娛樂滿紛 26FUN's Archiver

twh1110 發表於 2005-7-5 08:03 PM

點解大家要用呢個做頭相呢?

大家講下點解用e+或者之前既icon(如有圖,貼埋俾大家睇下)
(OQ/]KK%~&_v JX"gn1t/yC4d@
我用過菅谷梨沙子,因為佢太可愛啦
]0yj&j{'L vO 至於e+ e個就係玩具版既阿樹版主整ge

sfxc0000 發表於 2005-7-5 08:06 PM

之前就用呢個頭像
V.@,h/PA)E;X [img]http://planetemangaspics.free.fr/gifs/Mu18.gif[/img]
!e5P(X Y OB
){Md%q I1y 原因 : 型囉:lol:!p U!f]n$D Svl_

:Fjs1aa5N)B-jY} 而依家呢個頭像都係模型區o既老大Asu俾我o既:)
sP-I S PZ4i.h"|e
k4e onY6Ma [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-7-6 at 12:10 PM [/i]]

easonwing 發表於 2005-7-5 08:18 PM

索囉~

樑少 發表於 2005-7-5 08:19 PM

我有佢太把mv~頭像同簽名~.~

hideaki 發表於 2005-7-5 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-7-5 08:03 PM:
eT,i^X"UvE;nz 大家講下點解用e+或者之前既icon(如有圖,貼埋俾大家睇下)-D\#W[email protected]W
1p xh0e C!Gi*}4ZQ+P
我用過菅谷梨沙子,因為佢太可愛啦
A c Yy3LHl 至於e+ e個就係玩具版既阿樹版主整ge [/quote]
y;l4FS5a S4o$Hvf1T
9@9p4^8n _P t#a3o ,j;?)b1rW9Br
羨幕 ^_^ :P:P
MV*Q;J p&sM 我用過這個,因為太喜歡她了

abc123aa 發表於 2005-7-5 08:22 PM

我體育版嫁喎,梗係用碧咸啦,哈哈^^"

月月鳥 發表於 2005-7-5 08:25 PM

型囉:cool:

pkdonald 發表於 2005-7-5 08:28 PM

RE

我女人

fatfatdragon 發表於 2005-7-5 09:23 PM

我現在用的頭相是自拍的. 可能唔喺好靚, 但有特色.
;x t/^'y ]&v^ 另外, 這個扭蛋公仔, 是大鐡人17號的弟弟18號 - 是小弟的}5b8uT.G
意思. 幾配合我個人的味道.] [*h~mM.N0\'g

n+d6R` N]1XRgJD 請看註腳: 小弟唔易做, 大佬更難當 (<-- 好公整對聯 :P:D)

清揚 發表於 2005-7-5 09:28 PM

點解用AE-86做頭像,潮流興low,另外的是我部車系AE-86既勁敵RX-7 FD

kerberos 發表於 2005-7-5 09:35 PM

本人頭像為KOF2001大佬Igniz之影像!一個自以為神o既人!!V6L H0k MY.M3_j
對本人有自嘲味道!

Yui.i 發表於 2005-7-5 11:02 PM

市川由衣係我idol....唔用唔得.....

丹山 發表於 2005-7-5 11:11 PM

因為我是周星馳既影迷^0^

gundamman678 發表於 2005-7-5 11:13 PM

一年戰爭高達迷,所以用MSV的角色圖像~~

yeahchan 發表於 2005-7-5 11:46 PM

he is the vocal in the band that i like most

亨九利 發表於 2005-7-5 11:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-6 08:30 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-5 11:47 PM:
#f#X[D%z sp [i][size=5]我用呢個頭像唔係想話比人聽我威...我只係想話比人聽我之前唔見左既野, 我要親手羅番返黎!!![/size][/i] [/quote]
\3KYS*b;E@#FAP Y&pxGD`zhY3j:M
G3XUc!H|[ sD5e ZM
多謝亨兄比面:)

fatfatdragon 發表於 2005-7-6 09:22 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-5 09:23 PM:0T.O"@%@8` G6t{2Q)m
我現在用的頭相是自拍的. 可能唔喺好... [/quote]9i.g6_Z0B9~:h
;{,Z+~#w5BH.wy
[color=Red]這個是以前的:[/color]
GN%Dq1o)JL2|uR [img]http://www.26fun.com/bbs/attachthumbs/month_0507/1128b_6ZPHbiSlEvQn.jpg[/img] 用的頭相是自拍的. 可能唔喺好靚, 但有特色. 另外, 這個扭蛋公仔, 是大鐡人17號的弟弟18號 - 是小弟的意思. 幾配合我個人的味道.8d xSs\2v:Y m{U
4F\ v*a"Y T4N f
請看註腳: 小弟唔易做, 大佬更難當 (<-- 好公整對聯 ) S6Q\u f1q"G N'u|c
Q p\/H(lL3~A8D"t&K
%E)p| K@#m

y:M XR3n#dy [color=Blue]現在最新的是 sd 版冰河, 著名 - 冰鮮肥仔 :P:P:D:D[/color]
)q GU1r|&{ 多謝兄弟的幫忙做出來. :D\Zd,q)g%{7Y iEL
g:h;[ oF!C[/{
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-6 at 09:26 AM [/i]]

小虫 發表於 2005-7-6 02:57 PM

支持ONE PIECE!

Preston_tron 發表於 2005-7-6 04:17 PM

because it is cool

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.