唔識打,不過都無計啦,唔通比人打幾球之後趕人走咩.點知後來仲衰,唔知邊到飛隻野埋來,降落左係張到,個細路一見到好似癲左,不停地用塊乒乓球拍拍落隻野度(其實即係拍落張度),仲一邊拍一邊話"阻X住曬,X仆啦!"我即刻阻止佢,但為時已晚,我塊拍上面已經留下一條長長的疤痕,和一團昆蟲屍體(我記得塊拍係紅雙喜).一刻我個心在流血,我即刻拉埋個朋友走人,返屋企洗拍

kawing01 發表於 2005-7-5 05:48 AM

而家d細佬唔只神經質同傻,直頭係冇家教啦,我開工果時,d細佬成日攪我d野,話佢又唔聽喎,咁我又唔理由罵佢架,攪到次次都係等d細佬之後自己汁餐死$eS"` Y)[:F+BU r

Mh;jx"NG\d f-oL [[i] Last edited by kawing01 on 2005-7-5 at 05:49 AM [/i]]

red16 發表於 2005-7-5 07:07 AM

我就暂时没有......如果被我遇到,相信会设法送往HK的青山医院接受治疗

abcde1918 發表於 2005-7-5 08:39 AM

我記得小時侯,我遇到一個神經質的細路,我記得那個細路經常在公園流連,有一次我落到公園/j8k-Jl&SRV?-La
同D細路玩捉迷藏,跟住那個細路問我地尋唔尋佢玩(我地同佢唔咪好熟),我地唔知點拒絕佢好,
w(ZR:qX VB(M 只好尋埋佢玩,點知佢玩吓玩吓無端端講起粗口,於是我地話唔尋佢玩,接着,佢竟然話如果唔尋
,S3n.RHtBy0L 佢就打我地,赫得我立即跑返屋企,自此以後,我都唔敢落去公園玩啦!

ronychan 發表於 2005-7-5 11:56 AM

有呀 張如誠囉 -0-

joycejo 發表於 2005-7-5 02:37 PM

好多d咁既野,有次去茶樓飲茶,好早就去到擺位,咁通常都係一個去擺位啦...then等屋企人黎,冇啦啦有個11,12歲既o靚仔行過黎,問都唔問就坐低...咁我梗係話有人架,個o靚仔話唔見你張枱有人喎!,,,,我梗係話黎緊啦,佢又話黎到先話我聽啦,....嘩,超嬲,即刻話佢傻,叫佢走
T5LWv(Oq${.D 佢即喊....d人走黎話咩事,我咪話唔知呀,佢冇啦啦喊....個o靚仔同人講話個哥哥話我傻呀!又想打我呀....嘩,我嚇到呆左......最後屋企人到左...個o靚仔行埋黎同我講,你好野!then走左4j9E$Bx!h
我之後同返屋企人講,佢地都話個o靚仔真係傻既

hayatokasami 發表於 2005-7-5 03:29 PM

我發覺完來好多大大都比呢d外表可愛但行為極有問題神經質細路呃左.所以話細路先係最厲害騙子

joycejo 發表於 2005-7-5 04:39 PM

總之而家d教育冇咩問題,係d大人或者佢地d大佬家姐教壞晒啦....UX'x8Z~9i4[3@ ``l
仲有呀,d電視節目呀!
\?LcA'L1Y 麻煩啦,d o靚仔醒過頭呀!0P(s7x5TZ.] x@;Da?
希望d教育措施可以幫到啦,不過最緊要都係佢地自己唔好咁易學壞

joycejo 發表於 2005-7-5 04:42 PM

仲有呀,試過有次去球場踢波....我地叫跟隊,佢地班野個個食晒煙...話跟咩呀?冇呀,呢個場我地架...走啦!(rboO0aIn3Z_
嘩,超惡....我地梗係唔理佢,叫食蕉出黎....個食蕉之後都有叫佢地走.....
R/Q0\@2D 佢地走左之後,係出邊大叫...講晒粗口....好得人驚呀佢地...#~J#|5DF8u/c2RV
我諗佢地都係初一....總要細細粒粒...唉

畢球人 發表於 2005-7-5 04:47 PM

我家樓下有一個,成日都要鬥快~7P\7P:N8J%x+Ab m
每次搭電梯見到佢的時候,每到要快過家人入電梯~
9| G:as)a_ 當別人想按關門時,佢就要快過別人按,還要大大聲講「我快過你!」~'XCq(rd/~gC
到出電梯時要第一個出電梯,又要第一個出大廈~!c Bifm4t7p2A
出大廈後有一段樓梯,到我要落樓梯時,佢就立刻從我後面走到我正前方,然後衝下去,跟住站在樓梯下大大聲同我講話快過我,我又吾識佢,於是就自顧自走,理佢都傻~

20001160 發表於 2005-7-5 04:55 PM

係lor   我覺得而家d細路愈喱愈冇家教
A Mt&v*j4xpO 雖然我自已都唔係好好!n&O"@;@V)MoGh
但自問都係問心無槐 唔覺得對唔住人
@ w&F4lQ 有次都係踢波  個大場比人book左   我地係旁邊踢la
S:lC"TB'Y(h 係道玩玩下三人足球   有個細路走過喱  仲同佢阿爸媽)V#lC? }
跟住同我地講   我要踢波     走開   跟住我班fd係咁話佢la<---我按都按唔住
i"L2U }Re:x4`L 跟住佢阿爸媽 到    個細路立刻喊   幾醒呀C3r#zK;A5X#t |
跟住我地係咁比人話=_=

wahaha1234 發表於 2005-7-5 05:26 PM

唉~e家o的出面乜野人都有啦Q^%lL ~#~l8_
f*s%q Q"?S x"R!o'J[ k
上次係seven諗住買d野飲la..係入面攞野飲果陣有兩個mk o靚妹.佢地係度攞緊野飲]k xN Ag ]\w
我係佢地後面伸隻手去攞野飲la諗住...哇..佢地見到我隻手就嗌.唔知做乜~Re7h(m*jo
仲話我係佢後面野喎...佢有一個著背心~佢話我
8E5|d NR 唉..大佬ar..係你後面就你野咩!!而家d女仔真係
lc'wr-P(Q 我當時話我冇la...佢地唔順,話會報警喎;)
L:j9S+F%q?U 我同佢講你報警都冇人信la..佢個friend好大聲係咁罵我..d人係度睇住都冇人幫我;)
WKQ v0j \4ArH 我後來見唔對路..所以冇再理佢地la.拿拿聲攞盒野飲之後比錢走lor...${,xs `-t p0e$K
haha 果次走得luck諗返真係好好彩lor..如果報咗警就有排搞la.佢地chi sin 㗎c8N rp [
以後都唔去seven 買野:o

丹山 發表於 2005-7-5 10:10 PM

有啊 有次個遇到個朋友個細路 佢有躁狂 成日打架 個啊哥就局住成日勾佢=.=
&V7NZu;g/RDWh 有次唔知發生咩事啦 同佢玩緊 玩玩下佢黎真發火打我=.=雖然唔痛咁我又無理由真係醒番拳比佢 咁o米捉住佢兩隻手唔比佢郁 但係佢真係好似唔比人打到訓低都唔知自己唔夠打
x AYROF p 明明捉到佢郁唔到 放左佢轉頭又黎過=.=真係好無奈 結果要佢啊哥見到真係勾佢先心息-口-"

sunny505 發表於 2005-7-5 11:22 PM

有呀~but唔係好癲姐~~~GK fL"KU v$NM i
我之前有個同學好癲架...佢拿8達通買野食...就負果時呢~佢會買一大堆既野食-.-""話 一次過負多d底d wor-.-""""""呆子咁樣~

X-Gang 發表於 2005-7-6 12:29 AM

有一次~同3個朋友去海傍踢波--
/t1C Fb-UX q 根住有個唔知幾多歲...8-10歲左右啦..應該
W2bM0`4z I 行埋黎,拎走我個波..之後係度行...我慢慢跟住佢啦..之後佢唔小心仆親~\v8l7PJ i[I
根住我地當冇事,拎返個波黎踢,踢踢下,個細路行埋去我個fd度係咁問佢野L8G(Z0juH}
點知,個細路冇啦啦鬧我fd...我諗住扮踢到佢, 一腳車埋去...踢錯人~~
DSPC?$A+{Je 我fd仆左,波就飛出海,搞到我地4個去執..根住我成隻腳..因為石頭滑~碌左落去[9U$|R'G bv Mi
個細路係上面係咁串我地...最後我有個fd好憎人串佢...走去郁個細路

大波仔 發表於 2005-7-6 02:26 AM

梗係有喇,無就呃你既gdgAm
尋日定前日,我去某商場搵工,D死0靚Ken響電梯口到係咁玩WU v tZ
係咁玩,追黎追去,真係想整人仆梯既,懶係快咁跑係咁跑
#W:N;u4v,\#Z%c4F(M D)a 唔知有乜好玩囉...響電梯口,阻Q住晒...-IX+j{9O-fQ0c&j
好彩我身手好,無仆梯,真係想問候佢娘親點解俾佢地咁玩...
]/OJo uJoy T
| y.Dx-kw0AU 今日淨係響網上,EF入面都有幾條細佬,乳臭未乾sF`UYS"n v,m
係咁搞興Aio個場啦~;q2@4CU8RV
當然,佢地駁得咀,講野又係無咩Point,我梗係駁返佢轉頭啦
eBI LL bb5e j
+k kd k6C6u'V;` B8v_H 之後,又係搵工..又有D死0靚KEN係咁玩...$d0_*j]+q%B)Lx W
真係媽媽佢娘親呀真係想...
%\LNW-@T 諗住推門入商場,又係響度通街跑= ="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.