娛樂滿紛 26FUN's Archiver

twh1110 發表於 2005-7-5 08:03 PM

點解大家要用呢個做頭相呢?

大家講下點解用e+或者之前既icon(如有圖,貼埋俾大家睇下)TVk+M^

s$tfg1[s R*t 我用過菅谷梨沙子,因為佢太可愛啦-?o&so {,n
至於e+ e個就係玩具版既阿樹版主整ge

sfxc0000 發表於 2005-7-5 08:06 PM

之前就用呢個頭像
(U3X*XiAK-b9f!s9K [img]http://planetemangaspics.free.fr/gifs/Mu18.gif[/img]
bk8M+q^ Wn`(am/VW n.R)FT7Z#C"hw7F
原因 : 型囉:lol:
$} a6XeM.`p
q+S#G,]0\#_K n*o 而依家呢個頭像都係模型區o既老大Asu俾我o既:)2b"r*I;w/|

J? z0tpV$N S0U [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-7-6 at 12:10 PM [/i]]

easonwing 發表於 2005-7-5 08:18 PM

索囉~

樑少 發表於 2005-7-5 08:19 PM

我有佢太把mv~頭像同簽名~.~

hideaki 發表於 2005-7-5 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-7-5 08:03 PM:?4U8pU uZS0_gz z P
大家講下點解用e+或者之前既icon(如有圖,貼埋俾大家睇下)s2aV"I$U:}_:@]
2|lO]xer
我用過菅谷梨沙子,因為佢太可愛啦
nW3J9m#g2~b*? 至於e+ e個就係玩具版既阿樹版主整ge [/quote]h,L1D5X&unY
)|X;l9z!jm t

g+{no.mc/A0hr 羨幕 ^_^ :P:P
P!^LM_l;A,S}MF 我用過這個,因為太喜歡她了

abc123aa 發表於 2005-7-5 08:22 PM

我體育版嫁喎,梗係用碧咸啦,哈哈^^"

月月鳥 發表於 2005-7-5 08:25 PM

型囉:cool:

pkdonald 發表於 2005-7-5 08:28 PM

RE

我女人

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 09:23 PM

我現在用的頭相是自拍的. 可能唔喺好靚, 但有特色. x!l*rG8H
另外, 這個扭蛋公仔, 是大鐡人17號的弟弟18號 - 是小弟的:H@k Ik u
意思. 幾配合我個人的味道.~Z(C-?e-t}h"}
,MLD8i2M!E,jT
請看註腳: 小弟唔易做, 大佬更難當 (<-- 好公整對聯 :P:D)

清揚 發表於 2005-7-5 09:28 PM

點解用AE-86做頭像,潮流興low,另外的是我部車系AE-86既勁敵RX-7 FD

kerberos 發表於 2005-7-5 09:35 PM

本人頭像為KOF2001大佬Igniz之影像!一個自以為神o既人!!
Fiyn4Ht/LJ 對本人有自嘲味道!

Yui.i 發表於 2005-7-5 11:02 PM

市川由衣係我idol....唔用唔得.....

丹山 發表於 2005-7-5 11:11 PM

因為我是周星馳既影迷^0^

gundamman678 發表於 2005-7-5 11:13 PM

一年戰爭高達迷,所以用MSV的角色圖像~~

yeahchan 發表於 2005-7-5 11:46 PM

he is the vocal in the band that i like most

亨九利 發表於 2005-7-5 11:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-6 08:30 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-5 11:47 PM:3w MZ&x4E h
[i][size=5]我用呢個頭像唔係想話比人聽我威...我只係想話比人聽我之前唔見左既野, 我要親手羅番返黎!!![/size][/i] [/quote]
M(e)l:unT/j9g!|J
_VZA6pjK$ccY
5EPJ de'EY 多謝亨兄比面:)

fatfatdragon 發表於 2005-7-6 09:22 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-5 09:23 PM:
M s6i(pN O 我現在用的頭相是自拍的. 可能唔喺好... [/quote]
q Nn%`)P|T:w"R
/as]9Z4F [color=Red]這個是以前的:[/color]cx"^)x1|a,b)B
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachthumbs/month_0507/1128b_6ZPHbiSlEvQn.jpg[/img] 用的頭相是自拍的. 可能唔喺好靚, 但有特色. 另外, 這個扭蛋公仔, 是大鐡人17號的弟弟18號 - 是小弟的意思. 幾配合我個人的味道./@'L/BI y Y5\?7Z7n;H
Ki)C)d"R*_
請看註腳: 小弟唔易做, 大佬更難當 (<-- 好公整對聯 )w2B*p*e \0XQw
pe@2}$]|NQKzL
/Z0b1~+Kn,@ QNrq
&u,{5w,a-n
[color=Blue]現在最新的是 sd 版冰河, 著名 - 冰鮮肥仔 :P:P:D:D[/color]
Xi zl5s(c:n%O 多謝兄弟的幫忙做出來. :D^E.LOA Th
qGt ]wgd
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-6 at 09:26 AM [/i]]

小虫 發表於 2005-7-6 02:57 PM

支持ONE PIECE!

Preston_tron 發表於 2005-7-6 04:17 PM

because it is cool

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.