往往背景好...成積好呢d多數係靚仔... T.PT&Y3] x7L1ql]7G
好似我學校有個人...7xJw,T'U P2~]c0\q
老豆老母係tvb做監製...家底好好..
佢又靚仔...一黎到d女暈哂咁仔... s2p{0J,k:[,rX^
羽毛球又勁...學界冠軍...成積又勁...k6p`*Z.DVc
a-level 3個a....5A S&c5x*Ge!R*ez
但相對一d出身無咁好既人...個樣往往都係唔掂..
B8B t]^b7F
正如小弟咁..成積差...樣又唔好...
自然小一開始年年俾人玩...係班入面無朋友...
=====================================
入正題..
如果你唔係有過人之處..吸引到異性...QQ-t
}!b[$}"T
樣醜既人...係好難找到個好伴侶..."K tNR!z m,JL
`pP&m)H&D~i.E1X
如果你樣唔係好...際遇自然無咁好...
interview分會比人低...
O$bU+R uiX
K
一個靚女同一個肥婆去interview...
就算能力相等..都係靚女高分d..~%}CWE2?!{:Nu
呢d叫印象分..H\p/C t,_q[ d*m
=========================BuNn4o
不過我覺得做人最緊要有自信者..db
K(Q ?#hlIG
自信可以令一個人行出黎成個人唔同...
或者呢d叫一個人既素質..氣質...同內在美.../[
R
xy#|*b2dv `.v
.zP8VV}S
最後多謝睇我呢篇野既人...
嗯嗯"係會比架...
但睇下多定少既O者
少則可能無咁好人緣 搵工難D
但係自己可以睇開D 開朗D 唔好諗埋一面 仲有最緊要就係 認衰!{qFC:y [Ga:H
呢樣好緊要啊 最驚遇到D明明係衰但係唔認自己衰既人 好驚識到D咁既人9A&yQ
G/E@Q_
多就真係唔認衰 搞到自己神憎鬼厭
多謝大家咁棒場我寫段故仔,我開頭仲驚悶親大家添...thx哂0hT)hv'X
亦好開心,因為睇得出大家係有心咁去reply我段post...
加左少少既分係其次~感覺係有人去認同自己既見解...真係發至內心既恩惠.
其實好多時我都有好多"感性"既野想去表達..
我地生活糸呢個現實世界...面對既野好多,感慨同感受亦好多,