娛樂滿紛 26FUN's Archiver

redstick 發表於 2005-7-6 01:11 PM

[6/7吹水加分題]人生真的被樣貌支配..?????

上年年尾,我的icq無啦啦被一個女仔胡亂add了~
)q$] ^ VoXWPy x Ju_Q ?2?"J:S.['J
本來icq都係你傾我傾既玩意,本來我都唔係好在意...
+fM2Vc r$C!|b9U7R:K{ 後來佢開始同我傾計..但傾都傾唔夠兩句,真係唔夠兩句,s S;W-A;L kBf
淨係say hi,hi完就問我做野定讀書,跟手佢就問我拎電話..;NE0Nd!SN
無啦啦咁問我我梗係唔比啦...咁就敷衍佢話唔方便比啦,
te1oFm.gf_J.iw 佢住佢可以一秒唔駛既時間比返佢個英文名同電話我,唔止手提,仲有屋企電話,\v4Ow o*WvyHE
同埋佢房既電話...同埋睇得出佢呢段野係copyand plaste出黎既...
+sqr+E7B,}&n'm 的確我無乜興趣同佢傾計~~但我就有興趣睇下佢係咩人.
[;SW*P(~(Lu(b { 好自然就睇佢INFO啦...無乜寫野...淨係知佢19歲,讀緊長沙灣中五}GQ[6q6KY
(即係今年05既會考生).....7KII_ tz3v7N

c Obmg/wc5}d OK...如是者過左幾日,我無乜點同佢講過野.....0G V!Ab/d$|7rU
有一DAY,佢無啦啦嗌我....跟住又係問我幾多號電話,讀緊書定做緊野... WuD/LbOG1l9D0w7k
R哂頭...好似add我咁...跟住開始真係好好奇...&FUDg6rP8q
佢無啦啦叫我打比佢..咁我就膽粗粗打去...
$bp%GP.~?dF 聽到佢把聲好鬼唔知點...o靚妹聲又唔係,沙沙地但又唔係老牛聲..
!m$Zf$^&f%O 我打去但真係唔知講乜,但佢可以不停講佢自己d野...
`9MG o,r9o)H 又話自己糸學校好悶,無乜朋友,又話自己鐘意左同班一個男同學,6@#Tv9HLT
又話好妒忌個女同學成日同佢暗戀個男同學玩...+U[J;dc(h
講下東又講下西...跟住到佢入戲肉..佢突然間又問我讀書定做野,M0GFD'Q x0{
我話我讀緊書,佢就問我糸邊到讀..讀d咩咁...
'}2nyPw x| 跟住突然彈左一句話不如搵日出黎唱k食飯..0|5{ d"A"H
咁本來friend搭friend出下街就好平常...但我又覺得佢比我一個唔對路既印象...
rM6L%G'\ 跟住我就多口問佢係咪好鐘意同icq friend出街.....
Ne,aXCr,w I 佢話係呀~~~不過就成日比icq d仔呃.... CFd\4xEdW
(待續...放心,之後的內容真係同題目有關的)U r1cVE W

]F Oe\ OW2X"\4i [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-7 at 02:33 PM [/i]]

redstick 發表於 2005-7-6 01:33 PM

佢話成日比人"騙",佢真係用個"騙"字...
kBnI*KaX 咁我即刻好鬼八卦咁問點"騙"法啦..(要明白女仔話自己被騙真係令人好多聯想)
Xe({l!siYw0W t%A(O |"\
佢話佢成日(佢話好多次)同男網友約左出街之後,黎到約會地點之後都係無左件事,OKZ!b)\ zc$M|.Mk
比人放飛機....電話又會咁岩唔通...d+z%aPA ?9|
咁我心諗,唔通你唔靚女,人地遠距離見到你即將頭走,(咁我覺得人地都唔會咁衰o者).U-r O4J"pE;Yj
定還是你d性格咁過份主動攪到人地驚左你呢..
)H+jt:M&}3v H K4{D!Nj4nL1R0}{
咁我又多口問,你點既樣呀?肥唔肥既呢..(當然問得好有技巧啦) `f:?2^s.w,]%p;sd
佢話自己唔肥,又無乜暗瘡,身材適中咁上下s6Evc_]lwZ#t
(咁我suppose佢無講大話,咁我諗一個香港女仔,GXJ#o!eD&[0i
19歲,皮膚好,又唔係肥婆,段估都唔會點差,唔駛好糸icq係咁不停搵仔溝o者)4ix P1qcnl8u
H y0Z |*tns w
如事者..又過左幾日...佢有一day既下晝佢打我手提電話
(l:c:oFp3Gy (當時佢已經有我電話,但好攪笑,佢係唔知我係叫咩名,亦唔知我糸佢icq係邊個,..)&lf^ Q w-m!D
佢好似好down咁同我講話比人呃,我又問點呃呀咁啦...8}?'J$s \ N
佢話佢返緊屋企,仲話以後唔約d icq仔出街呀..
.m~t5v6~ 咁我問點解啦,佢話明明約左o個個男仔出街行會展(會展都好行既咩?可能有function啦),
h)\8aw6X Gymk 點知一出到黎,個男仔帶多左一個男仔friend,
x9x` G'v~q%eV 佢地相方見到面之後,明明就話夠鐘買票入場架喇,
XIM#Y.V{)x/C Q 點知其中一個男仔話肚餓...就去左附近既"哈迪斯"o也野喇...G8`&c*X'G*U
(待續....對唔住..係咪悶親大家呢..)

redstick 發表於 2005-7-6 01:43 PM

大家知唔知灣仔有間哈迪斯,係兩層既, tNT|Go*y
下面o個層就買野食,上面o個層就食既..
#c1B;a(FOd$Z 咁當時個女仔就話有有幾多人排緊隊,咁個男仔就話叫個女仔上面等,!{ N7w!]#LZ
佢地留返糸呢到排隊買野食....3g9{e;Z;Uj s{ W
咁點知過左成幾個字差唔多半個鐘,佢見唔對路周圍望,
iO&m a)T7yFj3WO,Y 佢見到明明排o個兩個男仔後面個男人已經坐糸佢附近食緊野,
B&u(G+Sjb;| Zg@ 咁佢梗係行落去睇..咁行到落去睇,當然o個兩個男仔已經走左啦..
+B_{~1o4w 仲話電話又係打唔通o個隻..DU6b1i9e V!]
咁我聽完呢段故事之後,咁覺得佢好慘啦,咁樣比人整古,
2SUM0Lh4m,M0x&n G 咁我話下次你唔好再約人出街喇...佢居然同我講話成日發生d咁既事....
X|.k(r*|"R 我R哂頭之後終於明白,原來佢話之前成日比icq仔放飛機就係咁既意思...UF Ksy Z"]
但我又唔明點解佢仲係要約出街呢?5}(sxpIH
#I)z%?-W0tm7e
咁我又多口問佢,其實你想出街點解唔搵學校d同學仔呀,#y8e;v4i9NsE2JY
佢話d同學仔好衰,成日唔理佢,唔同佢玩..又成日整古佢咁....
6L&J[Z2I,H"[ 照計人緣幾差既既人糸學校到總會有一兩個同學仔卦...6W'h2@ai

%d)kQ7hu'^Y6L0D 佢同我講話,之前明明幾好感情既同學仔同佢講叫佢唔好再糸icq溝仔,9An${g C#`T
又直指話佢個樣又唔係

junob04 發表於 2005-7-6 01:58 PM

仲未到戲肉?!..........等......

Twincy 發表於 2005-7-6 02:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawrf 發表於 2005-7-6 02:23 PM

我好想知咩人 如果有相 介唔介比小弟看一眼=.="
'HpS+]3^)A 硬隸衰ge人都有朋友啦
w2w(i v.XvT F-_ 有冇真係咁慘

redstick 發表於 2005-7-6 02:52 PM

sorry哂€~~原本打好哂,無啦啦hand左機~
MXX#w R7g0jXVU 4z"XjsWE"c3n1e
佢話佢d friend直指佢樣又唔係靚(其實當中包括左一d好難聽既形容詞),
#Z]mu P$Em*XOH 身材又唔係好,就唔好上網溝仔啦,d仔都只係呃你架咋咁Z%Q8c|n6k.f
就係因為因為佢地d friend既忠言令到佢唔同佢地玩...
K l|Rt%T$yEb*Lp u2h~ C5U{$j
如事者好多個月之後,佢都無成日打黎搵我,但一個月總有一至兩次,;SP!f"Ro;W$w;g W0R

NY"v*h7]8QIrr] p 後來無啦啦有次佢打黎問我可唔可以做佢男朋友,話我好好人,肯聽佢電話,所以想我做佢男朋友,不過我梗係唔制啦,fU"YHpP)p.~
我仲將呢件事講比我女朋友聽,反而我女朋友勁想見到佢,其實我都好想見下佢點樣,
PX m(Z+^*sD9?&Z 但我真係怕去date佢出街...呢個時候我女朋友提醒左我有個friend,
+kh!S2ah x"V;g 成日"以為自己"溝死女...呀~~~2i[,t {gL3n \|b
諗諗下,既然佢咁恨溝仔,我個friend又咁"溝女王"...咁我就做個順水人情比介紹佢地相識啦,
w"ac6]pcrp 只係一晚既時間,佢地糸icq交換左電話,但o個晚好夜我個friend打黎同我講話條女好唔掂,
l"XO2uhD 又多野講又好似好低B咁..咁我就話人地可能好純情架~~~你唔好亂玩就真.HKt? i&n H#KP6J
佢當時就答我一句一定唔會去馬o個條女...#h5@h:B*i}7I TB v4p

XK|?8e'_0X-`\ 呀~~點知第二日,個女仔打比我話我個friend約左佢今晚出街,^%YC F5O/L4c8i^{M?
仲話因為佢今日會考英文oral,咁我個放工去約佢食飯,%UKy(Gp
我當時差d笑左出黎,pw%MgW8o
我收線之後即刻打去串我個friend...我個friend即刻兜話,6x8JWf qmqM
"呀~~不如一齊出黎玩啦,熱鬧d呀"WMJ&AITV_
我本身就極到唔想出去,但我女朋友係咁話一定要一齊去..
/s[J/TTxF 結果o個晚我地終於見到面了
iy3o)@x-\Q Y 我見個女仔佢真係無呃我,無暗瘡,身材中等,的確唔係肥婆...$R]~Ym {V T0[n
不過個樣就...
~J;r3xE @ g!K/m'}#I8Y.C*b
ok..入正題~ Yp.io y$hE2d#^t
當我見到o個個女仔之後,我明白一個道理.....
f(GblV4{`c,n d人成日話我地做人唔可以以貌取人,因為好醜無standard,因人而議..6D x"W1V!o N R M$x9u
但人一個如果去到生得"極端"既地步,佢地既人生確實會有一定既影響
#] u_x[0YR 如果一個女仔,佢係好靚好靚好靚o個隻,基本上佢既性格,
or$j,Yp D2L$@)i 一定會有返咁上下眼角高,對自己身邊既女性朋友可能都要有自己咁靚.
Z`}M8pzO1? 揀男朋友都要有一定既條件兼靚仔,lPE_R[Q3Y)M*~1a
而且一個人生得靚,其實佢地都會有咁上下”優勢”,RR!^}/}sc B
例如:搵工,識新朋友...)m a+?.K yv1ACF
舉個例子.糸學校到,一個好靚既女同學,通常無論小息或者lunch都唔愁無人陪,
5cV6\p/_P d miss 阿sir都會prefer選佢地做女班長,人緣通常都會好好..XBknm\%T_
但如果一個女仔,生得十分十分十分之"唔靚",:dx u%O:B-Z4]
對佢地其實會有一定既影響,佢地既人緣一定比唔上靚女咁好,
@ i,Sagp&ag$T 亦唔糸任何一方面突出(成績好好就另計),無異性緣...WU.J f4?z
什至妒忌心會因自卑而產生,佢地會妒忌點解d女同學會有男朋友照顧,
u K2L!J#B,RET 佢地恨拍拖,佢地會盡量用任何方法去得到佢地認為自己應該得到既野,
,\"zZy2t#c*O]I 但付出同收獲不能成正比...什至無辦法得到.
` ~)G Et ]aI2k
GZ |5|;Y tG+in 其實我地既人生,係咪真係多多少少都比我地既樣貌支配呢..
rW t.W.x}H+P$omP 希望大家26fun兄弟姊妹們一齊share下啦.6luVm#m7L

6j!]gjh8A;{ 如果覺得以上提及既一段往事又長又無聊,悶親你地既..sorry先...
&OO)qrC2lM-M#S)B 同時亦多謝你地耐心既欣賞3m QjwE}T^
,S iQ {2dJ*[
[[i] Last edited by redstick on 2005-7-6 at 02:56 PM [/i]]

telephone 發表於 2005-7-6 03:19 PM

呢個問題,我都見過,我F.3時有個女同學,個樣"唔靚",經常俾人玩,學期尾成個月都無返學,(好似)仲退埋學
@ i)l0xak D,VKL 男仔問題唔會太大,男仔有自信就得

pkpkpkpkp 發表於 2005-7-6 10:59 PM

男仔靚唔靚一d都唔成問題~~
m6mjv/p_m 不過女仔就唔同law!!!
q FZDs,AJ)C5A 你好用心寫wo!!!Ty F8Z:nyk-Wi-]f(`"Z
多謝~~

gundamman678 發表於 2005-7-7 12:03 AM

當然係以貌取人,尤其是係香港人就更加添啦。靚既女仔就乜都得,性格幾差都大把人追;但生得唔好睇既就性格幾好都無人要......呢個世界係咁唔公平的......

代仔 發表於 2005-7-7 12:27 AM

朋友.睇開d嗱"t~*f*~lm
世界就係咁架嗱...邊有書上邊寫得咁美好
[HyM/PS&Q&Om 唔好講我地e d 無乜見過世面既人..就算教書既呀sir,一樣係以face去取人
'BmKEw?5X
*s#Xw VSue dJ&jp 鬼叫自己生得無人地咁好咩,,無辦法*H4N'k&G`TJU
都係叫佢keep住.做返自己啦--一定同人比
%\ |Z$F GaC 只會自己辛苦

roykenroy 發表於 2005-7-7 01:08 AM

人生真的被樣貌支配..?????[color=red]係[/color]
o+X(},LR"l'A.]h 叫佢比心機儲錢.....儲夠錢整容啦  (我認真o架),叫佢得閒睇睇整容救兵啦!
S,c}z)c-Hz] 真係自信返晒o黎.....:)
.Yw#y.JaB"ao
1l_1mO({"D 好簡單一個例子:  你想保護志玲多d 定 夏x姨多d呢????:P
+xU O#p ]eD#D2p _ 9mO Q.X)[ u p ?(L
如果你描述得佢咁"精奇",整左佢..係一條出路(個人認為o者:P)
'E|5x{6V-uB_w
a Y]C.TJ'd 而家佢最緊要接受左自己個樣唔得先,面對現實,咪打埋d咁概略既野自欺欺人!:lol::lol:
R(fY)k.}!_ hQ li:sx 2m!Q(cT3` BBsK
千其唔好一黎就叫佢整容呀...ok!(如果你有諗過幫佢諗尾果三行既野啦!);)

aia_k 發表於 2005-7-7 01:21 AM

總之/U2XnV7~O&P
點都好
R(L'_D&pm'@4d9[:R t 講比大家知,QW P*UB.J
千其唔好去歧視任何人,
Fp?m M K^ x r| 尤其係身邊ge人VN^ V5T}
我有少少經歷,
Fd)D4T9@X8V$W,U 什至牽涉到一條生命z7l'er i],b
會後悔一世..

escalation 發表於 2005-7-7 11:37 AM

呢個 post 好正, 好寫實 (唔單止故事正, redstick兄D睇法都寫得好),
X"L;G$s@8x
jL ](`1[3n-jP&| 個人推薦板主加分 :)

arMan 發表於 2005-7-7 02:21 PM

我諗大部份會睇樣囉wRZ,M!O8g L
但都有唔少係睇性格既
-~xDWy4r(F3^%v;g| 我有唔少靚女朋友...但佢地有d "持靚" , 格衰..我真係反晒感9WH:lO"DB,k
我最好個幾個fd , 都唔係太正..但勁舒服.."_,rnbtW
樂觀d 各位!!

遊戲 發表於 2005-7-7 02:47 PM

其實我揀朋友就唔會睇樣既,我諗大家都係架laV]0c ^ T,u`aS7@
但個D onon地又白痴(性格),就唔想太熟囉TuB zL%p
我以前有D 同學個樣冇咩野,但時常講野好無聊,又冷搞笑既xHZ C%_5Ap
我都唔想同佢做朋友^#IR:Z \
所以[color=Red]交朋友[/color]個樣都唔係大問題
K e+`,I9~/l 但係樣貌都真係支配左我地大部份的人生.......(唔使講大家都知架la)

wanmankit 發表於 2005-7-7 02:49 PM

人生真的被樣貌支配?su&T[d(?SK)ia
我覺得某程度上係,因為你去搵工,你比較冇咁靚JD*}o H H m
個老細如非必要都唔會請番去日日睇住4c}1k'P4c|l^
睇到眼都冤~
5l&KQT+io$c!Q 有呢個程況,一係靠內在美囉,
,z G7ke!M&i~ 有d人會鐘意內在多過外在
W.G7~x_ 8GpAl+OP
或者你真係要去整容...
$b:z(QYt9o)MDFR 冇人請你唔緊要,自己做老細,唔驚冇野做
Fs qk6iV1?0t 所以人生真的被樣貌支配?有時係,但係都有方法去解決到既~dJ!}%e c
[color=Red][size=5]Nothing is impossible[/size][/color]

RahXephon 發表於 2005-7-7 04:44 PM

無何否認,樣貌好壞對給人第一個印像是有絕對性的影響。 我諗所有人在認識新朋友時都會選擇認識樣貌娟好的新朋友,始終這是動物的本能 - 尋找強壯而漂亮的伴侶。LnL4@$Z,^0l

}^ utMu\e 但是,人生是否真的被樣貌支配? 我不敢苟同。 諾貝爾物理獎獲得者楊振寧教授,年過八十,又老又醜,還不是有一位年輕貎美的太太? 樣貌好醜,只會影響別人對你的第一印象,但之後能否吸引人做你的朋友,取決於你的性格,你的修養,還有你的自信 --- 即所謂的內在美。 外表終有過去的一日,黃夏蕙後生時其實樣貌都不錯的,但是現在卻是人人敬而遠之,而黃夏蕙亦好像不能接受自己年華老去,結果每次現身時都是濃妝艷抹,反而被人笑為老妖怪。自信建立在自己的外表真是一件可悲的事......8D Q'?bd7PD+S;T1O%E
t;fzo1zpO.^S rR&}B0E
所以無論樣貌如何,最重要的是有一個正確的價值觀,有自己努力的方向。外表好的是一種恩賜,外表不好亦沒甚麼大不了。 最被人欣賞的是有魅力的人,而魅力是發自內心,發自對自己的自信。 娛樂圈內有很多樣貌十分好的人,但佢地最多只能成為我地性幻想的對象,他們的人生真的很好嗎? 不見得!反而有很多的人紫醉金迷,完全沒有自己的方向,沉迷於聲色犬馬當中。 試問樣貌又怎可能支配人生!
^2P@0Re)R :mad:

tvben 發表於 2005-7-7 05:41 PM

我覺得係事實.....永遠都係靚仔靚女著數架喇.......T~C)[3U,n!hF-]
剩係講追女仔都知喇.......
3~!U,ED wx$}i 有時候你幾好都係無用.....因為個樣子唔得...已經被人佢於門外...
:tZ3XWL:s 跟本無機會表達你有多好喇........:(ac3Wc9F Vf~
E)mX~A%`
出來社會工作..靚仔靚女搵工都易d喇....尤其o個d要與人接觸既行業....Uny"|*W k.Q ID F
有時候見工人地一見到你個樣古古怪怪已經唔會考盧你....實在無奈....
L;A%@(J(CF 就算真係有份工作既時候....靚仔靚女想搵人幫下手都易d喇.....
%{Y NI[4Da;G j 講真其實自已有時都會只看別人既外貌而判斷別人的好壞喇
.gdogue [7TC 所以有時候唯有接受別人只重外表.....
0L`ud[ I3S(y.D a l!M;?3R~B2P
不過咁.....唔駛太灰心既....
2zdH M8cFX;m 到你年長d既時候....見多左人同事...總會發現有d人係會注重內在美或你的其他優點...
9? P;EFs$?3Z"j 包括你的伴侶喇....上司喇...朋友喇.........可能係未遇到o者....;) |m+Wdr-j+T#v$P
如果只是注重外貌而睇唔到你其他優點既人....其實失去了都不是真的很可惜...對嗎???*z&bY$[&r0V0u#g&@}

)lGl4ibP*hW [[i] Last edited by tvben on 2005-7-7 at 05:48 PM [/i]]

hayatokasami 發表於 2005-7-7 10:04 PM

唉,自小我就知道"美女與野獸"呢個故事係假啦,十個有九個都係靠睇樣la.T }6@3Su!w@7J&nb
如果識你d就唔會,唔識你d就一定ga la.無計,因為佢最先接觸到就係你個樣,就好似考oral咁,個examiner見到d靚仔靚女個印象分都高d la.
6ODY_ZoMxh 出到黎個樣重要性就梗有番咁上下ga la.其實分係根據個樣黎比,才能就要黎拉分,要令到人地對你改觀就要show下d才能la~~所以話現實係殘酷,不過唔緊要,希望在明天呀嘛!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.